abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7946004
Misschien een wat plastisch vraagje?

Vanaf deze maand willen mijn partner en ik proberen zwanger te worden. Nu merk ik alleen dat zijn goedje altijd weer uit mijn lichaam stroomt. Is het verstandig om kussens enzo onder je kont te leggen. Of loopt er altijd wat terug en vindt de rest zijn weg wel????

vrijdag 17 januari 2003 @ 09:55:59 #2
37707 WebVoice
sprakeloos...
pi_7946052
Nope, nergens voor nodig.

[flauwmodus]maar, wil je partner ook zwanger worden lees ik?[/flauwmodus]

[Dit bericht is gewijzigd door WebVoice op 17-01-2003 09:57]

vrijdag 17 januari 2003 @ 09:56:38 #3
33679 Ella
Je bent uniek in de wereld
pi_7946062
Er blijft wel genoeg in zitten hoor en die aan wel op zoek naar wat zij graag willen
And If you ever left me, I hope I never wake up
www.longziekte.web-log.nl
  FOK!fossiel vrijdag 17 januari 2003 @ 09:57:31 #4
2628 Karin
pi_7946076
Het kan vast geen kwaad. Ik heb het na een jaar proberen wel gedaan en was 2 maanden later zwanger (kan puur toeval zijn).

Als je wilt kun je ook hier Zwangerschap en kindertjes deel 44 langs komen. Nog meer mensen die zwanger willen worden is altijd leuk! eventjes reclame maken voor een enorm leuk topic, sorry

En voor alle pubertjes: alle offtopic/"grappige" reacties worden verwijderd, ik zie helaas de bui al hangen.

pi_7946087
hahaha flauw hoor !!!

oki serieus... ,

nee hoor dat hoeft niet.. Er blijft genoeg binnenin plakken.

Ben je overigens al begonnen met het slikken van foliumzuur ?
Is wel verstandig.

SUCCES !!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 17 januari 2003 @ 10:01:42 #6
13257 www.hadecom.nl
Niet gek voor een gek.
pi_7946131
Waarschijnlijk gebruik je nu nog de pil waardoor de "instroom" wat beperkt is. Je zult merken dat zodra je stopt met de pil er wat meer blijft zitten.

Als je partner een beetje goed zaad heeft loopt het altijd wel los.

Een tip: focus je niet te veel op het zwanger worden, je wordt dat vanzelf wel.

Nog een tip (die je partner waarschijnlijk wel leuk zal vinden): doe het zo vaak mogelijk om de "hitrate" zo hoog mogelijk te maken.

Veel succes.

Suck seed to succeed.
pi_7946250
Wij proberen het al een jaar zonder succes Een tip die ik heb gelezen is na het klaarkomen tien minuten met je benen in de lucht te blijven liggen. Dat het grootste gedeelte weer naar buiten stroomt is normaal, je hebt immers maar 1 zaadje nodig.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 10:21:58 #8
44195 Janne33
live and let live.
pi_7946514
Tien minuten met je benen in de lucht is misschien wat vermoeiend...maar het kan zeker geen kwaad om na afloop nog een minuutje of 5 à 10 even rustig te blijven liggen.
Veel succes in deze toch wel spannende tijd!
Angels can fly because they take themselves lightly; devils fall because of their gravity
pi_7946557
Even ter informatie; als ik het goed begrijp heb je hiervoor altijd sex gehad MET condoom?

Dat moet het wel een verademing zijn, dat zwanger willen worden

Big dick.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2003 @ 11:16:19 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_7947462
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 10:01 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Nog een tip (die je partner waarschijnlijk wel leuk zal vinden): doe het zo vaak mogelijk om de "hitrate" zo hoog mogelijk te maken.
Maar als je het weer te vaak zou doen, zou de zaadproductie verminderen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7947505
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:16 schreef moussy het volgende:

[..]

Maar als je het weer te vaak zou doen, zou de zaadproductie verminderen.

daar komt nog bij dat een zaadje tot 3 dagenin je buikje kan blijven leven...
als je dus om de dag/2 dagen seks hebt, dan is er dus ook voortdurend zaad aan het zwemmen..
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2003 @ 11:29:14 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_7947667
Kijk anders eens bij www.babybrabbel.org en dan bij Babyinfo => Babyotheek => het verloop van een cyclus.

Daar staat helemaal omschreven hoe je ongeveer kan berekenen (bij een regelmatige cyclus) wanneer je een eisprong hebt. Zo kan je wat gerichter "mikken" .

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 17-01-2003 11:31]

† In Memoriam † vrijdag 17 januari 2003 @ 11:30:18 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_7947690
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:19 schreef Mirage het volgende:

[..]

daar komt nog bij dat een zaadje tot 3 dagenin je buikje kan blijven leven...
als je dus om de dag/2 dagen seks hebt, dan is er dus ook voortdurend zaad aan het zwemmen..

Ik lees net dat een eitje 18 tot 24 uur leeft en een zaadje 48 uur.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 12:33:27 #14
39446 303
(C) Roland
pi_7948655
quote:
Wij proberen het al een jaar zonder succes Een tip die ik heb gelezen is na het klaarkomen tien minuten met je benen in de lucht te blijven liggen. Dat het grootste gedeelte weer naar buiten stroomt is normaal, je hebt immers maar 1 zaadje nodig.
Het lijkt me echt sterk dat dit het zwanger raken zal bevorderen... en zeker ook op de rechterzij gaan liggen zodat het een jongetje wordt?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_7948688
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:30 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik lees net dat een eitje 18 tot 24 uur leeft en een zaadje 48 uur.

mijn huisarts heeft mij verteld dat het tot 3 dagen kan leven.

zelfs de artsen zijn het er dus niet over eens

Sir Winston Churchill
pi_7948703
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

mijn huisarts heeft mij verteld dat het tot 3 dagen kan leven.

...zoals met zoveel dingen: ik heb ook gehoord dat het drie dagen zou leven, maar idd: op babybrabbel staat wat anders. (is zooo vaak hoor)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_7948841
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:35 schreef Mirage het volgende:

..

En dat geldt dus ook voor het blijven liggen na de "input".
Ik heb ervaring met kunstmatige inseminaties. De ene keer werd mij na het insemineren gezegd dat ik nog 10 minuten moest blijven liggen, de andere gynaecoloog vond dat dan weer onzin.

Wat iig kan helpen is zelf klaarkomen; daarmee trek je het zaad ahw naar je toe

pi_7949276
Ik heb het eens aan een gynaecoloog gevraagd (over de levensduur van zaad/ei), en die raakte ook geintrigeerd door de verschillende berichten. Zijn conclusie was dat men tegenwoordig denkt dat een eicel 12 tot 24 uur blijft leven na de eisprong, zaadzellen in principe 24 uur, maar in een gunstige omgeving soms wel 4 dagen. Een aantal dagen voor de eisprong, verandert het baarmoederslijm van de vrouw en daarmee wordt de vrouw een "gunstige" omgeving. Het beste is het om om de dag te vrijen (als je het elke dag doet, zit er op dag 3 nauwelijks nog een zaadcel in het sperma), het meest gunstige moment is 24-36 uur vóór de eisprong (het moment dat een ovulatietest positief uitslaat), zodat er bij de sprong al zaadcellen liggen te wachten. En eventjes met je benen omhoog blijven liggen wordt ook vaak geadviseerd (als je het er stompzinnig uit vind zien, kun je gewoon je knieen naar je buik trekken en even als een "balletje" blijven liggen, dat heeft hetzelfde effect).
mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 januari 2003 @ 20:46:07 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_7959399
De beste en sterkste zaadjes zwemmen door, de miljoenen die van mindere kwaliteit zijn die stromen met zijn allen de verkeerde kant op en omdat dat er zoveel zijn, lijkt het of alles er weer uitloopt. Maar je hebt er maar eentje nodig hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 17 januari 2003 @ 20:55:16 #20
34730 GlennM
Glenn the Man!!
pi_7959553
Mijn vriendin is erg vruchtbaar.
De eerste keer dat we seks hadden werd ze gelijk zwanger. Ze is wat slordig met de pil vertelde ze me. Ze was toen nog slechts 16 jaar.
En ze woont in een dorp en dat zijn aparte mensen dus zij wilde het kind houden. Ik was daar op tegen maar ik kon er niks aan doen.
Na 3 maanden kreeg ze een miskraam. Voor mij was dat geweldig al mag ik dat natuurlijk niet zeggen. Zij had het er ook heel erg moeilijk mee.
Glenn the Man!!
pi_8019617
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 20:55 schreef GlennM het volgende:
Mijn vriendin is erg vruchtbaar.
De eerste keer dat we seks hadden werd ze gelijk zwanger. Ze is wat slordig met de pil vertelde ze me. Ze was toen nog slechts 16 jaar.
En ze woont in een dorp en dat zijn aparte mensen dus zij wilde het kind houden. Ik was daar op tegen maar ik kon er niks aan doen.
Na 3 maanden kreeg ze een miskraam. Voor mij was dat geweldig al mag ik dat natuurlijk niet zeggen. Zij had het er ook heel erg moeilijk mee.
Ik hoop voor jou dat je dit uit je duim zuigt. Die laatste zin, damn
Big dick.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 03:07:49 #22
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8020497
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 01:24 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ik hoop voor jou dat je dit uit je duim zuigt. Die laatste zin, damn

idd. shit.. dat zeg je toch niet???
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  dinsdag 21 januari 2003 @ 03:28:57 #23
17205 Profesor
I have a dream!
pi_8020570
Oke dit klinkt...uhm..stom.. maar..

Het lichaam heeft de neiging om op "vreemde dingen" een of andere reactie te geven (bv allergie). Zo ook met sperma (niet vreemd natuurlijk dat is nu juist ook de bedoeling) Als je met bepaalde "stoffen" niet vaak in contact bent geweest kan het lichaam er negatief op reageren..
Nu is het zo (geen grap en ik ben ook niet door je man gevraagd dit te zeggen) dat het slikken van sperma een positieve werking heeft op de tot standkoming van de zwangerschap....

Het moge duidelijk zijn dat met alleen slikken natuurlijk ook niet werk..

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 10:31:13 #24
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8022131
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 03:07 schreef BDisOKE het volgende:

[..]

idd. shit.. dat zeg je toch niet???

Hij zegt toch dat ie het eigenlijk niet mag zeggen..Het woord "geweldig" is misschien een beetje raar, maar ik kan het ergens wel begrijpen.. Als dat meisje nou dat kind gewoon houdt, zonder dat de jongen dat wil of daar ook maar iets over te zeggen heeft.. dan is die miskraam voor hem toch de redding geweest? Anders had ie er de rest van z'n leven, tegen zijn wil in, aan vast gezeten...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')