Wat is dat? Voor jou dan? En waarom ben je boos joh, is maar een etiketje, net als in de supermarkt. (vers, afgeprijst). Wij zijn zoveel meer dan dat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die dachten dat ik salafist was
Ben bijna helemaal gestopt met het volgen van nieuws. Dat scheelt een hoop irritatie. Ik kan dat bedrog niet meer aanzien. Muziek en zon en plantjes hou ik me mee bezig.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tijd geleden vriendkunnen we weer een spetterende klacht verwachten?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben bijna helemaal gestopt met het volgen van nieuws. Dat scheelt een hoop irritatie. Ik kan dat bedrog niet meer aanzien. Muziek en zon en plantjes hou ik me mee bezig.
Lekker bezig, je hebt naar lange Frans geluisterd zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben bijna helemaal gestopt met het volgen van nieuws. Dat scheelt een hoop irritatie. Ik kan dat bedrog niet meer aanzien. Muziek en zon en plantjes hou ik me mee bezig.
Ik hou ervan, maarja krijg je he als Katwijks buurman zowatquote:
Huh?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat is dat? Voor jou dan? En waarom ben je boos joh, is maar een etiketje, net als in de supermarkt. (vers, afgeprijst). Wij zijn zoveel meer dan dat.
Really?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Soms?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[
[..]
Huh?Nee soms ben je gewoon even gefrustreerd door externe prikkels en dan moet je dat even lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |