abonnement Unibet Coolblue
pi_193101035
quote:
Hoewel Estelle Cruijff momenteel nog heerlijk kan vertoeven vanuit haar miljoenenappartement aan het Vondelpark in Amsterdam, zou het zomaar kunnen gebeuren dat ze op zoek moet naar een nieuwe woning.

Estelle is al tijden verwikkeld in een ruzie met de steenrijke zakenman die haar eerder juist aan de prachtwoning heeft geholpen. Ze zou inmiddels een schuld van 160.000 euro bij hem hebben. In februari werd al bekend dat de zakenman naar de rechter was gestapt om middels een beslaglegging alsnog aan zijn geld te komen. Dat heeft vooralsnog echter geen effect gehad.

In februari bepaalde de rechter dat Estelle en de zakenman eerst moesten proberen zelf tot een overeenkomst te komen. Mocht dat 20 mei nog niet zijn gelukt, dan zal de rechter zich alsnog over de situatie buigen en beslissen of ze wel of niet in het miljoenenappartement kan blijven wonen. De advocaat van Estelle heeft aan Shownieuws laten weten dat de twee er nog steeds niet uit zijn gekomen. De kans dat dat volgende week in een keer wel is gebeurd, is dan ook erg klein en dus zal Estelle mogelijk afscheid moeten nemen van haar geliefde appartement.

Estelle kocht het huis in 2017 van de zakenman. Opmerkelijk genoeg leende ze het benodigde geld hiervoor, zo’n 1,2 miljoen euro, bij dezelfde man. De afbetaling hiervan blijkt echter moeilijker dan gedacht en zo kon het gebeuren dat er een betalingsachterstand van 160.000 euro is ontstaan.
bron

Voormalig vriendin Badr Hari en ex-vrouw Ruud Gullit van wie zij alimentatie ontvangt. Wat Estelle verder voor de kost doet is kennelijk niet genoeg om de rekeningen te betalen.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:26:07 #2
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193101113
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:21 schreef Mylene het volgende:


Voormalig vriendin Badr Hari en ex-vrouw Ruud Gullit van wie zij alimentatie ontvangt. Wat Estelle verder voor de kost doet is kennelijk niet genoeg om de rekeningen te betalen.
De beentjes spreiden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Spellchecker woensdag 13 mei 2020 @ 12:47:58 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193101344
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:26 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

De beentjes spreiden.
Kennelijk niet genoeg.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:48:05 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193101346
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:26 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

De beentjes spreiden.
Net als Sylvie en Yolanthe
#KICKOUTZP
pi_193101557
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:48 schreef wollah het volgende:

[..]

Net als Sylvie en Yolanthe
Ja precies want die verdienen niet hun eigen geld....
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:13:28 #6
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_193101627
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja precies want die verdienen niet hun eigen geld....
https://www.rtlnieuws.nl/(...)inancieel-zwaar-weer

die heeft het ook 'moeilijk'
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:17:58 #7
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193101676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja precies want die verdienen niet hun eigen geld....
Ja ze vallen nooit op een stratenmaker of bakker maar altijd op rijke beroemdheden. Maar het ligt niet aan hun bankrekening hoor!! :')
#KICKOUTZP
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:26:47 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193101793
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:17 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja ze vallen nooit op een stratenmaker of bakker maar altijd op rijke beroemdheden. Maar het ligt niet aan hun bankrekening hoor!! :')
Maat die doen zelf ook dingen toch? Presenteren, een modelijn, opdraven in tv programma's tegen betaling. Van Estelle vraag ik me serieus af waar die haar geld vandaan haalt, of komt die ook nog wel eens langs op tv?
pi_193101928
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:26 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Maat die doen zelf ook dingen toch? Presenteren, een modelijn, opdraven in tv programma's tegen betaling. Van Estelle vraag ik me serieus af waar die haar geld vandaan haalt, of komt die ook nog wel eens langs op tv?
Nee ze zou toen een programma doen met Leco maar dat zagen ze vanaf omdat ze toen negatief in het nieuws kwam met Badr.

Volgens mij moet ze het echt van rijke mannen hebben.
pi_193103275
quote:
19s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:13 schreef Gunner het volgende:

[..]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)inancieel-zwaar-weer

die heeft het ook 'moeilijk'
Ze heeft gezegd dat ze een nieuw bedrijf heeft opgestart wat nu stilstaat net zoals vele andere bedrijven. De media hebben er een of ander opgeklopt verhaal van gemaakt dat zij ( persoonlijk) in zwaar weer zit. Zoals de media het heeft geformuleerd zat ze daar enorm ziekig over te doen, maar ook de media zet haar graag in het verdom hoekje en ik denk dat dat komt omdat ze nooit het achterste van haar tong laat zien en zich heel bewust is van zichzelf en haar woorden.
Sylvie verdiende al tijdens haar huwelijk met Rafael haar eigen geld door onder andere het presenteren van grote tv shows bij de Duitse RTL.
Je mag haar niet sympathiek vinden en gemaakt maar dat ze voor hoer uitgemaakt wordt gaat echt veel te ver. Ze heeft het zakelijk heel goed voor elkaar en is een ster in personal branding en daar verdient ze bakken met geld mee.
Haar continu weg zetten als een golddigger die haar beentjes uit elkaar doet is niet terecht.

Daarnaast verkeerd bijna iedereen in soortgelijke kringen als wat je zelf bent. Het is helemaal niet gek dat zij andere rijke mensen en daarmee ook rijke mannen tegen het lijf loopt want in die kringen verkeerd ze nou eenmaal.

Estelle Cruijf daarentegen is hele andere koek. Die schuurt wel tegen alles aan wat rijk is om zelf relevant te blijven en omdat ze te lui is om te werken. Daarom kokketeert ze ook zo graag met haar bekende achternaam maar ondertussen heeft ze nog nooit laten zien dat ze zelf ook iets kan. Ze krijgt ook maar iets van ¤3000 alimentatie van Ruud Gullit omdat ook de rechter vond dat ze zelf weleens kon gaan werken.
Nogmaals, je mag Sylvie niet sympthiek vinden maar haar over dezelfde kam scheren als Estelle gaat mank.

[ Bericht 5% gewijzigd door Deemmster op 13-05-2020 15:12:20 ]
pi_193103323
Nouja, het is Estelle niet gelukt wat Sylvie wel gelukt is; Jezelf omhoog neuken en vanuit daar een carrière starten.

Hoe ik daar bij kom?
Toen ik nog heul jong was heb ik verkering gehad met een profvoetballer...Sylvie was toen nog niet relevant...ze deed toen zo'n kinderprogramma en stond verder altijd langs de lijn bij die voetbalclub....zoekende naar een voetballer.
Uiteindelijk heeft ze Rafaël geschaakt en de rest is geschiedenis.

Sylvie had duidelijk een doel voor ogen; Een voetballer aan de haak slaan.
pi_193103369
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:10 schreef Brybry het volgende:
Nouja, het is Estelle niet gelukt wat Sylvie wel gelukt is; Jezelf omhoog neuken en vanuit daar een carrière starten.

Hoe ik daar bij kom?
Toen ik nog heul jong was heb ik verkering gehad met een profvoetballer...Sylvie was toen nog niet relevant...ze deed toen zo'n kinderprogramma en stond verder altijd langs de lijn bij die voetbalclub....zoekende naar een voetballer.
Uiteindelijk heeft ze Rafaël geschaakt en de rest is geschiedenis.

Sylvie had duidelijk een doel voor ogen; Een voetballer aan de haak slaan.
Nou ja je mag natuurlijk ook best doelen hebben in het leven. Als dat doel is om een prof voetballer aan de haak te slaan om bekend te worden dan is dat ieders recht.
Uiteindelijk was ze het zelf die die grote shows stond te presenteren in Duitsland dus ze kan toch echt wel iets. Ze heeft zichzelf een setje gegeven nou ja dat mag natuurlijk gewoon.
En blijkbaar heeft ze wel bepaalde talenten anders was ze allang in de vergetelheid geraakt.
pi_193103401
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:14 schreef Deemmster het volgende:

[..]

Nou ja je mag natuurlijk ook best doelen hebben in het leven. Als dat doel is om een prof voetballer aan de haak te slaan om bekend te worden dan is dat ieders recht.
Uiteindelijk was ze het zelf die die grote shows stond te presenteren in Duitsland dus ze kan toch echt wel iets. Ze heeft zichzelf een setje gegeven nou ja dat mag natuurlijk gewoon.
Ze heeft er zeker iets moois van gemaakt.
Ik kan haar echter niet uitstaan want niks aan die vrouw is echt.
Maar, respect dat ze het zo ver heeft weten te schoppen.
pi_193103481
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:15 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ze heeft er zeker iets moois van gemaakt.
Ik kan haar echter niet uitstaan want niks aan die vrouw is echt.
Maar, respect dat ze het zo ver heeft weten te schoppen.
[quote]1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:15 schreef Brybry het volgende:

Ja dat mag natuurlijk ook gewoon. Ze komt ook over op mij als een enorme controlfreak en daardoor gemaakt.

Maar hoe zij altijd wordt weggezet door menigeen vind ik niet terecht. Zeker niet in vergelijking met Estelle die ik nog van vroeger ken en echt heel erg onaardig en onsympathiek is. Zij kan niet eens doen alsof ze wel aardig is. Heel erg omhooggevallen en heel onprofessioneel. Dingen die ik over Sylvie nooit gehoord heb terwijl ik heel veel contacten had in tv en modellenland vroeger (vandaar dat ik toen ook kennis gemaakt heb met Estelle want zij was toen nog met Ruud).
pi_193103572
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:22 schreef Deemmster het volgende:

[..]

[quote][ afbeelding ] Op woensdag 13 mei 2020 15:15 schreef Brybry het volgende:

Ja dat mag natuurlijk ook gewoon. Ze komt ook over op mij als een enorme controlfreak en daardoor gemaakt.

Maar hoe zij altijd wordt weggezet door menigeen vind ik niet terecht. Zeker niet in vergelijking met Estelle die ik nog van vroeger ken en echt heel erg onaardig en onsympathiek is. Zij kan niet eens doen alsof ze wel aardig is. Heel erg omhooggevallen en heel onprofessioneel. Dingen die ik over Sylvie nooit gehoord heb terwijl ik heel veel contacten had in tv en modellenland vroeger (vandaar dat ik toen ook kennis gemaakt heb met Estelle want zij was toen nog met Ruud).
Oh zo zie je maar weer. Ik dacht echt dat Estelle vergeleken met Sylvie een schatje zou zijn...
Niet dus..
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:33:19 #16
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193103653
Ik was aan het googelen om te zien wat Estelle tegenwoordig doet en kwam zo op haar insta.... had ze altijd al van die enorme eendenlippen?
pi_193103673
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:28 schreef Brybry het volgende:

[..]

Oh zo zie je maar weer. Ik dacht echt dat Estelle vergeleken met Sylvie een schatje zou zijn...
Niet dus..
Nee juist niet. Sylvie is aardig en professioneel. Heb ik ook weleens ontmoet en deed heel beleefd.

Het tegenovergestelde was het geval met Estelle. Onbeleefd, onaardig en hooghartig. Aan haar merk je ook heel erg dat ze op je neerkijkt.
pi_193103694
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:33 schreef herverwijderd het volgende:
Ik was aan het googelen om te zien wat Estelle tegenwoordig doet en kwam zo op haar insta.... had ze altijd al van die enorme eendenlippen?
Dat is niet het enige wat ze heeft laten doen hoor _O-
pi_193103729
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:34 schreef Deemmster het volgende:

[..]

Nee juist niet. Sylvie is aardig en professioneel. Heb ik ook weleens ontmoet en deed heel beleefd.

Het tegenovergestelde was het geval met Estelle. Onbeleefd, onaardig en hooghartig. Aan haar merk je ook heel erg dat ze op je neerkijkt.
Oh, dat Sylvie aardig en beleefd overkomt , geloof ik gelijk. Dat is ook zo. Het is alleen zo nep al wat
_O-

Estelle moet der luie arrogante kont gewoon aan het werk zetten zodat ze haar appartement kan betalen of een cursusje afnemen bij Sylvie...
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:40:07 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193103763
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:36 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat is niet het enige wat ze heeft laten doen hoor _O-
Nee, maar zo in die eerste foto die ik op haar insta zie zijn die lippen wel heel erg nadrukkelijk aanwezig.
pi_193103884
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:38 schreef Brybry het volgende:

[..]

Oh, dat Sylvie aardig en beleefd overkomt , geloof ik gelijk. Dat is ook zo. Het is alleen zo nep al wat
_O-

Estelle moet der luie arrogante kont gewoon aan het werk zetten zodat ze haar appartement kan betalen of een cursusje afnemen bij Sylvie...
Ik weet niet of dat nep is of niet. Zo goed ken ik haar niet. Ze komt wel over alsof ze netjes is opgevoed.

Sylvie staat namelijk geen mensen uit te lachen zoals ik Estelle wel heb zien doen op feestjes waar ze mocht komen omdat ze getrouwd was met Ruud Gullit.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:47:00 #22
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_193103903
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:06 schreef Deemmster het volgende:
Haar continu weg zetten als een golddigger die haar beentjes uit elkaar doet is niet terecht.
Dat doe ik niet. Johan Derksen heeft dat onlangs gedaan en toen ik daar wat over zocht kwam ik een of ander programma tegen van jeroen van der boom waar ze daarover aan het uithuilen was.... in een pakje met een heel erg diep decolleté.

Ze doet in ieder geval niet haar best om de vooroordelen die over haar bestaan weg te nemen, en nee, ik vind haar inderdaad niet sympathiek.
pi_193103963
quote:
19s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:47 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. Johan Derksen heeft dat onlangs gedaan en toen ik daar wat over zocht kwam ik een of ander programma tegen van jeroen van der boom waar ze daarover aan het uithuilen was.... in een pakje met een heel erg diep decolleté.

Ze doet in ieder geval niet haar best om de vooroordelen die over haar bestaan weg te nemen, en nee, ik vind haar inderdaad niet sympathiek.
Welnee ze was helemaal niet aan het uithuilen. Ze legde gewoon uit dat het een slechte start was voor haar bedrijf. En dat is het ook dis waarom mag ze dat niet zeggen.
Ze had trouwens een prachtig pak aan wat haar ook nog eens geweldig stond.

En waarom zou ze haar best moeten doen om die vooroordelen weg te nemen?
Ze kan het toch niet goed doen. Ergens vind ik het juist mooi dat ze dat niet doet. Blijkbaar interesseert het haar niet genoeg (wat haar goed recht is natuurlijk) en ondertussen is ze wel onderwerp van gesprek. Precies waar zij haar centjes mee verdient.

Maar goed dit topic gaat over Estelle en haar schuld van 160K die ze af moet lossen.
Iets waar Sylvie haar hand niet voor hoeft om te draaien.

Benieuwd met welke oude miljonair Estelle op de proppen komt om dit probleem voor op te lossen. Inmiddels is ze zelf ook al wat ouder en zelfs als influencer mislukt dus het zal mij benieuwen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Deemmster op 13-05-2020 15:58:41 ]
pi_193104180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:45 schreef Deemmster het volgende:

[..]


Sylvie staat namelijk geen mensen uit te lachen zoals ik Estelle wel heb zien doen op feestjes waar ze mocht komen omdat ze getrouwd was met Ruud Gullit.
Begrijp me niet verkeerd hoor. Sylvie is professioneel, goed opgevoed en weet wat ze wil. Een gehaaide zakenvrouw, dat is ze en dat heeft haar geen windeieren gelegd. Daar heb ik alle respect voor. Bedoel, ze is begonnen als neukertje en kijk haar nu :7


Maar wacht, WTF?! Mensen uitlachen op feestjes. Wow. -O-
Dat is écht héél naar.
pi_193104392
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef Brybry het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd hoor. Sylvie is professioneel, goed opgevoed en weet wat ze wil. Een gehaaide zakenvrouw, dat is ze en dat heeft haar geen windeieren gelegd. Daar heb ik alle respect voor. Bedoel, ze is begonnen als neukertje en kijk haar nu :7


Maar wacht, WTF?! Mensen uitlachen op feestjes. Wow. -O-
Dat is écht héél naar.
Het was ook echt heel naar. Ik kreeg de rillingen van haar. Ik stond met haar aan zo’n statafel bij een gala van War Child en daar stond ze zulk vreselijk kut gedrag te vertonen. Ik ben ergens anders gaan staan want die meid was echt vervelend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')