Vanaf deze maand willen mijn partner en ik proberen zwanger te worden. Nu merk ik alleen dat zijn goedje altijd weer uit mijn lichaam stroomt. Is het verstandig om kussens enzo onder je kont te leggen. Of loopt er altijd wat terug en vindt de rest zijn weg wel????
[flauwmodus]maar, wil je partner ook zwanger worden lees ik?[/flauwmodus]
[Dit bericht is gewijzigd door WebVoice op 17-01-2003 09:57]
Als je wilt kun je ook hier Zwangerschap en kindertjes deel 44 langs komen. Nog meer mensen die zwanger willen worden is altijd leuk! eventjes reclame maken voor een enorm leuk topic, sorry
En voor alle pubertjes: alle offtopic/"grappige" reacties worden verwijderd, ik zie helaas de bui al hangen.
oki serieus... ,
nee hoor dat hoeft niet.. Er blijft genoeg binnenin plakken.
Ben je overigens al begonnen met het slikken van foliumzuur ?
Is wel verstandig.
SUCCES !!
Als je partner een beetje goed zaad heeft loopt het altijd wel los.
Een tip: focus je niet te veel op het zwanger worden, je wordt dat vanzelf wel.
Nog een tip (die je partner waarschijnlijk wel leuk zal vinden): doe het zo vaak mogelijk om de "hitrate" zo hoog mogelijk te maken.
Veel succes.
Dat moet het wel een verademing zijn, dat zwanger willen worden
quote:Maar als je het weer te vaak zou doen, zou de zaadproductie verminderen.
Op vrijdag 17 januari 2003 10:01 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Nog een tip (die je partner waarschijnlijk wel leuk zal vinden): doe het zo vaak mogelijk om de "hitrate" zo hoog mogelijk te maken.
quote:daar komt nog bij dat een zaadje tot 3 dagenin je buikje kan blijven leven...
Op vrijdag 17 januari 2003 11:16 schreef moussy het volgende:[..]
Maar als je het weer te vaak zou doen, zou de zaadproductie verminderen.
Daar staat helemaal omschreven hoe je ongeveer kan berekenen (bij een regelmatige cyclus) wanneer je een eisprong hebt. Zo kan je wat gerichter "mikken" .
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 17-01-2003 11:31]
quote:Ik lees net dat een eitje 18 tot 24 uur leeft en een zaadje 48 uur.
Op vrijdag 17 januari 2003 11:19 schreef Mirage het volgende:[..]
daar komt nog bij dat een zaadje tot 3 dagenin je buikje kan blijven leven...
als je dus om de dag/2 dagen seks hebt, dan is er dus ook voortdurend zaad aan het zwemmen..
quote:Het lijkt me echt sterk dat dit het zwanger raken zal bevorderen... en zeker ook op de rechterzij gaan liggen zodat het een jongetje wordt?
Wij proberen het al een jaar zonder succes Een tip die ik heb gelezen is na het klaarkomen tien minuten met je benen in de lucht te blijven liggen. Dat het grootste gedeelte weer naar buiten stroomt is normaal, je hebt immers maar 1 zaadje nodig.
quote:mijn huisarts heeft mij verteld dat het tot 3 dagen kan leven.
Op vrijdag 17 januari 2003 11:30 schreef moussy het volgende:[..]
Ik lees net dat een eitje 18 tot 24 uur leeft en een zaadje 48 uur.
zelfs de artsen zijn het er dus niet over eens
quote:...zoals met zoveel dingen: ik heb ook gehoord dat het drie dagen zou leven, maar idd: op babybrabbel staat wat anders. (is zooo vaak hoor)
Op vrijdag 17 januari 2003 12:35 schreef Mirage het volgende:[..]
mijn huisarts heeft mij verteld dat het tot 3 dagen kan leven.
quote:En dat geldt dus ook voor het blijven liggen na de "input".
Op vrijdag 17 januari 2003 12:35 schreef Mirage het volgende:..
Wat iig kan helpen is zelf klaarkomen; daarmee trek je het zaad ahw naar je toe
quote:Ik hoop voor jou dat je dit uit je duim zuigt. Die laatste zin, damn
Op vrijdag 17 januari 2003 20:55 schreef GlennM het volgende:
Mijn vriendin is erg vruchtbaar.
De eerste keer dat we seks hadden werd ze gelijk zwanger. Ze is wat slordig met de pil vertelde ze me. Ze was toen nog slechts 16 jaar.
En ze woont in een dorp en dat zijn aparte mensen dus zij wilde het kind houden. Ik was daar op tegen maar ik kon er niks aan doen.
Na 3 maanden kreeg ze een miskraam. Voor mij was dat geweldig al mag ik dat natuurlijk niet zeggen. Zij had het er ook heel erg moeilijk mee.
quote:idd. shit.. dat zeg je toch niet???
Op dinsdag 21 januari 2003 01:24 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Ik hoop voor jou dat je dit uit je duim zuigt. Die laatste zin, damn
Het lichaam heeft de neiging om op "vreemde dingen" een of andere reactie te geven (bv allergie). Zo ook met sperma (niet vreemd natuurlijk dat is nu juist ook de bedoeling) Als je met bepaalde "stoffen" niet vaak in contact bent geweest kan het lichaam er negatief op reageren..
Nu is het zo (geen grap en ik ben ook niet door je man gevraagd dit te zeggen) dat het slikken van sperma een positieve werking heeft op de tot standkoming van de zwangerschap....
Het moge duidelijk zijn dat met alleen slikken natuurlijk ook niet werk..
quote:Hij zegt toch dat ie het eigenlijk niet mag zeggen..Het woord "geweldig" is misschien een beetje raar, maar ik kan het ergens wel begrijpen.. Als dat meisje nou dat kind gewoon houdt, zonder dat de jongen dat wil of daar ook maar iets over te zeggen heeft.. dan is die miskraam voor hem toch de redding geweest? Anders had ie er de rest van z'n leven, tegen zijn wil in, aan vast gezeten...
Op dinsdag 21 januari 2003 03:07 schreef BDisOKE het volgende:[..]
idd. shit.. dat zeg je toch niet???
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |