abonnement Unibet Coolblue
pi_193203713
Favoriete OXIII member?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 19 mei 2020 @ 11:06:42 #177
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_193203843
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 09:16 schreef Aurelius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Yakuza 0 op de wishlist gezet, standaardprijs is ¤19,99 dus dat is al een mooie prijs. Ik wilde eigenlijk met Kiwami beginnen (zal m'n eerste Yakuza worden en die heb ik al via PS+) maar lees overal dan 0 de beste plek is om te beginnen terwijl het niet de volgorde is van release.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 11:11:14 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193203904
Aftermath komt er bij mij pas in als die shit 10 euro is.

Aangezien ik 20 euro heb betaald voor de premium edition ga ik geen 40 euro uitgeven aan 3 characters, een handjevol skins en wat story dlc :')

WB kan me fucking aars likken met deze prijzen (maarja dat zijn we van ze gewend)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 11:12:05 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193203917
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:35 schreef Kaizen_ het volgende:
Kingdom Hearts: The Story So far.

Deze complicatie heb ik gekocht om voorbereid deel drie te halen. Ik wil namelijk het hele verhaal begrijpen, meemaken en volop genieten van het nieuwe derde deel.

Zojuist aangekomen bij Kingdom Hearts 2.. Deel 1, Chain of Memories en 358/2 Days heb ik afgelopen weken al bekeken en gespeeld..

-------

Tijdens het bekijken van elke nieuwe cutscene:

[ afbeelding ]

------

Tijdens sommige cutscenes komt er weer een nieuw character bij en vraagt mijn vriendin wie dat is. Hoe ik worstel terwijl ik alles probeer uit te leggen:
[ afbeelding ]

------

Na enkele minuten besef ik dat mijn vriendin er niets van snapt en ik eigenlijk ook niet:

[ afbeelding ]

Al met al is Kindom Hearts een overweldigend succes en ik kan niet wachten tot ik worstelend aankom bij deel 3. :')
Gelukkig heb ik alleen 1 een uur gespeeld, maar volgens mij zit dit echt gewoon kutgames. Wel een goede post _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193203927
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:06 schreef Drankster het volgende:
:D

Yakuza 0 op de wishlist gezet, standaardprijs is ¤19,99 dus dat is al een mooie prijs. Ik wilde eigenlijk met Kiwami beginnen (zal m'n eerste Yakuza worden en die heb ik al via PS+) maar lees overal dan 0 de beste plek is om te beginnen terwijl het niet de volgorde is van release.
Volgens mij is Yakuza Kiwama een prima beginpunt/kennismaking. Yakuza 1 was mijn eerste deel op de PS2. :) Is wel een stuk minder uitgebreid qua vechtsysteem en side activities. Maar je bent er daardoor wel sneller doorheen. Yakuza 0 voelde soms wat overweldigend door de enorme hoeveelheid optionele dingen die je kunt doen. Kiwami is wat strakker, je wordt minder afgeleid.

Yakuza 0 en Yakuza Kiwami 2 hebben dezelfde engine en vechtsysteem. Dus als je geen genoeg kunt krijgen van het verhaal kun je daarna meteen door.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 11:14:23 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193203940
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:35 schreef Kaizen_ het volgende:
Kingdom Hearts: The Story So far.

Deze complicatie heb ik gekocht om voorbereid deel drie te halen. Ik wil namelijk het hele verhaal begrijpen, meemaken en volop genieten van het nieuwe derde deel.

Zojuist aangekomen bij Kingdom Hearts 2.. Deel 1, Chain of Memories en 358/2 Days heb ik afgelopen weken al bekeken en gespeeld..

-------

Tijdens het bekijken van elke nieuwe cutscene:

[ afbeelding ]

------

Tijdens sommige cutscenes komt er weer een nieuw character bij en vraagt mijn vriendin wie dat is. Hoe ik worstel terwijl ik alles probeer uit te leggen:
[ afbeelding ]

------

Na enkele minuten besef ik dat mijn vriendin er niets van snapt en ik eigenlijk ook niet:

[ afbeelding ]

Al met al is Kindom Hearts een overweldigend succes en ik kan niet wachten tot ik worstelend aankom bij deel 3. :')
Kun je nagaan hoe ik me voelde toen ik instapte bij KHIII :D _O_ Wat een genot was dat verhaal. Heb geen idee. Ik zie het gewoon als een game waarbij je door verschillende Disney werelden loopt om baddies in de pan te hakken. Dan is het wel vermakelijk.

Het overkoepelende verhaal heb ik niet gevolgd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 19 mei 2020 @ 11:15:28 #182
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_193203954
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:13 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Volgens mij is Yakuza Kiwama een prima beginpunt/kennismaking. Yakuza 1 was mijn eerste deel op de PS2. :) Is wel een stuk minder uitgebreid qua vechtsysteem en side activities. Maar je bent er daardoor wel sneller doorheen. Yakuza 0 voelde soms wat overweldigend door de enorme hoeveelheid optionele dingen die je kunt doen. Kiwami is wat strakker, je wordt minder afgeleid.

Yakuza 0 en Yakuza Kiwami 2 hebben dezelfde engine en vechtsysteem. Dus als je geen genoeg kunt krijgen van het verhaal kun je daarna meteen door.
Ja dan begin ik toch met Kiwami, ik ben sowieso iemand die alles op release order wil spelen en als 0 zo overweldigend kan zijn begin ik toch wat gerichter en rustiger. ^O^
  dinsdag 19 mei 2020 @ 11:19:37 #183
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193204009
Ik vind Yakuza echt tering saai btw

Val elke x in slaap bij die game

Heb het echt geprobeerd, wel 5x ofzo :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193204017
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:15 schreef Drankster het volgende:
Ja dan begin ik toch met Kiwami, ik ben sowieso iemand die alles op release order wil spelen en als 0 zo overweldigend kan zijn begin ik toch wat gerichter en rustiger. ^O^
^O^

Ik vind het persoonlijk nog steeds het beste verhaal uit de reeks, samen met Yakuza 6 (mijn favoriet). Yakuza 0 was zeker tof. Maar meer omdat het wat anders was (jaren '80 setting) na deel 4 en 5, waar ik een beetje opgebrand was geraakt.
pi_193204067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind Yakuza echt tering saai btw

Val elke x in slaap bij die game

Heb het echt geprobeerd, wel 5x ofzo :')








Saai :')
  dinsdag 19 mei 2020 @ 11:27:36 #186
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193204079
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:25 schreef Aurelius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Saai :')
Dat is het leuke gedeelte.

De rest van de game waar je met saaie npc's moet praten die in tekstboxjes dingen vertellen..

het verhaal

saai af
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193204107
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat is het leuke gedeelte.

De rest van de game waar je met saaie npc's moet praten die in tekstboxjes dingen vertellen..

het verhaal

saai af
Epische misdaadverhalen vol drama en bedrog, geschreven door gerenommeerde Japanse crimi-schrijvers. Enige nadeel is dat je door de grote hoeveelheden side quests de rode draad nog wel eens kwijtraakt.

:W
  dinsdag 19 mei 2020 @ 11:38:46 #188
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193204193
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:30 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Epische misdaadverhalen vol drama en bedrog, geschreven door gerenommeerde Japanse crimi-schrijvers. Enige nadeel is dat je door de grote hoeveelheden side quests de rode draad nog wel eens kwijtraakt.

:W
Ik weet het, daarom heb ik het ook gekocht, leek me dik. Hou wel van die japanse mafia shizzle.

Helaas val ik elke keer in slaap als ik die saaie stad moet ontdekken en npc textboxjes moet gaan lezen zonder voice acting.

Zijn goede games hoor, maar tis niet voor mij denk ik

Heb zowel 0 als Kiwami :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193204302
Farming Simulator 2019 wel beetje uitgespeeld nu, aardig farmpje opgezet maar merk aan mezelf dat ik toch wel snel neig naar zo'n money mod en dat is minder leuk :D

Dus gisteren aan Cities begonnen. Echt lekkere oldkool SimCity. Ook weer té verslavend, het was half 1 voordat ik t doorhad.

Ik vind dit serieus de leukste PS+ maand tot dusver denk (en vrij lang lid).
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 12:07:32 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_193204524
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:35 schreef Kaizen_ het volgende:
Kingdom Hearts: The Story So far.

Deze complicatie heb ik gekocht om voorbereid deel drie te halen. Ik wil namelijk het hele verhaal begrijpen, meemaken en volop genieten van het nieuwe derde deel.

Zojuist aangekomen bij Kingdom Hearts 2.. Deel 1, Chain of Memories en 358/2 Days heb ik afgelopen weken al bekeken en gespeeld..

-------

Tijdens het bekijken van elke nieuwe cutscene:

[ afbeelding ]

------

Tijdens sommige cutscenes komt er weer een nieuw character bij en vraagt mijn vriendin wie dat is. Hoe ik worstel terwijl ik alles probeer uit te leggen:
[ afbeelding ]

------

Na enkele minuten besef ik dat mijn vriendin er niets van snapt en ik eigenlijk ook niet:

[ afbeelding ]

Al met al is Kindom Hearts een overweldigend succes en ik kan niet wachten tot ik worstelend aankom bij deel 3. :')
Nou, met 3 erbij is me niet heel veel meer duidelijk geworden hoor :')
Dat verhaal is overcomplicated en super messy.

Ik speel t vooral voor de werelden. En in t begin voor de Final Fantasy invloed, maar die is vrij ver te zoeken inmiddels.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 12:08:15 #191
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_193204532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:11 schreef MMaRsu het volgende:

WB kan me fucking aars likken met deze prijzen (maarja dat zijn we van ze gewend)
Verbazen doet t me idd niet :D
Dat t nog geen pay per match is .....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 12:09:03 #192
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_193204540
Instant Indie Collection: Vol. 1 - EUR 3.29
Stealth Inc 2
Thomas Was Alone
The Swapper'

Instant Indie Collection: Vol. 2 - EUR 3.74
The Swindle
Nova-111
Pumped BMX+'

Instant Indie Collection: Vol. 3 - EUR 3.74
Action Henk voor PS4™
Stikbold! A Dodgeball Adventure voor PS4™
10 Second Ninja X voor PS4™ en 'PS Vita'

Instant Indie Collection: Vol. 4 - EUR 4.49
Dear Esther: Landmark Edition voor PS4™
Hue voor PS4™ en 'PS Vita'
The Flame in the Flood: Complete Edition voor PS4™

Goede deals voor spellenbundels die normaal rond de EUR 25 kosten. Zelf heb ik 1 & 4 gekocht, puur voor 'The Swapper' en 'Hue'.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 12:49:12 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193205077
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Verbazen doet t me idd niet :D
Dat t nog geen pay per match is .....
Had je dat gehoord van die pc game waarbij je 1 match per dag kan doen en de rest moet je betalen als je meer wilt spelen :')?

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193205939

Mooie ode aan een van de beste games deze generatie _O_
pi_193206225
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

Mooie ode aan een van de beste games deze generatie _O_
Leuk zeg! :D Moet er wel niet aan denken om op deze manier games te moeten (uit)spelen. :X
pi_193206601
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193206855
quote:
ooh my god ik mot zo'n libtard gay vies lesbienne progressief LTHBG ding niet in me huis heeuuurr!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193206964
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 14:23 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Leuk zeg! :D Moet er wel niet aan denken om op deze manier games te moeten (uit)spelen. :X
Ik zou serieus zo mijn geld niet willen verdienen :')
pi_193207070
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik zou serieus zo mijn geld niet willen verdienen :')
Wat heeft ie precies gedaan?
Ik heb maar kort gekeken omdat ik het zelf nog wil spelen. En het duurde lang voordat hij to the point kwam. :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193207115
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:21 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Wat heeft iegedaan?
Ik heb maar kort gekeken omdat ik het zelf nog wil spelen. En het duurde lang voordat hij to the point kwam. :P
Alle games honderden uren spelen tot alles complete is. Speel het liever gewoon als hobby zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')