abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193095404
Er is grondig onderzoek gedaan naar het woord COVID-19. En wat blijkt? 😳
Als je de C vervangt door een Z, de V voor een N, de I door een M, de O door een E, de 9 door een T, de 1 door een S en het verbindingsstreepje door een A, dan staat er ZNMDETSA. Hussel die letters door elkaar en je krjjgt: ZENDMAST.

Ik ben geen complotdenker, maar dit kan natuurlijk geen toeval zijn.....
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_193095423
Theo maassen :p
pi_193095433
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_193095578
_O- _O- _O- _O- _O- _O- >:O
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_193095655
Echt lachuh deze topicje
pi_193096571
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:39 schreef Chinless het volgende:
Als je de C vervangt door een Z, de V voor een N, de I door een M, de O door een E, de 9 door een T, de 1 door een S en het verbindingsstreepje door een A, dan staat er ZNMDETSA. Hussel die letters door elkaar en je krjjgt: ZENDMAST.

Silly twohat
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_193097977
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:39 schreef Chinless het volgende:

Oh noes! :o :o :o :o

Tevens:

Ik denk dat chemtrails ons altijd hebben beschermd tegen Corona. Toen er geen corona was, zat de lucht wel vol met chemtrails, nu er geen chemtrails zijn grijpt Corona ineens als een malle om zich heen!
Daarom denk ik ook dat er diverse grote organisaties zijn die een NWO nastreven maar die onderling ruzie hebben gekregen. Op het moment legt de chemtrail-club het af tegen de club die Corona wil gebruiken om dit doel na te streven.

OPEN JE OGE MENSON!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 09:03:49 #8
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193098315
Haha ja
A child is born with no state of mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: