"Am Montag mild und zeitweise Regen, am Nachmittag trocken, ab Dienstag Temperaturrückgang und mit zeitweise kräftigen Schneeschauern oberhalb 500 m Wintereinbruch im Hochsauerland."
Klinkt goed, hopelijk klopt het
Ga dan een weekend naar oostenrijk met de trein.
Dat zijn speciale reizen. Je vertrekt eind van de middag
op vrijdag. En gaat op zondag avond weer terug. En ben je er
maandag morgen. zeer goed te doen. Alleen je bent wel dood dan
alle info over wintersport in winterberg! heel veel info, met webcams en veel weerberichten, khoop dat dit je helpt met de keuze om erheen te gaan ofniet..
\
grtz knucklezz
quote:Ik was voor winterberg paar weken geleden voor een dagpas geloof ik 18 euro kwijt en 18 euro voor de huur van het materiaal. Dus valt allemaal wel mee................morgen gaan we weer
Op donderdag 13 februari 2003 16:18 schreef Blackeagle het volgende:
weet iemand wat een skipas voor 1 dag ongeveer kost in sauerland?
word een keertje extra wax en als je terug komt
quote:Lezen slimmerd.
Op vrijdag 14 februari 2003 22:41 schreef Plokky het volgende:
10 cm is bar weinigword een keertje extra wax en als je terug komt
Waarom ga ik na het uitgaan toch altijd weer even achter m'n pc zitten.. Zou het een verslaving zijn of is het gewoon de alcohol
Weet iemand hoe het nu is in Winterberg? Op de site staat dat bijna alle liften open zijn, maar ik neem aan dat het allemaal kunstsneeuw is.
Iemand die er deze week (vandaag of gister zelfs?) is geweest? Ik wil graag weten hoe het met de pistes gesteld is. De 2 pistes op de webcam zien er goed uit, maar hoe zijn de andere pistes in het gebied?
Misschien dat ik dan morgen nog op de laatste dag van de kerstvakantie een dagje naar Winterberg ga
http://webcam.winterberg.de/ski/wtbskilift.html
Als je op de webcams kijkt lijkt het aardig druk te zijn vandaag. Er ligt niet al te veel sneeuw, maar morgen wordt meer verwacht.
quote:Dat is dus helemaal niets he
Op zaterdag 3 januari 2004 13:02 schreef Tiemie het volgende:
in winterberg ligt op het moment 2 cm sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |