Heb jij een paar goede statements nodig? Dan huur je 'm toch gewoon een avondje? Moet je alleen even vragen in welke statement je de fooi mag steken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
je kan hem boeken als statement maker .
Zie je, daar ga je al
quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij en paar goede statements nodig? Dan huur je 'm toch gewoon een avondje? Moet je alleen even vragen in welke statement je de fooi mag steken.
Hij lijkt er ook op.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:29 schreef Karzai het volgende:
jij bent toch ook influencer fles? met je travelsnacks
“Het is mijn missie om een steentje bij te dragen tegen klimaatverandering. Ik wil daarom iedereen laten zien wat wij de wereld aandoen.” – Roderick Pijlsquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
https://www.despreker.nl/roderick-pijls/
quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja liever dat hij zijn statements ergens steekt
wat ga je vandaag doen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
“Het is mijn missie om een steentje bij te dragen tegen klimaatverandering. Ik wil daarom iedereen laten zien wat wij de wereld aandoen.” – Roderick Pijls
Klinkt als mijn neefje, beetje hetzelfde type en uiterlijk ook, kakelkakel over het milieu maar tuft op land rond in een R8 en op water met twee keer 850 pk onder zijn harige ballenquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
“Het is mijn missie om een steentje bij te dragen tegen klimaatverandering. Ik wil daarom iedereen laten zien wat wij de wereld aandoen.” – Roderick Pijls
Goede vraag, daar moet ik nog even een passend antwoord op construeren.quote:
Spannend wat je weet te verzinnenquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede vraag, daar moet ik nog even een passend antwoord op construeren.
Joop z'n haar is epischer.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
mochten jullie zon zwabberhoofd kennen die gewoon normaal functioneert en geen dakloze is ... hou ik mij aanbevolen
Ach, is ze ziekjes?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn poes weigert te drinken en eten
Tis wachten op de eerste marokkaan die op een hometrainer of spinning bike springt en denkt een fiets te jatten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
in dne haag is er trouwens een sportschool die zijn toestellen buiten heeft gezetDie is nu open
![]()
Jij gaat zeker weer vervenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |