quote:Umm... "Ik hou van je" ? Het gaat om het moment, de toon en de ernst ervan, niet om de woorden..
Op vrijdag 17 januari 2003 09:11 schreef mister-ious het volgende:
hoe omschrijf jij het aan de gene van wie je houdt dat je heel veel van hem/haar houdt?
.
quote:precies, je hoeft ook geen 20 x per dag te roepen dat je van elkaar houdt, je voelt het allebei wel
Op vrijdag 17 januari 2003 09:13 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Umm... "Ik hou van je" ? Het gaat om het moment, de toon en de ernst ervan, niet om de woorden..
Of probeer het mooi 'in te pakken'. Dus zeg dingen waar het op neer komt dat je van haar houd, of dat je niet meer zonder haar wil etc.
Mijn vriend zegt het ook nooit direct, maar het valt wel uit zijn woorden op te maken
of... of... of..
ideeen zat, bedenk iets belachelijk romantisch.. altijd goed
quote:Dat is natuurlijk iets anders he.. nooit meer zonder kunnen is GEEN teken van houden van, maar van angst dat je verlaten wordt...
Op vrijdag 17 januari 2003 09:16 schreef Ikke-ik het volgende:Of probeer het mooi 'in te pakken'. Dus zeg dingen waar het op neer komt dat je van haar houd, of dat je niet meer zonder haar wil etc.
Think about that
Ik houd van je. Slotje.
omdat ik van haar houd en mijn leven met haar wil delen
quote:oh dat heb ik altijd heel anders opgevat!
Op vrijdag 17 januari 2003 09:26 schreef speknek het volgende:
Gefeliciteerd dude!
quote:G-odver, het moet maar?
Op vrijdag 17 januari 2003 09:28 schreef bixister het volgende:
oh dat heb ik altijd heel anders opgevat!
Nah, te eenvoudig mischien
zoiets dan
quote:hij zegt ook niet " ik KÁN niet meer zonder je... ", hij zegt " ik wíl niet meer zonder je " .
Op vrijdag 17 januari 2003 09:18 schreef Lopat het volgende:[..]
Dat is natuurlijk iets anders he.. nooit meer zonder kunnen is GEEN teken van houden van, maar van angst dat je verlaten wordt...
Think about that
en het ligt natuurlijk aan de hele context
Ik HOU van JOUUUUUU !!!! hihihi
quote:heb je het gedichtje nog?
Op vrijdag 17 januari 2003 09:43 schreef frank_woei het volgende:
Ik heb wel eens een klein gedichtje bedacht voor haar waarin precies staat hoe erg ik van haar houAls je orgineel bent kun je zoiets bedenken, en dat op een kaartje schrijven, bijvoorbeeld voor Valentijn
quote:He bah, je doet toch niet aan valentijn he? Als ik iets afschuwelijk vind, is het wel een door de commercie bepaalde dag waarop je lief moet doen tegen je vriendin. Zoiets doe je toch niet!
Op vrijdag 17 januari 2003 09:43 schreef frank_woei het volgende:
Ik heb wel eens een klein gedichtje bedacht voor haar waarin precies staat hoe erg ik van haar houAls je orgineel bent kun je zoiets bedenken, en dat op een kaartje schrijven, bijvoorbeeld voor Valentijn
quote:nee, gewoon als gelukwens.
Op vrijdag 17 januari 2003 09:30 schreef speknek het volgende:[..]
G-odver, het moet maar?
quote:Ga jij maar lekker niks doen
Op vrijdag 17 januari 2003 09:48 schreef prutsler het volgende:[..]
He bah, je doet toch niet aan valentijn he? Als ik iets afschuwelijk vind, is het wel een door de commercie bepaalde dag waarop je lief moet doen tegen je vriendin. Zoiets doe je toch niet!
[Dit bericht is gewijzigd door frank_woei op 17-01-2003 09:58]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |