Zou jij graag aan een samenwerking beginnen met mensen die je beschouwt als mongolen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof Één en DeMENSEN een stel mongolen zijn.
Reizen Waes kan ook dit jaar nog niet naar het buitenland. Dan is het toch mooi om een buurland centraal te zetten? Wat er feitelijk in komt bepaald Tom Waes wel zelf..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Apart die bemoeienis van VPRO, gaan die bepalen wat er in moet?
Werkt ook. Bedankt!quote:Op maandag 11 januari 2021 13:26 schreef Banaanvragen het volgende:
maar misschien dat https://downloadgemist.nl/ ook werkt
Haha inderdaad, mooie mensquote:Op zondag 17 januari 2021 20:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik dacht, aan zijn reactie te zien, dat degene die in Geel Tom Waes ontving de psychiatrische patiënt zelf was. Maar nee dus 😂🤭
Ja, dat was een treurig verhaal. Hoe krijg je het voor elkaar om in één keer tien jongetjes en hun juf dood te rijden?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:26 schreef Djeez het volgende:
Goede aflevering. Die doodgereden kinderen, net zo oud als mijn jongste zoon
Bedankt voor de tip. De videorecorder staat alweer geprogrammeerdquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:25 schreef Iemand91 het volgende:
Morgenavond begint hij aan zijn reis door Nederland.
Aflevering 1: Onder de rivieren
In de eerste aflevering reist Tom Waes van Zeeland, door Noord-Brabant om te eindigen in Limburg. Hij bewondert de trots van Zeeland op zijn eigen manier want hij trekt de Oosterscheldekering in. En hij gaat op de koffie bij de 94-jarige Betsie. Zij maakte de watersnoodramp in 1953 mee en duikt met Tom het verleden in. In Noord-Brabant gaat Tom met de drugspolitie op pad, hij overnacht op een unieke plek in het Biesboschpark en hij leert Emile kennen, uitvinder van nutteloze uitvindingen. Tom eindigt zijn reis in het Limburgse dorpje Simpelveld. Daar huist de International Butler Academy. Is er een butler aan Tom verloren gegaan?
zondag 17 oktober, 20.50 uur, NPO 3
Ach kijk vanavond wel, heb ik dan nog iets te kijken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:38 schreef showtimer het volgende:
Eerste twee staan ook al op NPO Plus/NLZIET.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:28 schreef Piles het volgende:
Stoor me als Zeeuw nu al aan de uitleg over de kering. Die man maakt het allemaal wel mooier en spannender dan het is
1. De kering is niet gebouwd vanwege natuurbehoud, maar puur vanwege economische redenen en protesten van de vissers.
2. Die tunnel waar ze liepen is onder de weg en dus geen onderdeel van de waterkering (dat zijn de schuiven).
En ' er komt nooit iemand'. Je kan gewoon een kaartje kopen en zelf daar lopen![]()
Gok dat Amsterdam wel een volle aflevering krijg.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:11 schreef franklop het volgende:
Zijn met 3 weken klaar zo wel. 3 provincies in 1 aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Zipportal op 17-10-2021 23:36:23 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |