quote:Op donderdag 21 mei 2020 02:48 schreef kree het volgende:
Vindt die auto tune altijd zo klote hahaha mss ga ik oud worden ofzo Seb haaa ik weet niet?
Klinkt ok hoor, maar ik denk hoe speel je dit zo met een live band?quote:
Mn kennis is maar beperkt, maar ik hoor geen autotune.quote:Op donderdag 21 mei 2020 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
Klinkt ok hoor, maar ik denk hoe speel je dit zo met een live band?
Niet precies zo iig en er zit nog auto tune in wat live echt bijna niet te doen zou zijn.
Hoop maar dat je een grapje maakt nuquote:Op donderdag 21 mei 2020 02:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mn kennis is maar beperkt, maar ik hoor geen autotune.
Realiteit?quote:Op donderdag 21 mei 2020 03:01 schreef kree het volgende:
Ik denk soms echt dan ben ik oud ofzo, maar vindt het altijd nog wel leuk om eigenlijk soort van de eigenlijk bedoelde opname te horen met muzikanten samen en zangers of zangeressen zonder de hele productie erom heen om het voor de “jeugd” maar beter te laten klinken.
Het is niet slecht dat zeg ik niet. Maar ok mss is dat wel een generatiekloof ofzo dan denk, maar maakt niet uit en zo oud ben ik nou ook weer niet.. Lol
Euhm even kijken of ik wat andere tegenhangers kan vinden die jullie wel leuk vinden en ook nog wel een beetje soort realiteit zijn
Dat iets live gespeeld en gezongen is zonder dat de hele techniek er zoveel aan gesleuteld heeft dat ook gewoon de zang auto getuned is enzo.quote:Op donderdag 21 mei 2020 03:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Realiteit?wat bedoel je daar mee?
Quote mezelf maar even maar om maar het punt neer te zetten, dit kan dus wel live gewoon met een live band en zonder technische zooi.quote:
Gast, alsjeblieft.quote:Op donderdag 21 mei 2020 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
Quote mezelf maar even maar om maar het punt neer te zetten, dit kan dus wel live gewoon met een live band en zonder technische zooi.
Nu is deze opname bewerkt beetje natuurlijk ook weer, maar live gaat dit ook zo,, in tegenstelling tot een hoop wat ik hier hoor. En ook zonder technische trucks,. Mijn punt maar he
Want? Er mag toch wel wat beetje discussie over zijn? Lekker saai topic anders als we alleen maar liedjes blijven posten achter elkaar? Zo saai als ik weet niet wat. Het maakt mij niet uit wat jullie leuk vinden maar kan er nog wel over gepraat worden toch? Ik vindt van alles wat leuk maar een opsom lijst en alleen posten.... tsja wil graag horen waarom ook eigenlijk enzo. Maargoed game on dan maar.quote:
Het mag niet van me, dus daar heb je je maar aan te houden. Jij moet niet vergeten dat ik de baas ben hier. En anders zwaait er wat.quote:Op donderdag 21 mei 2020 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
Want? Er mag toch wel wat beetje discussie over zijn? Lekker saai topic anders als we alleen maar liedjes blijven posten achter elkaar? Zo saai als ik weet niet wat. Het maakt mij niet uit wat jullie leuk vinden maar kan er nog wel over gepraat worden toch? Ik vindt van alles wat leuk maar een opsom lijst en alleen posten.... tsja wil graag horen waarom ook eigenlijk enzo. Maargoed game on dan maar.
Euh ja “baas”. Lol alsof ik me aan jou ga houden je bent nog niet blauw, dus ok.\\quote:Op donderdag 21 mei 2020 03:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het mag niet van me, dus daar heb je je maar aan te houden. Jij moet niet vergeten dat ik de baas ben hier. En anders zwaait er wat.
It is dan wel weer leuk, vooral het intro. Lolquote:
Geen probleem er is vast nog wel iemand met een cd spelerquote:
Partyraiser altijdquote:
Als ze in het DTS toppa weer zitten te bitchen op jouw losgaan, kom je gewoon gezellig hier naartoequote:
Haha zekerquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Toepasselijk in coronatijden, ontplofte kapsels alom![]()
Tijd geleden vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |