Kijk het nu terug en jazeker. Daar hoef je niet voor door Duitsland te rijden vanuit de Achterhoekquote:Op zondag 14 november 2021 21:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dat waterskien is toch op het Apeldoorns kanaal of niet?
Nee, afgelopen.quote:Op zondag 28 november 2021 21:20 schreef Minimunt het volgende:
Is er vanavond geen aflevering?!
Zal het seizoen dan al afgelopen zijn? volgensmij missen we utrecht nog.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:20 schreef Minimunt het volgende:
Is er vanavond geen aflevering?!
Zal het seizoen dan al afgelopen zijn? volgensmij missen we utrecht nog.
Wat slecht...quote:Op zondag 28 november 2021 21:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, afgelopen.
Op naar het Utrecht topic. @:Paul
In vergelijking met al zijn andere reeksen lijkt dit toch vooral een bestelde en gesponsorde reeks die hij ergens op een paar dagen tussendoor filmde ...quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:45 schreef dexamfetamine het volgende:
Reizen Waes nederland is zwaar teleurstellend, zowel in cinematografie als behandelde onderwerpen. Wtf had die butlerschool in Limburg nou echt met Limburg te maken?Die had overal kunnen staan.
Volgens mij wordt Waes zwaar betaald voor promotie van bedrijven en initiatieven.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
Nieuw seizoen is aangekondigd: Tom gaat een aantal wereldsteden bezoeken. Ben benieuwd
Vanavond dus de eerste van de nieuwe serie op Belgie1:quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
Nieuw seizoen is aangekondigd: Tom gaat een aantal wereldsteden bezoeken. Ben benieuwd
Die gids was echt tof. Knap dat iemand zich op die manier een taal eigen heeft gemaakt.quote:Op zondag 3 april 2022 21:40 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijke stad met dat verkeer en al dat afval.
En dat megalomane project van de president om een compleet nieuwe hightech/bigbrother is watching you nieuwe hoofdstad te bouwen.![]()
Leuk, die gids bij Gizeh die zichzelf via tijdschriften lezen en Youtubefilpjes geleerd heeft om Vlaams te spreken.
Zou eens tijd worden!quote:
Oh my, die wil ik ook zien, maar alles is NPO Plus (heb geen abo, alleen NPO start) totdat het uitgezonden wordt.quote:Op zondag 17 april 2022 21:24 schreef golfer het volgende:
Vorige week London vond ik niet zoveel aan, maar vandaag met Ulaanbaatar, de hoofdstad van Mongolië was wel weer erg interessant in mijn ogen.
Vooral bij die geheugen-academie zat ik soms met open mond van verbazing naar wat die kinderen presteerden te kijken.![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:47 schreef Piles het volgende:
Wereldsteden al op de Belg gekeken, was aardig maar niet meer dan dat
Ik zou graag Tomtesterom nog willen kijken (nooit gezien), maar dat is nergens te vinden volgens mij
Ik moet het eens terugkijken dan toen ik er 10 jaar geleden was viel het wel mee behalve dat het offerfeest was en men op de stoepen de schapen aan het slachten was en het bloed dan de putten in liet lopen.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:38 schreef casita het volgende:
Inderdaad 🤢 vies dat Cairo, sla ik ook even over.
Dat was zo bizarquote:Op zondag 24 juli 2022 21:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha die geheugenspellen, dit kan echt niet die Mongolen zijn vet aan het trollen![]()
Een binaire code van 750 karakters in 60 seconden van buiten leren en daarna uit het hoofd uittypen
Een meisje van 6 die een rubiks kubus geblinddoekt op gaat lossen in een minuutje
Ook wel deprimerend om te zien hoe al die gers en yurts niet anders kunnen dan hun huisje met kolen te verwarmen vanwege de extreem lage temperaturen, bakken met co2 de lucht inschieten terwijl wij hier in Europa ons best doen om het terug te dringen.quote:
Dat meisje van 6 kwam niet heel gelukkig op me over..quote:Op zondag 24 juli 2022 21:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha die geheugenspellen, dit kan echt niet die Mongolen zijn vet aan het trollen![]()
Een binaire code van 750 karakters in 60 seconden van buiten leren en daarna uit het hoofd uittypen
Een meisje van 6 die een rubiks kubus geblinddoekt op gaat lossen in een minuutje
https://www.npostart.nl/tomtesterom/VPWON_1273156quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:47 schreef Piles het volgende:
Wereldsteden al op de Belg gekeken, was aardig maar niet meer dan dat
Ik zou graag Tomtesterom nog willen kijken (nooit gezien), maar dat is nergens te vinden volgens mij
NPO Plus, niet via NPO Start…quote:Op maandag 25 juli 2022 12:13 schreef Frank1893 het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/tomtesterom/VPWON_1273156
Seizoen 2 in ieder geval op NPO Start!
Hier staan er heel veel (alle?):quote:Op maandag 25 juli 2022 12:13 schreef Frank1893 het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/tomtesterom/VPWON_1273156
Seizoen 2 in ieder geval op NPO Start!
Yep gisteren gekeken, leuk als altijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:22 schreef Djeez het volgende:
Niemand die inmiddels het nieuwe seizoen kijkt? Iedere maandagavond op de BRT
Nee, want dit topic heet NPO3.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:22 schreef Djeez het volgende:
Indien je het over de nieuwe serie op de BRT wil hebben, dan graag een topic daarvoor aanmaken i.v.m. spoilers e.d…quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:22 schreef Djeez het volgende:
Wat is dat opeens? Deze reeks ging vanaf het begin óók (eigenlijk zelfs met name) over de Belgische uitzendingen. Kijk maar eens naar de TT van deel 1 en 2. Vervolgens komt er een overijverige mod die alle TT's van een tagje wil voorzien en daarmee is dit dan opeens alleen bestemd voor Nederland? Ga toch weg joh.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Indien je het over de nieuwe serie op de BRT wil hebben, dan graag een topic daarvoor aanmaken i.v.m. spoilers e.d…
Allereerst, je kan me ook normaal aanspreken, zelfs in een speciaal FB topic dat TV heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat is dat opeens? Deze reeks ging vanaf het begin óók (eigenlijk zelfs met name) over de Belgische uitzendingen. Kijk maar eens naar de TT van deel 1 en 2. Vervolgens komt er een overijverige mod die alle TT's van een tagje wil voorzien en daarmee is dit dan opeens alleen bestemd voor Nederland? Ga toch weg joh.
En spoilers? Serieus? Het is niet bepaald een serie met een spanningsboog hè? Het zijn docu's. Dus wat voor spoilers zie je zoal voor je? Dat we al van tevoren lezen wie de dader is of zo? Of wie er in de derde aflevering dood gaat?
Kom je nou meequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:22 schreef Djeez het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |