Dat is nog zacht uitgedrukt. Wat denkt ze wel met haar neerbuigende en beledigende gedrag tegen die buurvrouw. Ze staat er nog om te lachen ook. Ze vindt zichzelf heel wat lijkt wel. Ik hoop echt dat ze op haar donder krijgt van Mr. Visser.quote:
Ze lijkt me een ontzettend kreng.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. Wat denkt ze wel met haar neerbuigende en beledigende gedrag tegen die buurvrouw. Ze staat er nog om te lachen ook. Ze vindt zichzelf heel wat lijkt wel. Ik hoop echt dat ze op haar donder krijgt van Mr. Visser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ze lijkt me een ontzettend kreng.Ik vind Mariëlle ook leuk. En die buurvrouw vindt zichzelf echt geweldig. Terwijl het een regelrecht kreng is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je kon er op wachten, terwijl dat er niets mee te maken heeft.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:23 schreef Inca het volgende:
[..]
Erg he omdat er bij te halen terwijl ze zelf discrimineren
Ik heb het hier niet op staan nu, maar is dit die dame die al die boeken over slavernij in d'r kast heeft staan?quote:
Weet ik niet, ToT.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet op staan nu, maar is dit die dame die al die boeken over slavernij in d'r kast heeft staan?
quote:
Ik denk dat ze wel degelijk lawaai maken door te lopen. Misschien op schoenen oid.quote:
Kalmquote:Op zondag 24 mei 2020 21:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij mag je niet meer stoken Barbara.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |