abonnement Unibet Coolblue
pi_193190681
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:19 schreef Ulx het volgende:
De trumptweets zijn echt sneu de laatste tijd.
:X

Voorheen waren ze wel te pruimen?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193190711
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:05 schreef Salina het volgende:

[..]

:X

Voorheen waren ze wel te pruimen?
Dat niet, maar de laatste dagen is het nóg een niveautje lager gezakt. Het is bijna meelijwekend.
pi_193190748
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Sure, maar nu komt hij helemaal triest en wanhopig en vooral heel zwak over. Een beetje bullshit filmpjes posten, tien keer OBAMAGATE roepen, gillen dat Obama de schappen leeg achter liet zonder er zelf in drie jaar wat aan te hebben gedaan, zijn eigen berichten retweeten...

De Sneuheidsmeter staat aardig in het rood.
Sneuheidsmeter heeft het van wanhoop begeven vrees ik. :D

Snap jou wel, laatste tijd is het nóg veel erger geworden met de beste man
Maar snap Gunner ook wel; het is niet zo dat DT voorheen zo'n helder licht en lichtend voorbeeld van was, zeg maar.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193190754
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:07 schreef archito het volgende:

[..]

Dat niet, maar de laatste dagen is het nóg een niveautje lager gezakt. Het is bijna meelijwekend.
Ja, zie boven. ;)

Bijna trouwens?
Ik heb oprecht wel wat medelijden met de vele Amerikanen die niet op hem hebben gestemd, en met de velen die wel op hem hebben gestemd maar wellicht een andere persoon voor ogen hadden in 2016.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193190797
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:10 schreef Salina het volgende:

[..]

Ja, zie boven. ;)

Bijna trouwens?
Ik heb oprecht wel wat medelijden met de vele Amerikanen die niet op hem hebben gestemd, en met de velen die wel op hem hebben gestemd maar wellicht een andere persoon voor ogen hadden in 2016.
Voor de bevolking die niet op hem gestemd heeft is het al langer meelijwekkend natuurlijk. Maar ik ben ook wel op een punt aangekomen dat ik bijna medelijden krijg met Trump zelf. Als je zo in het wilde weg om je heen aan het slaan bent en zoveel onzin uitkraamt moet je toch wel wanhopig gefrustreerd zijn.
pi_193190839
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:16 schreef archito het volgende:

[..]

Voor de bevolking die niet op hem gestemd heeft is het al langer meelijwekkend natuurlijk. Maar ik ben ook wel op een punt aangekomen dat ik bijna medelijden krijg met Trump zelf. Als je zo in het wilde weg om je heen aan het slaan bent en zoveel onzin uitkraamt moet je toch wel wanhopig gefrustreerd zijn.
Medelijden met trump? Ik ben best sociaal en heb een soms te groot rechtvaardigsheidsgevoel, maar met zo'n psychopaat die totaal geen emotie toont, over lijken gaat, nee daar heb ik geen medelijden mee, net zoals met zijn napraat kliek die om opportunistische redenen om hem heen hangt niet. :D
pi_193190918
Toen bekend werd dat Trump president zou worden, ging ik er wel vanuit dat hij het niet goed zou doen, maar dat het zo erg zou zijn, had ik nooit kunnen denken. Maar het meest schokkende is nog hoe de rest van de republikeinen zo voorover buigen.
pi_193190970
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:16 schreef archito het volgende:

[..]

Voor de bevolking die niet op hem gestemd heeft is het al langer meelijwekkend natuurlijk. Maar ik ben ook wel op een punt aangekomen dat ik bijna medelijden krijg met Trump zelf. Als je zo in het wilde weg om je heen aan het slaan bent en zoveel onzin uitkraamt moet je toch wel wanhopig gefrustreerd zijn.
Medelijden met hem hoeft echt niet. Als er één persoon is die géén last heeft van zijn eigen gedrag is het Trump zelf wel.
Zoals eigenlijk altijd het geval is bij mensen met een enigszins narcistische, op grootheidswaanzin steunende persoonlijkheid, trouwens.
Het is - helaas - de omgeving die er last van heeft, niet de "veroorzaker" zelf. :{
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 18 mei 2020 @ 12:51:11 #109
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193191152
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:27 schreef Zwoerd het volgende:
Toen bekend werd dat Trump president zou worden, ging ik er wel vanuit dat hij het niet goed zou doen, maar dat het zo erg zou zijn, had ik nooit kunnen denken. Maar het meest schokkende is nog hoe de rest van de republikeinen zo voorover buigen.
Her zou nog beter gaan met een nietsdoende president.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_193191221
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:51 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Her zou nog beter gaan met een nietsdoende president.
Vanuit de hier overheersende progressieve blik maybe.

Er zijn en vooral in de States heel veel mensen (vervelend hey) die er anders over denken.

Binnenkort 1ste abortus casus sinds de nieuwe samenstelling.
  maandag 18 mei 2020 @ 13:00:45 #111
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193191254
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:58 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Vanuit de hier overheersende progressieve blik maybe.

...

Binnenkort 1ste abortus casus sinds de nieuwe samenstelling.
Je maakt mij niet wijs dat Donald niet eerder een abortus niet heeft betaald.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_193191269
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:58 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Vanuit de hier overheersende progressieve blik maybe.

Er zijn en vooral in de States heel veel mensen (vervelend hey) die er anders over denken.

Binnenkort 1ste abortus casus sinds de nieuwe samenstelling.
En er zijn er nog meer die net zo over denken als de progressieve hier. Door het belachelijke stemsysteem met staten wegingen daar, kun je toch winnen met een ruime minderheid van het aantal stemmen. :D
pi_193191288
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Je maakt mij niet wijs dat Donald niet eerder een abortus niet heeft betaald.
Eeuh wat jij wilt.
  Overall beste user 2022 maandag 18 mei 2020 @ 13:06:12 #114
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193191303
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:58 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Vanuit de hier overheersende progressieve blik maybe.

Er zijn en vooral in de States heel veel mensen (vervelend hey) die er anders over denken.

Binnenkort 1ste abortus casus sinds de nieuwe samenstelling.
Hij loopt zelf te grienen dat Obama de voorraden niet had aangevuld waardoor hij in de problemen kwam met de uitbraak. Heel veel mensen zeggen nu dat Trump dan maar minder op de golfbaan had moeten staan. Heel veel mensen noemen hem nu een luie klaploper.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193191321
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En er zijn er nog meer die net zo over denken als de progressieve hier. Door het belachelijke stemsysteem met staten wegingen daar, kun je toch winnen met een ruime minderheid van het aantal stemmen. :D
Je bedoeld dat hun andere regels hebben afgesproken als ons. En jij dat oneerlijk vindt? Jij hebt helemaal geen stem in deze. En gedraagt je als een klein kind.
pi_193191352
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:08 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Je bedoeld dat hun andere regels hebben afgesproken als ons. En jij dat oneerlijk vindt? Jij hebt helemaal geen stem in deze. En gedraagt je als een klein kind.
Projecteer je nu niet je eigen naïeve kinderlijke logica op mijn woorden? Ik stel alleen dat ze een belachelijk systeem hebben en daar maak jij dan maar van dat ik het oneerlijk vindt. _O-
pi_193191354
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:08 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Je bedoeldt dat hunzij andere regels hebben afgesproken alsdan onswij. Een jij dat oneerlijk vindt? Jij hebt helemaal geen stem in deze. Een gedraagt je als een klein kind.
Kolere zeg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193191393
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Projecteer je nu niet je eigen naïeve kinderlijke logica op mijn woorden? Ik stel alleen dat ze een belachelijk systeem hebben en daar maak jij dan maar van dat ik het oneerlijk vindt. _O-
Nee hoor. Mij hoor je niet janken over de spelregels van een ander.

Het is nu eenmaal de USA ik heb het niet verzonnen.
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 13:42:16 #119
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193191658
Wie had DAT nou verwacht:

quote:
Cellphone location data suggests that demonstrators at anti-lockdown protests – some of which have been connected with Covid-19 cases – are often traveling hundreds of miles to events, returning to all parts of their states, and even crossing into neighboring ones.

The data, provided to the Guardian by the progressive campaign group the Committee to Protect Medicare, raises the prospect that the protests will play a role in spreading the coronavirus epidemic to areas which have, so far, experienced relatively few infections.

https://www.theguardian.c(...)virus-cellphone-data
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193191776
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:08 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Je bedoeld dat hun andere regels hebben afgesproken als ons. En jij dat oneerlijk vindt? Jij hebt helemaal geen stem in deze. En gedraagt je als een klein kind.
Je BedOelDt dAt heNNie aNdEre....
pi_193191815
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
Wie had DAT nou verwacht:
[..]

Idd dat de Guardian een links activistische groep als bron gebruikt. Dat verwacht je niet.

Het zegt natuurlijk helemaal niks over de mogelijke verspreiding van het virus. Het zou mogelijk, misschien en of eventueel een rol spelen.

https://committeetoprotect.org/our-team/

The organization is closely allied with Native American Senator Elizabeth Warren.

Hun facebook is 1 grote ik haat Trump en de Republikeinen verzameling.

https://m.facebook.com/committeetoprotect/videos/394192941146439/

[ Bericht 4% gewijzigd door JANdeDERDE op 18-05-2020 14:04:05 ]
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 14:01:51 #122
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193191872
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:57 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Idd dat de Guardian een links activistische groep als bron gebruikt. Dat verwacht je niet.

Het zegt natuurlijk helemaal niks over de mogelijke verspreiding van het virus. Het zou mogelijk, misschien en of eventueel een rol spelen.
Links activistisch? Onderbouw dat eens? Was is er links activisitsch aan campagne voeren voor gezondheidszorg voor ouderen? En campagne voeren tegen afbraak van Medicare is dat ook links of zo?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193191963
Als je je bekommert om het ongeboren leven ben je pro-life, als je je bekommert om het behoud van het leven van de reeds geborenen door middel van fatsoenlijke zorg ben je links-activistisch?
pi_193191981
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:57 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

The organization is closely allied with Native American Senator Elizabeth Warren.
Waar haal je deze zin vandaan?

quote:
Hun facebook is 1 grote ik haat Trump en de Republikeinen verzameling.

https://m.facebook.com/committeetoprotect/videos/394192941146439/
Haal je dat uit dat filmpje? Ik zie hier weinig haat in.
pi_193192061
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 14:10 schreef Kansenjongere het volgende:
Als je je bekommert om het ongeboren leven ben je pro-life, als je je bekommert om het behoud van het leven van de reeds geborenen door middel van fatsoenlijke zorg ben je links-activistisch?
Als pro-lifer ben je ook standaard voor de doodstraf en tegen gun control. Als je eenmaal een mens hebt, dan moet je die natuurlijk wel gewoon kapot kunnen schieten!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')