abonnement Unibet Coolblue
pi_193234531
Zou een AA meeting moeten zijn, maar het ging al fout met de introductie:
'Hoi ik ben Dries, en ik kom uit Wolfheze, en ik ben een alcoholist' ja dan weet de hele groep dus wie je bent en is het anonieme er wel een beetje vanaf.

Maargoed, ik laat mezelf niet uit het veld slaan door deze bekende alcoholisten cursus en we gingen verder.

Al snel ging het over wanneer je alcoholist bent, de ene vond zichzelf al na een flesje wijn op een avond alcoholist, de ander zoom 10 grimbergen tripple weg en weer een ander had een paar glazen wijn (lees een fles)) en daarnaast een halve fles vodka (geen namen verder, maar qua alcohol promilage intake had Frits toch echt gewonnen, shout out naar jou buddy _O_ )

Ik weet het niet hoor, dit is niet echt de manier om van drank af te komen als je een wedstrijdje gaat doen om wie het meeste drank kan binnen houden zonder te kotsen

klacht: BA cursus is niet wat :')
pi_193234579
Volgende keer wat te drinken meenemen voor de gezelligheid
pi_193234623
Altijd gezellig om met een paar bekenden een drankje te doen _O_
pi_194535687
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 00:41 schreef spinazieruiker het volgende:
Volgende keer wat te drinken meenemen voor de gezelligheid
De BA meeting zijn we mee gestopt, nu duiken we iedere week samen het terras op _O_
pi_194535737
Waar was Tong
Radar.
pi_194535743
Je eigen topic omhoog schoppen :')

Dat is zelfs voor KLB-begrippen niet best.
  Redactie Frontpage donderdag 13 augustus 2020 @ 13:06:08 #7
38148 crew  Innisdemon
pi_194535745
Het Anonieme van de AA is vooral dat de buitenwereld niet weet dat je alcoholist bent.

Als ik jouw verhaal zo lees gaat het meer om Actieve Alcoholisten
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_194535761
Maatje van mij moest eens een alcohol-cursus doen, die vertelde dat rest vd mede-cursisten na de cursus linea recta met z'n allen de kroeg tegenover de cursus-locatie indoken :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194541103
Was BA er zelf ook?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_194541105
Wolfheze Warriors _O_ _O_ _O_
pi_194541187
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 18:57 schreef Verbruikersnaam het volgende:
@:kree
Euhm tja vond/vind mezelf wel alcoholist. Maar ik ben ook bij die AA meeting geweest op advies. En ok ik heb nooit echt de wil gehad om totaal nooit meer wat te drinken dus was niet echt iets voor mij.
Gestopt daarmee.

Wil niet zeggen dat je er niet iets aan kunt hebben trouwens hoor? Het is al snel je bent alcoholist en je moet nooit meer drinken. Maar ik heb het jaren en nog volgehouden hoor met alleen in het weekend mss wat veel drinken. Tja ben je dan alcoholist.... volgens de “gemeenschap” wel.

Tja weet je ik weet dat ik ook zonder alcohol kan en heb het keer op keer bewezen ook hoor. De ellende is is dat alles in de soep loopt voor je, dat dat dan wel weer gebeurt en het is lastig om het dan te beperken wel weer.

Maargoed er is een heel topic over hoor hier. En denk @Duveldrinker kan er ook nog wel wat over zeggen.
Ik ben iig weer de goede kant op aan het gaan. En wil best vragen beantwoorden zolang het niet weer in verwijten en gezeik geraakt want kreeg er al een ban over enso. Rest negeer ik.
Do what you love, love what you do!
pi_194541354
Iedereen zit daar omdat ze een probleem met hun alcohol gebruik hebben. Alcoholist vind ik soieso een rare term. Alsof je een enge ziekte hebt. Terwijl je buurman die elk weekend een krat bier leegzuipt en zich voor lul zet voor de hele buurt een gezelligheidsdrinker is.

Wat mij tegenstaat aan de AA is dat zei alcholisme wel als ongeneeslijke ziekte zien en dat God je kan helpen met deze ziekte te leven.
pi_194541797
Verslaving is een ziekte.

Ik kan nooit begrijpen waarom men verslaafd zou raken aan bijvoorbeeld alcohol of drugs... Gelukkig maar, maar moet je voorstellen dat je NOOIT maar dan ook NOOIT meer een druppel alcohol kan drinken, keertje skaffa worden of een spelletje kan spelen want men denkt dan meteen dat je evrslaafd bent. Eye opener. :{w
pi_194542466
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
Maatje van mij moest eens een alcohol-cursus doen, die vertelde dat rest vd mede-cursisten na de cursus linea recta met z'n allen de kroeg tegenover de cursus-locatie indoken :')
:')_!
pi_194542562
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:03 schreef Hallojo het volgende:
Was BA er zelf ook?
I pity the fool!
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_194542577
quote:
85s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 19:42 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Verslaving is een ziekte.

Ik kan nooit begrijpen waarom men verslaafd zou raken aan bijvoorbeeld alcohol of drugs... Gelukkig maar, maar moet je voorstellen dat je NOOIT maar dan ook NOOIT meer een druppel alcohol kan drinken, keertje skaffa worden of een spelletje kan spelen want men denkt dan meteen dat je evrslaafd bent. Eye opener. :{w
Een keertje skaffa worden dan ben je net zo alcoholist al alle andere alleen je hebt het niet door.
pi_194542680
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
Maatje van mij moest eens een alcohol-cursus doen, die vertelde dat rest vd mede-cursisten na de cursus linea recta met z'n allen de kroeg tegenover de cursus-locatie indoken :')
Die zitten daar niet voor zichzelf maar omdat het moet.
pi_194548465
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 20:34 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Die zitten daar niet voor zichzelf maar omdat het moet.
Uiteraard. Zoals iedereen die die verplichte cursus moet doen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')