Nu maar hopen dat niet een of andere grapjas een account gaat aanmaken en zich voordoet als het vriendje van Nijn...quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht ff dit wordt lachen. Hier moet ik bij zijn
quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier sluit ik me overigens ook bij aan. Je geeft (onbedoeld) iemand wel heel veel macht over je zo.
Neemt niet weg dat je er niet "gezellig" bij hoeft te zitten/ze welkom hoeft te heten in je huis. Daarom ook de tip om het op een neutraal moment te bespreken en het bij je eigen gevoel te houden, vrienden affikken gaat geen enkele partner waarderen, maar een "joh, veel plezier, ik blijf liever alleen thuis/zie ze liever niet" moet geen probleem zijn. Eigen levens, ditdat.
tijd voor de fokknokploegquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook lees ik dat Nijn liever zou hebben dat hij met ze zou breken omdat ze misbruik van hem maken in haar ogen. Als die dames dat aanvoelen en dat zou goed kunnen, dan zien ze haar terecht als een bedreiging van hun vriendschap met de partner van Nijn. En Nijn geeft aan dat deze walgelijke figuren de relatie tussen haar en haar partner stuk willen maken. Hier gaan aan beide kanten dingen mis.
Tijd om te stretchen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
jongens mijn rug. weet neit meer hoe ik moet zitten
Ga liggen. Doe ik ook zoquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
jongens mijn rug. weet neit meer hoe ik moet zitten
Mijn meccano krijg je nietquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk beter demonteren en opnieuw in elkaar zetten
Als dat eens kon...quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk beter demonteren en opnieuw in elkaar zetten
onderin en dan over de gehele breedte plus bekken dus als ik dat stuk er uit kan halen., goed schoonmaken en op nieuw er in zou dat helpenquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als dat eens kon...Waar zit het in je rug?
Fysio al gebeld?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
onderin en dan over de gehele breedte plus bekken dus als ik dat stuk er uit kan halen., goed schoonmaken en op nieuw er in zou dat helpen
Ze weten dit trouwens niet omdat ik zelf pas sinds vanmiddag weet dat hij er zelf zo enorm mee zit en ik dus ook sinds vanmiddag pas hoop dat hij zelf voor z'n eigen gemoedstoestand afstand gaat nemen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook lees ik dat Nijn liever zou hebben dat hij met ze zou breken omdat ze misbruik van hem maken in haar ogen. Als die dames dat aanvoelen en dat zou goed kunnen, dan zien ze haar terecht als een bedreiging van hun vriendschap met de partner van Nijn. En Nijn geeft aan dat deze walgelijke figuren de relatie tussen haar en haar partner stuk willen maken. Hier gaan aan beide kanten dingen mis.
Als een snelle stretch: ga plat op je rug liggen en trek je knieën naar je toe.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
onderin en dan over de gehele breedte plus bekken dus als ik dat stuk er uit kan halen., goed schoonmaken en op nieuw er in zou dat helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |