abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 juni 2020 @ 17:29:32 #276
491278 iseriets
IS ER IETS?!
pi_193455573
Waarom praat ze trouwens in al haar vlogs alsof ze een lichte beroerte heeft gehad? Dat het door die botox komt lijkt mij sterk want Cher en Marijke Helwege :D Zijn nog gewoon te verstaan :D En drugs? Die laten je toch niet zó je spraak slurren?
pi_193455745
Ik las gisteren toevallig ergens dat je ook ambassadeur van een merk kunt worden. Je promoot hun artikelen en als die bestellen met jouw code krijgt de koper een kleine korting en jij krijgt dan b.v. 2% van het aankoopbedrag.

Als je dan b.v. 200.00 euro bij elkaar gespaard hebt krijg je een cadeau o.i.d.. Je hoeft niet te investeren maar alleen te promoten.

Nu zie ik dat bij deze kinderwagen niet staan maar soms promoot ze iets en dan schrijft ze erbij dat ze bij hun bestelling b.v. Samantha oid moeten invullen.

Ik had er nog nooit van gehoord maar las het ergens op een marketingsite.
  woensdag 3 juni 2020 @ 17:57:39 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193455998
Dat doen haar ex en z’n nieuwe vriendin ook aan de lopende band. Die hebben in 1 jaar tijd 2x de gehele slaapkamer, tot het bed aan toe, veranderd. Als je dat zelf moet betalen (zonder baan?) is dat niet te doen.
Zelfs als je dat wel zelf betaalt is het een rib uit je lijf.
Wij doen al 10 jr met ons huidige bed.
pi_193456031
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 17:57 schreef amaranta het volgende:
Dat doen haar ex en z’n nieuwe vriendin ook aan de lopende band. Die hebben in 1 jaar tijd 2x de gehele slaapkamer, tot het bed aan toe, veranderd. Als je dat zelf moet betalen (zonder baan?) is dat niet te doen.
Zelfs als je dat wel zelf betaalt is het een rib uit je lijf.
Wij doen al 10 jr met ons huidige bed.
Wehkamp doet er niet zo moeilijk over
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 3 juni 2020 @ 18:06:17 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193456192
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 17:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Wehkamp doet er niet zo moeilijk over
Is geen wehkamp. Maar van dat slaaphuys waar samantha toen dr tampon ofzo op de balie legde.
pi_193456210
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Is geen wehkamp. Maar van dat slaaphuys waar samantha toen dr tampon ofzo op de balie legde.
Nice one ja.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193459876
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 12:19 schreef soapie het volgende:
Begrijp ik het goed dat ze dat ding ook weer heeft gekregen?
Jammer want genoeg vrouwen zonder centen, probleemsituaties etc. die zoiets wel kunnen gebruiken maar geen connecties hebben of een wandelde reclameposter zijn.
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:44:11 #283
217702 Lonaa
Honger!
pi_193460715
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Is geen wehkamp. Maar van dat slaaphuys waar samantha toen dr tampon ofzo op de balie legde.
wat
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 3 juni 2020 @ 22:11:35 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193461194
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jammer want genoeg vrouwen zonder centen, probleemsituaties etc. die zoiets wel kunnen gebruiken maar geen connecties hebben of een wandelde reclameposter zijn.
Dat geldt natuurlijk net zo hard, of nog harder, voor die A-list artiesten die de babykamer door Privé of Story laten betalen.

Sjenien de 3 hoog achter tokkie heeft geen Instagram waarvan iedere foto bekeken wordt en die stuk voor stuk op fora kapot-geanalyseerd worden, Sjenien is dus niet interessant en Samantha met 90K volgers wel.

Je denkt toch niet werkelijk dat ze dat soort dingen krijgt omdat ze het haar zo gunnen?
Ze krijgt het omdat het ze meer oplevert dan het ze kost.
Daar zit echt geen greintje barmhartigheid bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193461593
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk net zo hard, of nog harder, voor die A-list artiesten die de babykamer door Privé of Story laten betalen.

Sjenien de 3 hoog achter tokkie heeft geen Instagram waarvan iedere foto bekeken wordt en die stuk voor stuk op fora kapot-geanalyseerd worden, Sjenien is dus niet interessant en Samantha met 90K volgers wel.

Je denkt toch niet werkelijk dat ze dat soort dingen krijgt omdat ze het haar zo gunnen?
Ze krijgt het omdat het ze meer oplevert dan het ze kost.
Daar zit echt geen greintje barmhartigheid bij.
Nee, dat denk ik zeker niet. Daarom dus. :)
pi_193462941
Ik heb zo'n vermoeden dat ze naar aanleiding van het interview met Gerrit die kinderwagen hebben gekregen via Story.
Geld zullen ze niet aan mogen nemen als ze in de bijstand zitten en het begint me op te vallen dat na ieder interview ze weer iets 'groots' heeft aangeschaft.
Soms denk ik zelf dat ze speciaal iets doet om in de picture te komen zodat er weer een interview kan komen en het weer wat oplevert.

Let wel, dit is speculatie maar ik zou er niet van opkijken.
pi_193463324
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 19:00 schreef praadje het volgende:
Er moest denk ik geld in het laatje komen dus maar weer eens een interview met de Story

https://www.story.nl/arti(...)k#Echobox=1590572401
Ik zou toch eerst investeren in een andere pruik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193463362
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 00:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik zou toch eerst investeren in een andere pruik.
Ik zou die pruik helemaal afschaffen. Laatst had ze van haar eigen haar een knotje bovenop haar hoofd gedaan en een haarband om en dat zag er best prima uit . Eigenlijk wel leuk eerlijk gezegd
pi_193463378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 00:17 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik zou die pruik helemaal afschaffen. Laatst had ze van haar eigen haar een knotje bovenop haar hoofd gedaan en een haarband om en dat zag er best prima uit . Eigenlijk wel leuk eerlijk gezegd
Dat is ook veel leuker met haar eigen haar.

Die pruik verschuift ook 100 keer per dag.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_193463406
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 00:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat is ook veel leuker met haar eigen haar.

Die pruik verschuift ook 100 keer per dag.
Ja en dan steeds dat randje van haar eigen haar. Gooi die pruik weg, gooi je eigen haar los en laat het lekker luchten en groeien.
pi_193463570
Jullie hebben het over iemand die dikke lagen make-up op haar beschadigde gezicht smeert. :P
pi_193467403
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 19:00 schreef praadje het volgende:
Er moest denk ik geld in het laatje komen dus maar weer eens een interview met de Story

https://www.story.nl/arti(...)k#Echobox=1590572401
Wat heeft ze onder haar schoenen? :{
pi_193467767
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:08 schreef Phoebster het volgende:

[..]

Wat heeft ze onder haar schoenen? :{
Foto zal wel op het strand gemaakt zijn dus ik vermoed zand.
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:49:39 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193468080
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 23:46 schreef praadje het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ze naar aanleiding van het interview met Gerrit die kinderwagen hebben gekregen via Story.
Geld zullen ze niet aan mogen nemen als ze in de bijstand zitten en het begint me op te vallen dat na ieder interview ze weer iets 'groots' heeft aangeschaft.
Soms denk ik zelf dat ze speciaal iets doet om in de picture te komen zodat er weer een interview kan komen en het weer wat oplevert.

Let wel, dit is speculatie maar ik zou er niet van opkijken.
Ik denk niet dat Story er iets mee te maken heeft, deze kinderwagenwebshop bestaat letterlijk net een maand, die hebben gewoon exposure nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 4 juni 2020 @ 14:37:47 #295
491278 iseriets
IS ER IETS?!
pi_193470545
Trouwen, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :') :r
pi_193527223
Ze heeft een nieuwe manager _O-
Twinning = boring
  zondag 7 juni 2020 @ 21:55:29 #297
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193528150
Pff, het ergeren wordt bij mij denk ik groter en groter aan barbie..

Zij is een jaar ouder dan mij, werpt baby's op de wereld zonder dat ze een stabiele basis kan bieden (psychische stoornissen en vermoedelijk drugsgebruik in deze zwangerschap, twee eerdere kinderen die al uit huis zijn geplaatst) en elke keer van de eerste beste kerel waar ze mee samen is. Zie haar geld uitgeven alsof het water is, maar ze is werkloos. Ze krijgt vanalles gratis vanwege reclame, maar waarom? Dom gedrag wat schijnbaar door heel veel mensen wordt goedgekeurd.

Ik weet niet of het eraan ligt dat ik bijna dertig ben en ik wat serieuzer nadenk over dingen, maar bovenstaande steekt nogal als ik me bedenk dat ik me steeds kapotwerk, maar geen greintje waardering ervoor krijg, elke keer op mn geld moet letten omdat ik periodes werkloos ben en qua kinderen er nog niet helemaal over uit ben of ik ze wil, omdat ik een vrij heftige angststoornis heb en mijn eventueel toekomstig kind geen moeder gun die normale dingen niet durft.

Dat zo'n labiel mens als Samantha die dingen wel doet door dom gedrag, met bijbehorende domme uitspraken, steekt me steeds meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door girlnextdoor. op 07-06-2020 22:02:09 ]
With love :*
pi_193532153
Die ergernis aan Barbie herken ik ook, ze is gewoon zó ontzettend simpel maar toch ziet ze zich altijd als het middelpunt, alsof zij iets bijzonders is waar alles om moet draaien.
In al haar filmpjes zie je meestal haar gezicht wel helemaal maar bij Gerrit vaak alleen zijn mond, zo slecht gefilmd meestal.
In hun laatste vlog zeggen Gerrit en zij allebei dat ze 24/7 bij elkaar zijn, zal zij dan een WaJong-uitkering hebben zodat ze met behoud van uitkering mag samenwonen?
En waar verdient hij zijn geld dan eigenlijk mee als hij constant bij haar is?
  maandag 8 juni 2020 @ 11:12:47 #299
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193534480
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:06 schreef amaranta het volgende:
waar samantha toen dr tampon ofzo op de balie legde.
;(
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 8 juni 2020 @ 12:27:19 #300
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_193535658
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

;(
Het was een prop wc papier met urine eraan toch. Ze had naast de auto geplast en geveegd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')