abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 15 mei 2020 @ 22:26:43 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193149920
Komop met die ideeën!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 15 mei 2020 @ 22:28:00 #152
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_193149954
In het volgende topic lopen we allemaal 12,30km. Of 1,230. Of 123,0...
F means you're fucked
pi_193150000
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Telt een fietsbrug ook? :+ Of een wokkel, bij m'n werk? :+
Ik denk dat voor de meesten van ons wel wat creatief taalgebruik nodig is om aan de zeven heuvels te komen :)
pi_193150047
-Run-bike-run in teams van 3 personen
-HM Ekiden, in meeste # rondjes :+: 3x5km, 1x6.1km
-Interval Ekiden, iedereen verplicht zelfde interval en wandelen tussendoor :+.
pi_193150065
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:28 schreef YUR het volgende:
In het volgende topic lopen we allemaal 12,30km. Of 1,230. Of 123,0...
1,230 meter en 123,0 centimeter?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 mei 2020 @ 22:32:14 #156
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193150068
Overigens begin ik steeds nieuwsgieriger te worden naar het proberen van een deel van die eerder geposte 4 mijl-challenge, maar dan vooralsnog niet met 48 uur :+

Per keer 6,5km lopen en dan bijvoorbeeld om 6u, 10u, 14u, 18u en 22u. Een voorname uitdaging is het feit dat ik eigenlijk maar één fatsoenlijke loopbroek heb, dus dat wordt meerdere keren in een steeds zweteriger wordende broek stappen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 15 mei 2020 @ 22:33:59 #157
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_193150109
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:32 schreef heywoodu het volgende:
Overigens begin ik steeds nieuwsgieriger te worden naar het proberen van een deel van die eerder geposte 4 mijl-challenge, maar dan vooralsnog niet met 48 uur :+

Per keer 6,5km lopen en dan bijvoorbeeld om 6u, 10u, 14u, 18u en 22u. Een voorname uitdaging is het feit dat ik eigenlijk maar één fatsoenlijke loopbroek heb, dus dat wordt meerdere keren in een steeds zweteriger wordende broek stappen :P
Ja, doen we gewoon een halve Goggins Challenge ^O^
F means you're fucked
pi_193150133
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:32 schreef heywoodu het volgende:
Overigens begin ik steeds nieuwsgieriger te worden naar het proberen van een deel van die eerder geposte 4 mijl-challenge, maar dan vooralsnog niet met 48 uur :+

Per keer 6,5km lopen en dan bijvoorbeeld om 6u, 10u, 14u, 18u en 22u. Een voorname uitdaging is het feit dat ik eigenlijk maar één fatsoenlijke loopbroek heb, dus dat wordt meerdere keren in een steeds zweteriger wordende broek stappen :P
Oeh! Met een team van 5 afspreken om binnen 24 uur een HM Ekiden te lopen :D.

Offf een versie van de 6/9 uurs challenge: Zoveel mogelijk rondjes van bv 1792 meter lopen met een team :D
-
pi_193150135
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben overigens best wel voorstander van een tweede virtuele Ekiden, ergens volgend jaar ofzo. Uiteraard niet als alternatief voor een echte, als dat ooit weer mogelijk is zou ik daar zeker eens aan mee willen doen, maar als extra ding.

- Het is leuk
- Het topic ging wekenlang als een tiet
- Mensen liepen sneller dan ooit, liepen eindelijk weer, zetten weer door, kwamen terug, etc
- Iedereen heeft gelopen!
- Er kunnen véél meer users meedoen, simpelweg omdat je niet ergens naartoe hoeft
- Als je wilt start en finish je bij huis
- Je kunt lopen wanneer je wilt, binnen jouw etappe
- Het is leuk

Ik zie louter pluspunten.
Ik ben nog in de "fuck this, Dit doe ik nooit meer" fase...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 mei 2020 @ 22:35:40 #160
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193150153
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, doen we gewoon een halve Goggins Challenge ^O^
De nachten wil ik ook wel eens proberen, maar ik twijfel of het handig is dat in je eentje te doen. Nou stikt het in Nunspeet of all places in principe niet van de ongure figuren denk ik (ik ben dan nooit buiten, wie weet), maar als je iets fysieks overkomt en er komt een tijd niemand langs heb je wel een probleem.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 15 mei 2020 @ 22:36:40 #161
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_193150185
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

De nachten wil ik ook wel eens proberen, maar ik twijfel of het handig is dat in je eentje te doen. Nou stikt het in Nunspeet of all places in principe niet van de ongure figuren denk ik (ik ben dan nooit buiten, wie weet), maar als je iets fysieks overkomt en er komt een tijd niemand langs heb je wel een probleem.
Dat zijn juist de gevaarlijkste buurten :D

Overigens moet er voor een halve Goggins nog wel een rondje bij
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 mei 2020 @ 22:37:16 #162
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193150201
Hoe zou je je op zoiets voor moeten bereiden? Energie zul je hard nodig hebben, en tempo maakt niet veel uit, dus in de dagen ervoor vooral rust en goed eten?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 15 mei 2020 @ 22:37:49 #163
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_193150218
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:37 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zou je je op zoiets voor moeten bereiden? Energie zul je hard nodig hebben, en tempo maakt niet veel uit, dus in de dagen ervoor vooral rust en goed eten?
Ja, en tussendoor ook goed rusten en tanken
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 mei 2020 @ 22:38:14 #164
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193150225
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zijn juist de gevaarlijkste buurten :D
In de grofweg twee maanden dat ik 's nachts wél buiten kwam (want werk tot een uur of 4) zag ik op de weg naar huis eigenlijk nooit iemand :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193150247
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:37 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zou je je op zoiets voor moeten bereiden? Energie zul je hard nodig hebben, en tempo maakt niet veel uit, dus in de dagen ervoor vooral rust en goed eten?
Denk vooral goed plannen qua eten voor tussendoor, en weten wat voor jou werkt qua eten.

Alles al klaar hebben liggen, evt met iemand die het voor je regelt. En tussendoor niets moeten behalve slapen/rusten :).
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 mei 2020 @ 22:39:39 #166
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193150255
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, en tussendoor ook goed rusten en tanken
Er zijn vier of vijf 'tussendoors', elke keer een kleine maaltijd? Ik heb echt geen idee, en weet natuurlijk ook nog niet of ik het ga proberen, maar ik ben wel benieuwd :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193150313
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Er zijn vier of vijf 'tussendoors', elke keer een kleine maaltijd? Ik heb echt geen idee, en weet natuurlijk ook nog niet of ik het ga proberen, maar ik ben wel benieuwd :D
Ga dan gelijk voor een hele ;). Hier op de bank waren we het erover eens: Het wordt pas interessant bij dag 2. Dag 1 doe je op adrenaline.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 22:42:47 #168
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_193150337
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Er zijn vier of vijf 'tussendoors', elke keer een kleine maaltijd? Ik heb echt geen idee, en weet natuurlijk ook nog niet of ik het ga proberen, maar ik ben wel benieuwd :D
Kortom, je gaat het gewoon doen dus :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 mei 2020 @ 22:43:06 #169
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193150341
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:41 schreef GotC het volgende:

[..]

Ga dan gelijk voor een hele ;). Hier op de bank waren we het erover eens: Het wordt pas interessant bij dag 2. Dag 1 doe je op adrenaline.
Dat staat heel voorzichtig op de planning om samen met m'n vriendin te doen, maar aangezien niemand weet wanneer die hier weer eens naartoe kan (Brazilië, coronavirus) én aangezien ik zoiets nooit eerder gedaan heb, wil ik niet op een manier beginnen die wellicht wat té enthousiast is :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193150369
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nog zo'n voordeel van een virtuele Ekiden: je loopt niet op elkaars lip en het invetten van je ballen doe je gewoon thuis enzo :+
_O-
pi_193150396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 16:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[ afbeelding ]

Beste mensen, deelnemers aan de Corona Ekiden in het bijzonder, de strijd is gestreden.

Het was een ingewikkelde rekensom om het winnende team te bepalen. Met inachtneming van de eindtijd, de bonuspunten, pandapunten, heffingskorting en rente over rente over grootgraaiersdividend met linksdraaiende baba ganoush kom ik tot de volgende offiële eindstand:

1. Team 6 (Fok!ken the Curve): 18 dagen en 2 uur
De verassende winnaar van deze Ekiden, want ingeschat als één na laatste. Zowel in de categorie netto- als brutotijden wint dit team. Eerste loper Cynic passeerde de startstreep op 25 april om 10:46 in de ochtend. Er is hier zelfs bewijs van in de vorm van bewegende beelden, waarvan 4 km lang de achterkant van Mevrouw Cynic. De gezamenlijke finish vond plaats op 13 mei om 13:08. Het betekende de terugkeer van pijll als hardloper, terwijl Guppy liet zien dat de doorbloeding naar het gezicht een kampioen waardig is.

2. Team 4 (Fock!Down): 19 dagen en 6 uur
Soms heb je sportploegen die misschien niet de beste zijn, maar die wel de gunfactor hebben. Team 4 is zo'n team. Stuk voor stuk liepen ze onder hun streeftijd. Corniel ging kapot van wedstrijdspanning, maar kreeg het voor elkaar om van alle 42 deelnemers het dichtst bij zijn streeftijd te lopen (slechts een halve seconde eronder). D'n wyccie kreeg steken in de zij en viel bijna flauw. Ondergetekende stelde zich weer eens aan, maar nam wél het lintje perfect aan van McTwente. Silk liep eindelijk weer eens hard en gaat dit nu blijven volhouden. Vork opende het buffet voor dit team en deed dit door nipt onder zijn streeftijd te lopen. Iedereen zal snappen: ik ben echt een beetje verliefd op dit team O+

3. Team 3: 19 dagen en 18 uur
Het begon met DeeBee, die in een land loopt waar het zo warm is dat hij zijn loopje feitelijk combineerde met zijn eigen crematie. In dat land hebben ze geen duikboten, omdat al het water verdampt is. De overige leden hebben dat kleine verlies vervolgens dubbel en dwars goed gemaakt. Bijzondere vermelding is er voor heywoodu, die niet de langzaamste tijd op de 10 km wilde lopen en zelfs 1,5 minuut sneller liep dan zijn vriendin dacht.

4. Team 2: 20 dagen en 1 uur
We zullen nooit weten of MorganLeFay een man of een vrouw is. Van ser dacht iedereen dat hij een vrouw was. Dit is een onduidelijk team, maar dat is natuurlijk helemaal prima. Streamnl liep zonder noemenswaardige training een tijd waar ik erg jaloers op zou zijn. Sommige mensen hebben talent, anderen een zwabberbeen. Crientj is deze Ekiden misschien wel de belangrijkste deelnemer, want zij hangt 30 van ons de medailles om.

5. Team 1 (Hoesten, we have a problem): 20 dagen en 14 uur
Sowieso het team met de beste naam, maar ook het team met de smerigste taktiek. Een van de leden fingeerde een dubbele hernia zodat het net leek alsof ze zou gaan wandelen. In werkelijkheid loopt ze 6x per week samen met Mr.B. Met mede-teamleden als d'n YUR mag je zulks gedrag verwachten, maar de organisatie zegt "goede sport is corrupt". We hebben er ontzettend van genoten en team 1 krijgt een eervolle vermelding als winnaar in een klassement waarbij de klok niet doorloopt als er niet gelopen wordt.

6. Team 5 (Coronisten van Catan): 21 dagen en 1 uur
La Tramposa kon een tijd niet meer lopen en toen dat wel weer kon vond ze in eerste instantie dat ze liep als een beginnende wielrenner. Als een Yvonne van Gennip wist ze echter net op tijd te herstellen en liep naar een prachtige tijd. Saillant detail was dat ze daarmee voor de tweede keer in de afgelopen paar jaar net Corniel voorbij ging. Ik weet hoe blij haar dat maakt en het is haar van hart gegund. Maraca verslag McTwente. DayWalk3r liep een PR. D'n mossel deed z'n naam als onderwaterschelp meer dan eer aan. Dit team kwam volgens mij wel een aantal keren ontzettend lekker klaar.

