abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 mei 2020 @ 14:37:15 #101
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_193304554
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vraag me al af of hij bij de inauguratie van zijn opvolger gaat zijn (als dat een Democraat is), laat staan bij die daarna.
Trump gaat beweren dat er teveel gesjoemeld is en dus de verkiezingen niet geldig zijn.

Wat er daarna gebeurd durf ik niet te zeggen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 25 mei 2020 @ 14:37:57 #102
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193304570
Als Trump de verkiezingen verliest, gaat ie het toch 4 jaar later gewoon opnieuw proberen? Ondertussen kan ie 4 jaar lang ongegeneerd zijn opvolger afkraken in tweets. Dat wordt nog wat.
  maandag 25 mei 2020 @ 14:39:10 #103
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_193304584
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:37 schreef VoMy het volgende:
Als Trump de verkiezingen verliest, gaat ie het toch 4 jaar later gewoon opnieuw proberen? Ondertussen kan ie 4 jaar lang ongegeneerd zijn opvolger afkraken in tweets. Dat wordt nog wat.
Mag je twitteren in de gevangenis?
  maandag 25 mei 2020 @ 14:40:28 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193304602
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:37 schreef VoMy het volgende:
Als Trump de verkiezingen verliest, gaat ie het toch 4 jaar later gewoon opnieuw proberen? Ondertussen kan ie 4 jaar lang ongegeneerd zijn opvolger afkraken in tweets. Dat wordt nog wat.
waarom zou hij verliezen?
pi_193304612
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:10 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Zo gauw die klaar is gaat hij van rechtzaak naar rechtzaak.
Beerput gaat wel open dan ook, vermoed ik.
I´m back.
  maandag 25 mei 2020 @ 14:43:25 #106
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193304647
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarom zou hij verliezen?
Het woordje 'Als' maakt deze vraag overbodig.
Overigens denk ik niet dat Trump herkozen wordt.
  maandag 25 mei 2020 @ 14:45:12 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193304673
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:43 schreef VoMy het volgende:

[..]

Het woordje 'Als' maakt deze vraag overbodig.
Overigens denk ik niet dat Trump herkozen wordt.
:) het is gewoon een vraag, ondanks alles zie ik hem nog wel herkozen worden vanwege de andere kandidaat
pi_193304773
Ik denk wel dat hij verkozen gaat worden maar over vier jaar zullen zelfs de republikeinen hem graag vergeten.
  maandag 25 mei 2020 @ 14:56:05 #109
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193304820
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) het is gewoon een vraag, ondanks alles zie ik hem nog wel herkozen worden vanwege de andere kandidaat
Ja, hij kan ook herkozen worden, er zijn er genoeg die dat denken. Ik denk toch van niet. Natuurlijk won hij de vorige verkiezingen terwijl in de aanloop de polls in zijn nadeel waren, maar dat is geen garantie dat dat nu weer gaat lukken. En zijn boodschap is nu een stuk warriger. Dat hele 'Keep America Great', hoewel hij nog steeds vaak MAKE AMERICA GREAT AGAIN typt, de werkloosheidscijfers zijn nou ook niet je van het, de industrie is niet teruggekeerd zoals hij beweerde, of in ieder geval nog niet op een merkbare wijze, de wegen liggen er nog net zo bij als voor zijn aantreden. En zijn buitenlandbeleid is warrig, de ene keer is hij lovend over China, dan weer fel tegen China, dan is hij weer tegen Rusland en dan weer niet. En dat met Obamagate slaat ook niet echt aan.

Het is allemaal een stuk chaotischer dan toen hij gewoon HIllary Clinton wilde opsluiten en banen zou scheppen. Volgens mij komt dat doordat hij hinkt (of jojo't) op twee gedachten, namelijk aan de ene kant om vooral met meer toekomstbeelden te komen (Make America Great Again-achtig, Barack Obama opsluiten, drain the swamp) en aan de andere kant wil pronken met daden uit zijn eerste termijn - een halve muur, belastingverlagingen, zoiets, ik weet niet waar hij precies trots op is. Maar, door dat tweede te doen, richt hij teveel de aandacht op zijn eerste termijn, die toch teleurstellend en in sommige opzichten desastreus aan het verlopen is - Obamacare is niet afgeschaft, het land ligt plat vanwege een uit de hand gelopen pandemie, China heeft nog steeds een handelsoverschot, die muur is dus nog niet af en Mexico heeft er niet voor betaald, levensstandaard is niet echt omhoog gegaan in de achtergelegen gebieden.

Nu probeert ie een soort beeld te schetsen van de Amerikaanse idylle gecreëerd door Trump in de jaren voor corona (this was a beautiful thing we made, the greatest ever, zoiets) en dan dat we daar weer naar terug moeten. Toch wel wat minder pakkend als verkiezingsslogan, Make America Like It Was 6 Months Ago Again.

Winnen wordt nog lastig voor hem denk ik.
  Overall beste user 2022 maandag 25 mei 2020 @ 14:56:48 #110
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193304829
De GOP gaat nu vol voor voter suppression en andere dirty tricks. Dat geeft aan dat de interne polling van de GOP erg ongunstig is voor Trump en de GOP kandidaten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 25 mei 2020 @ 15:20:43 #111
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_193305093
Interessante kost over waarom mannen een manchild willen volgen.

https://www.theatlantic.c(...)ly-president/612031/
Op het scherp van de snede.
pi_193305371
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:20 schreef DuizendGezichten het volgende:
Interessante kost over waarom mannen een manchild willen volgen.

https://www.theatlantic.c(...)ly-president/612031/
Veel recaps van de bekende verhalen en tegelijk weer duidelijk gemaakt wat er mankeert aan de man.
#manchild :D
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2020 @ 15:41:04 #113
426493 crew  PippenScottie
pi_193305426
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:56 schreef Ulx het volgende:
De GOP gaat nu vol voor voter suppression en andere dirty tricks. Dat geeft aan dat de interne polling van de GOP erg ongunstig is voor Trump en de GOP kandidaten.
Dat is niet heel anders dan ze sinds W. Bush gedaan hebben.
pi_193305665
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:56 schreef VoMy het volgende:
Nu probeert ie een soort beeld te schetsen van de Amerikaanse idylle gecreëerd door Trump in de jaren voor corona (this was a beautiful thing we made, the greatest ever, zoiets) en dan dat we daar weer naar terug moeten. Toch wel wat minder pakkend als verkiezingsslogan, Make America Like It Was 6 Months Ago Again.
Hij probeert in ieder geval te doen alsof in 2016 de economie volledig in puin lag en hij deze eigenhandig weer heeft opgebouwd. Ik mag hopen dat ze nog wat grafiekjes laten zien waarin de economie prachtig aan het opbloeien was sinds 2010 ofzo en hij het lijntje netjes wist door te zetten (wel door 1500 miljard uit de toekomst te lenen, dat wel)
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 maandag 25 mei 2020 @ 16:02:05 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193305762
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:20 schreef DuizendGezichten het volgende:
Interessante kost over waarom mannen een manchild willen volgen.

https://www.theatlantic.c(...)ly-president/612031/
Een goede samenvatting. Ik had er nooit zo bij stil gestaan dat Trumpfans hem waarderen omdat hij een kleuter is. Neem die foto van hem in de brandweerauto. Te sneu voor woorden als een volwassen vent zo zou doen. "Maar Trump is een kind en bedoelt het goed." Dat zou een gedeelte kunnen verklaren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 25 mei 2020 @ 16:12:45 #116
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_193305889
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een goede samenvatting. Ik had er nooit zo bij stil gestaan dat Trumpfans hem waarderen omdat hij een kleuter is. Neem die foto van hem in de brandweerauto. Te sneu voor woorden als een volwassen vent zo zou doen. "Maar Trump is een kind en bedoelt het goed." Dat zou een gedeelte kunnen verklaren.
Ik was verrast door de gedachte, maar hij lijkt me valide. Ook omdat ik echt toevallig gisteren nog toegeeflijk moest lachen om de dappere pose, schild en speer in de hand, cape om de nek, van mijn zesjarige neef. Dat is precies Trump; "Kijk mij eens stoer zijn!"

Ik denk dat Trump ook daadwerkelijk niet begrijpt waarom zijn pose bij zoveel mensen zoveel walging oproept. Hij snapt niet dat hij er te oud voor is. Hij is geen echte man.
Op het scherp van de snede.
  Overall beste user 2022 maandag 25 mei 2020 @ 16:12:49 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193305892
realDonaldTrump twitterde op maandag 25-05-2020 om 14:12:06 I love the Great State of North Carolina, so much so that I insisted on having the Republican National Convention in Charlotte at the end of August. Unfortunately, Democrat Governor, @RoyCooperNC is still in Shutdown mood & unable to guarantee that by August we will be allowed... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 25-05-2020 om 14:12:07 ...full attendance in the Arena. In other words, we would be spending millions of dollars building the Arena to a very high standard without even knowing if the Democrat Governor would allow the Republican Party to fully occupy the space. Plans are being.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 25-05-2020 om 14:12:07 ...made by many thousands of enthusiastic Republicans, and others, to head to beautiful North Carolina in August. They must be immediately given an answer by the Governor as to whether or not the space will be allowed to be fully occupied. If not, we will be reluctantly forced... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 25-05-2020 om 14:12:08 ...to find, with all of the jobs and economic development it brings, another Republican National Convention site. This is not something I want to do. Thank you, and I LOVE the people of North Carolina! reageer retweet
NC volgt de richtlijnen van het Witte Huis wat betreft het heropenen. Trump is het daar dus niet mee eens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193306001
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:20 schreef DuizendGezichten het volgende:
Interessante kost over waarom mannen een manchild willen volgen.

https://www.theatlantic.c(...)ly-president/612031/
quote:
I freely accept that I do not pass muster by the standards of most Trump supporters. Again, what intrigues me is that neither should Trump. As the writer Windsor Mann has noted, Trump behaves in ways that many working-class men would ridicule: “He wears bronzer, loves gold and gossip, is obsessed with his physical appearance, whines constantly, can't control his emotions, watches daytime television, enjoys parades and interior decorating, and used to sell perfume.”
_O-
pi_193306073
quote:
“He wears bronzer, loves gold and gossip, is obsessed with his physical appearance, whines constantly, can't control his emotions, watches daytime television, enjoys parades and interior decorating, and used to sell perfume.”
Dit gaat over de manchildren hier bij mij in de stad in Tokkietown de wijk Tuinzigt, toch?

Ooit programma over op tv geweest vorig jaar trouwens, Tokkietown. Prachtige, diverse wijk.
Zou er voor geen goud willen wonen. :+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 25 mei 2020 @ 16:55:28 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193306362
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:30 schreef Salina het volgende:

[..]

Dit gaat over de manchildren hier bij mij in de stad in Tokkietown de wijk Tuinzigt, toch?

Ooit programma over op tv geweest vorig jaar trouwens, Tokkietown. Prachtige, diverse wijk.
Zou er voor geen goud willen wonen. :+
Tuinzigt in Breda? Ik ken ergere wijken daar hoor :D :P
#off topic...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 maandag 25 mei 2020 @ 17:08:34 #121
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193306591
ChrisLu44 twitterde op maandag 25-05-2020 om 16:41:40 Amusing that Trump is now threatening to pull the Republican National Convention from Charlotte.

Apparently, it was the only city that submitted a bid.

Good luck finding a new location with three months to go. https://t.co/Cgy7fs89ye reageer retweet
Nou moest ik ineens heel hard lachen. Trump is echt The Three Stooges in zijn eentje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193306768
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 14:37 schreef VoMy het volgende:
Als Trump de verkiezingen verliest, gaat ie het toch 4 jaar later gewoon opnieuw proberen? Ondertussen kan ie 4 jaar lang ongegeneerd zijn opvolger afkraken in tweets. Dat wordt nog wat.
Ik heb niet de indruk dat hij dat überhaupt wil. Dan moet hij steeds allerlei lastige vragen ontwijken en mensen ontslaan enzo. En hij krijgt uiteraard veel te weinig credits.

