abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193249010
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:36 schreef Zilverberk het volgende:
Ergens hoop ik dat je rijbewijs kwijt raakt in de post, met je 70 km/uur te hard. :+
Sterkte met wachten, TS.
Nou, die kans is nog best aanwezig.
Tankpassen verdwijnen ook nog wel eens met de post en die hebben hetzelfde "interessante" formaat als een rijbewijs tegenwoordig.
pi_193250923
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:08 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Nou, die kans is nog best aanwezig.
Tankpassen verdwijnen ook nog wel eens met de post en die hebben hetzelfde "interessante" formaat als een rijbewijs tegenwoordig.
Ik snap niet waarom ze dat soort gevoelige documenten met de reguliere post versturen als je ziet wat voor figuren daar soms rondlopen, hetzelfde zie je met papieren medische dossiers die van huisarts moeten wisselen, gewoon hop de brievenbus in. "ja maar het is wel aangetekend", ja dan betaal je om zeker te weten dat het is kwijtgeraakt :')
pi_193251365
Het kan aan de afzender liggen. Ik ben ooit waanzinnig boos geworden op een notaris die persoonlijke aktes naar een verkeerd adres had verstuurd
pi_193252536
Tja. de wonderen zijn de wereld nog niet uit !

Net CVOM gebeld. Rijbewijs is daar nooit aangekomen. Dus geen beslissing genomen. Dus termijn verstreken. Dus moeten ze het na ontvangst terugsturen.

Wat denk je Qajariac?

Zou die agent zich bedacht hebben en besloten hebben even te wachten met opsturen zodat ik met de schrik en een boete vrijkom?

Hoe dan ook, Allahu Akbar ! :-)
pi_193252610
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:39 schreef wtkoos het volgende:
Tja. de wonderen zijn de wereld nog niet uit !

Net CVOM gebeld. Rijbewijs is daar nooit aangekomen. Dus geen beslissing genomen. Dus termijn verstreken. Dus moeten ze het na ontvangst terugsturen.

Wat denk je Qajariac?

Zou die agent zich bedacht hebben en besloten hebben even te wachten met opsturen zodat ik met de schrik en een boete vrijkom?

Hoe dan ook, Allahu Akbar ! :-)
Ik weet niet of ik blij zou zijn. Waar is je rijbewijs nu? Is het kwijt geraakt?
pi_193252614
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:39 schreef wtkoos het volgende:
Tja. de wonderen zijn de wereld nog niet uit !

Net CVOM gebeld. Rijbewijs is daar nooit aangekomen. Dus geen beslissing genomen. Dus termijn verstreken. Dus moeten ze het na ontvangst terugsturen.

Wat denk je Qajariac?

Zou die agent zich bedacht hebben en besloten hebben even te wachten met opsturen zodat ik met de schrik en een boete vrijkom?

Hoe dan ook, Allahu Akbar ! :-)
Maar waar is het wél?
pi_193252724
Nou, de agent gaat contact opnemen met me om te vertellen wat ie gedaan heeft (werd me door politiebureau secretaresse verteld) .

Als hij het nog heeft mag ie het alsnog opsturen naar CVOM volgens procedure en die sturen het dan weer door.

Als het kwijt is zal er wel een verklaring van vermissing of zo moeten komen?

Maar het lijkt me dat ik het niet al te lang kwijt zal zijn.
pi_193252902
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:55 schreef wtkoos het volgende:
Nou, de agent gaat contact opnemen met me om te vertellen wat ie gedaan heeft (werd me door politiebureau secretaresse verteld) .

Als hij het nog heeft mag ie het alsnog opsturen naar CVOM volgens procedure en die sturen het dan weer door.

Als het kwijt is zal er wel een verklaring van vermissing of zo moeten komen?

Maar het lijkt me dat ik het niet al te lang kwijt zal zijn.
Het zijn smoesjes, ze zijn het altijd kwijt of het is niet aangekomen. 3 weken later komt hij toch weer boven en krijg je hem terug. Burgertjes pesten... En nieuwe aanvragen mag ook niet want ze weten ook wel dat hij weer tevoorschijn komt. :')
pi_193252960
Nou, misschien als ik aangifte van vermissing doen bij het betreffende bureau, dat ze dan in actie komen.

Maar in elk geval wordt het geen maanden werk en/of dure advocaat.
  maandag 25 mei 2020 @ 12:18:50 #60
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_193302769
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef wtkoos het volgende:
Nou, misschien als ik aangifte van vermissing doen bij het betreffende bureau, dat ze dan in actie komen.

Maar in elk geval wordt het geen maanden werk en/of dure advocaat.
Denk je? De laatste keer dat de politie mijn rijbewijs verloor in de post duurde het bijna 4 maanden voordat ik het weer terug had. Kon ik die tijd ook geen nieuwe aanvragen...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_193325104
Vandaag terug ontvangen 👍👍

Oom agent had het pas na 20 dagen opgestuurd.

Raar maar waar.
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:33:26 #62
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_193337272
Het blijft nog steeds moeilijk om goed personeel te vinden blijkt maar. Waarom 20 dagen. Dat valt toch niet uit te leggen.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_194670335
Allemaal bedankt voor jullie reacties.

Vandaag een goed telefoon gesprek gehad met een vriendelijke officier (officierster? :-) ) van justitie.

Zij gaf aan dat ik toch zeker ook aan m'n eigen veiligheid moest denken bij zo'n snelheid.

Ik gaf ook aan dat ik wist dat er normen waren waarmee zij werkte en als ik het RBW dus lang kwijt zou kunnen raken ook al was het de 1e keer en dan dus waarschijnlijk in beroep zou gaan om te proberen een voorwaardelijke ontzegging te krijgen bij de kantonrechter.

Maar goed, dat was gelukkig niet nodig ! Ze gaf aan dat ze ipv 4 maanden ontzegging deze zou terugbrengen naar 22 dagen. En omdat ik die al ''uitgediend' had in mei mocht ik m'n rijbewijs houden. Ze 'gaf wel aan dat ze dan de boete niet kon verlagen. Die werd /bleef Euro 1500. Te betalen in 3 termijn.

Nog een pikant detail: volgens haar had na correctie 168 gereden. Niet 189 zoals op mijn ''bon'' stond. Lijkt er op dat de motoragent me ook een beetje gematst heeft...

Ik ben heel blij met deze begripvolle OvJ !! Voortaan toch een beetje opletten...
pi_194670759
Kom je goed weg :s)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_194674994
Als ik eerlijk ben had ik ook vele malen mijn rijbewijs kwijt kunnen raken in mijn jonge jaren.

En wees eens eerlijk wie heeft nog nooit eens flink het gaspendaal ingetrapt ;)

Of zijn alle mensen hier heilig ? O-) O-)

Nu ben ik zuiniger/voorzichtiger tijdens het autorijden.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194675004
Daarom stop ik bij Vmax + 50 ;)
  Redactie Frontpage zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:45:59 #67
38148 crew  Innisdemon
pi_194676404
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Als ik eerlijk ben had ik ook vele malen mijn rijbewijs kwijt kunnen raken in mijn jonge jaren.

En wees eens eerlijk wie heeft nog nooit eens flink het gaspendaal ingetrapt ;)

Of zijn alle mensen hier heilig ? O-) O-)

Nu ben ik zuiniger/voorzichtiger tijdens het autorijden.
Ik denk dat 80% van de fok!ers dat wel kan onderschrijven.

Zelf ook al 3x door het oog van de naald gekropen. (Mid life, motor gekocht, je kent dat :p )
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_194676421
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:45 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Ik denk dat 80% van de fok!ers dat wel kan onderschrijven.

Zelf ook al 3x door het oog van de naald gekropen. (Mid life, motor gekocht, je kent dat :p )
Juist daarom koop ik geen motor meer.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:48:10 #69
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_194676423
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Als ik eerlijk ben had ik ook vele malen mijn rijbewijs kwijt kunnen raken in mijn jonge jaren.

En wees eens eerlijk wie heeft nog nooit eens flink het gaspendaal ingetrapt ;)

Of zijn alle mensen hier heilig ? O-) O-)

Nu ben ik zuiniger/voorzichtiger tijdens het autorijden.
Mijn auto’s hadden nooit een gaspendaal.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_194676433
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mijn auto’s hadden nooit een gaspendaal.
Dan kom jij niet uit Gouda :6
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Redactie Frontpage zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:15:06 #71
38148 crew  Innisdemon
pi_194676695
quote:
12s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:48 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Juist daarom koop ik geen motor meer.
Ik ga een langzamere kopen :D
Want Bennie Jolink zong het al 'aan dat gejakker komt een end'
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:23:40 #72
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_194676754
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:49 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Dan kom jij niet uit Gouda :6
God zij dank niet, nee.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_194676791
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 09:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Als ik eerlijk ben had ik ook vele malen mijn rijbewijs kwijt kunnen raken in mijn jonge jaren.

En wees eens eerlijk wie heeft nog nooit eens flink het gaspendaal ingetrapt ;)

Of zijn alle mensen hier heilig ? O-) O-)

Nu ben ik zuiniger/voorzichtiger tijdens het autorijden.
In m'n jonge jaren ook wel geregeld gedaan ja. Wel op momenten dat het kon, voornamelijk 's nachts. Maar had destijds m'n rijbewijs ook niet perse nodig voor het werk. Als dat wel het geval is dan is het op zich vrij dom om je met meer dan 50 km/uur te hard van de weg te laten halen.

Zondagmorgen om 8.00 uur is ook nog wel een moment waarop het kan. Gezien de boete die erop staat heeft TS mijn zegen om dit wekelijks te doen. Goed voor de staatskas ^O^
pi_194677371
Fijn dat het zo is afgelopen TS, hopelijk heb je er iets van geleerd en kunnen we blij zijn dat er niets ernstigs gebeurd is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')