Ik denk dat een vol strand in de zon en buitenlucht niet zo'n probleem is.quote:
Toch zie je als je goed in gaat zoomen dat mensen over het algemeen keurig de anderhalve meter afstand in acht nemen. Dat is het jammere aan dit soort berichtgeving.quote:
En alle mensen die zichzelf in de trein en de tram proppen om daar te komen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk dat een vol strand in de zon en buitenlucht niet zo'n probleem is.
Wat wel een probleem is zijn dingen zoals wc's van strandtenten. Kinderen die hun handen niet wassen. Vieze deurklinken, etc.
Edit: hoewel die massa daar rechts midden achterin wel erg dicht op elkaar zit. Maar misschien is dat het effect van de camera zoom
Denk dat het wel mee valt dan zon afstandshot die vertekend. Zolang mensen niet met grote groepen buiten hun gezin meeten en de wcs open zijn bij strandtenten etc.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch zie je als je goed in gaat zoomen dat mensen over het algemeen keurig de anderhalve meter afstand in acht nemen. Dat is het jammere aan dit soort berichtgeving.
Egoïsme !! Kan mij het bommenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou het uitgangspunt moeten zijn ja, als jij het risico wilt nemen doe je dat. Blijf je liever thuis ook prima.
Het weer speelt ook mee... je zult zien dat met een paar weken corona weg is...quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef FerryN7 het volgende:
Zal allemaal reuze meevallen man. Het is al vaker zo druk geweest buiten en nog steeds zijn de cijfers laag gebleven.
Heeft niks met egoïsme te maken maar alles met vrijheid. Niemand verplicht jou om naar een strand te komen, niemand kan jou er van weg houden om naar het strand te gaan...quote:
Als het puur aan het weer lag dan zou Brazilie toch niet 20.000 besmettingen per dag kunnen hebben lijkt me.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het weer speelt ook mee... je zult zien dat met een paar weken corona weg is...
(Het is alleen niet te hopen dat het terugkomt in september...)
Prachtig !! Lekker met je gezin er op uit. Ik zie het al weer in de supermarkt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft niks met egoïsme te maken maar alles met vrijheid. Niemand verplicht jou om naar een strand te komen, niemand kan jou er van weg houden om naar het strand te gaan...
Mooi hè
Het is inderdaad al weken tyfusdruk in zo ongeveer alle binnensteden, en nu gaan we spastisch doen over wat mensen op een strand, die bovendien keurig afstand houden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef FerryN7 het volgende:
Zal allemaal reuze meevallen man. Het is al vaker zo druk geweest buiten en nog steeds zijn de cijfers laag gebleven.
Het is daar nu winterquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als het puur aan het weer lag dan zou Brazilie toch niet 20.000 besmettingen per dag kunnen hebben lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |