abonnement Unibet Coolblue
pi_193355414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:44 schreef Elpis het volgende:
Twee katten hier en dat gaat prima. Na iedere zuigbeurt gewoon even legen.
De enige haren die hij niet aankan is als ik mijn man of kinderen geknipt heb. :P
Maar goed eerst even veger en blik lost dat op.
Ook niet met die andere aansluiting?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193355620
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Geen last van, stofzuigen hier iedere dag. Zit na een keer zuigen nog niet eens vol.
Ja alleen jij hebt geen 3 katten en 2 honden lol.
pi_193355696
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja alleen jij hebt geen 3 katten en 2 honden lol.
Nee dat niet inderdaad ik heb een podengo/herder en die verhaart weinig tot niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193355704
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee dat niet inderdaad ik heb een podengo/herder en die verhaart weinig tot niet.
Ja husky honden hier. Als je die 2 weken niet borstelt is het net alsof er een schaap vanaf komt :')
pi_193355786
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja husky honden hier. Als je die 2 weken niet borstelt is het net alsof er een schaap vanaf komt :')
Ah ja dat zal wel aardig vullen ja. Wel leuke honden dan weer. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193355799
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah ja dat zal wel aardig vullen ja. Wel leuke honden dan weer. :P
''Leuk'' :P Ja leuk, maar heel erg roedelgericht. En dat is soms best gevaarlijk.
pi_193355838
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

''Leuk'' :P Ja leuk, maar heel erg roedelgericht. En dat is soms best gevaarlijk.
Oh wat dan? Lastig om de baas te blijven dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:16:23 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_193355864
--> F&F?
disclaimer
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:19:15 #34
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_193355927
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ook niet met die andere aansluiting?
Nee de doorgang in de stang lijkt te smal voor de plukken die de tondeuse achter laat.
Hij lijkt zich er in te 'verslikken'.
Maar goed, voor die ene keer per maand vind ik dat geen probleem.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_193355985
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:19 schreef Elpis het volgende:

[..]

Nee de doorgang in de stang lijkt te smal voor de plukken die de tondeuse achter laat.
Hij lijkt zich er in te 'verslikken'.
Maar goed, voor die ene keer per maand vind ik dat geen probleem.
Ah oké dat is jammer. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193645185
Ik had een rowenta om te testen. Ik pakte hem idd sneller. Hij kon inklappen waardoor ik makkelijk onder de bank kon. Maar heel erg zwaar en de accu op turbo stand snel leeg.
Nu kreeg ik bij een abo een steelstofzuiger van een c merk. Tja een ideale kruimeldief. Hij is niet zwaar maar echt stofzuigen ermee nee.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 21:37:07 #37
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_193980863
Ikzelf heb de promax van Philips. Ideaal ding, lampjes erop zodat je ziet hoe vies het is. Daar schrik je de eerste keer wel van ;-) ik heb ook een ouderwetse stofzuiger, maar die gebruik ik eigenlijk nooit meer. Het enige nadeel is dat de borstels soms onder de haren zitten, dan moet je die eruit halen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_194229780
Wij hebben zo’n Dyson gekocht paar jaar geleden. Kosten echt 500 euro maar geld dubbel en dwars waard. Nooit meer gehannes met snoer/ volle zakken etc, en je gebruikt m ook als handstofzuiger voor de trap met een kort opzetstuk.
pi_194230049
Makita en die zuigt goed. Was maar 30 euro bij de ibood.
pi_194230055
Wij hebben een philips speedpro voor 'erbij'. Inderdaad even de kruimels onder tafel, de kattenbakkorrels die net naast de bak liggen en ik hou er de benedenverdieping mee bij. De 'normale' stofzuiger wordt alleen gebruikt door de schoonmaakster.
Ik vind het heerlijk. Steel erbij voor de grotere stukken en kruimeldief voor de smalle randjes. Afvalbakje is voor dit gebruik groot genoeg om niet steeds leeg te moeten gooien. Pak ik een keer 3 verdiepingen mee in ons huis met peuter, kat en langharige mensen moet ik 'm wel legen :Y
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_194249128
Hier ook philips 8000 serie steelstofzuiger. Heb hem nu 1.5 maand en ik gebruik mijn dyson balstofzuiger niet meer. Ik kan er een hele verdieping uitgebreid van 90m2 mee zuigen, plus de bank en plafond en dan is hij nog op 30%. Geen huisdieren, wel peuters die overal kruimelen en gras en zand mee naar binnen nemen. Opzetstukken wisselen wel iets lastig en de roterende borstel moet je vaak schoonmaken... mijn lange haar gaat er mooi omheen zitten. Maar ik pak zo mijn stofzuiger veel vaker en vind het minder vervelend om te doen, dus het werkt voor mij! Ook fijn voor de auto schoon te maken na strand of boswandeling met peuters.

Ik had hem in de aanbieding gescoord met cashback ed, was 278 kwijt in totaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')