abonnement Unibet Coolblue
pi_193250141
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja hoe durven ze. Waarom zitten ze niet thuis Netflix te kijken met dit mooie weer?!
Nogal moeilijk om wat kleine offers te brengen bedoel je?
pi_193250172
Met 20-30 opnames per dag kunnen we misschien eens nagaan of die mensen of (klein)kinderen het opgelopen hebben in een druk park of strand :P
.
pi_193251204
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:36 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Nogal moeilijk om wat kleine offers te brengen bedoel je?
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bullshit vriend. Maar ontken het maar hier op Tholen en in Brabant weten we wel beter.

Zoveel doodzieken en ga maar lekker op het strand liggen en lekker naar de kroegen. Wij blijven nog even in de achtertuin mat dit soort dagen.

Corona is echt niet lollig, best eng als je familie aan de pomp hangt. Maar prima hoor, dat mag men in de randstad zelf ervaren.

En begrijp me niet verkeerd, iedereen maakt eigen keuzes.
Dan kunnen we net zo goed altijd binnen blijven de rest van ons leven. Je kunt ook door een meteoriet of bliksem geraakt worden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193251325
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:59 schreef Scarface88 het volgende:
Meer foto's in de link. Hoe durven mensen plezier te hebben!?!

Ugh! Mensen BBQ enzo (ook kankerverwekkend), de stank van heerlijke sate...zou verboden moeten worden!
pi_193251692
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 03:57 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Dan kunnen we net zo goed altijd binnen blijven de rest van ons leven. Je kunt ook door een meteoriet of bliksem geraakt worden.
Het is natuurlijk wel zeer bevreemdend dat als er geen schone vrouwen/meisjes aanwezig zijn, dat er dan geen drukte is. Dan hebben de heren ineens geen behoefte om zongebruind te worden.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 07:11:41 #56
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_193251758
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Fapje gezet op het gele bikinibroek meisje
Dan eerder op die blonde politieagente... oh nee laat ook maar die zit onder de plakplaatjes zie ik net.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 22 mei 2020 @ 07:21:34 #57
22565 asco
Los in deze tent
pi_193251843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 04:39 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Ugh! Mensen BBQ enzo (ook kankerverwekkend), de stank van heerlijke sate...zou verboden moeten worden!
Ik geef het nog een paar jaar in deze knotsdebiele wereld. 🙄
  vrijdag 22 mei 2020 @ 07:43:23 #58
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193252029
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We kunnen ook gewoon een keer stoppen met die schijt maatregelen. Het is wel mooi geweest. Overdreven gedoe!
Zijn er nu ook al maatregelen voor het schijten?!
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193252404
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 07:21 schreef asco het volgende:

[..]

Ik geef het nog een paar jaar in deze knotsdebiele wereld. 🙄
Sluit niks uit. Voor corona waren ze ook al bezig alles wat leuk is te verbieden. Corona komt sommige beleidsbepalers wel erg goed uit om onder het mom van volksgezondheid alles maar af te schaffen.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:54:14 #60
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193252713
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:23 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Sluit niks uit. Voor corona waren ze ook al bezig alles wat leuk is te verbieden. Corona komt sommige beleidsbepalers wel erg goed uit om onder het mom van volksgezondheid alles maar af te schaffen.
Komt voornamelijk door overbevolking. Omdat mensen bij elkaar op de lip zitten komen er allerlei regels om het leefbaar te houden.
pi_193252730
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:23 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Sluit niks uit. Voor corona waren ze ook al bezig alles wat leuk is te verbieden. Corona komt sommige beleidsbepalers wel erg goed uit om onder het mom van volksgezondheid alles maar af te schaffen.
Nou verklap ons eens wat in nl de laatste jaren verboden is wat jij zo leuk vond.

De maximale snelheid terug naar 100? _O-
  vrijdag 22 mei 2020 @ 10:04:02 #62
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193253525
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou verklap ons eens wat in nl de laatste jaren verboden is wat jij zo leuk vond.

De maximale snelheid terug naar 100? _O-
roken, inderdaad die snelheid, contant geld, ov passen, afschaffen en verlagen studiefinanciering.
pi_193253718
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou verklap ons eens wat in nl de laatste jaren verboden is wat jij zo leuk vond.

De maximale snelheid terug naar 100? _O-
Het is hem verboden te lachen en positief in het leven te staan.

Doet ie goed. Houdt zich er keurig aan.
pi_193254152
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

roken, inderdaad die snelheid, contant geld, ov passen, afschaffen en verlagen studiefinanciering.
Huh, ik heb wat gemist kennelijk. Sinds wanneer is contant geld verboden? En sinds wanneer is roken verboden? En als je je geluk uit 30 km/u sneller moet halen, dan moet je echt héél snel een hobby zoeken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193254345
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bullshit vriend. Maar ontken het maar hier op Tholen en in Brabant weten we wel beter.

Zoveel doodzieken en ga maar lekker op het strand liggen en lekker naar de kroegen. Wij blijven nog even in de achtertuin mat dit soort dagen.

Corona is echt niet lollig, best eng als je familie aan de pomp hangt. Maar prima hoor, dat mag men in de randstad zelf ervaren.

En begrijp me niet verkeerd, iedereen maakt eigen keuzes.
Als je niet ziek wilt worden dan moet je vooral niet naar de kerk gaan. Of een andere plek waar je met veel mensen in een slecht geventileerde ruimte bent. Straks iedereen weer kantoren in met matige luchtkwaliteit, dan gaan de getallen wel weer omhoog.

Je kunt vast in de open lucht mensen besmetten, maar binnen blijven is niet perse het beste.

Daarnaast als je een beetje afstand houdt is het gewoon prima. Wat een krampachtig gedoe ineens.
Whatever...
pi_193254437
Overdreven gedoe allemaal. Wij lagen gisteren op een vol strand in Katwijk maar er was plek zat om zeker 2 meter van anderen af zitten. En dat er soms iemand op een meter van je langs loopt is buiten ook geen probleem.
Volgende week weer lekker strandweer !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_193255308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:19 schreef Pedroso het volgende:
Wij lagen gisteren op een vol strand in Katwijk maar er was plek zat om zeker 2 meter van anderen af zitten. En dat er soms iemand op een meter van je langs loopt is buiten ook geen probleem.
Volgende week weer lekker strandweer !
Over het algemeen is dat ook geen probleem. Maar er zijn ook genoeg mensen die geen afstand houden, die je in je nek hoesten in de rij voor de visboer of in de rij voor de parkeerautomaat.
En er is zwakzinnige kutjeugd die BOA's aanvallen. Dat zijn wel problemen die aangepakt moeten worden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:30:38 #68
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193255438
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Over het algemeen is dat ook geen probleem. Maar er zijn ook genoeg mensen die geen afstand houden, die je in je nek hoesten in de rij voor de visboer of in de rij voor de parkeerautomaat.
En er is zwakzinnige kutjeugd die BOA's aanvallen. Dat zijn wel problemen die aangepakt moeten worden.
Op dat soort momenten heb je Guardia Civil nodig die losgaan met hun wapenstokken.

Alleen zal dat in Nederland vast een hoop rechtszaken opleveren
pi_193255514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Op dat soort momenten heb je Guardia Civil nodig die losgaan met hun wapenstokken.

Alleen zal dat in Nederland vast een hoop rechtszaken opleveren
Klopt maar daar is het nu veel te laat voor ben ik bang.
Heb zelf ook wel eens een knuppel van de Guardia Civil in mijn nek gehad, voor iets heel onschuldigs. Daar doen ze daar niet moeilijk over.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_193255708
''Volgens een getuige zou de boa in kwestie tegen jongeren hebben gezegd dat ze niet van een pier mochten afspringen.

