correctquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is voorlopig je laatst geopende topic
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jijhebt
fucking
NUL
notes !!!!
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die nog braver is dan ik.
[..]
Jijhebt
fucking
NUL
notes !!!!
[..]
Jijhebt
fucking
NUL
notes !!!!
Zeker. Maar kom daar mer mijn schip niet veel.. dus doen we iets soort gelijks met de pool cirkelquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:07 schreef Karzai het volgende:
Bestaat de evenaar ceremonie nog @:frantic
of ga je niet zover?
dankjequote:Op woensdag 13 mei 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schuift kop gloeiendhete koffie naar bitterbal.
Oh en ik danquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van nu af aan mention ik alleen nog leuke, bestaande users.
@:kwiwi
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Krijg je van mij een bokkenpootje erbij
[ afbeelding ]
Die zijn zijn ook lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Krijg je van mij een bokkenpootje erbij
[ afbeelding ]
*vervroegd pensioenquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een omaatje zie je er nog verduveld lekker uit.
Zo dan!quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een omaatje zie je er nog verduveld lekker uit.
voel je je niet goed?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Haal vanavond wel een patatje. Als ik me morgen wat beter voel, kook ik weer gezond.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Haal vanavond wel een patatje. Als ik me morgen wat beter voel, kook ik weer gezond.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier een knuffel van je mattie
Jawel. Somberheid zijn de naweeën van een heftig jaar.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je was vandaag nog wel zo lekker bezig?
ah begrijp hetquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Somberheid zijn de naweeën van een heftig jaar.
Als ik dat aanklik op mijn werk-pc kondigt mijn outlook gelijk een ontslagbrief aanquote:
Denk dat veel mensen dat effect gaan meemakenquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Somberheid zijn de naweeën van een heftig jaar.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah begrijp het![]()
dan moet je maar vette hap gaan halen
Mja, corona helpt ook niet echt mee. Maar de tweede helft van vorig jaar was echt een hel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat effect gaan meemaken
Ja. depressies en economische crisis gaan hand in hand..quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat effect gaan meemaken
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dat aanklik op mijn werk-pc kondigt mijn outlook gelijk een ontslagbrief aan
Nou mooi toch, freeeeeeedomquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dat aanklik op mijn werk-pc kondigt mijn outlook gelijk een ontslagbrief aan
Snap het ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, corona helpt ook niet echt mee. Maar de tweede helft van vorig jaar was echt een hel.
mja die onzkerheid van nu in de hele situatie werkt natuurlijk niet mee als je al een kut periode achter de rug hebt. k heb er ook wel wat last van maar voornamelijk als ik in mijn bed ligquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, corona helpt ook niet echt mee. Maar de tweede helft van vorig jaar was echt een hel.
Regel ik voor je.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen Schots landgoed om me op terug te trekken
Tip: open mijn Instagram en alle zorgen verdwijnen als sneeuw voor de zon.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja die onzkerheid van nu in de hele situatie werkt natuurlijk niet mee als je al een kut periode achter de rug hebt. k heb er ook wel wat last van maar voornamelijk als ik in mijn bed lig
Ja, het gekke is dat ik prima slaap. Maar ik ben soms een beetje bang dat mijn leven nooit meer leuk wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja die onzkerheid van nu in de hele situatie werkt natuurlijk niet mee als je al een kut periode achter de rug hebt. k heb er ook wel wat last van maar voornamelijk als ik in mijn bed lig
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tip: open mijn Instagram en alle zorgen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
ja dat klopt niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het gekke is dat ik prima slaap. Maar ik ben soms een beetje bang dat mijn leven nooit meer leuk wordt.
Bedankt, denk ik..quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
* Typt vissoort in*
Nee werkt niet. word alleen maar erger
Wat leuke tripjes zouden helpen. Maar goed, dat komt wel weer.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat klopt niet.Al begrijp ik die gedachte wel
Vissoort? Haags heet in het echt Pieter Paling?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
* Typt vissoort in*
Nee werkt niet. word alleen maar erger
oh sowieso. Emirates gaat vanaf eind mei ook weer op sommige plekken vliegen. Zal nog wel paar maanden duren maar het zal zeker weer goedkomen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat leuke tripjes zouden helpen. Maar goed, dat komt wel weer.
Oeps. dat heb je snel geradenquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vissoort? Haags heet in het echt Pieter Paling?
een echte fokker heeft alleen een zolderkamer nodig..quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen Schots landgoed om me op terug te trekken
Haags is stiekem Jantje Smit??quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vissoort? Haags heet in het echt Pieter Paling?
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn volgende optie was Mark Makreel.
En jij zit lekker op je Bitterbalkonquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
het woord laconiek komt van de griekse regio lakonia
Bitterbal begon en die is zover ik weet geen jongenquote:
Nee buda begonquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bitterbal begon en die is zover ik weet geen jongen
Nu we het weten, hoeven we ook niet meer verder te gissenquote:
ja het gaat over haagsquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:35 schreef Karzai het volgende:
Karin kokkelschelp
Jullie komen alleen maar met mannen namen
Wat trekt je?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
ben aan het kijken naar vacatures. denk dat de horeca toch wel wat lastig gaat worden
Ja zeker in deze tijd. Is er ook een andere sector waarin je zou kunnen en willen werken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
ben aan het kijken naar vacatures. denk dat de horeca toch wel wat lastig gaat worden
Zij moet juist iemand trekken, niet andersom..quote:
In dat kader zijn er denk ik nog wel wat vacatures a.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zij moet juist iemand trekken, niet andersom..
ja vind het lastigquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker in deze tijd. Is er ook een andere sector waarin je zou kunnen en willen werken?
Nee dat is puur klappen vangen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik echt een callcenter niet trek
Ik zag allemaal soort van design bookmarks in je screenshot. Doe je daar niks mee?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
Nee das hobbyquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag allemaal soort van design bookmarks in je screenshot. Doe je daar niks mee?
Ik ben hier nog nooit in de Poolse winkel geweest, denk ook niet daar ooit binnen stap btwquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens terug van wandelenDe Poolse supermarkt is echt een Poolse supermarkt
Dus Pools (en Roemeens
) bier gekocht. En Goudse kaas van Poolse melk
En gezellig personeel, al moeten ze nog een beetje aan mij wennen (vreemd he
)
Ik vind het kei leuk om Pools te spreken / oefenen maar ik doe het veel te weinig omdat ik eigenlijk nooit meer in Polen komquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben hier nog nooit in de Poolse winkel geweest, denk ook niet daar ooit binnen stap btw
Kan je beter in worden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das hobbyBen ik niet zo goed in
ja klopt maar die dan op proffesioneel niveau doen hebben daar denk ik zeker wel 10 jaar ervaring inquote:
Die schieten ook als paddestoelen uit de grondquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik lees nu dat er een Poolse supermarkt bij komt hier in Eindhoven... Op de Woenselse Markt![]()
een reis van duizend mijl begint met een eerste stapquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar die dan op proffesioneel niveau doen hebben daar denk ik zeker wel 10 jaar ervaring in
ja maar het moet allemaal wel een beetje realitisch zijn hequote:Op woensdag 13 mei 2020 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een reis van duizend mijl begint met een eerste stap
quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu opschieten met die Picnic want ik wil beginnen aan mijn Polski Wieczķr z Piwami: Poolse bieravond. Want het is heerlijk weer.
Oh daar zijn ze![]()
Je moet ergens beginnen. En die zijn ook niet met 10 jaar ervaring begonnen he.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar die dan op proffesioneel niveau doen hebben daar denk ik zeker wel 10 jaar ervaring in
wat voor werk doe jij?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. En die zijn ook niet met 10 jaar ervaring begonnen he.
Ik moet soms nog steeds gniffelen als ik denk aan de posts die je jaren geleden plaatste als er weer een verkeerd of vervangend product bij je bezorgde boodschappen zatquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu opschieten met die Picnic want ik wil beginnen aan mijn Polski Wieczķr z Piwami: Poolse bieravond. Want het is heerlijk weer.
Oh daar zijn ze![]()
ja dat was de Plus. Maar dat gaat ook een stuk beter tegenwoordig. Ik bestel sommige dingen gewoon niet meerquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet soms nog steeds gniffelen als ik denk aan de posts die je jaren geleden plaatste als er weer een verkeerd of vervangend product bij je bezorgde boodschappen zat
wat voor hobby?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:08 schreef Modus het volgende:
[..]Kantoor
![]()
maar ik probeer ook nu zoiets hobbymatigs uit te breiden. Heb er nu de tijd voor.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik lees nu dat er een Poolse supermarkt bij komt hier in Eindhoven... Op de Woenselse Markt![]()
Nee, dat is niet hetzelfde als winkelcentrum Woenselquote:
En je patat?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was de slechtste pita gyros ever
ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
Designwereld is een harde wereld hoor. Niet om iemand hier te ontmoedigen, juist blijven oefenen. Maar je met wel echt goede skills en een gaaf portfolio hebben om er echt ergens mee aan de slag te kunnen.
Ja voor mij is dat allemaal hetzelfde hoor, kom daar toch nooit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hetzelfde als winkelcentrum Woensel
Het programma heet Illustratorquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk! welke programmas gebruik je daarvoor?
Ik dus wel. Voor mij is Winkelcentrum Woensel (wat tegenwoordig WoensXLquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor mij is dat allemaal hetzelfde hoor, kom daar toch nooit.
Oh dat kent Liesje ook welquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dus wel. Voor mij is Winkelcentrum Woensel (wat tegenwoordig WoensXL![]()
heet) op loopafstand.
Geloof ik meteen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
Designwereld is een harde wereld hoor. Niet om iemand hier te ontmoedigen, juist blijven oefenen. Maar je met wel echt goede skills en een gaaf portfolio hebben om er echt ergens mee aan de slag te kunnen.
Bram & Koenquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Koen komt uit de kast?? of snap ik het niet
quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Mja ik heb misschien een beetje een verkeerd beeld van Woensel, door zulke dingen enzoquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dus wel. Voor mij is Winkelcentrum Woensel (wat tegenwoordig WoensXL![]()
heet) op loopafstand.
dit isbeter ja ;pquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Agent zegt "Het ziet er naar uit dat je vrouw door een truck is overreden"
Man hoort "Je vrouw ziet er uit alsof ze door een truck is overreden"
Dit is inderdaad wel erg jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik heb misschien een beetje een verkeerd beeld van Woensel, door zulke dingen enzo
Bonkjes en sliertjes?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb nog wat bliepjes en foempjes gedownload
O dat. Volgens mij heb ik ooit friet patat gehad van die zaak in die Vershal op Rotterdam-Blaak.quote:
Bram Ladage, google maarquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Vuurdood ?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik heb misschien een beetje een verkeerd beeld van Woensel, door zulke dingen enzo
Ja dat lijkt me niet houdbaar voor een Hoge Raad of zo. Verspilde moeite dusquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
raar wat ze met die marengo zaak willen doen. verdachten mogen 1 uur videobellen tijdens de zitting, de advocaten moeten de pleit nota van tevoren in leveren zodat de rechtbank deze kan samenvatten
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O dat. Volgens mij heb ik ooit friet patat gehad van die zaak in die Vershal op Rotterdam-Blaak.
Of was dat van een andere zaak..
de advocaten zeggen ook niet te komen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me niet houdbaar voor een hoge raad of zo. Verspilde moeite dus
weet nog dat er mensen boos waren omdat de Duitsers de Turken veel punten gaven en andersom....echt alsof dat festival toen het belangrijkste was.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen was het wel beter weer. En Songfestival.
Flinke boem was dat.quote:
Vind het zo opvallend hoe weinig beeldmateriaal er eigenlijk is van het moment zelf. Als zoiets vandaag zou gebeuren zouden er duizenden video's van zijn. Gek dat dat zo snel is veranderd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Flinke boem was dat.
https://nos.nl/artikel/23(...)s-oorlogsgebied.html
Nooit opgehelderd, maar je maakt mij niet wijs dat er niet nog steeds 1 of 2 mensen rondlopen die meer weten maar gewoon al die tijd hun bek houden.
Ik las vandeweek dit. https://www.ad.nl/ensched(...)eden-heeft~ad0dfd57/quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Paul van Buitenen zou toch vandaag met nieuwe onthullingen komen over de vuurwerkramp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik vond het geen smerige friet, maar ik heb wel eens betere gehad.quote:
Ja het was net voordat digitale camera 's gemeengoed werden. Dat was in 2002 zo'n beetjequote:Op woensdag 13 mei 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het zo opvallend hoe weinig beeldmateriaal er eigenlijk is van het moment zelf. Als zoiets vandaag zou gebeuren zouden er duizenden video's van zijn. Gek dat dat zo snel is veranderd.
Ik kan me nog herinneren dat ik terug kwam van een avondje stappen. De TV beelden zag en best onder de indruk was, van hoe erg die wijk leek op een oorlogsgebied..quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Flinke boem was dat.
https://nos.nl/artikel/23(...)s-oorlogsgebied.html
Nooit opgehelderd, maar je maakt mij niet wijs dat er niet nog steeds 1 of 2 mensen rondlopen die meer weten maar gewoon al die tijd hun bek houden.
Zoeken niet direct, maar dank jequote:Op woensdag 13 mei 2020 18:57 schreef Toekito het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)e-paul-van-buitenen/ zocht je dit Fles?
Bestaan die nogquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
De correlatie tussen ratelend geluid onder mijn balkon en wietwalm 5 seconden later is echt staggering.
Skaters.
je mag wel een maand nemen om dat allemaal te lezen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeken niet direct, maar dank jeZal vanavond eens kijken
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
De correlatie tussen ratelend geluid onder mijn balkon en wietwalm 5 seconden later is echt staggering.
Skaters.
quote:Zwitserland heropent op 15 juni de grenzen met buurlanden Frankrijk, Duitsland en Oostenrijk.
Whatever. Maar ik hoor dat er binnen Europa nog te veel onduidelijk is om echt op een vakantie in het buitenland te durven hopen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
Duitsland versoepelt toch ook de grens met Nederland?
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
Godver.. lijkt alsof er een meter sneeuw gaat vallen hier..
stuur eff door naar NL aubquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
Godver.. lijkt alsof er een meter sneeuw gaat vallen hier..
1 september, dan gaan we eens kijken wat de stand van zaken isquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whatever. Maar ik hoor dat er binnen Europa nog te veel onduidelijk is om echt op een vakantie in het buitenland te durven hopen.
Nee ik moet 22 augustus al naar Zweden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
1 september, dan gaan we eens kijken wat de stand van zaken is
en dan 24 augustus met corona terug keren....quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik moet 22 augustus al naar Zweden.
Een waterboard.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij bent er een? Je had toch een skateboard of zo![]()
Dat lijkt me een stuk waarschijnlijker jaquote:
Beetje martelen tussen de koffie en de speklapjes door.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk waarschijnlijker ja
En dan weer mopperen over dat ze moet verven om de bloedspetters weg te krijgen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje martelen tussen de koffie en de speklapjes door.
Of dat de scherpe spietsen niet zijn geleverd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan weer mopperen over dat ze moet verven om de bloedspetters weg te krijgen.
Ik ben nog steeds aan het wachten op het gas voor mijn vlammenwerper die ik van het weekend heb besteldquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of dat de scherpe spietsen niet zijn geleverd.
quote:Dit pakket is weliswaar aangekondigd door de verzender maar fysiek nog niet in het GLS systeem aanwezig. Daarom kan nog geen indicatie worden gegeven voor datum en tijd van aflevering.
Ben net terug uit Zweden, ging allemaal primaquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik moet 22 augustus al naar Zweden.
Ik snap je helemaal.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo ik ga iets stoms en wellicht erg kinderachtigs vragen. Bewaar je grappige of kwetsende opmerkingen alsjeblieft voor iemand anders post (of beter: doe gewoon niet).
Is het erg om je slecht te voelen bij twee vriendschappen van je partner als deze twee mensen je altijd zo veel mogelijk pijn proberen te doen en de relatie proberen kapot te maken?
Ik weet niet zo goed wat ik met de gevoelens aan moet en of ze fout zijn. Ik wil mijn vriend helemaal niets verbieden maar ik word zo diep ongelukkig van die twee mensen.
Praat er met hem over? Waarom kunnen ze niet normaal doen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo ik ga iets stoms en wellicht erg kinderachtigs vragen. Bewaar je grappige of kwetsende opmerkingen alsjeblieft voor iemand anders post (of beter: doe gewoon niet).
Is het erg om je slecht te voelen bij twee vriendschappen van je partner als deze twee mensen je altijd zo veel mogelijk pijn proberen te doen en de relatie proberen kapot te maken?
Ik weet niet zo goed wat ik met de gevoelens aan moet en of ze fout zijn. Ik wil mijn vriend helemaal niets verbieden maar ik word zo diep ongelukkig van die twee mensen.
Wat ga je nou weer in de fik steken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het wachten op het gas voor mijn vlammenwerper die ik van het weekend heb besteld
Maarja, het wordt met GLSverstuurd ...
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je nou weer in de fik steken?
Al klaar met wandelenquote:
Dan maak je maar gewoon zin.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal.
Partner heeft zo ook iemand die ik helemaal niet dig. Dus die ziet zij ook alleen als ik er niet bij ben.
Heb je er al met je vriend over gepraat?
Bedankt voor het begrip.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praat er met hem over? Waarom kunnen ze niet normaal doen?
Neemt hij het dan niet voor je op als zoiets gebeurt?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor het begrip.
Wij hebben er al meerdere keren over gepraat en hij weet dat het me doodongelukkig maakt, maar hij wil hen nergens op aanspreken. Ik wil hem niet pushen iets te doen waar hij niet comfortabel mee is, dus daar blijft het meestal bij.
Normaal kan ik dit soort walgelijke personen heel goed handlen, maar het is die connectie (via mijn vriend dus) die we hebben die het onmogelijk maakt in dit geval. Zij kunnen me mezelf van het ene op het andere moment diep laten haten.
Vandaag kreeg ik weer keiharde woorden naar mijn hoofd geslingerd en ik zou het zo graag willen negeren maar ik voel me al uren gruwelijk naar.
Nee en ik weet dus ook niet hoe ik me daar bij moet voelen. Ik wil absoluut niet die needy bimbo zijn. Ik heb daadwerkelijk geen flauw idee of het iets goeds of slechts of neutraals is als je partner in zo'n situatie niet voor je opkomt. Ik weet echt totaal niet of mijn gevoelens eerlijk zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemt hij het dan niet voor je op als zoiets gebeurt?Is dat niet raar?
Archieffotoquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar hoe komen we dan aan prachtige wandelfoto's?
vervelend. wat hebben ze tegen je dan? Zijn het jongens?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee en ik weet dus ook niet hoe ik me daar bij moet voelen. Ik wil absoluut niet die needy bimbo zijn. Ik heb daadwerkelijk geen flauw idee of het iets goeds of slechts of neutraals is als je partner in zo'n situatie niet voor je opkomt. Ik weet echt totaal niet of mijn gevoelens eerlijk zijn.
Het belangrijkste wat een man kan bieden is een veilig en beschermd gevoel aan de vrouw (niet conservatief bedoeld maar zo is het nu eenmaal wel), niet alleen fysiek maar zeker ook tegen verbale zaken dus spreek je vriend daar maar gerust op aan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee en ik weet dus ook niet hoe ik me daar bij moet voelen. Ik wil absoluut niet die needy bimbo zijn. Ik heb daadwerkelijk geen flauw idee of het iets goeds of slechts of neutraals is als je partner in zo'n situatie niet voor je opkomt. Ik weet echt totaal niet of mijn gevoelens eerlijk zijn.
Denk je dat we zo gemeen zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:05 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom niet? Als jij je er kut bij voelt dan voel je je er toch kut bij? Dan moet je daar iets aan doen lijkt mequote:Op woensdag 13 mei 2020 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onder dat huisje?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu wil ik weten of je daar met een bootje onderdoor kan.
Klinkt een beetje als Den Bosch maar wij hebben niet echt een mooi stadhuis.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onder dat huisje?Nee. Maar we hebben wel een plein waar je onderdoor kunt varen. En leuke bruggetjes en het stadhuis
Dordt wel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Den Bosch maar wij hebben niet echt een mooi stadhuis.
Dit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het belangrijkste wat een man kan bieden is een veilig en beschermd gevoel aan de vrouw (niet conservatief bedoeld maar zo is het nu eenmaal wel), niet alleen fysiek maar zeker ook tegen verbale zaken dus spreek je vriend daar maar gerust op aan.
Opgezocht, markant pand wel ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dordt wel.Classicistische gevel, maar gebouwd in 1383 als lakenhal
Hollands classicisme. Past prachtig in z’n omgeving. Leuk om tijdens een open dag de cellen op de zolder te bekijken.quote:
Grote jongenquote:
De Binnendiezequote:Op woensdag 13 mei 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Den Bosch maar wij hebben niet echt een mooi stadhuis.
Zeker mooi.quote:
Ja die bootgidsen maken het verhaal inderdaad een heel stuk boeiender, nou ja het uitzicht is sowieso prachtig maar nog mooier met een verhaal erbij, leuk joh.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker mooi.
2 keer gedaan, eerste keer in 97/98 met de middelbare school en de laatste keer een paar jaar geleden. Had ik voorgesteld aan de activiteiten begeleider hier, en die vond het wel leuk en er was ook genoeg animo voor bij de bewoners![]()
![]()
Bij beide keren gingen we een Bossche bol halen, bij de eerste keer wist iemand uit mijn klas niet wat een Bossche Bol was![]()
![]()
De grootste reden dat ik dat nog een keer wilde is dat ik de eerste keer de gids niet goed kon volgen, want ja daar zit je dan met 10+ 16/17 jarige in de boot en die blijven echt niet allemaal braaf zitten en luisteren naar de gids...
Het zijn vrouwen. Er is nooit specifiek iets voorgevallen. Een van de twee was een ā twee jaar zelfs bijna een vriendin van me aan het worden. De andere heeft haar heel erg beīnvloed. Vanuit die ander komt eigenlijk alles. Ze heeft nogal een sterke mening over alles en iedereen. Ze mag je of ze mag je niet en bij mij is het dat laatste geworden. Sindsdien doet ze deze nare dingen tegen me en verspreid ze allerlei leugens over me. Erg volwassen op je 27e.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vervelend. wat hebben ze tegen je dan? Zijn het jongens?
Ja, ik denk dat ik het zometeen nog maar eens ga proberen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het belangrijkste wat een man kan bieden is een veilig en beschermd gevoel aan de vrouw (niet conservatief bedoeld maar zo is het nu eenmaal wel), niet alleen fysiek maar zeker ook tegen verbale zaken dus spreek je vriend daar maar gerust op aan.
Ik heb sinds er (voor mij) 'nieuwe' mensen in de KSC zijn nare ervaringen gehad waarbij onder andere alles wat ik zei direct werd afgedaan als puberprobleempjes. Vandaar tegenwoordig maar een disclaimer.quote:
Ja, maar ik weet dus niet wat. Ze zelf aanspreken is geen mogelijkheid. Ik ben doodsbang voor ze en weet dat ze zichzelf fantastisch vinden en mij dan nog meer het gevoel gaan geven dat ik dood moet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet? Als jij je er kut bij voelt dan voel je je er toch kut bij? Dan moet je daar iets aan doen lijkt me
Het is goed om dit van jullie te horen. Ik had voor mezelf na het incident van vandaag ook al besloten dat die twee in ieder geval niet welkom gaan zijn in onze nieuwe woning, iets waar ik al maandenlang over heb nagedacht. Dat is een grens die ik nu voor mezelf durf te stellen. Dat jij (en anderen eerder ook al) dit nu zegt durft me daarin misschien wel weer een stap verder te laten gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Nijn, heb het er op een neutraal moment met je vriend over. Als die lui je echt pijn doen/naar behandelen, is dat een prima reden om ze niet te hoeven zien. Betekent niet dat je je vriend iets verbiedt qua contacten, maar dat doet 'ie dan maar als jij er niet bij bent.
dat mis ik aan Dordt, dit soort mooie oude gebouwen. Hier hebben we qua "oud" alleen maar de Dorpsstraat die je een beetje oud en markant kan noemenquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dordt wel.Classicistische gevel, maar gebouwd in 1383 als lakenhal
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:58 schreef Bos81 het volgende:
Vervelend Nijn lijkt me.
