abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 00:06:20 #26
408813 crew  trein2000
pi_193249787
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 16:50 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ja precies. Hoe willen ze dit controleren? :Z
Je pleegt een misdrijf als je je onttrekt. Kan de politie gewoon controleren. Staat 4 jaar cel op.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193249811
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je pleegt een misdrijf als je je onttrekt. Kan de politie gewoon controleren. Staat 4 jaar cel op.
Dat is de theorie.
pi_193250042
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:07 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Dat is de theorie.
Zelfde als rijden zonder rijbewijs. Zolang er niks gebeurt is er niks aan de hand. Tot er wel iets gebeurt en leg dan maar uit waarom je daar was.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:30:55 #29
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193250078
Neem die app gewoon niet, laat je niet chippen, denk na.
pi_193252175
https://www.vrt.be/vrtnws(...)y-coronavirus-tyfus/

Historisch verhaal over iemand die door eigenwijsheid de dood van tientallen mensen op het geweten heeft. Ze zou zomaar in dit topic mee kunnen doen.
pi_193252298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:00 schreef qajariaq het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)y-coronavirus-tyfus/

Historisch verhaal over iemand die door eigenwijsheid de dood van tientallen mensen op het geweten heeft. Ze zou zomaar in dit topic mee kunnen doen.
Uitgaan van de domme mens als richtlijn van beleidsvoering, met een IQ van 80, dat projecteren op iedereen.

In plaats van de mens benaderen als een zelfdenkende wezens, die je ook goed kan helpen met adviezen.

Het is dictatoriaal, mensonterend en buitengewooon kansloos dat zoiets geopperd wordt door iemand die het land leidt.
pi_193252437
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:14 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Uitgaan van de domme mens als richtlijn van beleidsvoering, met een IQ van 80, dat projecteren op iedereen.

In plaats van de mens benaderen als een zelfdenkende wezens, die je ook goed kan helpen met adviezen.

Het is dictatoriaal, mensonterend en buitengewooon kansloos dat zoiets geopperd wordt door iemand die het land leidt.
Wat zou jij doen met iemand die bewezen ziek is, alle adviezen negeert en weigert zich aan de lockdown te houden?
pi_193252449
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:14 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Uitgaan van de domme mens als richtlijn van beleidsvoering, met een IQ van 80, dat projecteren op iedereen.

In plaats van de mens benaderen als een zelfdenkende wezens, die je ook goed kan helpen met adviezen.

Het is dictatoriaal, mensonterend en buitengewooon kansloos dat zoiets geopperd wordt door iemand die het land leidt.
Op zicht vreemd dat het vaak de mensen met een IQ van 80 min wil dat de overheid doet alsof iedereen zelf goed kan nadenken.
Mensen met een IQ van zo om en nabij de 100 of hoger, die snappen dat dit soort regels nodig zijn JUIST voor de mensen met een IQ van 80 min.

of zoals in dit onderstaande filmpje.

domme mensen weten zelf niet dat ze dom zijn.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:29:40 #34
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193252457
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:05 schreef Document1 het volgende:
Als jij bewust naar buiten gaat terwijl je positief getest bent mag er naast dwang quarantaine ook nog wel een fikse boete en gevangenisstraf op staan.
Een ommetje door het park zou prima moeten kunnen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193252476
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wat zou jij doen met iemand die bewezen ziek is, alle adviezen negeert en weigert zich aan de lockdown te houden?
Ik zou niks doen, want als je echt zo doodziek bent kom je niet buiten.
pi_193252483
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:32 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ik zou niks doen, want als je echt zo doodziek bent kom je niet buiten.
Niet iedereen wordt doodziek van corona.
pi_193252490
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Niet iedereen wordt doodziek van corona.
Ja niet zo aanstellen dus. Miljoenen mensen hebben zonder het gemerkt te hebben rondgelopen met Corona.

Je gaat namelijk geen test doen, als je je niet ziek voelt. Helemaal niet met de kans om 2 weken opgesloten te zitten, dat werkt zelfs averechts.
pi_193252503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:33 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ja niet zo aanstellen dus.
Goed, omdat het jou niet duidelijk is, stel ik de vraag dan nog maar een keer:

Wat zou jij doen met iemand die bewezen ziek is, maar niet zo doodziek dat hij niks meer kan, alle adviezen negeert en weigert zich aan de lockdown te houden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mutsaers__78 op 22-05-2020 09:23:33 ]
pi_193252504
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:27 schreef koemleit het volgende:

[..]

Op zicht vreemd dat het vaak de mensen met een IQ van 80 min wil dat de overheid doet alsof iedereen zelf goed kan nadenken.
Mensen met een IQ van zo om en nabij de 100 of hoger, die snappen dat dit soort regels nodig zijn JUIST voor de mensen met een IQ van 80 min.

of zoals in dit onderstaande filmpje.

domme mensen weten zelf niet dat ze dom zijn.
Jep werkt super in China.
pi_193252515
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Goed, omdat het jou niet duidelijk is, stel ik de vraag dan nog maar een keer:

Wat zou jij doen met iemand die bewezen ziek is, maar niet zo doodziek dat hij niet niks meer kan, alle adviezen negeert en weigert zich aan de lockdown te houden?
Niks, leven en laten leven.

Wat wil je gaan doen, iedereen afschieten die z'n voet over de lijn zet?

Het is enkel bezigheidstherapie, kost bergen met geld om te handhaven en je schiet er niks mee op.
pi_193252602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:36 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Niks, leven en laten leven.

Wat wil je gaan doen, iedereen afschieten die z'n voet over de lijn zet?

Het is enkel bezigheidstherapie, kost bergen met geld om te handhaven en je schiet er niks mee op.
Ah, iemand die geld belangrijker vindt dan gezondheid. Iemand die zijn linkerhand en vijf rechtertenen inlevert als hij daar een mooi bedragje voor krijgt. Duidelijk.

Dan zijn wij uitgepraat; hier gaan wij onderling niet uitkomen. Ik vind mijn gezondheid (en die van anderen) namelijk wel belangrijker dan mijn salaris.
pi_193252638
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ah, iemand die geld belangrijker vindt dan gezondheid. Iemand die zijn linkerhand en vijf rechtertenen inlevert als hij daar een mooi bedragje voor krijgt. Duidelijk.

Dan zijn wij uitgepraat; hier gaan wij onderling niet uitkomen. Ik vind mijn gezondheid (en die van anderen) namelijk wel belangrijker dan mijn salaris.
Als je geld blijft weggooien aan onzin, kan je het niet gebruiken voor het verhelpen van echte problemen.

Als je gezondheid zo belangrijk vind blijf je toch voor altijd binnen, heb je geen overheid bij nodig die het je oplegt.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:10:06 #43
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193252882
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wat zou jij doen met iemand die bewezen ziek is, alle adviezen negeert en weigert zich aan de lockdown te houden?
Je kan feitelijk vaststellen dat het coronavirus grote schadelijke gevolgen heeft voor de maatschappij en erg besmettelijk is en daarmee zelfisolatie bij besmetting belangrijk is. Dat moet je kunnen afdwingen. Het alternatief zijn strikte lockdowns en die zijn met ingrijpend voor veel meer mensen.

Dit is de afgelopen tijd gebleken en wordt door experts onderschreven. De mening van een schouderophalende nihilist is totaal niet relevant.
Géén kloon van tvlxd!
pi_193253027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:47 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Als je geld blijft weggooien aan onzin, kan je het niet gebruiken voor het verhelpen van echte problemen.

Als je gezondheid zo belangrijk vind blijf je toch voor altijd binnen, heb je geen overheid bij nodig die het je oplegt.
Zoals ik al zei, hier gaan we niet uitkomen.
Ik ben niet intelligent genoeg om mensen met een lager IQ dingen anders te doen inzien; daarnaast heb ik er ook helemaal geen zin in.
pi_193253037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef Montov het volgende:

[..]

Je kan feitelijk vaststellen dat het coronavirus grote schadelijke gevolgen heeft voor de maatschappij en erg besmettelijk is en daarmee zelfisolatie bij besmetting belangrijk is. Dat moet je kunnen afdwingen. Het alternatief zijn strikte lockdowns en die zijn met ingrijpend voor veel meer mensen.

Dit is de afgelopen tijd gebleken en wordt door experts onderschreven. De mening van een schouderophalende nihilist is totaal niet relevant.
Wellicht niet relevant, maar wel belangrijk voor je eigen gezondheid. Ook zij moeten kunnen inzien dat het wel degelijk belangrijk is.
pi_193253461
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, hier gaan we niet uitkomen.
Ik ben niet intelligent genoeg om mensen met een lager IQ dingen anders te doen inzien; daarnaast heb ik er ook helemaal geen zin in.
Van het dunning kruger effect gaat niemand het winnen.
pi_193253603
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:06 schreef Dachtjewat het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat we 17 miljoen weldenkende mensen hebben?
Ik denk dat er nauwelijks mensen zijn die na een positieve test niet in quarantaine zullen gaan.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_193253875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:10 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik denk dat er nauwelijks mensen zijn die na een positieve test niet in quarantaine zullen gaan.
Mensen die in contact geweest zijn met een positief bewezen persoon, die zullen het er al moeilijker mee kunnen hebben.
Voor hen zou het ook gelden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 10:38:37 #49
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_193253944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wat zou jij doen met iemand die bewezen ziek is, alle adviezen negeert en weigert zich aan de lockdown te houden?
Bedanken omdat diegene voor de groepsimmuniteit zorgt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_193256071
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
Bedanken omdat diegene voor de groepsimmuniteit zorgt.
Of een hoop groeps doden?
Langdurige zieken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')