Het is dat de man nooit zal toegeven maar als je eruit vliegt (en dat betwijfel ik) kan ie lekker zijn rallies gaan houden en zich omringen met mensen die zijn kont kussen en juichen als hij Obama ergens de schuld van geeft.

Veel fijner toch.

Gelukkig is de Deepstate tegen hem en heeft hij daarom niet mee kunnen doen met de verkiezingen. Ofzo. Zoiets zal hij er wel van bakken.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Overall beste user 2022 maandag 25 mei 2020 @ 17:26:25 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193306833
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat hij dat überhaupt wil. Dan moet hij steeds allerlei lastige vragen ontwijken en mensen ontslaan enzo. En hij krijgt uiteraard veel te weinig credits.

Het is dat de man nooit zal toegeven maar als je eruit vliegt (en dat betwijfel ik) kan ie lekker zijn rallies gaan houden en zich omringen met mensen die zijn kont kussen en juichen als hij Obama ergens de schuld van geeft.

Veel fijner toch.

Gelukkig is de Deepstate tegen hem en heeft hij daarom niet mee kunnen doen met de verkiezingen.
Dan trekt hij de complete GOP uit elkaar. Er zullen namelijk bij die partij ook mensen zitten die wel vooruit willen als ze worden afgestraft in November. De democraten gaan minder last van een rellende Trump krijgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193306925
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat hij dat überhaupt wil. Dan moet hij steeds allerlei lastige vragen ontwijken en mensen ontslaan enzo. En hij krijgt uiteraard veel te weinig credits.

Het is dat de man nooit zal toegeven maar als je eruit vliegt (en dat betwijfel ik) kan ie lekker zijn rallies gaan houden en zich omringen met mensen die zijn kont kussen en juichen als hij Obama ergens de schuld van geeft.

Veel fijner toch.

Gelukkig is de Deepstate tegen hem en heeft hij daarom niet mee kunnen doen met de verkiezingen. Ofzo. Zoiets zal hij er wel van bakken.
Nee, er uit vliegen is voor hem het ergste dat kan gebeuren. Dan raakt hij zijn immuniteit kwijt. Mensen roepen wel hoax dit en hoax dat, maar ondertussen gaan de onderzoeken gewoon verder. Die man heeft zoveel vuil in zijn bedrijven. Zijn witwaspraktijken voor de Russen kent inmiddels een aardig dossier. En al die belangenverstrengelingen krijgen ook nog een aardige staart. Zijn ex-advocaat Cohen heeft ongetwijfeld een boekje open gedaan bij de FBI enzo.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193307254
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tuinzigt in Breda? Ik ken ergere wijken daar hoor :D :P
#off topic...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic maar weer.

[ Bericht 9% gewijzigd door Salina op 25-05-2020 18:01:09 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 25 mei 2020 @ 18:21:50 #126
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193307550
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee, er uit vliegen is voor hem het ergste dat kan gebeuren. Dan raakt hij zijn immuniteit kwijt. Mensen roepen wel hoax dit en hoax dat, maar ondertussen gaan de onderzoeken gewoon verder. Die man heeft zoveel vuil in zijn bedrijven. Zijn witwaspraktijken voor de Russen kent inmiddels een aardig dossier. En al die belangenverstrengelingen krijgen ook nog een aardige staart. Zijn ex-advocaat Cohen heeft ongetwijfeld een boekje open gedaan bij de FBI enzo.
Ik denk dat het grootste gevaar voor Trump niet bij de FBI wegkomt, maar bij verschillende staten die nog een appeltje met hem te schillen hebben.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193307686
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee, er uit vliegen is voor hem het ergste dat kan gebeuren. Dan raakt hij zijn immuniteit kwijt. Mensen roepen wel hoax dit en hoax dat, maar ondertussen gaan de onderzoeken gewoon verder. Die man heeft zoveel vuil in zijn bedrijven. Zijn witwaspraktijken voor de Russen kent inmiddels een aardig dossier. En al die belangenverstrengelingen krijgen ook nog een aardige staart. Zijn ex-advocaat Cohen heeft ongetwijfeld een boekje open gedaan bij de FBI enzo.
Dat betwijfel ik toch echt. De man waant zich een halfgod en is elke binding met de realiteit verloren.

Er zullen ongetwijfeld mensen om hem heen zijn die mee proberen te liften de bui al zien hangen en hem proberen te waarschuwen maar ik betwijfel echt of hij daar het belang van inziet.

Ach ja. 'Wat als'-situaties. :z


Ondertussen zijn we wel de 100.000 doden al gepasseerd volgens menig bron. :N

Op naar de volgende 100.000 :N
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 25 mei 2020 @ 20:00:59 #128
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_193309189
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 15:20 schreef DuizendGezichten het volgende:
Interessante kost over waarom mannen een manchild willen volgen.

https://www.theatlantic.c(...)ly-president/612031/
Trump gaat echt nog jaren worden gebruikt bij zo'n beetje elke cursus en studie als hét voorbeeld van falend leiderschap en gebrek aan leiderschapskwaliteiten. Als je kijkt naar verantwoordelijkheid nemen, volwassenheid, integriteit, objectiviteit en volwassenheid en zo kan je nog wel even doorgaan, hij heeft niks van dat alles.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 25 mei 2020 @ 21:06:09 #129
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_193310439
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik toch echt. De man waant zich een halfgod en is elke binding met de realiteit verloren.

Er zullen ongetwijfeld mensen om hem heen zijn die mee proberen te liften de bui al zien hangen en hem proberen te waarschuwen maar ik betwijfel echt of hij daar het belang van inziet.

Ach ja. 'Wat als'-situaties. :z

Ondertussen zijn we wel de 100.000 doden al gepasseerd volgens menig bron. :N

Op naar de volgende 100.000 :N
De betalingen aan Stormy Daniels zijn strafbaar dus dat die rechtszaak zullen ze starten zo gauw hij het Witte Huis uitloopt.

Maar Trump zal er alles aan doen om herkozen te worden. En ik ben echt niet zeker of Biden gaat winnen. Het is te treurig voor woorden dat je een verkiezing hebt tussen twee 70'ers. Die zet je nog niet eens tegenover elkaar als het gaat om het voorzitterschap van de plaatselijke schaakvereniging.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_193310928
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:06 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

De betalingen aan Stormy Daniels zijn strafbaar dus dat die rechtszaak zullen ze starten zo gauw hij het Witte Huis uitloopt.
Daar zal ik niet direct vanuit gaan. Ik denk eigenlijk dat ze Trump zo snel mogelijk willen vergeten. En ik hoop ook dat ze gaan proberen te verbinden en niet nog meer te polariseren door de held van de helft van de bevolking te vervolgen. Dat maakt het land er niet beter op.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193311933
Nog even wat reacties op ‘manchild’ genoemd in https://www.theatlantic.c(...)ly-president/612031/

“ The irony today is that I have written far more blistering pieces about the President than today's piece in
@TheAtlantic
, but this one really seems to be the one that bothers his courtiers. I wonder why. :)

https://mobile.twitter.co(...)/1264977517565394944
Zoals vaker zijn de comments ook veelzeggend.
pi_193311949
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 21:37 schreef Hanca het volgende:

[..]

Daar zal ik niet direct vanuit gaan. Ik denk eigenlijk dat ze Trump zo snel mogelijk willen vergeten. En ik hoop ook dat ze gaan proberen te verbinden en niet nog meer te polariseren door de held van de helft van de bevolking te vervolgen. Dat maakt het land er niet beter op.
Het is dan ook niet de zaak van een rechter om te verbinden. Zou van de zotte zijn als je of Trump vervolgt af laat hangen of zijn supporters het vervelend vinden of niet.
Lijkt me verder dat de kans dat Trump de gevangenis ingaat even groot is als die van Hillary of Barrack oftewel uitgesloten.
pi_193313065
Het zou zo goed zijn als de gouverneur op zijn strepen blijft staan.
Je zal dat rep. zootje maar binnen je grenzen laten.

