abonnement Unibet Coolblue
pi_193162928
Inmiddels wassen ze al twee maanden je winkelwagen voor je :')
En hanger er allerlei plastic dingen voor de kassa :')

Maar wat doen ze niet:

- Pinautomaat schoonmaken
- Ik kan de winkelwagen op allerlei andere plekken aanraken
- Diepvries deuren open en dicht
- Koeling deuren open en dicht
- Met de tang brood pakken (uiteraard hoort dit dat deed je daarvoor ook als het goed is) maar als ik er klaar mee ben pakt een andere die tang. :')

Besmettingen en ziekenhuisopnames alsmede het aantal doden lopen drastisch terug.
Zullen we gewoon stoppen met deze schijnveiligheid :')

Wie nog in deze onzin gelooft en bang is voor het virus des doods :') :') blijf thuis :Y

Als al één maatregelen heeft gewerkt is het die van het verbieden van INDOOR evenementen zoals de Ziggodome, en met ze allen in een discotheek staan met 1500 man.
De rest is schijnveiligheid en zaait alleen maar onnodig paniek voor alle bange medemensen onder ons en helaas zijn dat er nogal wat :')
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 16 mei 2020 @ 19:04:04 #2
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193162986
Helemaal mee eens
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  zaterdag 16 mei 2020 @ 19:08:52 #3
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_193163102
zo vreemd is dat niet.
voldoe aan de wettelijk opgelegde maatregelen en laat de kassa toeren maken ^O^
pi_193163362
Zegt ook wel iets over de besmettelijkheid van dit virus. Iedereen zit overal aan met de handen in de supermarkt. 1.5 meter afstand houden in de supermarkt is een utopie met die smalle gangpaden en drukte. Vakkenvullers die bijvullen en jij moet wat pakken, name it. Ook is het nog binnen en er is een koeling systeem actief.

En inderdaad het tangetje van de broodjes, pinautomaat en de producten worden ook nauwelijks schoongemaakt de hele dag door. Waar zijn alle besmettingen?? Het is toch zo gevaarlijk om buiten te komen en ergens heen te gaan? :') ook dat handenwassen van tevoren zit ook iedereen met hun klauwen aan, even een paar seconden handjes wrijven elimineert het killer virus, yeah right :')

Als het echt zo besmettelijk was waren er ook wel meer supermarktmedewerkers besmet want het is de hele dag een komen en gaan van mensen daar uit een straal van pak hem beet 10 km in het uiterste geval.

M.a.w. we slaan door met zijn allen. Kappen met deze onzin en die 1.5 meter afstand heilig verklaren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193163395
Dit is de logica van:

'ik heb wel een airbag in mijn auto, maar niet in mijn dak, waardoor ik niet overal beschermd voor ben (bijvoorbeeld voor een meteoriet). Daarom zijn alle airbags waardeloos."

Dit betreft een (negatieve) loterij, en we proberen de kans op besmetting zo laag als mogelijk te maken. Ja, met een ruimtepak boodschappen doen is beter dan een wagen ontsmetten, maar als je met een wagen ontsmetten al 80% van de besmettingen weghaalt, dan is het gewoon zinvol om dat te doen.
pi_193163420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 19:21 schreef mark6791 het volgende:
Dit is de logica van:

'ik heb wel een airbag in mijn auto, maar niet in mijn dak, waardoor ik niet overal beschermd voor ben (bijvoorbeeld voor een meteoriet).

Dit betreft een (negatieve) loterij, en we proberen de kans op besmetting zo laag als mogelijk te maken. Ja, met een ruimtepak boodschappen doen is beter dan een wagen ontsmetten, maar als je met een wagen ontsmetten al 80% van de besmettingen weghaalt, dan is het gewoon zinvol om dat te doen.
Dit. En er zijn natuurlijk hele volksstammen die geen boodschappen meer doen (vandaar dat het vaak rustig is) maar laten bezorgen.
pi_193163443
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 19:21 schreef mark6791 het volgende:
Dit is de logica van:

'ik heb wel een airbag in mijn auto, maar niet in mijn dak, waardoor ik niet overal beschermd voor ben (bijvoorbeeld voor een meteoriet). Daarom zijn alle airbags waardeloos."

Dit betreft een (negatieve) loterij, en we proberen de kans op besmetting zo laag als mogelijk te maken. Ja, met een ruimtepak boodschappen doen is beter dan een wagen ontsmetten, maar als je met een wagen ontsmetten al 80% van de besmettingen weghaalt, dan is het gewoon zinvol om dat te doen.
Door maatregelen als 1.5 meter afstand kunnen veel ondernemers wel opdoeken omdat ze hun capaciteit niet kunnen benutten. Vind ik niet gerechtvaardigd om met een minime kans van besmettingen een maatregel heilig te verklaren die toch niet genoeg beschermt en meer schijnveiligheid is, ondernemers de grond in te boren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193163933
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 19:21 schreef mark6791 het volgende:
Dit is de logica van:

'ik heb wel een airbag in mijn auto, maar niet in mijn dak, waardoor ik niet overal beschermd voor ben (bijvoorbeeld voor een meteoriet). Daarom zijn alle airbags waardeloos."

Dit betreft een (negatieve) loterij, en we proberen de kans op besmetting zo laag als mogelijk te maken. Ja, met een ruimtepak boodschappen doen is beter dan een wagen ontsmetten, maar als je met een wagen ontsmetten al 80% van de besmettingen weghaalt, dan is het gewoon zinvol om dat te doen.
Ja vooral in blijven geloven dat door een simpel doekje over een winkelwagen dat simpele doekje dat de hele dag gebruikt wordt enkel en alleen bij het stukje waar meestal je handen zitten met een "aai" schoon te maken dat hierdoor 80% minder besmettingen zijn _O- _O- _O- _O- :') :')

De kans dat ik ooit 120 jaar mag worden is groter en die kans is al klein :')
pi_193163951
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 19:22 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dit. En er zijn natuurlijk hele volksstammen die geen boodschappen meer doen (vandaar dat het vaak rustig is) maar laten bezorgen.
Er zijn er nog meer die het wel gewoon doen en er gebeurt niks :') :')
  zaterdag 16 mei 2020 @ 19:49:45 #10
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_193164008
Ik pak niet met die tang brood.

Ik pak het brood met mn hand, daar raak ik geen andere broden mee aan.

Liever dat dan die gore broodtang aanraken wat al 1500 mensen diezelfde dag hebben gedaan.
pi_193164045
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Ik pak niet met die tang brood.

Ik pak het brood met mn hand, daar raak ik geen andere broden mee aan.

Liever dat dan die gore broodtang aanraken wat al 1500 mensen diezelfde dag hebben gedaan.
Dat is sowieso smerig maar ik neem aan dat je dat daarvoor ook.al deed :')
pi_193164232
Heb je je CV al naar het RIVM gestuurd?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193164376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 20:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb je je CV al naar het RIVM gestuurd?
Waarom zou ik dat sturen naar dat angsthazen clubje.
Overigens adviseren hun t is aan Rutte om dit al dan wel of niet over te nemen.

Maar jij gelooft dus serieus dat t halfslachtig schoonmaken van jouw winkelwagen er aan bijgedragen heeft dat jij niet besmet bent of 80% minder besmettingen zijn zoals hierboven..... :')

Ga in op de feiten dan die ik opnoem.
Pinautomaat, broodtang, deuren koeling etc.
Die maken ze echt niet schoon.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 20:20:48 #14
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_193164649
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 19:51 schreef Fokker1000 het volgende:

[..]

Dat is sowieso smerig maar ik neem aan dat je dat daarvoor ook.al deed :')
Voor corona pakte ik het brood opk gewoon met mijn handen ja.
pi_193164900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 19:45 schreef Fokker1000 het volgende:

[..]

Ja vooral in blijven geloven dat door een simpel doekje over een winkelwagen dat simpele doekje dat de hele dag gebruikt wordt enkel en alleen bij het stukje waar meestal je handen zitten met een "aai" schoon te maken dat hierdoor 80% minder besmettingen zijn _O- _O- _O- _O- :') :')

De kans dat ik ooit 120 jaar mag worden is groter en die kans is al klein :')
Met 20% van de maatregel heb je doorgaans 80% van het resultaat. Ooit van Pareto gehoord?
pi_193164954
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 20:31 schreef mark6791 het volgende:

[..]

Met 20% van de maatregel heb je doorgaans 80% van het resultaat. Ooit van Pareto gehoord?
Ja de economische 80/20 regel.

Maar wat jij wilt dan geloof jij lekker dat t halfslachtig schoonmaken van t winkelwagentje zoveel effect hebt :')
pi_193164968
het is sws bullshit begin tot eind vriend.
pi_193165045
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 20:33 schreef Fokker1000 het volgende:

[..]

Ja de economische 80/20 regel.

Maar wat jij wilt dan geloof jij lekker dat t halfslachtig schoonmaken van t winkelwagentje zoveel effect hebt :')
Schoonmaken "hebt" inderdaad geen effect maar "heeft" effect. :')
pi_193165059
Zou je met zo'n pak worden binnengelaten?

pi_193165063
Pinautomaat schoonmaken is onbegonnen werk. Zowat elke klant pint ondertussen. Door die anderhalve meter regel staan er al rijen tot halverwege de winkel, laat staan als de cassiere na elke pinhandeling dat ding gaat reinigen. Bovendien kun je ook contactloos pinnen.
pi_193165075
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 20:38 schreef mark6791 het volgende:

[..]

Schoonmaken "hebt" inderdaad geen effect maar "heeft" effect. :')
Wat jij wilt.

Maken ze ook het pinautomaat schoon en al het andere wat je aanraakt ?
pi_193165107
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pinautomaat schoonmaken is onbegonnen werk. Zowat elke klant pint ondertussen. Door die anderhalve meter regel staan er al rijen tot halverwege de winkel, laat staan als de cassiere na elke pinhandeling dat ding gaat reinigen. Bovendien kun je ook contactloos pinnen.
Tot 50 euro maar.

Daarbij ging het niet alleen om het pinnen maar om al het andere ook.
pi_193165209
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 20:40 schreef Fokker1000 het volgende:

[..]

Tot 50 euro maar.

Daarbij ging het niet alleen om het pinnen maar om al het andere ook.
Maar ook verschillende deuren die gereinigd moeten worden is onbegonnen werk (dat bedoelde je toch?). Stel dat je net die handgrepen hebt schoongemaakt, dan kan de volgende die 'met beet pakt al besmet zijn. Maw, dan zou je na elke klant álle handgrepen moeten reinigen.
pi_193165293
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 19:45 schreef Fokker1000 het volgende:
Ja vooral in blijven geloven dat door een simpel doekje over een winkelwagen dat simpele doekje dat de hele dag gebruikt wordt enkel en alleen bij het stukje waar meestal je handen zitten
Bij mijn supermarkt worden gewoon wegwerpdoekjes gebruikt (en moet je zelf schoonmaken). En waarom zou je meer schoon moeten maken dan 'waar meestal je handen zitten'?

En m.b.t. het pinnen: het is in principe nog steeds gewoon de bedoeling dat je met schone handen binnenkomt, tijdens het winkelen je gezicht niet aanraakt en dus in principe schone handen hebt tijdens het pinnen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_193165608
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Maar ook verschillende deuren die gereinigd moeten worden is onbegonnen werk (dat bedoelde je toch?). Stel dat je net die handgrepen hebt schoongemaakt, dan kan de volgende die 'met beet pakt al besmet zijn. Maw, dan zou je na elke klant álle handgrepen moeten reinigen.
Klopt dat zou je moeten doen gebeurd met de winkelwagen toch ook ?

Niet dat het van mij hoeft want het virus is niet zo besmettelijk en vooral niet zo dodelijk als gedacht

Heerlijk anderhalf uur realiteit met Kees de Kort.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')