abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193230629
Supermarkt en drogist afgelopen, nergens van die desinfecterende handgel te krijgen. :( Al weken niet. Ze verkopen wel van die vochtige doekjes maar hebben niet die 70% alcohol wat benodigd is om je handen goed te desinfecteren. Waardeloos dus.

Ook mondkapjes zijn nergens te vinden. Weet iemand waar ze nog wel te verkrijgen zijn?
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:46:30 #2
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_193230647
Bij mij in de supermarkt zijn beide producten te vinden.
AZ
ALKMAAR
pi_193230702
Wordt binnenblijven de komende tijd dus.
pi_193230742
Genoeg te vinden online.
pi_193231025
Zelfs bij de Coop lag dat.
pi_193231113
Het is dat mijn werk mij specifiek vertelde dat tijdens het reizen ik een mondkapje zou moeten dragen... anders had ik niks gehaald, maar gisteren lagen ze nog gewoon bij de Hema. Daar heb ik 10 stuks gehaald voor ¤8,50
pi_193231128
Hier overal gewoon te vinden, wel tegen belachelijke prijzen. Daarom gewoon je handen goed wassen zodra je thuis komt
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:35:48 #8
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193231597
Handgel bij de Blokker gekocht en (gewone) mondkapjes bij de Hema. Ook nog herbruikbare mondkapjes gekocht bij een leverancier op Etsy: die had ik binnen 2 dagen in huis. Online zal alles wel redelijk makkelijk te krijgen zijn.
pi_193231621
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef osodevo het volgende:
Supermarkt en drogist afgelopen, nergens van die desinfecterende handgel te krijgen. :( Al weken niet. Ze verkopen wel van die vochtige doekjes maar hebben niet die 70% alcohol wat benodigd is om je handen goed te desinfecteren. Waardeloos dus.

Ook mondkapjes zijn nergens te vinden. Weet iemand waar ze nog wel te verkrijgen zijn?
beter zoeken prutser, handgel is gewoon volop te koop, net zoals mondkapjes
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:39:32 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193231664
Zelfs de Bruna heeft hier verschillende soorten handgel en mondkapjes te koop liggen.
pi_193231676
Kijk op marktplaats. Zat mondkapjes.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:47:05 #12
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_193231812
Paar weken terug: Brief van de gemeente. Tegen inlevering van diezelfde brief kon je een flesje ontsmettingsalcohol ophalen bij de supermarkt.

Flesje opgehaald toen ik mijn dagelijkse gang naar de supermarkt maakte. Thuis in de kast gezet. Staat er nog steeds. Eerst die twintig blokken Sunlightzeep uit de erfenis van oma maar eens opmaken.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_193232014
Op verzoek van mijn moeder heb ik mondkapjes online bij kruidvat besteld. Wel limiet van 1 verpakking met 20 stuks en een levertijd van een week of 2. Ze was in de winkel geweest maar daar hadden ze ze toen niet meer. Hopelijk schuift de levertijd niet nog veel verder op. Ze is wel van plan tzt nog zelf wat te gaan maken, ze moet toch 3x per week met de trein naar haar vitale werk.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 20 mei 2020 @ 21:58:36 #14
74056 crew  ToT
pi_193232037
Welkoop. Daar hebben ze nu ook een etalagepop staan met alle beschermende middelen die ze verkopen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:59:35 #15
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193232057
Ik lees op het forum van NS dat er blijkbaar in een radioprogramma is geroepen dat je straks op het station mondkapjes kunt kopen voor 10 euro per 10 stuks.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:45:12 #16
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_193234347
Ik was gisteren bij de Xenos en daar verkopen ze mondkapjes bij de kassa. Ik heb ze niet gekocht omdat wij ze al hebben.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_193234599
Hier in de supermarkt 10 wegwerpmondkapjes voor EUR 7,- en wasbare mondkapjes voor EUR 5,- per stuk. Bakken/rekken vol.
Hema heeft ook gel en mondkapjes in overvloed.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 21 mei 2020 @ 01:03:45 #19
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_193234694
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 00:44 schreef Felixa het volgende:
Hier in de supermarkt 10 wegwerpmondkapjes voor EUR 7,- en wasbare mondkapjes voor EUR 5,- per stuk. Bakken/rekken vol.
Hema heeft ook gel en mondkapjes in overvloed.
ik weet niet welke hema dan hier was alles leeg
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_193235112
Eigenlijk best wel triest dat er geld verdiend moet worden met het verkopen van mondkapjes en handgel. Een typisch gevalletje van: De een zijn dood, de ander zijn brood. Dat is Nederland op zijn best. Elk ander land faciliteert deze cruciale beschermingsmiddelen, Nederland probeert zoals gewoonlijk er weer een slaatje uit te slaan.
pi_193235326
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 02:13 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk best wel triest dat er geld verdiend moet worden met het verkopen van mondkapjes en handgel. Een typisch gevalletje van: De een zijn dood, de ander zijn brood. Dat is Nederland op zijn best. Elk ander land faciliteert deze cruciale beschermingsmiddelen, Nederland probeert zoals gewoonlijk er weer een slaatje uit te slaan.
Schandalig inderdaad...Zelfs in Hongarije worden mondkapjes uitgedeeld in het OV.
Als je hier gaat bowlen, hoef je ook niet te extra te betalen voor de schoenen die verplicht zijn. Ook betaal je niks extra voor de verplichte helm als je gaat karten.

Het OV in Nederland is al niet goedkoop. Iets verplichten zoals mondkapjes op straffe van 95 euro en de reiziger er zelf voor te laten opdraaien is echt absurd.

Er zijn veel reizigers met een jaarabonnement die ruim twee maanden geen gebruik hebben gemaakt van het OV door bijv. thuiswerken. Treinen en bussen reden door een aangepaste dienstregeling minder ritten. Minder dienstverlening en de klanten laten dokken voor extra kosten is :r
Leipe shit ouwe
pi_193236926
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:30 schreef osodevo het volgende:

[..]

Te duur man
Per x 95¤ boete in OV dan valt het wel mee lijkt mij
pi_193237008
Van mijn apotheek heb ik begrepen dat de alcohol en chloorhexidine die ik gebruik voor ontsmetting niet meer worden verkocht, maar door de overheid alleen aan ziekenhuizen wordt verstrekt.

Zal uiteraard niet gelden voor huis tuin en keuken handgel, maar wel voor meer medische materialen zoals ook handschoenen (die ik dus ook niet meer mag bestellen)
pi_193237282
quote:
Inderdaad met googlen kom je een heel eind en dan is het online te kopen soms een stuk makkelijker en als je het samen met de familie koopt/deelt dan valt het allemaal wel weer mee met minimale aantallen/verzendkosten.
https://www.densproducts.nl/product-category/covid-19/

Als je in de stad bent kan je soms pech hebben bij de gebruikelijke adressen waar je ze een half jaar geleden gewoon kon kopen. Echter hier wordt het af en toe wel aangevuld. Maar andere winkels zijn ze ook gaan verkopen zoals vermeld in dit topic. Ik wil nog wel als tip de groothandel meegeven, daar hebben we afgelopen weekend nog 1 handgel mee kunnen nemen (was wel weer de laatste) maar het boodschappen doen is daar allemaal toch een stuk rustiger dan in de supermarkt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')