quote:Toch gelooft Sabia nog steeds in de liefde. ,,Op elk potje past een dekseltje." Ze voegt daar aan toe: ,,In dit geval was dit niet het passende dekseltje.
We zijn op een goede manier uit elkaar gegaan en ik wens hem het beste!"
Erg rouwig om de breuk lijkt de moeder van drie niet. ,,
Ik ben erg gelukkig.
Ik geniet van mijn vrijheid en van de tijd die ik met mijn kinderen spendeer.
Het komt zoals het komt en ik kijk uit naar de toekomst", aldus Sabia.
Sabia en Iman Saber Gorgan werden voor het eerst in april 2019 samen gespot in een restaurant, waarbij ze het wel heel gezellig samen leken te hebben: Sabia gaf hem een lapdance.
Kort daarna bevestigde ze aan het Duitse medium dat ze inderdaad verliefd was op de horeca-ondernemer.
Wat een ordinaire proletentent.quote:in een restaurant, waarbij ze het wel heel gezellig samen leken te hebben: Sabia gaf hem een lapdance.
Kun jij jaarlijks 2 ton missen ??quote:
Die , de snol zus van Sylviequote:
Nee Sabia is best goed geschoren hoor, dat is een top hoer die moet met tonnen betaald wordenquote:
Hoe heet dat ?? Het dure hoeren topicquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:30 schreef Marsenal het volgende:
Er is hier gewoon een centraal topic voor hoor
Ik denk dat ze na 5 minuten weer gaat danquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
1 nachtje dan is je erfenis gespendeerd aan haar.
SHO / [FAKEGATE] Syl en soms een beetje Raf #88quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hoe heet dat ?? Het dure hoeren topic
vroeger viel Vanessa er ook onder maar di eis blijven hangen aan de platen baas van Free record shop
Dus nu alleen nog Sabia en Sylvie in de reeks super dure hoeren
Vraag je 't voor een vriend?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat een ordinaire proletentent.
Heeft iemand de naam?
nou dan mag Sabia wel even aangepast worden die is al 3 trekpoppen verderquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
SHO / [FAKEGATE] Syl en soms een beetje Raf #88
Dit is het oorspronkelijke superdure hoeren topic, met gastoptredens van Rafael en Khalid
Nou ik denk dat zij Khalid een stuk meer heeft gekost dan 200K per jaarquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Kun jij jaarlijks 2 ton missen ??
Sabia is een hele dure hoor net als Sylvie , als je geld op is dan pleurt ze op
[..]
Die , de snol zus van Sylvie
[ afbeelding ]
[/quote]quote:
ha haquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat een ordinaire proletentent.
Heeft iemand de naam?
Nee als de geldstroom hapert dan is Sabia met een week vertrokkenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
Corona ja.
Komt vast niet door haar verrotte levensinstelling.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
1 nachtje dan is je erfenis gespendeerd aan haar.
ik vermoed at ze nu ook in Los Angčles op zoek gaat naar een Rijke kunstenaar of een andere rijkaard die flink met zakgeld strooitquote:Op zaterdag 16 mei 2020 11:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooi was ze al niet.. niet bijzonder in ieder geval. Nu is ze ook nog eens op leeftijd dus tsja.. misschien is er een seniele rijke gek die er nog intrapt, maar ook die kunnen wel wat beters krijgen gok ik.
Sabia is een rat met tietenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:35 schreef Ixnay het volgende:
Dat er rijke mannen met hersenen zijn die hier serieus intrappen begrijp ik nooit.
Ligt het trouwens aan mij of is zij niet zo heel erg knap. Zeker niet lelijk, maar gewoon ok netjes.
Ik een gemiddeld Nederlands winkelcentrum kom je genoeg van dit soort tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |