abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_193259434
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Uurlang interview met Biden van gisteravond:

Wel fijn om weer eens iemand te horen die 2 zinnen logisch aan elkaar kan knopen en enige empathie toont.
Inderdaad, prima interview en een duidelijk bewijs dat Biden niks mankeert. Kan me van Trump niet voorstellen dat hij zo lang bij de les kan blijven.
pi_193259685
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 17:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vond het wel treffend dat een van de reacties verwees naar de Antichrist. Trump heeft daar inderdaad meer weg van dan van een instrument van god.
Inderdaad. Dat is een van de vele dingen die ik er niet aan snap. Ik snap best dat je vanwege je abortusstandpunt op een Republikein uitkomt die dat standpunt deelt (al snap ik het standpunt zelf dan weer niet), maar hoe je dan van alle Republikeinen bij Trump uitkomt als Christen is me een raadsel - laat staan dat je 1 ding zo belangrijk vindt dat je de rest van die bijbel door de plee spoelt.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 17:41:17 #178
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193259860
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 17:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat is een van de vele dingen die ik er niet aan snap. Ik snap best dat je vanwege je abortusstandpunt op een Republikein uitkomt die dat standpunt deelt (al snap ik het standpunt zelf dan weer niet), maar hoe je dan van alle Republikeinen bij Trump uitkomt als Christen is me een raadsel - laat staan dat je 1 ding zo belangrijk vindt dat je de rest van die bijbel door de plee spoelt.
Het excuus is dat hij zeg maar een soort koning Xerxes (geloof ik) van de Babyloniers is die de joden weer vrij liet uit de ballingschap. Weliswaar een afgoden aanbiddende heiden die alles deed wat God verboden had, maar hij hielp het uitverkoren volk wel. Zoiets was het geloof ik. Je moest echt stevig aan de hersengymnastiek om het te kunnen volgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193260122
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Volgens mij is er nu geen twijfel meer dat Trump weer gaat winnen. Zelfs uit CNN polls blijkt nu dat Joe zijn kansen eigenlijk al verkeken zijn. Maar elke dag lijkt wel een nieuw dieptepunt.
Hou eens op man. Jij zegt al 3 jaar lang bij alles wat er gebeurt dat er 'nu' echt geen twijfel meer is dat Trump herkozen wordt.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 18:15:41 #180
8369 speknek
(((Globali$t)))
pi_193260312
De advocaat van Reade is nu ook opgestapt.
pi_193260364
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 17:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Alsof de Bijbel de grootste motivatie is om Republikeins te stemmen. Hadden wij hier een 2 partijen stelsel gehad dan stemden rechtse mensen hier op dezelfde partij als mensen van de SGP. In de VS is het niet veel anders.
pi_193260403
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Alsof de Bijbel de grootste motivatie is om Republikeins te stemmen. Hadden wij hier een 2 partijen stelsel gehad dan stemden rechtse mensen hier op dezelfde partij als mensen van de SGP. In de VS is het niet veel anders.
Denk jij ook dat Trump door God is gezonden, Chivaz?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193260449
quote:

[..]

Het gaat hier om een deel van het electoraat natuurlijk en begon ermee dat een redelijk bekende man met vrij grote twitterfollowing hem als gezonden door god zag.

Dus, nee, niet alsof de Bijbel de grootste motivatie is voor Republikeinse stemmers. Dat is niet wat ik zei.
pi_193260576
quote:

[..]

Dat is die wel degelijk vaak. Nou ja, wel een volkomen geperverteerde Amerikaanse interpretatie van die bijbel natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193260601
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk jij ook dat Trump door God is gezonden, Chivaz?
Lol nee, er is er maar een door God gezonden en dat ben ik.
pi_193260627
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Lol nee, er is er maar een door God gezonden en dat ben ik.
Wat dan weer bewijs is voor de hypothese van Tom Araya. Maar verder volledig offtopic hier.
pi_193260667
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is die wel degelijk vaak. Nou ja, wel een volkomen geperverteerde Amerikaanse interpretatie van die bijbel natuurlijk.
Er is een grote groep christelijke kiezers, maar ook die moeten accepteren dat een Republikeinse president nooit een religieuze fanaat kan zijn. Zolang bepaalde standpunten maar vertegenwoordigt worden door de partij/president zullen ze toch wel Republikeins blijven stemmen.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 18:48:34 #188
491000 KareldeStoute
KareldeStoute
pi_193260776
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Welke afgod? Joe "Als je niet op mij stemt, ben je niet zwart" Biden? :D

