abonnement Unibet Coolblue
pi_193136745
Ik weet niet zo goed waar dit te plaatsen, maar ik zit beetje met een uitdaging.

Volgende week zaterdag wordt mijn partner geopereerd aan liesbreuk in Rotterdam. Dit is voor ons 2 uren rijden. Ik mag hem tot de deur brengen en moet dan weer weg.

Verwachting is dat ik zo’n 4 uren moet wachten. Normaal zou ik dit hartstikke prima vinden, even de stad in, boek mee en wat lezen etc.

Echter nu is alles dicht! Toen dacht ik prima, boek mee, liter water mee en ik zet de auto wel ergens neer. Maar... waar ga ik bijv plassen gedurende die tijd? Heen en weer rijden heeft geen zin en ik ken niemand in regio Rotterdam, dus bezoekjes zijn ook niet mogelijk.

Jullie advies?
pi_193136777
@Annebakt
Plasfles.

https://www.medipoint.nl/producten/urinaal-met-deksel-dames.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_193136809
@Metalfrost, hahaha ja zou natuurlijk kunnen hahaha. Of plastuitjes en dan als een kerel tegen een boom.

Maar ben meer op zoek naar: is er iets open, waar zou ik naartoe kunnen gaan? Iemand uit die regio die iets aanraadt?
  vrijdag 15 mei 2020 @ 06:34:27 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193136810
bibliotheek?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_193136824
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 06:33 schreef Annebakt het volgende:
@:metalfrost, hahaha ja zou natuurlijk kunnen hahaha. Of plastuitjes en dan als een kerel tegen een boom.

Maar ben meer op zoek naar: is er iets open, waar zou ik naartoe kunnen gaan? Iemand uit die regio die iets aanraadt?
quote:
Toiletten bij tankstations en gemeentehuizen zijn vaak nog wel open.
https://www.maxvandaag.nl(...)are-wcs-beschikbaar/

Misschien even bellen met het gemeentehuis aldaar of tankstation in de buurt om deze bijzondere situatie te kunnen ondersteunen?
Google is your friend, abuse your friends
pi_193136833
De Hema is gewoon open. Daar kun je plassen toch?
pi_193136855
Hotelkamer voor een dag?

Mag je partner meteen naar huis na vier uur?
  vrijdag 15 mei 2020 @ 06:52:30 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_193136860
Hoezo alles dicht? Ik woon in een middelgroot dorp en alle winkels zijn open. Ook alle koffiebars to go. Prima vermaak lijkt me.
pi_193136864
Je mag daar niet binnen zitten toch.
pi_193136876
Volgens mij zijn tankstations gewoon open, daar kan je naar de wc? En wellicht op centraal station ook?
pi_193136896
Gewoon in de bosjes pissen zoals iedereen tegenwoordig. Openbare WCs zijn het oude normaal, en dat café kom je enkel nog binnen op afspraak.

Wel oppassen dat je geen boete krijgt. :P
pi_193136898
Zijn er in de buurt niet wat bestemmingen waar je even heen kunt, beetje sightseeing? Je bent daar toch. Of kom je uit de buurt van Rotterdam/Zuid-Holland?

Je zou even naar Kinderdijk kunnen gaan, ofzo. :P

Hopen dat het lekker weer wordt. Gewoon ergens in een park zitten, boekje lezen, muziekje luisteren, telefoon bij de hand.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193136901
Oh, gaat dit topic puur over waar je kunt plassen? _O- :P

Ik dacht dat je wat te doen zocht, maar misschien heb ik het mis.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 07:18:10 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_193136927
Wandeling door de binnenstad, naar de wc bij het station.
Rondje Ikea in Barendrecht
Naar het Zuiderpark of het park bij de Euromast, picknick kleedje en boek mee
Naar het strand (is half uur rijden)
Rondje havens
Naar het quarantaine terrein op heijplaat zodat je een idee krijgt hoe ze vroeger met zieken omgingen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_193136959
Bezoekje Dordrecht, leuke binnenstad.

Ik weet niet waar je vandaan komt, trouwens. Iets verder uit de buurt van Rotterdam gok ik? Anders zou je misschien wel weten wat er in de omgeving te doen is.

Zuiderpark, inderdaad, gewoon bij lekker weer kleedje mee, boekje en wat broodjes mee, geniet er van en gun jezelf ook nog wat vermaak.
Strand kan ook.

Quarantaine terrein ken ik dan weer niet. Klinkt...gezellig? Leerzaam in ieder geval wel. :?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193136974
Winkels zijn wel open toch
Misschien dat je nog gewoon kan plassen bij de Bijenkorf ofzo
  vrijdag 15 mei 2020 @ 07:55:00 #17
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193137147
Ik neem je topic even mee naar STA, daar zitten wellicht mensen met tips :)
Je kunt het eventueel ook even vragen in STA / [Rotterdam] #224

Sterkte met je partner! ^O^
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193137249
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 06:34 schreef kanovinnie het volgende:
bibliotheek?
alleen open voor terugbrengen en ophalen ;-)
pi_193137251
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 06:50 schreef Tegan het volgende:
Hotelkamer voor een dag?

Mag je partner meteen naar huis na vier uur?
We denken van wel
pi_193137258
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 07:05 schreef Jed1Gam het volgende:
Gewoon in de bosjes pissen zoals iedereen tegenwoordig. Openbare WCs zijn het oude normaal, en dat café kom je enkel nog binnen op afspraak.

Wel oppassen dat je geen boete krijgt. :P
Ik ben zo'n ontzettend beroerde bermplasser, altijd natte broek _O-
pi_193137262
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 07:08 schreef Salina het volgende:
Oh, gaat dit topic puur over waar je kunt plassen? _O- :P

Ik dacht dat je wat te doen zocht, maar misschien heb ik het mis.
Beetje van beide eigenlijk, had echt even geen inspiratie vanochtend :-)
pi_193137273
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 07:18 schreef Tinkepink het volgende:
Wandeling door de binnenstad, naar de wc bij het station.
Rondje Ikea in Barendrecht
Naar het Zuiderpark of het park bij de Euromast, picknick kleedje en boek mee
Naar het strand (is half uur rijden)
Rondje havens
Naar het quarantaine terrein op heijplaat zodat je een idee krijgt hoe ze vroeger met zieken omgingen.
Goede ideeen, thanks!! En Kinderdijk inderdaad, lijkt me leuk!

Ik kom zelf uit het Noorden en niet erg bekend rondom Rotterdam.
pi_193137282
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 07:55 schreef Muck het volgende:
Ik neem je topic even mee naar STA, daar zitten wellicht mensen met tips :)
Je kunt het eventueel ook even vragen in STA / [Rotterdam] #224

Sterkte met je partner! ^O^
Dank je wel, zal wel goed gevalletje "man sick" zijn op de weg naar huis ;-), maar ik zal goed voor hem zorgen O~)
  vrijdag 15 mei 2020 @ 08:12:23 #24
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193137292
Alles is niet dicht?

De hema is gewoon open, station is open, de bieb is open, dus naar de wc gaan moet wel lukken.

En verder zijn er nog wel winkels open, als je graag een beetje rond wil kijken. Ik ben de afgelopen tijd niet in het centrum geweest, maar bij het winkelcentrum bij mij in de buurt is praktisch alles open op een doorsnee dag. De tijden zijn wat aangepast en het is allemaal wat anders ingericht natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat dat in het centrum anders is.
pi_193137296
Ik kan wel even vooruit met de ideeën hierboven, boek mee, kleedje mee, toch dat drinken maar mee en plassen gaat vast goed komen. En ik ga inderdaad even binnenstad in, wellicht IKEA. Zeker even Kinderdijk!
pi_193137300
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:12 schreef PiyeReloaded het volgende:
Alles is niet dicht?

De hema is gewoon open, station is open, de bieb is open, dus naar de wc gaan moet wel lukken.

En verder zijn er nog wel winkels open, als je graag een beetje rond wil kijken. Ik ben de afgelopen tijd niet in het centrum geweest, maar bij het winkelcentrum bij mij in de buurt is praktisch alles open op een doorsnee dag. De tijden zijn wat aangepast en het is allemaal wat anders ingericht natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat dat in het centrum anders is.
Zijn inderdaad wel wat winkels open, maar de toiletten zijn allemaal niet beschikbaar. En uiteraard nog geen horeca of restaurantjes in die winkels. Maar komt goed
pi_193137305


+




Achter in de auto.

^O^
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193137341
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:12 schreef Annebakt het volgende:
Ik kan wel even vooruit met de ideeën hierboven, boek mee, kleedje mee, toch dat drinken maar mee en plassen gaat vast goed komen. En ik ga inderdaad even binnenstad in, wellicht IKEA. Zeker even Kinderdijk!
Sterkte voor je partner en succes, komt vast allemaal goed. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 08:29:04 #29
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_193137433
Ik ken het Erasmus vrij goed, dus als het daar is is het geen issue. Als je zorgt voor paar boeken en evt wat eten en drinken kan je prima daar in de grote hal paar uur doorbrengen, is ook nu gewoon mogelijk. En de toiletten zijn gewoon open in die hal. Ook paar kleine winkeltjes.

Denk dat het bij de andere grote ziekenhuizen in de stad ook zo is btw. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_193137452


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 15-05-2020 08:31:45 (Doe eens normaal) ]
pi_193137453
Je mag bij mij naar het toilet, maar dat is alsnog een uur rijden, maar dit moet toch ergens mogelijk zijn?
pi_193137682
Mijn ervaring met een 5 jarig kind onderweg is dat er heel veel openbare wc's gesloten zijn. Ook in bijvoorbeeld de HEMA of de MAC.

IKEA Barendrecht is nog steeds rete druk, of je moet tijdens etenstijd gaan. Weet niet of je daarop zit te wachten.
pi_193140138
quote:
19s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:29 schreef Toekito het volgende:
Ik ken het Erasmus vrij goed, dus als het daar is is het geen issue. Als je zorgt voor paar boeken en evt wat eten en drinken kan je prima daar in de grote hal paar uur doorbrengen, is ook nu gewoon mogelijk. En de toiletten zijn gewoon open in die hal. Ook paar kleine winkeltjes.

Denk dat het bij de andere grote ziekenhuizen in de stad ook zo is btw. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Het is in Heelkunde kliniek en ik mag echt niet naar binnen. Voor de deur afzetten en wegwezen ;-)
pi_193140153
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn ervaring met een 5 jarig kind onderweg is dat er heel veel openbare wc's gesloten zijn. Ook in bijvoorbeeld de HEMA of de MAC.

IKEA Barendrecht is nog steeds rete druk, of je moet tijdens etenstijd gaan. Weet niet of je daarop zit te wachten.
Goed om te weten, thanks
pi_193140162
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Je mag bij mij naar het toilet, maar dat is alsnog een uur rijden, maar dit moet toch ergens mogelijk zijn?
Ik had idd ook bedacht dat ik bij hoge nood en geen boom en geen kattenbak gewoon bij iemand aanbel
pi_193142091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:12 schreef PiyeReloaded het volgende:
Alles is niet dicht?

De hema is gewoon open, station is open, de bieb is open, dus naar de wc gaan moet wel lukken.

En verder zijn er nog wel winkels open, als je graag een beetje rond wil kijken. Ik ben de afgelopen tijd niet in het centrum geweest, maar bij het winkelcentrum bij mij in de buurt is praktisch alles open op een doorsnee dag. De tijden zijn wat aangepast en het is allemaal wat anders ingericht natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat dat in het centrum anders is.
Alle wc's zijn overal dicht volgens mij. Ook bij HEMA bibliotheek etc
blablablabla
pi_193142212
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 06:19 schreef Annebakt het volgende:
waar ga ik bijv plassen gedurende die tijd?
Download de app "HogeNood", altijd een plee in de buurt _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')