abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 20 mei 2020 @ 11:23:02 #91
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_193221636
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:56 schreef daNpy het volgende:

[..]

Wat denk jij dat de formule 1 is, een productie bedrijf?
ja. Het is een enorm bedrijf met allemaal dochterondernemingen die af en toe eens wat rondjes rijden op een circuit om geld te verdienen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 20 mei 2020 @ 11:26:34 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_193221674
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:56 schreef daNpy het volgende:

[..]

Wat denk jij dat de formule 1 is, een productie bedrijf?
Ze produceren inderdaad helemaal niks.

Maar goed, het is weer te moeilijk voor eenieder die schuimbekkend achter de computer zit "kut overheid mijn F1 wat doe je".

De Tandarts _O_


Binnen een paar weken medische ventilatoren ontwerpen en produceren kan gewoon, maar roterende shifts in lagere bezetting is onmogelijk.

:')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 20 mei 2020 @ 11:29:27 #93
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193221715
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Ze produceren inderdaad helemaal niks.

Maar goed, het is weer te moeilijk voor eenieder die schuimbekkend achter de computer zit "kut overheid mijn F1 wat doe je".

De Tandarts _O_

Binnen een paar weken ventilatoren ontwerpen en produceren kan gewoon, maar roterende shifts in lagere bezetting is onmogelijk.

:')
Zowel de mensen met "Ze mottuh gewoon reese!!" als de "dan doen ze toch 3 ploegen" ( :')) figuren hebben nog nooit op een paddock gestaan volgens mij :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 20 mei 2020 @ 11:53:09 #94
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_193221983
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:29 schreef daNpy het volgende:

[..]

Zowel de mensen met "Ze mottuh gewoon reese!!" als de "dan doen ze toch 3 ploegen" ( :')) figuren hebben nog nooit op een paddock gestaan volgens mij :')
Paddock, IC, ASML. Een pot nat. Maar je moet het willen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_193225391
Probleem is natuurlijk ook wel dat als er tijdens het raceweekend iemand positief test, je gelijk klaar bent en weer kunt inpakken. Dan loop je wel behoorlijke financiële risico's.

De kans dat iemand positief test is natuurlijk klein als je van te voren iedereen in quarantaine laat gaan en iedereen test, maar het is niet uitgesloten.
  woensdag 20 mei 2020 @ 16:22:15 #96
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_193225574
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:07 schreef Breekfast het volgende:
Probleem is natuurlijk ook wel dat als er tijdens het raceweekend iemand positief test, je gelijk klaar bent en weer kunt inpakken. Dan loop je wel behoorlijke financiële risico's.

De kans dat iemand positief test is natuurlijk klein als je van te voren iedereen in quarantaine laat gaan en iedereen test, maar het is niet uitgesloten.
Ehm nee. Als we hoofdarts Saillaint van de FIA mogen geloven zouden zelfs 10 besmettingen geen probleem zijn.
And so is the past
pi_193225823
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ehm nee. Als we hoofdarts Saillaint van de FIA mogen geloven zouden zelfs 10 besmettingen geen probleem zijn.
Oh, dan heb ik dat gemist. Waarom zou dat straks geen probleem zijn? In Australië gaf McLaren er ook als eerste de brui aan toen er 2 medewerkers positief waren getest.
pi_193227594
We hebben nu meer kennis dan toen. Die crew is ook jong en topfit, kleine kans dat ze heel erg ziek ervan worden.

Hooguit moeten Flavio en Bernie even thuis blijven dit seizoen.
.
pi_193227720
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:15 schreef Fer het volgende:
We hebben nu meer kennis dan toen. Die crew is ook jong en topfit, kleine kans dat ze heel erg ziek ervan worden.

Hooguit moeten Flavio en Bernie even thuis blijven dit seizoen.
Wat onzin is, want topsporters kunnen net zo goed doodziek worden van dit virus. Waarna ze voor de rest van het seizoen uitgeschakeld zijn (in geval van de coureurs) omdat hun conditie helemaal verdwenen is.
Ze zullen er waarschijnlijk niet aan overlijden, maar ze zijn wel lange tijd uitgeschakeld als ze het goed te pakken krijgen. En tot op heden is niet te voorspellen wie er doodziek van worden en wie niet.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:01:34 #100
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193228449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:35 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik dat gemist. Waarom zou dat straks geen probleem zijn? In Australië gaf McLaren er ook als eerste de brui aan toen er 2 medewerkers positief waren getest.
quote:
"I think the situation is quite different between Melbourne and Austria now," said Saillant. "The knowledge of the virus is quite different. It is possible to prevent and to anticipate a lot of things. If we have one positive case, or maybe even 10, it is possible to manage perfectly with a special pathway for the positive case. Medically speaking, it is not a problem and whether it is a marshal or Hamilton, it is the same, medically speaking.

"But in terms of the sporting or media consequence it is quite different. We have to try to anticipate that, to know where the red line is, beyond which, it is impossible to continue. But I think it is not a problem for us now."
https://www.skysports.com(...)ort-plans-to-restart
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:09:55 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_193228578
Maar ze vonden het onsportief om te racen wanneer iemand niet kon deelnemen vanwege het coronavirus. Is die mindset wel veranderd dan?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_193239052
grandprixradio twitterde op donderdag 21-05-2020 om 11:48:10 Haas coureur Romain Grosjean heeft aangegeven in de podcast van Sky Sports dat hij nog meer verrassende rijderswissels verwacht voor het seizoen van 2021. https://t.co/BQ6A6LujeG https://t.co/IWXtX24ZTZ reageer retweet
Grosjean naar Mercedes confirmed :+
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:28:53 #103
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193239132
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:23 schreef Gehrman het volgende:
grandprixradio twitterde op donderdag 21-05-2020 om 11:48:10 Haas coureur Romain Grosjean heeft aangegeven in de podcast van Sky Sports dat hij nog meer verrassende rijderswissels verwacht voor het seizoen van 2021. https://t.co/BQ6A6LujeG https://t.co/IWXtX24ZTZ reageer retweet
Grosjean naar Mercedes confirmed :+
Hij heeft het Alonso naar Renault :)

https://nl.motorsport.com(...)eizoen-2021/4794791/
No Dyson Barrier is going to stop me!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 02:02:46 #104
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_193250867
Renault reportedly initiates talks with Bottas for 2021
https://f1i.com/news/3735(...)bottas-for-2021.html
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:30:33 #105
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193253098
No Dyson Barrier is going to stop me!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 10:10:43 #106
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_193253604
quote:
en de rest, die hebben het ook over mogelijke zitjes, dussss
  vrijdag 22 mei 2020 @ 10:53:08 #107
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193254093
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 15:50:25 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_193258130
Zei ik al: opdoeken die handel. :W Tot sinas Abooboo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 22 mei 2020 @ 16:43:37 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193259021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:50 schreef shiz het volgende:
Zei ik al: opdoeken die handel. :W Tot sinas Abooboo.
je kan ze niks vinden maar het is pijnlijk als welk team dan ook er mee op moet houden
  vrijdag 22 mei 2020 @ 17:13:26 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_193259496
Daarom 'tot sinas' - 'tot weerziens'.

Maar Renault was toch een beetje het lachertje de afgelopen jaren (nou ja, misschien Williams; wat ik dan wel oprecht jammer vind).

De fabrikant zal zich op de een of andere manier ook wel redden. Maar het idee van een Renault F1 Team zal ff in de ijskast moeten tot er betere tijden zijn en ook een betere aanpak hebben. Dus die komen ook nog wel terug, maar zoals het nu is vind ik het zelf toch geen gemis.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 22 mei 2020 @ 18:26:12 #111
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193260442
Er zouden zelfs mogelijke kopers zijn voor het F1 team volgens de Missed Apex Podcast met o.a. Joe Saward

MissedApexF1 twitterde op woensdag 20-05-2020 om 14:45:19 Missed Apex understands that Renault have actively reached out to at least one viable entity to sell their F1 team but any deal must involve keeping the Renault power unit reageer retweet
Is een thread!
No Dyson Barrier is going to stop me!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:36:21 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_193261398
quote:
Nu Renault nog met de bevestiging voor Alonso en dan is silly season voor nu wel weer klaar :P
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 11:46 schreef shiz het volgende:
Nee, ik vind dat er nog een drama rond Haas moet komen en dat Stroll die koopt ofzo.
:D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 21:55:26 #113
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193264017
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 17:13 schreef shiz het volgende:
Daarom 'tot sinas' - 'tot weerziens'.

Maar Renault was toch een beetje het lachertje de afgelopen jaren (nou ja, misschien Williams; wat ik dan wel oprecht jammer vind).

De fabrikant zal zich op de een of andere manier ook wel redden. Maar het idee van een Renault F1 Team zal ff in de ijskast moeten tot er betere tijden zijn en ook een betere aanpak hebben. Dus die komen ook nog wel terug, maar zoals het nu is vind ik het zelf toch geen gemis.
Misschien dat ze alleen de motoren leveren, maar de enige betrouwbaarheid is dat ze niet betrouwbaar zijn.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:21:14 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_193264603


Misschien daarom wel zo'n houding jegens Renault, hoor. Dat die motoren aan RedBull en dus Max geleverd werden en ze daar steken hebben laten vallen.

Wat mooi was die overwinning met Honda, dat vingertje naar het logo en die Japanners in tranen! _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:54:32 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_193267145
Trouwens, Mercedes die hun hand met kaarten liet zien betreffende DAS tijdens pre-season testing. :P
Ferrari 'dat gaat niet lukken om daar nu nog naar te kijken en ook te implementeren'.
Hopelijk zijn ze nu overal aan het brainstormen. Ook om meer van die loopholes te vinden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_193269956
https://m.gpupdate.net/nl(...)ond-en-hervormingen/

Hebben we met Max een wereldkampioen in spe, gaat de sport naar de tyfus.

Naast budgetplafond willen ze de top teams beperken in tijd in de windtunnel ed zodat de rest kan bijbenen en moeten teams het concept van nieuwe ontwikkelingen delen, open source noemen ze het.

Ik genoot in de jaren 90 altijd van de pit report van Kalff waar er enthousiast werd verteld over iedereens nieuwe ingenieuze ontwikkelingen en de geheimzinnigheid. Nu is het wel zo geworden dat het nu in bijna onzichtbare dingetjes zit, geen grote uitschieters meer zoals X-Wings ed.

Maar een F1 zonder armsrace is toch een andere sport.

Op die manier is er straks weinig verschil met Formule E, behalve op gegeven moment dat fabrikanten voor Formule E gaan kiezen :{
pi_193270998
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 06:42 schreef VacaLoca het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)ond-en-hervormingen/

Hebben we met Max een wereldkampioen in spe, gaat de sport naar de tyfus.

Naast budgetplafond willen ze de top teams beperken in tijd in de windtunnel ed zodat de rest kan bijbenen en moeten teams het concept van nieuwe ontwikkelingen delen, open source noemen ze het.

Ik genoot in de jaren 90 altijd van de pit report van Kalff waar er enthousiast werd verteld over iedereens nieuwe ingenieuze ontwikkelingen en de geheimzinnigheid. Nu is het wel zo geworden dat het nu in bijna onzichtbare dingetjes zit, geen grote uitschieters meer zoals X-Wings ed.

Maar een F1 zonder armsrace is toch een andere sport.

Op die manier is er straks weinig verschil met Formule E, behalve op gegeven moment dat fabrikanten voor Formule E gaan kiezen :{
Idd. Ik kijk niet alleen voor Max maar juist ook voor dat soort dingen. Zoals wie nu weer wat ingenieus heeft bedacht, of zoals last year dat Ferrari en Mercedes een totaal andere oplossing voor de voorvleugel hebben bedacht en niemand weet welke nou precies de beste is.

Als je dat weg haalt gaat er toch wat van de charme af, en dat is al minder dan vroeger. Vroeger hing er veel meer glamour aan de F1. En Btw ze zijn niet onzichtbaar als je goed oplet, al vind ik het wel jammer idd dat dat pit report dat niet bijna meer doet. Dat was inde jaren 90 juist een erg sterk onderdeel van het programma.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:47:21 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193271074
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:38 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Idd. Ik kijk niet alleen voor Max maar juist ook voor dat soort dingen. Zoals wie nu weer wat ingenieus heeft bedacht, of zoals last year dat Ferrari en Mercedes een totaal andere oplossing voor de voorvleugel hebben bedacht en niemand weet welke nou precies de beste is.

Als je dat weg haalt gaat er toch wat van de charme af, en dat is al minder dan vroeger. Vroeger hing er veel meer glamour aan de F1. En Btw ze zijn niet onzichtbaar als je goed oplet, al vind ik het wel jammer idd dat dat pit report dat niet bijna meer doet. Dat was inde jaren 90 juist een erg sterk onderdeel van het programma.
eerst zien dan geloven, gelijk wordt het natuurlijk nooit
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:33:30 #119
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193271628
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 06:42 schreef VacaLoca het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)ond-en-hervormingen/

Hebben we met Max een wereldkampioen in spe, gaat de sport naar de tyfus.

Naast budgetplafond willen ze de top teams beperken in tijd in de windtunnel ed zodat de rest kan bijbenen en moeten teams het concept van nieuwe ontwikkelingen delen, open source noemen ze het.

Ik genoot in de jaren 90 altijd van de pit report van Kalff waar er enthousiast werd verteld over iedereens nieuwe ingenieuze ontwikkelingen en de geheimzinnigheid. Nu is het wel zo geworden dat het nu in bijna onzichtbare dingetjes zit, geen grote uitschieters meer zoals X-Wings ed.

Maar een F1 zonder armsrace is toch een andere sport.

Op die manier is er straks weinig verschil met Formule E, behalve op gegeven moment dat fabrikanten voor Formule E gaan kiezen :{
Ik roep het al jaren inmiddels.
Maar wordt vaak aangevallen op mensen die de V10’s nog graag horen brullen.
Die hoor ik ook graag, laten we dat voorop stellen maar je moet ook realistisch zijn.

De F1 moet naar 0 emissie anders stappen er alleen maar fabrikanten uit in plaats van in.

Je ziet het met Renault en geloof mij Mercedes is er niet ver vandaan en Honda liet een paar weken geleden ook al wat los erover.

Miljoenen investeren in een sport die totaal niet meer relevant is voor je straat auto techniek is gewoon niet meer te verantwoorden.

Nu is er voor de F1 nog een kans als ze nu een roadmap neer zouden leggen naar 0 emissie binnen 5 jaar.
Ze zouden het nog open kunnen houden of het met waterstof of op batterijen gaat want de Formule E is nog te veel een spec klasse waarbij innovatie nog beperkt wordt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:44:36 #120
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193272358
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:33 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ik roep het al jaren inmiddels.
Maar wordt vaak aangevallen op mensen die de V10’s nog graag horen brullen.
Die hoor ik ook graag, laten we dat voorop stellen maar je moet ook realistisch zijn.

De F1 moet naar 0 emissie anders stappen er alleen maar fabrikanten uit in plaats van in.

Je ziet het met Renault en geloof mij Mercedes is er niet ver vandaan en Honda liet een paar weken geleden ook al wat los erover.

Miljoenen investeren in een sport die totaal niet meer relevant is voor je straat auto techniek is gewoon niet meer te verantwoorden.

Nu is er voor de F1 nog een kans als ze nu een roadmap neer zouden leggen naar 0 emissie binnen 5 jaar.
Ze zouden het nog open kunnen houden of het met waterstof of op batterijen gaat want de Formule E is nog te veel een spec klasse waarbij innovatie nog beperkt wordt.
Daar is de F1 al mee bezig. Zij het op een andere manier.

De F1 wil juist investeren in het gebruik van synthetische brandstoffen. Dat zou elk jaar meer moeten worden, van 5% nu tot 100% in 2030.

Dus niet elektrisch of met waterstof, maar een andere route naar hetzelfde doel. Het grote voordeel is dat je daarvoor nog steeds verbrandingsmotoren kunt gebruiken en dus de huidige technologie niet hoeft weg te gooien.

https://www.formula1.com/(...)GilwwMBsjKyPiFf.html
No Dyson Barrier is going to stop me!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')