Alle drie goedquote:
Lotus ook toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh zullen we eens een vraag doen
Er zijn 2 teams in de F1 geschiedenis die “dezelfde naam” hadden, althans voor de leek. Welke naam was dit en noem van beide teams met deze naam 1 coureur die hiervoor gereden heeft.
(Williams is feitelijk ook correct, maar die zoek ik niet! Het zijn 2 teams zonder echte link)
Welke van de vier?quote:
Nicola Larini is goed. De andere coureur wist in San Marino bijna punten te scoren. Hij lag vijfde tegen het einde van de race toen een bezineprobleem hem met de finish letterlijk in zicht deed stranden.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:47 schreef roninho het volgende:
Larini is er 1 van, de ander weet ik niet zo (zal vast 'oh ja' momentje zijn als ik t lees)
quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dave Roelvink
Nee, Eric van der Poele is dat.
Dat was Gijs van Lennep toch? Of heeft Marko vaker gewonnen?quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:59 schreef 4-elements het volgende:
Moet bekennen dat ik even moest opzoeken wie David Walker was.![]()
Nieuwe vraag:
In 1972 reed ook ene Helmut Marko in de F1. Tijdens de Grand Prix van Frankrijk schoot een steentje door zijn vizier, waardoor zijn oog beschadigd raakte. Dat was het einde van zijn racecarrière. Het jaar daarvoor, 1971, had hij nog de 24 uur van Le Mans gewonnen. Hij deelde de wagen met een andere F1-coureur. Wie was dat?
Juist! Marko heeft twee keer gewonnen, maar in 1970 reed hij samen met Rudi Lins (wie?).quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:01 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Dat was Gijs van Lennep toch? Of heeft Marko vaker gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |