abonnement Unibet Coolblue
pi_193136036
Ok en dit klinkt heel stom want ik ben wel elektro monteur.
Maar heb collega’s gevraagd en mijn baas of hij het kon bestellen bij de TU ofzo. Maar ok blijkbaar is het niet te vinden. Ik zit dus ook niet specifiek in die hele richting geweest of nooit trouwens.

Maar het gaat dus om zo’n lampje met die twee pinnetjes, nu dacht ik dat ik de goeie had besteld maar die passen niet.

Ok heb er eentje uit elkaar gesloopt en denk dat het probleem is dat ik er van teveel Watt besteld had?

Maargoed op de fitting staat hervormende
24V. (Ok dat wist ik al)
Maar volgens mij het volgende nr is de E fitting gewoon maar ik weet dat dus niet zeker

E35A

Er staat dus

E35A
24V 20W

Ok walks halogeen lampjes moet ik nu hebben?
En ok ik heb er nog geen hele research van gemaakt maar mijn werkgever zegt dus zegt me niks en kan het niet vinden. Maar what the. Dit moet toch wel bij de TU te krijgen zijn? Volgens mij heb ik er gewoon een paar besteld met te dikke pootjes. Maar dacht eigenlijk dat die dingen standaard waren met die lampjes. Nou blijkbaar niet want krijg het er met geen mogenlijk in.


Evt foto morgen, maar hebben jullie denk niet zoveel aan want de info die daar opstaat heb ik al genoemd. Of ik doe iets onwijs fout nu, dat kan ook nog. Naja nooit te oud om te leren he.

[ Bericht 26% gewijzigd door kree op 15-05-2020 02:12:51 ]
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 15 mei 2020 @ 07:24:09 #2
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  vrijdag 15 mei 2020 @ 08:10:37 #3
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_193137277
Wat is de afstand tussen de pinnen? En wat is de dikte van de pin?

G4 = 4 mm afstand, 0,7 mm dikte.
GU4 = 4 mm afstand, 1 mm dikte.
G6,35 = 6,35 mm afstand, 1 mm dikte.
GY6,35 = 6,35 mm afstand, 1,25 mm dikte.

Etc.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bi-pin_lamp_base

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 02:07 schreef kree het volgende: