Dat het niet allemaal hoogtepunten zijn vind ik ook een pluspunt. Maar de schaamteloze reclame voor Nederlandse uitvindingen vind ik echt storend. Zo’n Deltawerken en die kas met led-lampen. Sja, lijkt erop alsof Nederland wat geld heeft geboden om er positief uit te komen. Wat dat betreft is Nederland niet veel anders dan pak em beet Turkmenistan of Noord-Korea. Tom blijft wel een tof persoon maar dit seizoen lijkt gewoon niet 100% oprecht (waar Tom er in andere landen wel doorheen probeert te prikken).quote:Op dinsdag 9 november 2021 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heerlijk programma en laat Waes er maar goed aan verdienen, dan krijgen we en Belgiė er meer mooie programma’s voor terug.
Lekkere slow down tv, niks speciaals of gebluf, gewoon lekkere tv. Net als de Columbus en chateau Plankeart.
Is gewoon lekker.
Dat klopt, hij komt ook terug om een aflevering te maken over de Waddeneilanden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:38 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dat het niet allemaal hoogtepunten zijn vind ik ook een pluspunt. Maar de schaamteloze reclame voor Nederlandse uitvindingen vind ik echt storend. Zo’n Deltawerken en die kas met led-lampen. Sja, lijkt erop alsof Nederland wat geld heeft geboden om er positief uit te komen. Wat dat betreft is Nederland niet veel anders dan pak em beet Turkmenistan of Noord-Korea. Tom blijft wel een tof persoon maar dit seizoen lijkt gewoon niet 100% oprecht (waar Tom er in andere landen wel doorheen probeert te prikken).
Vond het wel een leuke aflevering hoor, geloof niet dat die kweker gesponsord heeft, dat mag niet eens volgens mij bij de publieke omroep.quote:Op maandag 8 november 2021 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Niemand de aflevering van gisteren gezien?
Nee ga ook dit seizoen niet meer kijken. Totaal oninteressantquote:Op maandag 8 november 2021 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Niemand de aflevering van gisteren gezien?
Wat is dit nou weer een dom argument. Als hij in Beieren zou zijn en dan een internationale butlerschool had bezocht dan was het ook niks geweest.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:54 schreef lord_bono het volgende:
Waren al deze highlights in een onbekend land geweest hadden de mensen hier boven er dus wel van genoten..
En op de Waddeneilanden.quote:Op zondag 14 november 2021 17:49 schreef Stepperoller het volgende:
Noaberschap is niet iets Achterhoeks. Zie je ook in Salland en Twente.
En Drenthequote:Op zondag 14 november 2021 17:49 schreef Stepperoller het volgende:
Noaberschap is niet iets Achterhoeks. Zie je ook in Salland en Twente.
Mede dankzij klankman Pascal. Wat een heldquote:Op maandag 15 november 2021 00:23 schreef kloon_bassie het volgende:
Vond dit best een vermakelijke aflevering. Leek ook wel of de crew wat jolig was.
Waarom zouden ze?quote:Op zondag 14 november 2021 22:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
En Drenthe
Mooie aflevering, wel Overijssel meenemen, maar geen enkel item over die provincie. Nu is Overijssel ook niet echt interessant, maar goed.
Drenthe ook maar kort. De Molukse gijzelingen vormen een wezenlijk onderdeel van de recente geschiedenis van Drenthe. Maar niks over de hunebedden, beetje jammer
Ik dacht ook precies dat te herkennen jaquote:Op zondag 14 november 2021 21:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dat waterskien is toch op het Apeldoorns kanaal of niet?
Slaan ze over blijkbaar, volgende week de laatste aflevering:quote:Op maandag 15 november 2021 22:01 schreef Magister_Artium het volgende:
Nu Utrecht nog, of wordt die provincie overgeslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toepasselijk.quote:Op maandag 15 november 2021 21:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoor het nu ook. In Lieren opgenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |