abonnement Unibet Coolblue
pi_193116409
Pure nieuwsgierigheid, centen boeien me niet zo.

Ik zou eind vd maand naar een voorstelling gaan, die is uiteraard afgezegd en verzet naar dezelfde datum volgend jaar.
Tickets blijven geldig maar je kunt ook een refund krijgen, die refund krijg je echter pa na 23 mei 2021... :D

Hoe werkt zoiets? Mag dat?
pi_193116501
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:10 schreef Brybry het volgende:
Pure nieuwsgierigheid, centen boeien me niet zo.

Ik zou eind vd maand naar een voorstelling gaan, die is uiteraard afgezegd en verzet naar dezelfde datum volgend jaar.
Tickets blijven geldig maar je kunt ook een refund krijgen, die refund krijg je echter pa na 23 mei 2021... :D

Hoe werkt zoiets? Mag dat?
Officieel niet, maar kan je verder niets mee, anders valt het theater om en krijg je niks.
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:19:22 #3
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_193116598
Normaal gesproken niet, vanwege corona is er echter een nieuwe regeling. Net als bij de vliegtickets geldt dat je als consument gewoon genaaid wordt, dit keer met hulp van verschillende ministeries en de Autoriteit Consument en Markt.

quote:
In samenspraak met onder meer de verschillende brancheorganisaties in de culturele sector, het ministerie van OCW, het ministerie van Economische Zaken en de Autoriteit Consument & Markt is een regeling opgesteld die oplossingen biedt voor deze uitzonderlijke situatie.
quote:
Tickets voor evenementen die moeten worden verplaatst als gevolg van het Coronavirus blijven geldig voor het verplaatste evenement, mits die verplaatsing geschiedt binnen een termijn van 13 maanden na het oorspronkelijke evenement.

Als de houder van het ticket verhinderd is op de nieuwe datum van het verplaatste evenement, dan zal de houder van het ticket dit binnen afzienbare tijd kenbaar maken aan de organisator. De houder van het ticket heeft dan recht op een tegoedbon ter hoogte van de oorspronkelijke ticketprijs, inclusief boekings- of servicekosten. De waarde van deze tegoedbon kan gedurende minimaal 12 maanden na uitgifte worden gebruikt voor de aankoop van een ticket voor een ander evenement van de organisator. De geldigheidstermijn wordt op de tegoedbon vermeld.

Als de houder van het ticket geen gebruik kan maken van een tegoedbon, dan zal de houder van het ticket dat binnen afzienbare tijd kenbaar maken aan de organisator. De houder van het ticket heeft dan recht op restitutie van de oorspronkelijke ticketprijs in geld.

Eventuele geldelijke restitutie vindt plaats uiterlijk 1 maand na
de nieuwe datum van het verplaatste evenement.
Een organisator kan te allen tijde ten gunste van de houder van een ticket afwijken van het bovenstaande.
https://www.bewaarjeticket.nl/
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')