Ik ga niet alles terug lezen, want a het gaat me geen ene moer aan en b Ik kan je toch geen goed advies geven of het juiste zeggen.
Dat is hier in Eindhoven ook wel.Veel moderne gebouwen, weinig echt oud. Maar goed de stad heeft gewoon flink geleden tijdens 40-44quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mis ik aan Dordt, dit soort mooie oude gebouwen. Hier hebben we qua "oud" alleen maar de Dorpsstraat die je een beetje oud en markant kan noemen
hoef je niet te pikken toch? Gewoon niet meer welkom bij jou thuisquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn vrouwen. Er is nooit specifiek iets voorgevallen. Een van de twee was een ā twee jaar zelfs bijna een vriendin van me aan het worden. De andere heeft haar heel erg beīnvloed. Vanuit die ander komt eigenlijk alles. Ze heeft nogal een sterke mening over alles en iedereen. Ze mag je of ze mag je niet en bij mij is het dat laatste geworden. . Erg volwassen op je 27e.
[..]
Ja, ik denk dat ik het zometeen nog maar eens ga proberen.
[..]
Ik heb sinds er (voor mij) 'nieuwe' mensen in de KSC zijn nare ervaringen gehad waarbij onder andere alles wat ik zei direct werd afgedaan als puberprobleempjes. Vandaar tegenwoordig maar een disclaimer.
[..]
Ja, maar ik weet dus niet wat. Ze zelf aanspreken is geen mogelijkheid. Ik ben doodsbang voor ze en weet dat ze zichzelf fantastisch vinden en mij dan nog meer het gevoel gaan geven dat ik dood moet.
Ah had moeten doorlezenquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn vrouwen. Er is nooit specifiek iets voorgevallen. Een van de twee was een ā twee jaar zelfs bijna een vriendin van me aan het worden. De andere heeft haar heel erg beīnvloed. Vanuit die ander komt eigenlijk alles. Ze heeft nogal een sterke mening over alles en iedereen. Ze mag je of ze mag je niet en bij mij is het dat laatste geworden. Sindsdien doet ze deze nare dingen tegen me en verspreid ze allerlei leugens over me. Erg volwassen op je 27e.
[..]
[..]
Ik heb sinds er (voor mij) 'nieuwe' mensen in de KSC zijn nare ervaringen gehad waarbij onder andere alles wat ik zei direct werd afgedaan als puberprobleempjes. Vandaar tegenwoordig maar een disclaimer.
[..]
Ja, maar ik weet dus niet wat. Ze zelf aanspreken is geen mogelijkheid. Ik ben doodsbang voor ze en weet dat ze zichzelf fantastisch vinden en mij dan nog meer het gevoel gaan geven dat ik dood moet.
Allereerst super vervelend dat je je zo voelt. Je kiest je partner en niet zijn vrienden. Die krijg je er op de koop toe bij. Het is een beetje lastig in te schatten voor me want je vertelt eigenlijk niet precies wat ze allemaal doen. Leugens over je verspreiden is niet ok natuurlijk. Overigens komt dit gedrag voor bij alle leeftijden, kinderen, volwassenen en zelfs oude besjes in een bejaardentehuis. Heeft niets met volwassenheid te maken maar met karakter.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zijn vrouwen. Er is nooit specifiek iets voorgevallen. Een van de twee was een ā twee jaar zelfs bijna een vriendin van me aan het worden. De andere heeft haar heel erg beīnvloed. Vanuit die ander komt eigenlijk alles. Ze heeft nogal een sterke mening over alles en iedereen. Ze mag je of ze mag je niet en bij mij is het dat laatste geworden. Sindsdien doet ze deze nare dingen tegen me en verspreid ze allerlei leugens over me. Erg volwassen op je 27e.
[..]
[..]
[..]
Ja dit. Je huis is je heiligdom. Daar moet je geen negatieve invloeden binnenlaten. En je mag ook best van je vriend verwachten dat hij daar begrip voor heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoef je niet te pikken toch? Gewoon niet meer welkom bij jou thuis
Vind ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoef je niet te pikken toch? Gewoon niet meer welkom bij jou thuis
Ach, ik ga daar niet te veel over nadenken, ben blij dat het nu anders isquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah had moeten doorlezenBen nog niet thuis in de splitsquotes. Vervelend dat je dat zo hebt opgevat. Weet niet of het zo is bedoeld. misschien zijn ze jaloers opje leeftijd
K ben dat stiekem wel een beetje :p
Ik vermoed beiden wel, maar ze hebben ook beiden een relatie. Ik denk wel dat dit is weggegaan toen ze hem beter leerden kennen, want toen kwam het 'misbruik maken van'-gedeeltequote:Op woensdag 13 mei 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
Heeft die chick ooit iets i je vriend gezien?
Altijd die vrouwen he
maar eerlijk, ik zou aangeven aan je vriend dat je die 2 echt niet tof vind. Dat hij zelf moeten wete die met ze doet maar dat je ze niet meer bij jullie thuis wilt hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ze behandelen mijn vriend trouwens ook nogal naar (ze maken heel veel misbruik van het feit dat hij geen ruggengraat heeft en niet goed voor zichzelf kan opkomen, op allerlei gebieden, financieel, sociaal, mentaal, z'n auto, etc.) En waarschijnlijk pikt hij dit dus omdat jawel, hij geen ruggengraat heeft. Ik hoop dat hij op een dag inziet dat hij deze meiden beter kwijt dan rijk kan zijn en dat is dan géén uitspraak van een jaloerse vriendin.
[..]
Ach, ik ga daar niet te veel over nadenken, ben blij dat het nu anders is.
ja zijn gewoon parasieten dus. Betaald hij dan veel als ze er zijn? Of koopt die de wiet ofzo? Gee idee wat jullie doen samen :pquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vermoed beiden wel, maar ze hebben ook beiden een relatie. Ik denk wel dat dit is weggegaan toen ze hem beter leerden kennen, want toen kwam het 'misbruik maken van'-gedeelte.
Dit exact, is ook wel een minimaal iets wat je mag verwachten uit een relatie.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
maar je vriend zou het niet moeten pikken dat zijn vrienden zo over zijn vriendin praten.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Thanks allemaal voor jullie begrip, advies en inzichten!
Even babbelen.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
anders vraag je aan je vriend of hij ook een fok account maakt, dan leggen wij het wel uit :p
Sowieso is zijn kant van het verhaal horen wel prettig om goed advies te kunnen geven.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
anders vraag je aan je vriend of hij ook een fok account maakt, dan leggen wij het wel uit :p
Even door een bushokje tiefen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Hier sluit ik me overigens ook bij aan. Je geeft (onbedoeld) iemand wel heel veel macht over je zo.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Allereerst super vervelend dat je je zo voelt. Je kiest je partner en niet zijn vrienden. Die krijg je er op de koop toe bij. Het is een beetje lastig in te schatten voor me want je vertelt eigenlijk niet precies wat ze allemaal doen. Leugens over je verspreiden is niet ok natuurlijk. Overigens komt dit gedrag voor bij alle leeftijden, kinderen, volwassenen en zelfs oude besjes in een bejaardentehuis. Heeft niets met volwassenheid te maken maar met karakter.
Ik lees dat je ook zegt dat ze dingen tegen je zeggen waardoor je jezelf ineens intens haat. En dat je doodsbang voor ze bent. Dat is niet goed, daar zal je jezelf tegen moeten leren wapenen.
Dit soort vragen vind ik een beetje eng om te beantwoorden want we horen natuurlijk alleen jouw kant van het verhaal. Ik kan wel gaan zeggen dat je vriend het voor je op moet nemen maar dat is lastig want ik weet totaal niet wat er verder speelt en in hoeverre jouw onzekerheid hierin meespeelt. Wat ik wel weet is dat je altijd erg op moet passen met het kritiek hebben op de vrienden van je partner. Het zijn zijn vrienden.
En die disclaimer is echt een beetje flauw.
Zie je, zo erg zijn we nietquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Thanks allemaal voor jullie begrip, advies en inzichten!
Even babbelen.
Wacht ff dit wordt lachen. Hier moet ik bij zijnquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Even wachten op het account RockRammelaar dan maar.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht ff dit wordt lachen. Hier moet ik bij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |