Vorig jaar. Zonder succes ook nog eens. Was een foutje, had gewoon bij tuincentrum wat zaden bij elkaar gegraaid die me wel leuk leken. Was wel een verrassing bij het afrekenen, die komkommer zaadjes waren 8 euro ofzo. Speciale hybride komkommers voor in een kas. Ik heb niet eens een kas.quote:
Zekersquote:
Trustequote:Op maandag 18 mei 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga slapen, truste voor straks allemaal![]()
*brug omhoog
quote:Op maandag 18 mei 2020 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Als ik mensen moet danken die me door deze corona kutzooi heen geholpen hebben dan heb ik vooral Buda en ook Bitterbal wel erg hoog in mijn vaandel staan en dat vergeet ik niet![]()
Nogmaals
Septquote:Op maandag 18 mei 2020 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang duurt druiven groeien eigenlijk? Ik heb nu hele kleine trosjes
Hybride komkommers? Je kon ze opladen?quote:Op maandag 18 mei 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vorig jaar. Zonder succes ook nog eens. Was een foutje, had gewoon bij tuincentrum wat zaden bij elkaar gegraaid die me wel leuk leken. Was wel een verrassing bij het afrekenen, die komkommer zaadjes waren 8 euro ofzo. Speciale hybride komkommers voor in een kas. Ik heb niet eens een kas.
Zo benieuwd of je die Diana mooi gaat vindenquote:Op maandag 18 mei 2020 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan is het goed. Hoop dat mijn Bruggie en mijn Clematis en Jasmijn snel en groot gaan groen.
Tssquote:Op maandag 18 mei 2020 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Als ik mensen moet danken die me door deze corona kutzooi heen geholpen hebben dan heb ik vooral Buda en ook Bitterbal wel erg hoog in mijn vaandel staan en dat vergeet ik niet![]()
Nogmaals
Net genoegquote:Op maandag 18 mei 2020 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Toch maar een heel klein beetje hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |