abonnement Unibet Coolblue
pi_193176827
Meisje valt medewerkster Blokker in Nederland aan omdat hoestende vader winkel uit moest.


Nadat een medewerkster van een Blokker-filiaal in het Nederlandse Wijk bij Duurstede een flink hoestende man vanwege de coronamaatregelen vroeg de winkel te verlaten, viel zijn dochter het personeel aan. Ze schold een medewerker uit, trok plukken haar uit haar hoofd en sloeg de vrouw ook in het gezicht.

Het gezicht van het vermoedelijk minderjarig meisje is nu nog door de politie onherkenbaar gemaakt.
Politie Midden-NederlandHet gezicht van het vermoedelijk minderjarig meisje is nu nog door de politie onherkenbaar gemaakt.
Meisje valt medewerkster Blokker in Nederland aan omdat hoestende vader winkel uit moest.

Op 24 maart rond 10.00 uur ’s ochtends komt een man met zijn dochter binnen in de Blokker in Wijk bij Duurstede. De man moet flink en veelvuldig hoesten. Vanwege de coronaregel dat mensen thuis moeten blijven als ze veel moeten hoesten, spreekt een medewerkster de man aan en verzoekt ze hem om de winkel te verlaten. Dat doet de man zonder morren.

Plukken haar
Maar zijn dochter laat het er niet bij zitten. Ze wordt agressief, scheldt de medewerkster uit en duwt uiteindelijk een ander personeelslid tegen een stelling aan. Als haar dan weer dringend wordt gevraagd de winkel te verlaten, slaat volgens de politie de vlam in de pan.

“Het gaat van kwaad tot erger. Een medewerkster krijgt de volle laag. Het meisje pakt de vrouw beet, trekt plukken haar uit haar hoofd en slaat haar vervolgens ook nog met de vuist in het gezicht,” aldus Joost Lanshage, woordvoerder van de politie Midden-Nederland in het opsporingsprogramma Bureau Hengeveld.

Waarschuwing
Omdat de politie vermoedt dat het meisje minderjarig is, hebben zij haar op de bewakingsbeelden die ze nu verspreiden onherkenbaar gemaakt. “Maar”, waarschuwt Lanshage, “mochten wij haar identiteit deze week niet kunnen achterhalen of mocht het meisje zich niet bij ons melden, dan laten we de beelden volgende week wel ongeblurd zien.”

https://m.hln.be/nieuws/b(...)uit-moest~a3adb660/e

Van mij mogen ze die beelden morgen al ongeblurd laten zien. Wat een tokkie :N
pi_193176857
Link werkt niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193176867
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:06 schreef devlinmr het volgende:
Link werkt niet
Apart, ik zie het ook.

Even het AD dan.

https://www.ad.nl/utrecht(...)l-uit-moet~a3adb660/
pi_193176911
Waarom kunnen beelden van zoiets wel snel verspreid worden, maar kijken we bij Opsporing Verzocht naar beelden van maanden geleden? En dan ook nog van veel heftigere misdrijven :{
pi_193176917
Voor corona hoestte men ook wel eens.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193176930
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:10 schreef Piles het volgende:
Waarom kunnen beelden van zoiets wel snel verspreid worden, maar kijken we bij Opsporing Verzocht naar beelden van maanden geleden? En dan ook nog van veel heftigere misdrijven :{
Ik vind dit ook vrij heftig eigenlijk. En dit soort gedrag gaat ook van kwaad tot erger, als hier niks mee gedaan wordt, of te weinig, komt zo'n tantetje als deze ook in opsporing verzocht.
pi_193176961
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind dit ook vrij heftig eigenlijk. En dit soort gedrag gaat ook van kwaad tot erger, als hier niks mee gedaan wordt, of te weinig, komt zo'n tantetje als deze ook in opsporing verzocht.
Mwah, tokkiekind met angry-issues vs straatrovers/overvallers. Die laatste doen hun ding wekelijks, dat kind niet. Uiteraard is enige aandacht wel nodig, maar een klopjacht lijkt me wat overdreven.
  zondag 17 mei 2020 @ 13:16:27 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_193176980
Are you tokkie to me?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193176986
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:14 schreef Piles het volgende:

[..]

Mwah, tokkiekind met angry-issues vs straatrovers/overvallers. Die laatste doen hun ding wekelijks, dat kind niet. Uiteraard is enige aandacht wel nodig, maar een klopjacht lijkt me wat overdreven.
Ik las trouwens ergens dat dit al eind maart gebeurd is. Dus ook vrij laat in de media.
pi_193177014
Onder dat artikel een link naar het bericht "Vrouw weigert richtlijnen in winkelstraat te volgen en vliegt agente in de haren: “Hele plukken haar uitgetrokken” van 13 mei in Belgie.

Wat is het toch met vrouwen en andermans haar eruit trekken.
pi_193177017
Apart ook dat die pa als een mak lammetje de orders van het personeel opvolgt, maar niet zijn dochter tegenhoudt bij haar bizarre gedrag.
pi_193177064
24 maart lekker vlot weer politie
.
pi_193177085
Walgelijk :{
pi_193177113
Hoe tering asociaal ben je ook als je gaat winkelen als je hoest. Zelfs mensen van dit soort allooi zullen toch wel iets van rivm- maatregelen meegekregen hebben?
pi_193177132
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:10 schreef Piles het volgende:
Waarom kunnen beelden van zoiets wel snel verspreid worden, maar kijken we bij Opsporing Verzocht naar beelden van maanden geleden? En dan ook nog van veel heftigere misdrijven :{
De beelden zijn van twee maanden geleden, dus waar heb je het over????
pi_193177137
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:31 schreef Hamzoef het volgende:
Hoe tering asociaal ben je ook als je gaat winkelen als je hoest. Zelfs mensen van dit soort allooi zullen toch wel iets van rivm- maatregelen meegekregen hebben?
Dat hoesten vind ik op zich niet zo erg eigenlijk. Hij kan zich ook verslikt hebben oid. Hij werkte ook mee toen hij naar buiten moest. Die dochter daarentegen... En dan nog waarschijnlijk minderjarig.
pi_193177169
Mensen met bijv hooikoorst moet je dan overal de toegang ontzeggen?
pi_193177269
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:37 schreef JANdeDERDE het volgende:
Mensen met bijv hooikoorst moet je dan overal de toegang ontzeggen?
Daar ga je niet hevig van hoesten hè :+ mondkapje volstaat prima, hou je ook een hoop mee tegen.
pi_193177421
Dan werk je dat kind toch naar de grond met 2 man personeel ..wat is dit :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_193178755
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:00 schreef Geerd het volgende:
Dan werk je dat kind toch naar de grond met 2 man personeel ..wat is dit :') :') :')
Gaat lastig om anderhalve meter
pi_193178800
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:46 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Daar ga je niet hevig van hoesten hè :+ mondkapje volstaat prima, hou je ook een hoop mee tegen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zondag 17 mei 2020 @ 16:24:44 #22
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_193178887
Bizarre is dat die vader ook gewoon zonder problemen de winkel uitliep. Zelfs hij had waarschijnlijk zoiets van beter even buiten uithoesten (iets wat ik normaal ook zou doen als je een flinke hoestbui hebt, zelfs voor corona)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_193179307
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:37 schreef JANdeDERDE het volgende:
Mensen met bijv hooikoorst moet je dan overal de toegang ontzeggen?
Die kunnen gewoon een pilletje slikken
pi_193184490
Hoe minderjarig is minderjarig?

Even tegen de tokkie-opmerkingen ingaand hier. De vader verliet netjes de winkel.

Je zou je kunnen afvragen wat hij daar deed als hij zo moest hoesten. Maar wat als hij zich verslikte, dan heb je al snel een hoestsaanval. In deze tijden ben je dus al nieuwswaardig als je hoest of niest.

Ik kan me daarnaast voorstellen dat kinderen die de crisis niet helemaal snappen en de wereld nog niet helemaal begrijpen het voor hun ouders opnemen en onrecht voelen. Waarom ze de controle zo verloor is een andere vraag maar daarom niet meteen de schandpaal benadering.
pi_193185911
Het is vast een Nieuwetijdskind, die hebben vaak wat moeite met autoriteit.
In de combinatie met suiker kunnen ze een beetje agressief worden.Dat komt door hun hogere vibratie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')