7. Team 7: 21 dagen en 10 uur
Jero_Nimo won in 2014 de Rotterdam Ekiden. Hij opende in een tijd van 16:59 op de 5 km en liep later en passant ook nog eens sub40 op de 10 voor een ander team. Hij won grote wedstrijden zoals de Salland Trail. Maar toen ging het mis. Hij en zijn vriendin kregen een konijn en konijnen vragen veel tijd. Na een papadag voor konijnen was hij uitgeput en had hij geen puf meer om te lopen. Maar... hij is terug met een 38'er op de 10. En belangrijker nog: zijn motivatie lijkt terug. Zijn team heeft niet gewonnen, maar voor hem moet dit voelen als een overwinning.

Het goede doel
Bij het bestellen van de medailles mochten we een donatie doen voor een goed doel. Het goede doel is de RaceRunnersgroep van Haag Atletiek geworden. Een RaceRunner is een driewielig loopframe zonder pedalen en met borststeun en stuur. Kinderen en volwassenen met een lichamelijke beperking kunnen zich hiermee voortbewegen door te lopen of te rennen. RaceRunning is de para-atletieksport waarbij de atleet met een RaceRunner op een atletiekbaan verschillende afstanden loopt of rent. In totaal is er 51,55 euro opgehaald.

Tot slot
Het was van begin tot eind genieten van deze Corona Ekiden. Mensen vonden hun motivatie om te gaan lopen weer terug. Mensen stegen boven zichzelf uit. Iedereen was ontzettend fanatiek en dat was zo leuk om te zien. Aan de reacties te zien ben ik niet de enige met een enorm runner's high, dus in zekere zin zijn we allemaal winnaars. Morgenavond gaan we barbecueën, doe ook daar gerust verslag van. Als ik zou weten hoe dat moet zou ik willen voorstellen om een soort groepsvideobellen te doen via iets als zoom.

Blijf lopen en posten!
Hulde voor dit verslag. _O_ En iedereen die meedeed. Ik heb genoten. :D
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2020 @ 22:46:35 #172
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193150442
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja!

Misschien een run bike run? Of 'gewoon' nog een Ekiden? En dan verplicht in rondjes van je balkon/achtertuin, of 500mtr (dus in directe omgeving)? :+

Qua afstanden is het hoe dan ook wel fijn dat er ook 5km afstanden in zitten.
Run bike run _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_193150601
Ik wilde eigenlijk vandaag rustig schrijven, morgen of zondag rustig alles inpakken en opsturen. Maarrr stiekem is het toch leuker om zo snel mogelijk je medaille in ontvangst te kunnen nemen.

Dus schreef ik een paar adressen op een paar enveloppen.


En met een tas vol naar de brievenbus. *O*


Als alles goed gaat zijn ze morgen binnen. Ik zou het leuk vinden om een foto te zien van deze medaille bij je andere medailles of een andere creatieve foto. Mag, hoeft niet, uiteraard.

Proost! Geslaagde editie zo. O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 mei 2020 @ 22:55:01 #174
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193150669
Gaaf :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193150676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:52 schreef Crientj het volgende:
Ik wilde eigenlijk vandaag rustig schrijven, morgen of zondag rustig alles inpakken en opsturen. Maarrr stiekem is het toch leuker om zo snel mogelijk je medaille in ontvangst te kunnen nemen.

Dus schreef ik een paar adressen op een paar enveloppen.
[ afbeelding ]

En met een tas vol naar de brievenbus. *O*
[ afbeelding ]

Als alles goed gaat zijn ze morgen binnen. Ik zou het leuk vinden om een foto te zien van deze medaille bij je andere medailles of een andere creatieve foto. Mag, hoeft niet, uiteraard.

Proost! Geslaagde editie zo. O+
O+ _O_
Echt, wat jij hebt gedaan is de kers op deze Ekiden _O_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')