Doe ff normaalquote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat wordt neuken!
[..]
Cause you ugly. Wist het wel.
Neequote:
Haha grapjasquote:Op maandag 18 mei 2020 19:30 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat wordt neuken!
[..]
Cause you ugly. Wist het wel.
Nee neequote:Op maandag 18 mei 2020 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ff normaal
Ik heb ook geen likes
[..]
Nee
Niet raar. Wie liked nu een turkquote:Op maandag 18 mei 2020 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ff normaal
Ik heb ook geen likes
Hopelijk wel jaquote:
Gaat weer lekker hier met de lobiquote:Op maandag 18 mei 2020 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet raar. Wie liked nu een turk
@:xcachet
Zo denken vrouwen niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha grapjas
Komt eerder doordat ze me waarschijnlijk wegswipen omdat ze denken geen kans te maken.
jajaquote:
Met m’n tongkwast omnomquote:Op maandag 18 mei 2020 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik las eerst 'nog meer pruimen schilderen'
quote:
quote:
Zou die date lekker overslaan coronalijertje.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:19 schreef TTSS het volgende:
Kolere wat doet dit pijn zeg. Ga van ellende maar zo slapen.
Wat?quote:Op maandag 18 mei 2020 20:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou die date lekker overslaan coronalijertje.
Niet gamen maar ja. Zit bijna de hele dag met mijn nek in een slechte positie.quote:Zit het rond je schouderbladen en zij? En heb je toevallig te lang zitten gamen in een slechte stoel?
Hmm ja klinkt als een longontsteking.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Niet gamen maar ja. Zit bijna de hele dag met mijn nek in een slechte positie.
Als een longontsteking? Nah. Ik stond op en had het meteen. Ik voelde het al zeuren toen ik zat, maar toen ik een andere houding aannam was het van "aiii"quote:Op maandag 18 mei 2020 20:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hmm ja klinkt als een longontsteking.
Nee je moet wat meer lopen gewoon.
Roken ookquote:Op maandag 18 mei 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wist je dat kaas heel slecht is voor de gezondheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |