abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 oktober 2021 @ 21:39:06 #156
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_201977344
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:25 schreef golfer het volgende:
Gewoon Bedrocan aan de Lire in Emmeloord. Hoezo geheim???
:D

Best een saaie provincie, dat Flevoland :')
Don't let my username fool you...
  zondag 31 oktober 2021 @ 21:45:33 #157
391904 dexamfetamine
Om te studeren
pi_201977428
Reizen Waes nederland is zwaar teleurstellend, zowel in cinematografie als behandelde onderwerpen. Wtf had die butlerschool in Limburg nou echt met Limburg te maken? :') Die had overal kunnen staan.

Volgens mij wordt Waes zwaar betaald voor promotie van bedrijven en initiatieven.
pi_201977616
Kut ja
Vakman pur sang
pi_201978593
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:45 schreef dexamfetamine het volgende:
Reizen Waes nederland is zwaar teleurstellend, zowel in cinematografie als behandelde onderwerpen. Wtf had die butlerschool in Limburg nou echt met Limburg te maken? :') Die had overal kunnen staan.

Volgens mij wordt Waes zwaar betaald voor promotie van bedrijven en initiatieven.
Ik denk dat dit wel een goede opsomming is van dit programma, tevens ook de doodsteek
pi_201978622
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:45 schreef dexamfetamine het volgende:
Reizen Waes nederland is zwaar teleurstellend, zowel in cinematografie als behandelde onderwerpen. Wtf had die butlerschool in Limburg nou echt met Limburg te maken? :') Die had overal kunnen staan.
Ja dat snap ik echt niet, hij heeft helemaal niets van Limburg zelf laten zien. Sowieso was die eerste aflevering erg zwak, door drie provincies heen racen en dan ook nog zoveel tijd besteden aan excentriekelingen met rare uitvindingen (toevallig een Brabander, maar had net zo goed een Drent kunnen zijn) en butlerscholen :')

Hij had gewoon 12 afleveringen moeten maken met elk 1 provincie, of vooruit, 6 met elk 2 provincies ofzo als dat te lang duurt, en het dan voornamelijk over de provincie zelf hebben. Als ie voor alle provicies net zoveel aandacht zou hebben als Flevoland vandaag, dan heb je een heel ander beeld van het land.
pi_201978654
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 23:11 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Ja dat snap ik echt niet, hij heeft helemaal niets van Limburg zelf laten zien. Sowieso was die eerste aflevering erg zwak, door drie provincies heen racen en dan ook nog zoveel tijd besteden aan excentriekelingen met rare uitvindingen (toevallig een Brabander, maar had net zo goed een Drent kunnen zijn) en butlerscholen :')

Hij had gewoon 12 afleveringen moeten maken met elk 1 provincie, of vooruit, 6 met elk 2 provincies ofzo als dat te lang duurt, en het dan voornamelijk over de provincie zelf hebben. Als ie voor alle provicies net zoveel aandacht zou hebben als Flevoland vandaag, dan heb je een heel ander beeld van het land.
In aflevering 5 gaat hij naar het oosten, om vervolgens in assen te belanden... :')
pi_201978659
Noord/Zuid-Holland is ook een saaie aflevering volgende week.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 31 oktober 2021 @ 23:25:00 #163
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_201978730
Dat jogisch vliegen :') :')

Verder moet ik zeggen dat ik het best wel vermakelijk vind. Natuurlijk heeft zo'n butlerschool niks met Limburg te maken en natuurlijk verklaar je iemand die een week door Flevoland gaat reizen voor gek. Maar is dat niet het hele concept van Reizen Waes? Het Rijksmuseum, Giethoorn en Kinderdijk vooral links laten liggen en allerlei bijzondere mensen en plekken bezoeken?

Net zoals hij in Zuid-Amerika niet naar Argentinië of Brazilië is gegaan maar naar Colombia, hij in de VS niet Route 66 maar Route 65 pakte, in Spanje niet langs de Costa's maar naar het noordwesten ging enzo. Wat dat betreft voldoet dit seizoen gewoon prima aan mijn verwachtingen. Tuurlijk zullen dingen mooier gemaakt worden voor de tv (zoals bijvoorbeeld die vent bij de Oosterscheldekering die zei dat nooit iemand in die tunnel kwam terwijl je kaartjes kan kopen), maar dat zal in alle andere afleveringen ook gebeurd zijn. Alleen nu is het in ons eigen landje dus valt het op omdat we wel beter weten, maar als zoiets in pak hem beet Azerbaijan gezegd wordt denken we allemaal "oh ja, wat bijzonder!!". Ik vermaak me er in ieder geval geen seconde minder door.
  maandag 1 november 2021 @ 11:49:54 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_201982606
Mocht iedereen Reizen Waes beu zijn, de belg Arnout Hauben heeft ook een serie mooie reizen gemaakt en kent nog een beetje dat nieuwsgierige wat Tom Waes in het begin ook had, plus een erg toffe crew en drone:

https://www.vpro.nl/programmas/rond-de-noordzee/

https://www.vpro.nl/progr(...)iddellandse-zee.html
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 1 november 2021 @ 11:54:36 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201982664
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Mocht iedereen Reizen Waes beu zijn, de belg Arnout Hauben heeft ook een serie mooie reizen gemaakt en kent nog een beetje dat nieuwsgierige wat Tom Waes in het begin ook had, plus een erg toffe crew en drone:

https://www.vpro.nl/programmas/rond-de-noordzee/

https://www.vpro.nl/progr(...)iddellandse-zee.html
Inderdaad de moeite waard. Leuke onbevangen gast ook. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_201983487
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Mocht iedereen Reizen Waes beu zijn, de belg Arnout Hauben heeft ook een serie mooie reizen gemaakt en kent nog een beetje dat nieuwsgierige wat Tom Waes in het begin ook had, plus een erg toffe crew en drone:

https://www.vpro.nl/programmas/rond-de-noordzee/

https://www.vpro.nl/progr(...)iddellandse-zee.html
_O_

Wel heeeeeel anders dan Reizen Waes.
pi_201983858
Ja vond het ook tegenvallen. Sowieso laten ze volgens mij ook helemaal niet goed zien waar ze op de kaart zijn? Dat deden ze bij die Belgische editie wel.
pi_201988222
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Mocht iedereen Reizen Waes beu zijn, de belg Arnout Hauben heeft ook een serie mooie reizen gemaakt en kent nog een beetje dat nieuwsgierige wat Tom Waes in het begin ook had, plus een erg toffe crew en drone:

https://www.vpro.nl/programmas/rond-de-noordzee/

https://www.vpro.nl/progr(...)iddellandse-zee.html
Prachtige programma's maakt hij inderdaad! Gaat/heeft nu ook het Pieterpad gelopen voor een nieuwe serie: https://www.wandelnet.nl/(...)-Lage-Landen-gestart, kijk ik ook erg naar uit :Y
pi_201988307
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Mocht iedereen Reizen Waes beu zijn, de belg Arnout Hauben heeft ook een serie mooie reizen gemaakt en kent nog een beetje dat nieuwsgierige wat Tom Waes in het begin ook had, plus een erg toffe crew en drone:

https://www.vpro.nl/programmas/rond-de-noordzee/

https://www.vpro.nl/progr(...)iddellandse-zee.html
Arnout is tof, genoten van de afleveringen
pi_201988319
Ik vermaak me echt prima met ook deze serie weer, hij laat echt bijzondere dingen zien en hoe hij erop reageert vind ik ook tof
pi_201989387
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vermaak me echt prima met ook deze serie weer, hij laat echt bijzondere dingen zien en hoe hij erop reageert vind ik ook tof
Helemaal mee eens. De insteek is ook niet de hoogtepunten te laten zien. Als ik die wil zien ga ik wel 3opreis kijken of iets dergelijks.
  maandag 1 november 2021 @ 20:44:25 #172
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_201989671
Arnout Hauben maakt inderdaad ook prima programma's
Heb zelf de serie rondom de Middelandse zee niet gezien (trok niet zo mijn aandacht) maar de documentaire's rondom de Noordzee en 'Dwars door België' waren meer dan de moeite waard.
Zelf kijk ik op zondagavond (mits leuke locatie) naar Wunderschön op de duitse WDR.
Iets meer toeristisch maar vaak ook leuke lokale dingen die je niet alledaags ziet.
Ipv locatie's in Verweggistan zijn ze op veel locatie's in en rondom Nordrhein Westfalen.
Regelmatig zijn er afleveringen over bv Zeeland/ Amsterdam/ de Ardennen waarbij je net eens andere dingen ziet dan op de nederlandse TV.
In mei hadden ze een aflevering over het grensgebied tussen Venlo en Roermond.
Er waren dingen bij die ik 'als local' nog niet eens wist.
Net efkes anges
  maandag 8 november 2021 @ 22:05:11 #173
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_202092497
Niemand de aflevering van gisteren gezien?
Net efkes anges
  maandag 8 november 2021 @ 22:18:04 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_202092676
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Niemand de aflevering van gisteren gezien?
Ja hoor. Maar niet de moeite waard om over te posten
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_202093828
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:20 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. De insteek is ook niet de hoogtepunten te laten zien. Als ik die wil zien ga ik wel 3opreis kijken of iets dergelijks.
Ja inderdaad, heerlijk programma en laat Waes er maar goed aan verdienen, dan krijgen we en België er meer mooie programma’s voor terug.

Lekkere slow down tv, niks speciaals of gebluf, gewoon lekkere tv. Net als de Columbus en chateau Plankeart.
Is gewoon lekker.
  dinsdag 9 november 2021 @ 08:38:18 #176
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_202094893
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja inderdaad, heerlijk programma en laat Waes er maar goed aan verdienen, dan krijgen we en België er meer mooie programma’s voor terug.

Lekkere slow down tv, niks speciaals of gebluf, gewoon lekkere tv. Net als de Columbus en chateau Plankeart.
Is gewoon lekker.
Dat het niet allemaal hoogtepunten zijn vind ik ook een pluspunt. Maar de schaamteloze reclame voor Nederlandse uitvindingen vind ik echt storend. Zo’n Deltawerken en die kas met led-lampen. Sja, lijkt erop alsof Nederland wat geld heeft geboden om er positief uit te komen. Wat dat betreft is Nederland niet veel anders dan pak em beet Turkmenistan of Noord-Korea. Tom blijft wel een tof persoon maar dit seizoen lijkt gewoon niet 100% oprecht (waar Tom er in andere landen wel doorheen probeert te prikken).
pi_202094983
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:38 schreef kloon_bassie het volgende:

[..]
Dat het niet allemaal hoogtepunten zijn vind ik ook een pluspunt. Maar de schaamteloze reclame voor Nederlandse uitvindingen vind ik echt storend. Zo’n Deltawerken en die kas met led-lampen. Sja, lijkt erop alsof Nederland wat geld heeft geboden om er positief uit te komen. Wat dat betreft is Nederland niet veel anders dan pak em beet Turkmenistan of Noord-Korea. Tom blijft wel een tof persoon maar dit seizoen lijkt gewoon niet 100% oprecht (waar Tom er in andere landen wel doorheen probeert te prikken).
Dat klopt, hij komt ook terug om een aflevering te maken over de Waddeneilanden.
pi_202119948
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Niemand de aflevering van gisteren gezien?
Vond het wel een leuke aflevering hoor, geloof niet dat die kweker gesponsord heeft, dat mag niet eens volgens mij bij de publieke omroep.

Daarnaast is het best wel uniek voor een klein landje als nederland dat wij 2e exporteur zijn. Dat is best interessant voor de belgen toch?

En het item met die vrouw vond ik ook wel een mooie, best sneu eigenlijk als je tegen je wil in de laatste paar jaar zo moet eindigen.
pi_202120026
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 22:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Niemand de aflevering van gisteren gezien?
Nee ga ook dit seizoen niet meer kijken. Totaal oninteressant
pi_202120048
Matige serie over Nederland. Wat highlights, maar niet de echte gems van Nederland.

BNer safari tour is natuurlijk niet interessant. Die zien we al vaak genoeg met hun kop op tv.
pi_202120133
Waren al deze highlights in een onbekend land geweest hadden de mensen hier boven er dus wel van genoten..
pi_202120231
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 07:54 schreef lord_bono het volgende:
Waren al deze highlights in een onbekend land geweest hadden de mensen hier boven er dus wel van genoten..
Wat is dit nou weer een dom argument. Als hij in Beieren zou zijn en dan een internationale butlerschool had bezocht dan was het ook niks geweest.
pi_202174197
Ik ben ook de reeks aan het zien en zoals sommigen hier zeggen, het is idd erg oppervlakkig. Maar eigenlijk is dat zijn handelsmerk, hij deed een reeks in Vlaanderen en hij ging dan wat slingeren of in een tank zitten maar veel met de locatie had dat niet te maken.

Het is wel bijna voorbij, nog 1 of 2 afleveringen?
pi_202174976
Noaberschap is niet iets Achterhoeks. Zie je ook in Salland en Twente.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_202175195
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 17:49 schreef Stepperoller het volgende:
Noaberschap is niet iets Achterhoeks. Zie je ook in Salland en Twente.
En op de Waddeneilanden.
  zondag 14 november 2021 @ 21:08:06 #186
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_202179592
Dat waterskien is toch op het Apeldoorns kanaal of niet?
Net efkes anges
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')