abonnement Unibet Coolblue
pi_193267886
Ik heb een paar bonnetjes vergeleken en tot mijn verbazing zit er nauwelijks tot geen verschil in prijzen in met de discount supermarkt. Dan wel natuurlijk exclusief de dure A merken.

Hoe komt men dan bij dat supermarkten als de aldi en lidl goedkoper zijn? De A merken die je daar ziet hebben de zelfde prijs als bij de AH en jumbo.
pi_193268040
A-merken zijn bij de Jumbo goedkoper dan bij de AH. Lidl en Aldi verkopen nauwelijks A-merken. Het verschil in prijs zit hem vooral in de huismerken trouwens.
pi_193268169
De huismerken bij de Lidl zijn veelal wel beter.
Groenten en fruit zijn bij de Jumbo en AH ook duurder.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 00:59:55 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193268204
Jumbo is een kutwinkel. AH is de met stip de beste supermarkt.

Qua discounters is de Aldi verreweg het beste
#KICKOUTZP
pi_193268290
In België is AH best wel prijzig
Cindy De Vuyst
  zaterdag 23 mei 2020 @ 01:24:07 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193268558
Geen idee, ga altijd naar de PLUS. Mooie verzorgde winkels.
Bij de Jumbo struikel je over de vakkenvullers.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 23 mei 2020 @ 01:28:07 #7
408813 crew  trein2000
pi_193268604
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 00:59 schreef wollah het volgende:
Jumbo is een kutwinkel. AH is de met stip de beste supermarkt.

Qua discounters is de Aldi verreweg het beste
Vind dit niet te zeggen. Verschilt heel erg per winkel.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zaterdag 23 mei 2020 @ 01:35:15 #8
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_193268693
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.
Eerst heb je het over prijzen die gelijk zijn exclusief de A merken(dus A merken zijn duurder/wel verschil) en daarna heb je het over A merken die dezelfde prijs hebben. :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 00:37 schreef osodevo het volgende:
Ik heb een paar bonnetjes vergeleken en tot mijn verbazing zit er nauwelijks tot geen verschil in prijzen in met de discount supermarkt. Dan wel natuurlijk exclusief de dure A merken.

Hoe komt men dan bij dat supermarkten als de aldi en lidl goedkoper zijn? De A merken die je daar ziet hebben de zelfde prijs als bij de AH en jumbo.
pi_193268964
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 01:35 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.
Eerst heb je het over prijzen die gelijk zijn exclusief de A merken(dus A merken zijn duurder/wel verschil) en daarna heb je het over A merken die dezelfde prijs hebben. :?
[..]

Ik bedoel hiermee het vergelijken tussen de huismerken. Soms hebben de discounters ook A merken maar qua prijs zijn die niet goedkoper dan de A merken die bij de premium (rotwoord :') ) supermarkten liggen.
pi_193269136
is de inhoud hetzelfde? anders is het nog een scheve vergelijking..

zo zie ik meer en meer blikjes frisdrank van 250ml ipv 330ml bij AH staan, voor de prijs van een 330ml blikje
pi_193272087
Wat het ook is, bij de ene supermarkt is het ene goedkoper en bij de andere het andere. Als je echt goedkoop uit wil zijn moet je weten wat je waar moet halen. Maarja dat is ook veel moeite.
pi_193273882
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 01:06 schreef einzeinz het volgende:
In België is AH best wel prijzig
In België zijn er ook geen kinderen van 15 die voor 30% van het loon de AH schappen vullen.
pi_193274091
AH in Belgie valt onder Delhaize, draait een stuk minder efficiënt.
pi_193274159
Budget merken van supers zijn veelal een heel stuk minder goed dan wat Aldi & Lidl verkopen (minder pinda in je pindakaas, minder cacao in je repen, etc). Huismerk is al een stuk beter, maar zitten vaak nog steeds een stuk onder A-merken. Aldi & Lidl zitten daar vrijwel op, en in sommige gevallen boven.
Al verschilt het wel enorm per product.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zaterdag 23 mei 2020 @ 16:08:59 #15
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193274966
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 01:24 schreef Harvest89 het volgende:
Geen idee, ga altijd naar de PLUS. Mooie verzorgde winkels.
Bij de Jumbo struikel je over de vakkenvullers.
Naar mijn ervaring is Plus het aller aller duurste. Van schoonmaakmiddelen, groenten fruit, alles. En Boni is ook duur niet normaal.

Deen supers vind ik het prettigst kwa prijs. Jumbo en AH hebben soms erge goede acties met AH bovenop.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
Budget merken van supers zijn veelal een heel stuk minder goed dan wat Aldi & Lidl verkopen (minder pinda in je pindakaas, minder cacao in je repen, etc). Huismerk is al een stuk beter, maar zitten vaak nog steeds een stuk onder A-merken. Aldi & Lidl zitten daar vrijwel op, en in sommige gevallen boven.
Al verschilt het wel enorm per product.
De budgetchips van de lidl vind ik niet altijd even ok. Ik heb per ongeluk de baconsnacks gekocht en vind het nieteens eendenvoer-waardig.
pi_193283984
De merkproducten zullen overal inderdaad wel even duur zijn maar aldi en Lidl zijn wel degelijk een stuk voordeliger in hun volledige assortiment. Qua prijs kwaliteit verhouding ben je daar het beste af. Maar ze hebben er ook producten tussen zitten die totaal niet te vreten zijn.
pi_193299119
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 16:08 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring is Plus het aller aller duurste. Van schoonmaakmiddelen, groenten fruit, alles. En Boni is ook duur niet normaal.

Deen supers vind ik het prettigst kwa prijs. Jumbo en AH hebben soms erge goede acties met AH bovenop.
[..]

De budgetchips van de lidl vind ik niet altijd even ok. Ik heb per ongeluk de baconsnacks gekocht en vind het nieteens eendenvoer-waardig.
Boni duur? :O
Hier alleen maar Boni.
Cindy De Vuyst
pi_193299154
Mijn ervaring want doe er soms nog wel eens boodschappen en is de Jumbo in leiden bij CS. Maar in mijn ervaring is ie echt niet goedkoper als gewoon de Hoogvliet in katwijk. Mss scheelt het een euro ofzo. Maar meer ook niet.

Bovendien heb ik er sowieso al een paar euro voor over als ik iig weet waar alles staat en waar te vinden. Maar ben dan ook echt van het snel of zo snel mogelijk winkelen en haat mensen die dan treuzelen.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')