“Trump is tweeting. Before he wished a "HAPPY" Memorial Day, he fired off 4 tweets threatening to yank the GOP Convention from NC unless its Dem gov--"still in Shutdown mood"--"immediately" guarantees "many thousands of enthusiastic Republicans" can fill Charlotte's arena in Aug.“

https://mobile.twitter.co(...)/1264896527417434116
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2020 @ 23:57:25 #134
862 Arcee
Look closer
pi_193313593
realDonaldTrump twitterde op maandag 25-05-2020 om 22:16:08 Great reviews on our handling of Covid 19, sometimes referred to as the China Virus. Ventilators, Testing, Medical Supply Distribution, we made a lot of Governors look very good - And got no credit for so doing. Most importantly, we helped a lot of great people! reageer retweet
Boo-fucking-hoo! Jankerd.
pi_193313676
Wie is toch die real Donald Trump die ik zoveel zie Twitteren?

Is er ook een nep Donald? Kunnen we die niet een tijdje proberen?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 03:00:35 #136
323401 Kijkertje
met filter
pi_193314912
atrupar twitterde op maandag 25-05-2020 om 21:07:43 White House adviser Kevin Hassett: "Our human capital stock is ready to go back to work." #HumanCapitalStock https://t.co/Yl9KwJf6KP reageer retweet
Human capital stock :')

Hassett is de man van het 'cubic model'

RobGeorge twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 02:45:53 Hassett crafted coronavirus "cubic model" that predicted, “deaths dropping precipitously in May — and essentially going to zero by May 15” (SPOILER: That didn't happen) Also co-wrote "Dow 36,000" 21 years ago claiming stocks were undervalued -- right before dot-com crash. https://t.co/f7WV31apGp reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193315573
Ik dacht dat dat het virus op 4 november pas magischerwijs zou verdwijnen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_193315699
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 03:00 schreef Kijkertje het volgende:
atrupar twitterde op maandag 25-05-2020 om 21:07:43 White House adviser Kevin Hassett: "Our human capital stock is ready to go back to work." #HumanCapitalStock https://t.co/Yl9KwJf6KP reageer retweet
Human capital stock :')

Hassett is de man van het 'cubic model'

RobGeorge twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 02:45:53 Hassett crafted coronavirus "cubic model" that predicted, “deaths dropping precipitously in May — and essentially going to zero by May 15” (SPOILER: That didn't happen) Also co-wrote "Dow 36,000" 21 years ago claiming stocks were undervalued -- right before dot-com crash. https://t.co/f7WV31apGp reageer retweet
Dat was toch dat 'model' waar Nate Silver even ingedoken was en er al vrij snel achterkwam dat het gewoon een standaardfunctie uit Excel betrof?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193315773
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat was toch dat 'model' waar Nate Silver even ingedoken was en er al vrij snel achterkwam dat het gewoon een standaardfunctie uit Excel betrof?
Ja, best fit curve met een derdegraads polynoom, want redenen. :|W

Dan waren ze er ook allang vanaf geweest, maar helaas:



[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 26-05-2020 09:42:28 ]
pi_193316035
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 23:57 schreef Arcee het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 25-05-2020 om 22:16:08 Great reviews on our handling of Covid 19, sometimes referred to as the China Virus. Ventilators, Testing, Medical Supply Distribution, we made a lot of Governors look very good - And got no credit for so doing. Most importantly, we helped a lot of great people! reageer retweet
Boo-fucking-hoo! Jankerd.
Eigenlijk is vrijwel elke zin een leugen en/of een trigger 'voor de libs'. Dat moet ik hem wel nageven.

- hij krijgt helemaal geen great reviews (leugen)
- sometimes referred to as the China virus (trigger naar de libs)
- Ze hebben gefaald op ventilators, testing, MSD (leugen)
- hij heeft helemaal geen governors goed laten lijken, die moesten het allemaal zelf doen (leugen)

etc etc
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 26 mei 2020 @ 09:20:30 #142
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_193316365
Misschien is het hier al voorbij gekomen, maar ik hoorde het gisteren in de Podcast "The Daily Beans" voor het eerst: ongeveer de helft van de oproepen op Twitter om Amerika te heropenen is afkomstig van bots.

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

quote:
Carnegie Mellon University researchers analyzed over 200 million tweets discussing COVID-19 and related issues since January and found that roughly half the accounts – including 62% of the 1,000 most influential retweeters – appeared to be bots, they said in a report published this week.

That’s a far higher level of bot activity than usual, even when it comes to contentious events – the level of bot involvement in discussions about things like US elections or natural disasters is typically 10% to 20%.
Wie of wat er achter zit en waarom blijft vaag. Trump roept ook keihard om te heropenen, zou Trump ook stiekem een "bot" zijn? :P Noemt hij zich daarom op Twitter zo koppig "the real ..." })
  dinsdag 26 mei 2020 @ 09:39:22 #143
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193316701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 08:18 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, best curve fit met een derdegraads polynoom, want redenen. :|W

Dan waren ze er ook allang vanaf geweest, maar helaas:

[ afbeelding ]
_O_
  dinsdag 26 mei 2020 @ 09:40:40 #144
490332 Lokfiets
Waar is mijn fiets!?
pi_193316728
November wordt echt een soap in the US, 2 - die stront naar elkaar gaan gooien.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 26-05-2020 10:58:45 (Met die term gaan we niet zomaar strooien) ]
  dinsdag 26 mei 2020 @ 10:19:00 #145
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193317266
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:40 schreef Lokfiets het volgende:
November wordt echt een soap in the US, 2 - die stront naar elkaar gaan gooien.
Die soap duurt al bijna 4 jaar. tijd voor een ander programma.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mike op 26-05-2020 10:58:53 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193317704
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Misschien is het hier al voorbij gekomen, maar ik hoorde het gisteren in de Podcast "The Daily Beans" voor het eerst: ongeveer de helft van de oproepen op Twitter om Amerika te heropenen is afkomstig van bots.

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
[..]

Wie of wat er achter zit en waarom blijft vaag. Trump roept ook keihard om te heropenen, zou Trump ook stiekem een "bot" zijn? :P Noemt hij zich daarom op Twitter zo koppig "the real ..." })
Misschien was @DonaldTrump al bezet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 26 mei 2020 @ 11:22:31 #147
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193318241
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 10:48 schreef vipergts het volgende:

[..]

Misschien was @:donaldtrump al bezet.
of dit account zit al vol met onzin en kan er niks meer bij..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193319418
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:40 schreef Lokfiets het volgende:
November wordt echt een soap in the US, 2 - die stront naar elkaar gaan gooien.

Gemiddeld een dagje politieke ads bekijken laat het wel meevallen qua attack ads. Er zitten ook veel prima positief ingestelde ads tussen.

Maar guess welke de meeste media aandacht krijgen. Als de media attack ads links zouden liggen, dan zou het er nu een stuk aardiger aan toe gaan in de politiek, maar goed. Alles voor de clicks.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193319431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Misschien is het hier al voorbij gekomen, maar ik hoorde het gisteren in de Podcast "The Daily Beans" voor het eerst: ongeveer de helft van de oproepen op Twitter om Amerika te heropenen is afkomstig van bots.

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
[..]

Wie of wat er achter zit en waarom blijft vaag. Trump roept ook keihard om te heropenen, zou Trump ook stiekem een "bot" zijn? :P Noemt hij zich daarom op Twitter zo koppig "the real ..." })
Treurig. Het is een open riool. Wel toepasselijk dat Trump er hele dagen op doorbrengt :')

Je zou het moeten mijden als de pest dus. Maar aan de andere kant...als nou eens duidelijk wordt wie er achter dergelijke bots zit, kan dat ook weer een boel verhelderen...
  dinsdag 26 mei 2020 @ 13:04:03 #150
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193319650
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 12:47 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Treurig. Het is een open riool. Wel toepasselijk dat Trump er hele dagen op doorbrengt :')

Je zou het moeten mijden als de pest dus. Maar aan de andere kant...als nou eens duidelijk wordt wie er achter dergelijke bots zit, kan dat ook weer een boel verhelderen...
Ik denk dat die bots allemaal dezelfde bron hebben.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')