Volgens mij is er nu geen twijfel meer dat Trump weer gaat winnen. Zelfs uit CNN polls blijkt nu dat Joe zijn kansen eigenlijk al verkeken zijn. Maar elke dag lijkt wel een nieuw dieptepunt.
Het is toch eerder opmerkelijk dat in polls van Fox Trump er nu beroerd voor staat?
pi_193260973
Dit nieuwe spotje tegen Lindsey Graham liegt er niet om:

Redactie Games vrijdag 22 mei 2020 @ 19:13:58 #190
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_193261071
Ergens is die quarantaine ook wel een godsgeschenk. Trump blundert zich een weg door de crisis en Biden zit het grootste gedeelte opgesloten in zijn huis zodat hij niet "Zwarten die voor Trump stemmen zijn geen Zwarten" kan uitkramen. Win-win.

.... In de meeste gevallen dan. Maar Bernie was te controversieel.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_193261134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er is een grote groep christelijke kiezers, maar ook die moeten accepteren dat een Republikeinse president nooit een religieuze fanaat kan zijn. Zolang bepaalde standpunten maar vertegenwoordigt worden door de partij/president zullen ze toch wel Republikeins blijven stemmen.
Mwoah, W. Bush was toch aardig in Den Heere.
pi_193261329
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En zoals iedereen weet zijn wat infantieltjes die op the_donald memes in elkaar draaien de beste graadmeter.
Nee maar het zegt soms iets over the elephant in the room die niemand wil benoemen. Ik zie dat nu vooral bij liberal media.
pi_193261349
Zelfs een coronacrisis zou niet genoeg kunnen zijn om het Biden makkelijk te maken. Wat een matige partij ben je dan.
Maarja in een functionerende maatschappij was een figuur als Trump niet eens beroemd geworden, laat staan president. Je moet echt heel veel ja-knikkers creren om in een twee-partijenstelsel het voor elkaar te krijgen dat de presidentsrace straks tussen twee seniele aanranders gaat.
What Would Goku Do
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:33:31 #194
491000 KareldeStoute
KareldeStoute
pi_193261350
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:32 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nee maar het zegt soms iets over the elephant in the room die niemand wil benoemen. Ik zie dat nu vooral bij liberal media.
Kan je deze post een beetje toelichten? Want je gebruikt me nu iets teveel vage termen door elkaar.
pi_193261442
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:48 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Het is toch eerder opmerkelijk dat in polls van Fox Trump er nu beroerd voor staat?
Is dat ooit anders geweest dan?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:40:32 #196
491000 KareldeStoute
KareldeStoute
pi_193261455
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is dat ooit anders geweest dan?
Die zender deed altijd flink zijn best om Trump zo positief mogelijk te presenteren. Daarin lijkt een kentering op te treden.
pi_193261489
Fox News polls staan aangeschreven als uitstekend, zie bv. hun ratings bij fivethirtyeight en het staat los van de propagandisten als Hannity, Ingraham, etc.
pi_193261507
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Die zender deed altijd flink zijn best om Trump zo positief mogelijk te presenteren. Daarin lijkt een kentering op te treden.
Ik kan mij eerlijk gezegd niet herinneren dat Fox News polls ooit positief waren voor Trump.
pi_193261533
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kan mij eerlijk gezegd niet herinneren dat Fox News polls ooit positief waren voor Trump.
In het begin van de coronacrisis had die poll Trump en Biden gelijk, maar daarvoor en daarna was het inderdaad niet best voor Trump.
pi_193261621
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:15 schreef speknek het volgende:
De advocaat van Reade is nu ook opgestapt.
Fraai.
“ Let me get this straight...
A former Sputnik employee is representing Tara Reade? Sputnik the Russian government owned agency spewing Russian propaganda against the West. Today is one hell of a day”

https://mobile.twitter.com/olgaNYC1211/status/1258591102665461761
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')