abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 mei 2020 @ 05:12:56 #1
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193114135
Spel uit mijn jeugd. Wel 10x gespeeld denk ik. Zelfs nu na al die jaren nog steeds 1 van de beste games ooit.

Verkrijgbaar ergens in augutus. Mafia 2 wordt ge-remastered.


Screenshots:













Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 14 mei 2020 @ 08:19:52 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_193115593
Geweldig spel, helemaal kapot gespeeld vroeger en volgens mij de eerste echte sandbox game na Driver2?
  PR/Manusje van alles donderdag 14 mei 2020 @ 08:31:13 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_193115694
Een van de beste games ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 14 mei 2020 @ 08:32:28 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193115720
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 08:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geweldig spel, helemaal kapot gespeeld vroeger en volgens mij de eerste echte sandbox game na Driver2?
Gta 3 was een jaar eerder meen ik.

Nooit gespeeld.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193116034
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 08:32 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Gta 3 was een jaar eerder meen ik.

Nooit gespeeld.
Kan goed aangezien ik toen geen ps2 kon betalen of een PC die GTA3 kon draaien. Mafia deed het nog net met allerlei rare schaduwen en ogen die uit hun kassen sprongen tijdens de cutscenes. _O-
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:07:50 #7
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193116347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 08:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Kan goed aangezien ik toen geen ps2 kon betalen of een PC die GTA3 kon draaien. Mafia deed het nog net met allerlei rare schaduwen en ogen die uit hun kassen sprongen tijdens de cutscenes. _O-
Heeft ook z’n charme _O-

Driving physics waren toch ook...eenvoudig meen ik me te herinneren?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193116970
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2020 08:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een van de beste games ^O^
Absoluut. _O_

Ik kijk hier zeer naar uit :9~
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193117024
Jammer dat het geen ps5 remaster wordt. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193117076
Vet, een van de weinige games die ik helemaal uitgespeeld heb toen ie uitkwam. Jammer dat ik tegenwoordig eigenlijk nooit meer zin heb om te gamen.
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 10:00:52 #11
138438 crew  Pizzakoppo
pi_193117545
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:07 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Heeft ook z’n charme _O-

Driving physics waren toch ook...eenvoudig meen ik me te herinneren?
Voelde wel goed, was een beetje vergelijkbaar met GTA4 alleen minder boot-achtig. Tofste was de speedlimit met de politie die je aan kon houden. Geloof dat er ook brandstof was maar dat weet ik niet meer zeker.
pi_193118505
Mafia 1 speelde niet lekker op de OG Xbox maar Mafia 2 heb ik erg goede herinneringen aan. Alles klopte. De soundtrack was ook erg memorabel.


Wel mooi hoe videogames bepaalde muziek in je leven kunnen introduceren waar je onder normale omstandigheden nooit naar geluisterd zou hebben.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_193120200
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 08:53 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Kan goed aangezien ik toen geen ps2 kon betalen of een PC die GTA3 kon draaien. Mafia deed het nog net met allerlei rare schaduwen en ogen die uit hun kassen sprongen tijdens de cutscenes. _O-
Hey dat klinkt wel een beetje als Mafia 3.

quote:
Hangar 13 is de ontwikkelaar van de remake, die studio maakte ook Mafia 3
Weinig vertrouwen in dus.
blablablabla
pi_193125541
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:07 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Heeft ook z’n charme _O-

Driving physics waren toch ook...eenvoudig meen ik me te herinneren?
Mafia I (en II eigenlijk ook) was qua rijden juist realistisch voor die tijd.

Prachtig nieuws trouwens, _O_ Herinterpraties van de automodellen zien er al veelbelovend uit, al zijn ze qua verhoudingen niet helemaal geloofwaardig (de Schubert Extra Six bijvoorbeeld is te laag).
pi_195259812
Meer mensen die dit momenteel aan het spelen zijn? De sfeer, wijze waarop het verhaal tot dusverre opnieuw is aangepakt en rijgedrag van de auto's is top. Maarre... ik heb me echt zitten bescheuren om de bizar slechte AI van met name de sterke arm der wet. Hopelijk volgt daar nog iets van een update voor want dit was zelfs 15 jaar terug niet best geweest. :')

- Politie wil je arresteren. Klim je op het dak van een auto, een muur of zelfs bloembak van een halve meter hoog? Politie staat je dom aan te gapen en heeft geen flauw idee wat ze met zo'n situatie aan moeten.
- Politie wil je arresteren, maar je blijft in je auto zitten. He, die meneer staat met de bestuurderskant dicht tegen een muurtje/hekje/paal/whatever aan, dus we kunnen hem niet uit de auto trekken. We blijven dus maar machteloos erom heen staan.
- Je hebt zonet genocide gepleegd op tientallen passanten, maar verschuilt je direct achter een muurtje of geparkeerde auto. Politie rijdt even snel langs, "he's probably gone" en doet verder geen moeite meer om je op te sporen.
- Over moeite gesproken, bij een achtervolging voor hun neus een andere straat in rijden is vaak al genoeg om ze het spoor direct bijster te laten raken. Daar heb je trouwens ook helemaal geen snelle auto voor nodig, in een Model T of vrachtwagen schud je de politie ook met het grootste gemak af.

|:(
pi_195259880
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 23:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Meer mensen die dit momenteel aan het spelen zijn? De sfeer, wijze waarop het verhaal tot dusverre opnieuw is aangepakt en rijgedrag van de auto's is top. Maarre... ik heb me echt zitten bescheuren om de bizar slechte AI van met name de sterke arm der wet. Hopelijk volgt daar nog iets van een update voor want dit was zelfs 15 jaar terug niet best geweest. :')

- Politie wil je arresteren. Klim je op het dak van een auto, een muur of zelfs bloembak van een halve meter hoog? Politie staat je dom aan te gapen en heeft geen flauw idee wat ze met zo'n situatie aan moeten.
- Politie wil je arresteren, maar je blijft in je auto zitten. He, die meneer staat met de bestuurderskant dicht tegen een muurtje/hekje/paal/whatever aan, dus we kunnen hem niet uit de auto trekken. We blijven dus maar machteloos erom heen staan.
- Je hebt zonet genocide gepleegd op tientallen passanten, maar verschuilt je direct achter een muurtje of geparkeerde auto. Politie rijdt even snel langs, "he's probably gone" en doet verder geen moeite meer om je op te sporen.
- Over moeite gesproken, bij een achtervolging voor hun neus een andere straat in rijden is vaak al genoeg om ze het spoor direct bijster te laten raken. Daar heb je trouwens ook helemaal geen snelle auto voor nodig, in een Model T of vrachtwagen schud je de politie ook met het grootste gemak af.

|:(
:D _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195260975
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 23:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Meer mensen die dit momenteel aan het spelen zijn? De sfeer, wijze waarop het verhaal tot dusverre opnieuw is aangepakt en rijgedrag van de auto's is top. Maarre... ik heb me echt zitten bescheuren om de bizar slechte AI van met name de sterke arm der wet. Hopelijk volgt daar nog iets van een update voor want dit was zelfs 15 jaar terug niet best geweest. :')

- Politie wil je arresteren. Klim je op het dak van een auto, een muur of zelfs bloembak van een halve meter hoog? Politie staat je dom aan te gapen en heeft geen flauw idee wat ze met zo'n situatie aan moeten.
- Politie wil je arresteren, maar je blijft in je auto zitten. He, die meneer staat met de bestuurderskant dicht tegen een muurtje/hekje/paal/whatever aan, dus we kunnen hem niet uit de auto trekken. We blijven dus maar machteloos erom heen staan.
- Je hebt zonet genocide gepleegd op tientallen passanten, maar verschuilt je direct achter een muurtje of geparkeerde auto. Politie rijdt even snel langs, "he's probably gone" en doet verder geen moeite meer om je op te sporen.
- Over moeite gesproken, bij een achtervolging voor hun neus een andere straat in rijden is vaak al genoeg om ze het spoor direct bijster te laten raken. Daar heb je trouwens ook helemaal geen snelle auto voor nodig, in een Model T of vrachtwagen schud je de politie ook met het grootste gemak af.

|:(
Tja remakes, blijft een lastig ding. In veel gevallen kunnen ze het beter laten ja.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_195263770
Buggy as fuck en normaal heb ik toch echt nergens last van.

Loopt vast bij transitie van hoofdstuk klaar en dan naar volgende hoofdstuk.
Loopt vast bij het saven en overgaan naar het volgende hoofdstuk of verhaal of wat je dat ook wil noemen.
NPC's die vast lopen.
Xbox one controller (oh the irony) wat niet gezien word als aangesloten INgame, maar wel in de launcher van het spel.. uh whut?

Loopt verder wel heel smooth, 60fps all the way sowieso. (maar ook daar lees ik bij andere mensen dan weer problemen over)

Refund en ik kijk over een aantal maanden wel weer.
pi_195265694
Zoals ik het nu lees hadden ze de tijd die ze hadden gestoken in het erbarmelijke mafia 3 beter kunnen steken in deze remake :P
Conscience do cost.
pi_195274080
Het ziet er heel mooi uit maar de gameplay is nogal bagger. Het voelt gewoon niet lekker. Kan er m'n vinger niet echt opleggen maar tis niet echt meer van deze tijd iig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195274116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 23:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Meer mensen die dit momenteel aan het spelen zijn? De sfeer, wijze waarop het verhaal tot dusverre opnieuw is aangepakt en rijgedrag van de auto's is top. Maarre... ik heb me echt zitten bescheuren om de bizar slechte AI van met name de sterke arm der wet. Hopelijk volgt daar nog iets van een update voor want dit was zelfs 15 jaar terug niet best geweest. :')

- Politie wil je arresteren. Klim je op het dak van een auto, een muur of zelfs bloembak van een halve meter hoog? Politie staat je dom aan te gapen en heeft geen flauw idee wat ze met zo'n situatie aan moeten.
- Politie wil je arresteren, maar je blijft in je auto zitten. He, die meneer staat met de bestuurderskant dicht tegen een muurtje/hekje/paal/whatever aan, dus we kunnen hem niet uit de auto trekken. We blijven dus maar machteloos erom heen staan.
- Je hebt zonet genocide gepleegd op tientallen passanten, maar verschuilt je direct achter een muurtje of geparkeerde auto. Politie rijdt even snel langs, "he's probably gone" en doet verder geen moeite meer om je op te sporen.
- Over moeite gesproken, bij een achtervolging voor hun neus een andere straat in rijden is vaak al genoeg om ze het spoor direct bijster te laten raken. Daar heb je trouwens ook helemaal geen snelle auto voor nodig, in een Model T of vrachtwagen schud je de politie ook met het grootste gemak af.

|:(
Op welk niveau speel je? Politie is wel strenger bij hogere moeilijkheid.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195274130
City of Lost Heaven was de beste. Change my mind.
pi_195274240
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 16:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Mafia I (en II eigenlijk ook) was qua rijden juist realistisch voor die tijd.

Prachtig nieuws trouwens, _O_ Herinterpraties van de automodellen zien er al veelbelovend uit, al zijn ze qua verhoudingen niet helemaal geloofwaardig (de Schubert Extra Six bijvoorbeeld is te laag).
Dat je achtervolgd werd door 5-0 bij het overtreden van de Vmax _O_
pi_195274296
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 23:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Meer mensen die dit momenteel aan het spelen zijn? De sfeer, wijze waarop het verhaal tot dusverre opnieuw is aangepakt en rijgedrag van de auto's is top. Maarre... ik heb me echt zitten bescheuren om de bizar slechte AI van met name de sterke arm der wet. Hopelijk volgt daar nog iets van een update voor want dit was zelfs 15 jaar terug niet best geweest. :')

- Politie wil je arresteren. Klim je op het dak van een auto, een muur of zelfs bloembak van een halve meter hoog? Politie staat je dom aan te gapen en heeft geen flauw idee wat ze met zo'n situatie aan moeten.
- Politie wil je arresteren, maar je blijft in je auto zitten. He, die meneer staat met de bestuurderskant dicht tegen een muurtje/hekje/paal/whatever aan, dus we kunnen hem niet uit de auto trekken. We blijven dus maar machteloos erom heen staan.
- Je hebt zonet genocide gepleegd op tientallen passanten, maar verschuilt je direct achter een muurtje of geparkeerde auto. Politie rijdt even snel langs, "he's probably gone" en doet verder geen moeite meer om je op te sporen.
- Over moeite gesproken, bij een achtervolging voor hun neus een andere straat in rijden is vaak al genoeg om ze het spoor direct bijster te laten raken. Daar heb je trouwens ook helemaal geen snelle auto voor nodig, in een Model T of vrachtwagen schud je de politie ook met het grootste gemak af.

|:(
Keerl in GTA is er een hele heksenjacht op poten gezet helikopter 25 auto's en overal agenten met shotguns, maar duik ff onder dat viaduct en het is weer gucci. Vervolgens merken ze het niet eens dat je er weer onder vandaan komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2020 21:36:17 ]
pi_195274377
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Op welk niveau speel je? Politie is wel strenger bij hogere moeilijkheid.
Alles op "simulation" gezet voor freeride. Overigens heb ik de indruk dat op een of andere manier de politie iets minder debiel is tijdens de chapters dan bij freeride.
pi_195296527
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:28 schreef Nielsch het volgende:
Het ziet er heel mooi uit maar de gameplay is nogal bagger. Het voelt gewoon niet lekker. Kan er m'n vinger niet echt opleggen maar tis niet echt meer van deze tijd iig.
Ja idd
Gameplay voelt een beetje aan als 20 jaar geleden ofzo :')
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_195306767
Afijn ik zit er nu wel lekker in en hoewel het rennen (hoezo met L3, wie verzint dat?), het springen en de melee combat zeer gedateerd aanvoelt vind ik de gun fights wel tof. Ook de hele sfeer en de omgeving zijn prachtig gedaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195741333
Was toch best wel een vet spel. Het rennen en de domme AI van de politie waren twee minpunten maar tof verhaal, heerlijke sfeer, leuke missies en prachtige graphics en omgeving. Speelde gewoon lekker weg.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195741350
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Alles op "simulation" gezet voor freeride. Overigens heb ik de indruk dat op een of andere manier de politie iets minder debiel is tijdens de chapters dan bij freeride.
In free ride een keer met de taxi rondgereden. Op een verlaten terrein buiten de stad passagier gedood met Tommy Gun. Terug gereden naar de stad en expres tegen een politieauto gebotst. Bij het uitschrijven van de bekeuring negeerden alle drie de agenten het bebloede lijk op de achterbank.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')