abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2020 @ 19:36:53 #276
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_193572627
De paniek is real mensen _O_ Tijd om te snipen! Nu is trouwens ook een goed moment om je team voor het weekend in elkaar te zetten. ^O^

hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 10 juni 2020 @ 19:43:56 #277
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_193572764
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
De paniek is real mensen _O_ Tijd om te snipen!
[ afbeelding ]
das een lekkere _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
Nu is trouwens ook een goed moment om je team voor het weekend in elkaar te zetten. ^O^
nu nog WL willen spelen 8)7 respect voor degenen die die moeite nog kunnen opbrengen
  woensdag 10 juni 2020 @ 19:46:07 #278
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_193572803
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:43 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

das een lekkere _O_
[..]

nu nog WL willen spelen 8)7 respect voor degenen die die moeite nog kunnen opbrengen
Dit weekend weer Ultimate TOTS spelers als rewards. Lekker zweten voor Sommer in je picks _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 10 juni 2020 @ 19:51:56 #279
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_193572893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dit weekend weer Ultimate TOTS spelers als rewards. Lekker zweten voor Sommer in je picks _O-
heb 1x WL gespeeld in de hoop op red IF Haaland, kreeg een 88 casemiro which was fair enough. Zelfs tijdens Tots ben ik niet bereid mijn mentale stabiliteit op het spel te zetten door WL te spelen, park-the-bus gameplay en toxic community kunnen me gestolen worden, ga ik nog liever me vervelen door een fun team te maken met spelers van 1 meter 60 en professional squad battles games spelen _O-
  woensdag 10 juni 2020 @ 20:03:43 #280
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_193573112
Wtf :') Zat al een paar dagen te handelen met een bepaalde speler (steeds kopen voor 1000 en sellen voor 1400/1500), had ik er nog 80 liggen en is de prijs ineens op 2400/2500 :D
  woensdag 10 juni 2020 @ 20:06:47 #281
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_193573163
quote:

[..]

das een lekkere _O_
[..]

Speel eigenlijk alleen in het weekend FIFA. Ik stop gewoon als de gameplay kut is. En offline is niets voor mij, ik vind dat competitieve juist wel vet. :) En met wat coins kun je ook gewoon 100x je team omgooien, beetje spelers uitproberen.
  woensdag 10 juni 2020 @ 20:08:00 #282
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_193573183
Over spelers uitproberen gesproken.

Waarschijnlijk overpriced as fuck, maar wilde hem dit jaar toch een keer proberen. _O_
pi_193574645
quote:

[..]

das een lekkere _O_
[..]

Afgelopen weekend was mijn laatste Wl. Zal wss Sommer in mijn red player pick krijgen dus een rehash van PL, La Liga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1 TOTS weekend leagues /meh.

Ik neem een break, heb geen fut meer voor FUT :+
mag het weten
  woensdag 10 juni 2020 @ 23:24:36 #284
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_193576509
Havertz uit de eerste Deluxe SBC, beter dan al mijn pulls bij elkaar uit de andere gegarandeerde packs. Denk dat ik de 2de morgen of overmorgen doe, heb toch veel fodder in de club.
  Redactie Sport woensdag 10 juni 2020 @ 23:58:31 #285
274204 crew  Mexicanobakker
pi_193576942
Toch maar ff weer de sudamericana grinden komende dagen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 11 juni 2020 @ 00:24:54 #286
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_193577202
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar ff weer de sudamericana grinden komende dagen
PSV Legend Maxi Romero! Die willen we natuurlijk wel in de club.
pi_193577550
http://gyazo.com/75fa7f9d409cbc9685ae65af3b721b34

Aangezien ik niet meer ga traden en al m'n fodder inmiddels heb verkocht, dit teampje gemaakt voor het einde der spel. Totaal komt het niet op 100 chem natuurlijk, maar voor de paar keer dat ik het speel boeit mij dat niet zo. Wilde toch even die pacey Amerikaantjes met wat 99s proberen. Toen ik het bouwde had ik er nog vrij veel zin in, maar na een paar potjes weet ik meteen weer waarom ik het zo weinig heb gespeeld dit jaar. Zo zonde van die gare gameplay. Zelfs TOTS Messi kan mij niet verleiden om continu te blijven spelen.

Qua traden was het wel de makkelijkste FIFA ooit denk ik zo, mede mogelijk gemaakt door al die kindjes op de patreons. Heel veel was behoorlijk voorspelbaar, net name de thursday flips.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2020 01:48:26 ]
pi_193578645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 01:46 schreef Bolasie het volgende:

Aangezien ik niet meer ga traden en al m'n fodder inmiddels heb verkocht, dit teampje gemaakt voor het einde der spel. Totaal komt het niet op 100 chem natuurlijk, maar voor de paar keer dat ik het speel boeit mij dat niet zo. Wilde toch even die pacey Amerikaantjes met wat 99s proberen. Toen ik het bouwde had ik er nog vrij veel zin in, maar na een paar potjes weet ik meteen weer waarom ik het zo weinig heb gespeeld dit jaar. Zo zonde van die gare gameplay. Zelfs TOTS Messi kan mij niet verleiden om continu te blijven spelen.

Qua traden was het wel de makkelijkste FIFA ooit denk ik zo, mede mogelijk gemaakt door al die kindjes op de patreons. Heel veel was behoorlijk voorspelbaar, net name de thursday flips.
Wel een ziek team hoor :P
pi_193579996
Eindelijk eens fijne player picks op zilver 1 weekend league rewards. Immobile, Hummels of Carvajal. Carvajal gekozen, kan Ramos moments naar CB. Moet ik alleen HL/tots Telles scoren om Neymar en Thiago Silva met elkaar te verbinden op goede chem.
mag het weten
pi_193580452
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 01:46 schreef Bolasie het volgende:

Mooi team.

Maar inderdaad, deze FIFA is echt mokerslecht. Wat die verdediging allemaal uitspookt is ongekend.
blablablabla
  donderdag 11 juni 2020 @ 11:38:33 #291
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_193581119
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Mooi team.

Maar inderdaad, deze FIFA is echt mokerslecht. Wat die verdediging allemaal uitspookt is ongekend.
Ik vraag mezelf vaak af wat mijn complete team soms uitspookt. 😂
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 11 juni 2020 @ 13:35:42 #292
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_193583082
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 11:38 schreef leeroy het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Er zit geen beweging in, tenzij je constant RB spammed om mensen de diepte in te sturen..

Buiten dat is mijn grootste frustratie met het spel dit jaar de passing. De passes die dit jaar gemaakt worden gaan echt helemaal nergens over _O- Snap niet echt hoe dat zo slecht is geworden na de afgelopen jaren waar er opzich weinig problemen waren hiermee.
pi_193583216
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 11:38 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ja dat eigenlijk ook. Maar verdedigen is wel lastig, zo enorm kwetsbaar doordat er constant benorme gaten achter de laatste man verschijnen.

Letterlijk elke wedstrijd paar keer dat de tegenstander een op een komt met de keeper door gerommel achterin. Uitslagen zijn ook altijd hoog, 5-7 8-4, dat soort korfbal uitslagen :')
blablablabla
pi_193583240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Mooi team.

Zelfs met dat team ben ik na 2 potjes uitgespeeld om vervolgens uren kwijt te zijn aan Warzone. Het trekt mij maar niet.

Het probleem is dat wij als voetballiefhebbers gewoon af en toe zin hebben in een voetbalspelletje. FIFA heeft daar een monopolie in, PES speelt natuurlijk geen partij, dus dan blijf je het spel elk jaar kopen. Hoe kut het ook is; elk jaar lijkt het alleen maar slechter te worden. Dan krijg je dus mensen die zeiken maar blijven spelen. Elke LR verkoopt tot op de dag van vandaag in nagenoeg 5 minuten, dus het geld blijft binnenstromen.

Qua gameplay is het al een tijdje dramatisch, maar de content is toch ook wel tegenvallend dit jaar. Ja, er zijn tientallen verschillende soorten cards, maar dat is niet zo bijzonder. Bijvoorbeeld het verspreiden van promo's in 2 weken (zoals FUT Birthday) is matig. Icon SBCs zijn matig (waar blijft de prime, vrijdag?), er is niets voor om te grinden. Releasen ze die Mid Icon SBCs meermaals terwijl je daar geen kut aan hebt.

Deze week is ook dramatisch. Twee keer een Deluxe (aka Hradecky) SBC tijdens Ultimate TOTS? Vandaag krijgen we dat wellicht voor de derde keer. Vijf minuten na 6 PM UK, de content release, kan je weer uitloggen. Er is niets te doen. Gameplay is boring, content is boring. En tóch blijven we somehow spelen, want er is geen alternatief en met de huidige crisis heb je daar toch meer tijd voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2020 13:50:01 ]
pi_193583547
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:45 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Zelfs met dat team ben ik na 2 potjes uitgespeeld om vervolgens uren kwijt te zijn aan Warzone. Het trekt mij maar niet.

Het probleem is dat wij als voetballiefhebbers gewoon af en toe zin hebben in een voetbalspelletje. FIFA heeft daar een monopolie in, PES speelt natuurlijk geen partij, dus dan blijf je het spel elk jaar kopen. Hoe kut het ook is; elk jaar lijkt het alleen maar slechter te worden. Dan krijg je dus mensen die zeiken maar blijven spelen. Elke LR verkoopt tot op de dag van vandaag in nagenoeg 5 minuten, dus het geld blijft binnenstromen.

Qua gameplay is het al een tijdje dramatisch, maar de content is toch ook wel tegenvallend dit jaar. Ja, er zijn tientallen verschillende soorten cards, maar dat is niet zo bijzonder. Bijvoorbeeld het verspreiden van promo's in 2 weken (zoals FUT Birthday) is matig. Icon SBCs zijn matig (waar blijft de prime, vrijdag?), er is niets voor om te grinden. Releasen ze die Mid Icon SBCs meermaals terwijl je daar geen kut aan hebt.

Deze week is ook dramatisch. Twee keer een Deluxe (aka Hradecky) SBC tijdens Ultimate TOTS? Vandaag krijgen we dat wellicht voor de derde keer. Vijf minuten na 6 PM UK, de content release, kan je weer uitloggen. Er is niets te doen. Gameplay is boring, content is boring. En tóch blijven we somehow spelen, want er is geen alternatief en met de huidige crisis heb je daar toch meer tijd voor.
Misschien ontgroei je die shit ook wel gewoon op enig moment. Weet niet hoelang jij speelt maar ik ben founder. Dus al 10 jaar lang min of meer elk jaar hetzelfde riedeltje met misschien net andere namen. Een beetje traden een beetje grinden en je team in september van 80+ naar 85+ in oktober naar 90+ in januari naar uiteindelijk een idioot en compleet OP team rond maart of april.

Op een gegeven moment heb je dat ook wel gezien, daarbij helpt het ook niet mee als je in mijn geval met een behoorlijk superieur team vervolgens doodleuk in divisie 7 blijft hangen _O-

Ik mis met name die silvers en bronzen cups en competities. Dat gaf nog eens een beetje variatie, nu speel je elke wedstrijd tegen dezelfde compleet OP teams.
blablablabla
  donderdag 11 juni 2020 @ 14:08:11 #296
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_193583650
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:35 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Er zit geen beweging in, tenzij je constant RB spammed om mensen de diepte in te sturen..

Buiten dat is mijn grootste frustratie met het spel dit jaar de passing. De passes die dit jaar gemaakt worden gaan echt helemaal nergens over _O- Snap niet echt hoe dat zo slecht is geworden na de afgelopen jaren waar er opzich weinig problemen waren hiermee.
In squad battles pauzeer ik de game soms om te checken of ik nu echt een debiel ben of dat de game niet spoort. Meer dan 50% van die vage pauzes gaan gewoon een andere kant op dan waarin ik mijn stick beweeg. Maar ook die ballen achter de man in de 16, vage balletjes voor open doel. Heel frustrerend allemaal
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_193584120
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien ontgroei je die shit ook wel gewoon op enig moment. Weet niet hoelang jij speelt maar ik ben founder. Dus al 10 jaar lang min of meer elk jaar hetzelfde riedeltje met misschien net andere namen. Een beetje traden een beetje grinden en je team in september van 80+ naar 85+ in oktober naar 90+ in januari naar uiteindelijk een idioot en compleet OP team rond maart of april.

Op een gegeven moment heb je dat ook wel gezien, daarbij helpt het ook niet mee als je in mijn geval met een behoorlijk superieur team vervolgens doodleuk in divisie 7 blijft hangen _O-

Ik mis met name die silvers en bronzen cups en competities. Dat gaf nog eens een beetje variatie, nu speel je elke wedstrijd tegen dezelfde compleet OP teams.
Sinds FUT12 met Nilmargod _O_
pi_193584797
quote:

[..]

Er zijn ook gewoon geen normale teams meer hé, maar dan ook gewoon echt iet. Zelfs in de krochten van de divisies kom je nog legends en tots tegen.
  donderdag 11 juni 2020 @ 15:45:41 #299
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_193585236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 15:16 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Er zijn ook gewoon geen normale teams meer hé, maar dan ook gewoon echt iet. Zelfs in de krochten van de divisies kom je nog legends en tots tegen.
Komt natuurlijk ook door de gigantische hoeveelheid 'gratis' kaarten die je kunt unlocken. Je kunt die gebruiken (TOTS Grealish, TOTS Fuenzalida of wie dan ook), of gebruiken in SBCs waardoor iedereen FB Boateng en FB Modric etc. gemakkelijk kan unlocken. Icons zijn ook gemakkelijker te verkrijgen dit jaar, iedereen heeft er wel 1 of 2 van de swaps of een mid icon pack, of met heel veel geluk pack je er 1. Op de markt zijn ze ook erg goedkoop, je kunt gewoon PIM aanvallers voor 200-300k oppikken. Je 'moet' wel echt voor TOTS beginnen met FUT, anders is er helemaal niets aan.

Wat ik wel schofterig blijf vinden is dat het gewoon onmogelijk is om met een PIM Cruyff, Eusebio, R9 etc. te spelen tenzij je er een idiote hoeveelheid geld in pompt, of er 1 packed. Maar, EA heeft wel de icons 'more accessible' gemaakt zoals ze beloofden aan het begin van het jaar. Gaan er alleen compleet voorbij aan het feit dat ze er zelf verantwoordelijk voor waren dat de icons zo duur waren vorig jaar, omdat 70% van de Icon SBCs een Icon requirement had :') Had je die requirement weggehaald, hadden ze alsnog een SBC knetterduur kunnen maken mochten ze dat willen, zie o.a POTM Messi en Neymar.
pi_193585395
quote:

[..]

Ja, dit beschrijft het spel het beste. Nu ben ik zelf pas vorig jaar ingestapt met ultimate team. Daarvoor speelde ik ook al jaren fifa maar dan de carrière modus :P Door packluck heb ik Messi/Neymar in mijn team sinds januari, door handelen heb ik Cruyff kunnen kopen. En door icon swaps heb ik Overmars, Van de Sar en Dalglish gefixt. Maakt rivals idd minder leuk tegenwoordig want ik zit in divisie 9 en het is 100% tots, toty of icon squads.

Met de koop van Cruyff ben ik ook wel klaar met fut. Het nieuwe seizoen is meh, grinden in rivals boeit me niet bij gebrek aan bv te unlocken icons. Geen nieuwe icon swap seizoen. Heb nog wel ultimate tots weekend league meegepakt maar het seizoen is klaar.
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')