Een van de jongeren zou geen identiteitskaart bij zich hebben gehad waarop de boa de persoon wilde aanhouden. Dit zou geleid hebben tot de mishandeling.''

Ik vind dit ook wel hele onschuldige vergrijpen (als het klopt) Wie neemt er nou een id-kaart mee naar het strand? Nee, het is niet de bedoeling dat ze klappen krijgen en die jongeren leken aso's, maar het lijkt erop dat BOA's er voornamelijk zijn om mensen lastig te vallen. Laat de wapens dan maar lekker bij echte politie.
pi_193255724
Domme teringonzin. REBELLEREN MET Z'N ALLEN!!
In de buitenlucht is het besmettingsgevaar nagenoeg 0%. Dus laten we alsjeblieft weer normaal gaan doen, en dit afdwingen bij de overheid. :Y
Eens kijken
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:54:54 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193255806
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:48 schreef TresBon het volgende:
''Volgens een getuige zou de boa in kwestie tegen jongeren hebben gezegd dat ze niet van een pier mochten afspringen.

Een van de jongeren zou geen identiteitskaart bij zich hebben gehad waarop de boa de persoon wilde aanhouden. Dit zou geleid hebben tot de mishandeling.''

Ik vind dit ook wel hele onschuldige vergrijpen (als het klopt) Wie neemt er nou een id-kaart mee naar het strand? Nee, het is niet de bedoeling dat ze klappen krijgen en die jongeren leken aso's, maar het lijkt erop dat BOA's er voornamelijk zijn om mensen lastig te vallen. Laat de wapens dan maar lekker bij echte politie.
In wet staat dat je je moet kunnen identificeren... En dat zal vast niet eerste stap zijn geweest van de BOA's. Eerst vragen ze netjes om daar mee te stoppen maar dat zullen ze vast hebben genegeerd. Het is niet alsof ze iedereen op strand om hun ID gaan vragen, dat mag ook niet.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 13:42:37 #74
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193256494
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:13 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als je niet ziek wilt worden dan moet je vooral niet naar de kerk gaan. Of een andere plek waar je met veel mensen in een slecht geventileerde ruimte bent. Straks iedereen weer kantoren in met matige luchtkwaliteit, dan gaan de getallen wel weer omhoog.

Je kunt vast in de open lucht mensen besmetten, maar binnen blijven is niet perse het beste.

Daarnaast als je een beetje afstand houdt is het gewoon prima. Wat een krampachtig gedoe ineens.
Hier gaat het hele dorp naar de kerk op zondag. Al weken, veel zieken hier. Maar ja,
pi_193256642
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hier gaat het hele dorp naar de kerk op zondag. Al weken, veel zieken hier. Maar ja,
Met een beetje geluk is dat over een paar weken op natuurlijke wijze opgelost.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 15:15:53 #76
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193257602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Met een beetje geluk is dat over een paar weken op natuurlijke wijze opgelost.
ja dat, ik heb me er maar bij neer gelegd.
We blijven ook thuis en geen bezoek.
We zijn aan het verbouwen dus vervelen doen we ons niet.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 15:18:10 #77
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193257633
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Huh, ik heb wat gemist kennelijk. Sinds wanneer is contant geld verboden? En sinds wanneer is roken verboden? En als je je geluk uit 30 km/u sneller moet halen, dan moet je echt héél snel een hobby zoeken.
iedereen betaald nu contactloos, dus contant geld is al bijna uit de maatschappij.

Roken buiten bij ziekenhuizen, scholen, sportverenigingen en pretparken is al verboden.

100 km op een stille snelweg buiten de randstad.... echt onzin.
pi_193257693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
iedereen betaald nu contactloos, dus contant geld is al bijna uit de maatschappij.
..en verre van verboden.
quote:
Roken buiten bij ziekenhuizen, scholen, sportverenigingen en pretparken is al verboden.
..en dus kan je op andere plekken wel roken. Zoek een hobby.
quote:
100 km op een stille snelweg buiten de randstad.... echt onzin.
Zoek een hobby.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 16:02:07 #79
117098 Hathor
Effe niet
pi_193258348
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:34 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Klopt maar daar is het nu veel te laat voor ben ik bang.
Heb zelf ook wel eens een knuppel van de Guardia Civil in mijn nek gehad, voor iets heel onschuldigs. Daar doen ze daar niet moeilijk over.
Zo, die gasten zijn inderdaad echt niet flauw, op Mallorca zat ik een keer op een muurtje langs de boulevard en daar zaten veel mensen naast elkaar te chillen, niks aan de hand verder. Komen er twee gasten van de GC langs gekuierd en opeens trekken ze een Afrikaans uitziende kerel van die muur en trappen hem een paar minuten lang helemaal beurs terwijl ze in het Spaans iets tegen hem roepen van "waar heb je je drugs verstopt". Uiteindelijk konden ze helemaal geen drugs vinden bij die vent, en liepen ze doodgemoedereerd weer verder zonder nog naar die Afrikaan om te kijken die helemaal bebloed in de kreukels lag. Nog nooit eerder zoiets meegemaakt. :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 16:02:31 #80
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193258357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

..en verre van verboden.
[..]

..en dus kan je op andere plekken wel roken. Zoek een hobby.
[..]

Zoek een hobby.
Daar gaat het toch niet over? Hobby’s...
  zaterdag 23 mei 2020 @ 14:22:50 #81
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_193273844
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:

100 km op een stille snelweg buiten de randstad.... echt onzin.
Zolang je geen haast hebt om ergens op tijd te zijn is langzamer rijden efficienter qua brandstof verbruik, het milieu en je portemonnee. 80km is de ideale snelheid :)

quote:
https://www.nrcan.gc.ca/e(...)ing-techniques/21038
Most cars, vans, pickup trucks and SUVs are most fuel-efficient when they’re travelling between 50 and 80 km per hour.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 14:28:04 #82
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_193273884
Het is me toch wat zo op 8000 kilometer afstand je druk maken over een strandje in Nederland.

Ondertussen in Orange County, CA wat dichter bij jouw huis.

  zaterdag 23 mei 2020 @ 14:44:34 #83
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_193274007
quote:
19s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:28 schreef Gunner het volgende:
Het is me toch wat zo op 8000 kilometer afstand je druk maken over een strandje in Nederland.

Ondertussen in Orange County, CA wat dichter bij jouw huis.

[ afbeelding ]
He, de Republikeinen willen het allemaal open en die worden geleid door God, dus dat is wat anders. Je durft toch geen kritiek te hebben op het zaligmakende alt right Amerika van SF88? Je staat zo in het FB topic hoor!
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_193274450
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zo, die gasten zijn inderdaad echt niet flauw, op Mallorca zat ik een keer op een muurtje langs de boulevard en daar zaten veel mensen naast elkaar te chillen, niks aan de hand verder. Komen er twee gasten van de GC langs gekuierd en opeens trekken ze een Afrikaans uitziende kerel van die muur en trappen hem een paar minuten lang helemaal beurs terwijl ze in het Spaans iets tegen hem roepen van "waar heb je je drugs verstopt". Uiteindelijk konden ze helemaal geen drugs vinden bij die vent, en liepen ze doodgemoedereerd weer verder zonder nog naar die Afrikaan om te kijken die helemaal bebloed in de kreukels lag. Nog nooit eerder zoiets meegemaakt. :{
Die Spaanse politie agenten zijn ook niet van die doetjes en excuustruuzen (m/v) als in Nederland...
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:29:48 #85
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193274485
Mega druk hier in Domburg. De tentjes doen goede zaken. Maar ipv op het terras zit iedereen nu dicht op elkaar op de grond. Onder de 80 cm maakt het virus geen kans.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:30:25 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193274494
Sta dan gewoon toe dat mensen mogen zitten en bediend worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')