abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 mei 2020 @ 23:52:24 #251
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095563
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
Dus uh, kunnen we morgen ook uitstellen? Als in, voor altijd?

Context: m'n afgelopen vrijdag 14 geworden hondje heeft helaas al een tijd lang problemen met haar gezondheid. Begin dit jaar had ze een tumor op haar achterpoot, die zo groot was gegroeid waardoor de huid was gebarsten en er een vrij grote wond was ontstaan, die behoorlijk bloedde. We hebben haar toen nog laten opereren, en daar leek ze redelijk uit te komen.

Afgelopen maanden kwamen er alleen telkens wel kleine dingen bij, ze moest steeds vaker uitgelaten worden (zo om de twee uur, soms zelfs vaker), ze werd steeds trager, opstaan leek meer moeite te kosten, etc etc. Aan de andere kant had ze ook nog zo veel goede momenten: ze reageerde enthousiast op andere mensen en aandacht, altijd wel zin in eten en andere lekkere dingen, genieten van lekker buiten kunnen zijn.

Vanmorgen was het weer mis, ik begreep van m'n ouders (waar m'n hond woont) dat er weer een tumor was, groter en op een iets andere plek op haar achterpoot. Weer was de plek opengesprongen, dus weer heel veel bloed. De dierenarts heeft de wond kunnen sluiten, maar verder zijn er geen opties meer. Het is niet te zeggen wat de tumoren verder hebben aangericht in het lichaam, en waar ze zitten. Je ziet bijna niks aan het gedrag van m'n hond zelf, ze slaapt alleen nog meer dan anders. Ze laat niks van pijn merken, maar ik ben er bang voor. Honden houden zich vaak heel groot.

Omdat er dus geen opties meer zijn, en dit alleen maar erger kan worden, is het dus het einde. En dat gaat dus morgen gebeuren. Het is zo raar om hier een afspraak voor te hebben, en om dat te bespreken terwijl de hond in kwestie gewoon nog rustig voor je neus ligt te slapen (ze is btw zo doof als het maar kan, dus daar krijgt ze niks van mee). Ik ben op een gegeven moment maar weer naar huis gegaan, ze was toch aan het slapen, en mezelf kennende zou ik, als ik was gebleven, haar regelmatig even opgezocht hebben om haar even te aaien (wat ze waarschijnlijk bloed irritant vindt, "Laat me toch lekker slapen, mens!").

Inmiddels heel wat emoties verder (en heel veel afleiding), voelt het nu een beetje als aftellen. Dat is echt een vreselijk gevoel, en om morgen weer die kant op te gaan wordt waarschijnlijk heel zwaar. Met alle corona maatregelen mag er maar één persoon bij het moment zelf aanwezig zijn, en ik weet echt nog niet of ik dat überhaupt zie zitten. Alles is zo dubbel, en dat maakt het niet makkelijker. Rationeel gezien weet ik dat ze een heel mooi en lang leven met ons heeft gehad, en dat er op een gegeven moment echt een einde aan komt. Maar ratio en emoties zijn het praktisch nooit met elkaar eens, en in deze kwesties vechten de emoties keihard om de spotlight op te eisen.

Van me af schrijven helpt en lucht een (klein) beetje op, dus weer even een dagboek post vanuit mij. In het klein, dan neemt het wat minder ruimte in. :)

Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte morgen! Het is altijd zwaar om een huisdier in te moeten laten slapen ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193095567
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:

[..]

:Y

Toch vond ik het vond ik het nog best een leuk liedje van die jongen uit Arrested Developement.
Ik had er niet veel mee :P Maar wel leuk dat er eens iemand van Andra Chansen echt naar het ESF ging!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193095569
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:49 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah daar ben je weer
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193095572
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Misschien ben ik dat wel!
*krijgt ineens een heel ander beeld van Strani*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 12 mei 2020 @ 23:54:29 #255
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Misschien ben ik dat wel!
Je ziet inderdaad altijd wel oranje nu je het zegt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193095589
@Cyan9 Ah shit wat klote ;( veel sterkte morgen :*
pi_193095592
Sterkte Cyan9!
  dinsdag 12 mei 2020 @ 23:56:19 #258
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_193095598
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:39 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

OH WAT MOOI DIT O+

En zo verdiend ook met dat prachtige nummer. Portugal was ook mijn favoriet in 2008!

Jij was daar dus live bij?
Ja *O* En het was zo`n ongelofelijke ervaring om het een keer van zo dichtbij mee te maken.
In de 2de week kwam in Belgrado aan en nadat ik de accreditatie had opgehaald werd ik meegesleurd naar de hal, waarop dat moment Portugal bezig was met de repetitie.

Op de een of andere manier was Portugal me niet opgevallen tijdens de nationale selecties, maar op dat moment viel ik als een blok voor haar.
De rest van het team had dezelfde voorkeur (naast Albanië, Servië, Ukraine) en we kregen het voor elkaar om Vania in haar hotel te interviewen.

En dat zit je tijdens die halve finale in spanning en kijk je elkaar na 9 enveloppen aan met een blik van het zal toch niet waar zijn. Maar gelukkig de 10de was voor Portugal. En dat de hele zaal dan Portugal loopt te roepen, kippenvel. Zelfs nu 12 jaar later.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  dinsdag 12 mei 2020 @ 23:56:48 #259
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193095603
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Huh wat waar? :o Zat Daan ook in Soldaat van Oranje?
Ja ook in dat filmpje dat ik net stuurde :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 23:58:24 #260
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193095615
Serieus, heeft Merol in een musical gespeeld, dat wist ik helemaal niet _O- learning all the time
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 12 mei 2020 @ 23:58:37 #261
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193095618
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
Dus uh, kunnen we morgen ook uitstellen? Als in, voor altijd?

Context: m'n afgelopen vrijdag 14 geworden hondje heeft helaas al een tijd lang problemen met haar gezondheid. Begin dit jaar had ze een tumor op haar achterpoot, die zo groot was gegroeid waardoor de huid was gebarsten en er een vrij grote wond was ontstaan, die behoorlijk bloedde. We hebben haar toen nog laten opereren, en daar leek ze redelijk uit te komen.

Afgelopen maanden kwamen er alleen telkens wel kleine dingen bij, ze moest steeds vaker uitgelaten worden (zo om de twee uur, soms zelfs vaker), ze werd steeds trager, opstaan leek meer moeite te kosten, etc etc. Aan de andere kant had ze ook nog zo veel goede momenten: ze reageerde enthousiast op andere mensen en aandacht, altijd wel zin in eten en andere lekkere dingen, genieten van lekker buiten kunnen zijn.

Vanmorgen was het weer mis, ik begreep van m'n ouders (waar m'n hond woont) dat er weer een tumor was, groter en op een iets andere plek op haar achterpoot. Weer was de plek opengesprongen, dus weer heel veel bloed. De dierenarts heeft de wond kunnen sluiten, maar verder zijn er geen opties meer. Het is niet te zeggen wat de tumoren verder hebben aangericht in het lichaam, en waar ze zitten. Je ziet bijna niks aan het gedrag van m'n hond zelf, ze slaapt alleen nog meer dan anders. Ze laat niks van pijn merken, maar ik ben er bang voor. Honden houden zich vaak heel groot.

Omdat er dus geen opties meer zijn, en dit alleen maar erger kan worden, is het dus het einde. En dat gaat dus morgen gebeuren. Het is zo raar om hier een afspraak voor te hebben, en om dat te bespreken terwijl de hond in kwestie gewoon nog rustig voor je neus ligt te slapen (ze is btw zo doof als het maar kan, dus daar krijgt ze niks van mee). Ik ben op een gegeven moment maar weer naar huis gegaan, ze was toch aan het slapen, en mezelf kennende zou ik, als ik was gebleven, haar regelmatig even opgezocht hebben om haar even te aaien (wat ze waarschijnlijk bloed irritant vindt, "Laat me toch lekker slapen, mens!").

Inmiddels heel wat emoties verder (en heel veel afleiding), voelt het nu een beetje als aftellen. Dat is echt een vreselijk gevoel, en om morgen weer die kant op te gaan wordt waarschijnlijk heel zwaar. Met alle corona maatregelen mag er maar één persoon bij het moment zelf aanwezig zijn, en ik weet echt nog niet of ik dat überhaupt zie zitten. Alles is zo dubbel, en dat maakt het niet makkelijker. Rationeel gezien weet ik dat ze een heel mooi en lang leven met ons heeft gehad, en dat er op een gegeven moment echt een einde aan komt. Maar ratio en emoties zijn het praktisch nooit met elkaar eens, en in deze kwesties vechten de emoties keihard om de spotlight op te eisen.

Van me af schrijven helpt en lucht een (klein) beetje op, dus weer even een dagboek post vanuit mij. In het klein, dan neemt het wat minder ruimte in. :)

Wat naar ;( En zeker ook als het net lijkt alsof ze nog steeds 'gezond' is. Waardoor je dan toch gaat twijfelen. Maar je hebt gelijk, dit is wel de beste keuze.

Als jij niet met haar meegaat morgen, doet één van je ouders het? De keuze is uiteindelijk aan jou maar voor haar zou het het beste zijn als degene met wie ze de grootste band had erbij is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 12 mei 2020 @ 23:59:16 #262
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095625
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:56 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Ja *O* En het was zo`n ongelofelijke ervaring om het een keer van zo dichtbij mee te maken.
In de 2de week kwam in Belgrado aan en nadat ik de accreditatie had opgehaald werd ik meegesleurd naar de hal, waarop dat moment Portugal bezig was met de repetitie.

Op de een of andere manier was Portugal me niet opgevallen tijdens de nationale selecties, maar op dat moment viel ik als een blok voor haar.
De rest van het team had dezelfde voorkeur (naast Albanië, Servië, Ukraine) en we kregen het voor elkaar om Vania in haar hotel te interviewen.

En dat zit je tijdens die halve finale in spanning en kijk je elkaar na 9 enveloppen aan met een blik van het zal toch niet waar zijn. Maar gelukkig de 10de was voor Portugal. En dat de hele zaal dan Portugal loopt te roepen, kippenvel. Zelfs nu 12 jaar later.
Dat lijkt mij een hele mooie ervaring geweest _O_

Hoe was Belgrado overigens? Zou daar in principe in september naar toe gaan, maar dat wordt dan volgend jaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 23:59:29 #263
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193095627
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
Dus uh, kunnen we morgen ook uitstellen? Als in, voor altijd?

Ohh nee ;( Heel heel veel knuffels en sterkte morgen :* O+ Wat een rotsituatie ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:02:47 #264
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:58 schreef Strani het volgende:

[..]

Wat naar ;( En zeker ook als het net lijkt alsof ze nog steeds 'gezond' is. Waardoor je dan toch gaat twijfelen. Maar je hebt gelijk, dit is wel de beste keuze.
Dat is het punt meestal met een hond die ziek is, die laten bijna niks merken. Die willen de baasjes niet tot last zijn.

Ik weet nog van de vorige hond van mijn ouders (en ook een beetje mijn hond, omdat ik in haar jonge jaren nog thuis woonde). Die had lymfeklier kanker, wat helemaal uitgezaaid was. Maar die piepte geen moment. Het enige was, dat ze 's nachts buiten wilde liggen in de tuin.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 00:04:45 #265
375570 crew  Cyan9
pi_193095678
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:58 schreef Strani het volgende:

[..]

Wat naar ;( En zeker ook als het net lijkt alsof ze nog steeds 'gezond' is. Waardoor je dan toch gaat twijfelen. Maar je hebt gelijk, dit is wel de beste keuze.

Als jij niet met haar meegaat morgen, doet één van je ouders het? De keuze is uiteindelijk aan jou maar voor haar zou het het beste zijn als degene met wie ze de grootste band had erbij is.
We gaan sowieso met z'n drieën wel mee naar de dierenarts, er mag alleen maar één persoon bij de procedure zelf zijn. Wie de grootste band met haar heeft is moeilijk te zeggen, dus geen idee nog wat het beste is..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:06:16 #266
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193095690
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:02 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is het punt meestal met een hond die ziek is, die laten bijna niks merken. Die willen de baasjes niet tot last zijn.

Ik weet nog van de vorige hond van mijn ouders (en ook een beetje mijn hond, omdat ik in haar jonge jaren nog thuis woonde). Die had lymfeklier kanker, wat helemaal uitgezaaid was. Maar die piepte geen moment. Het enige was, dat ze 's nachts buiten wilde liggen in de tuin.
Ja, soms moet je dan helaas de keuze maken, maar dat is loodzwaar :{
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193095695
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
Dus uh, kunnen we morgen ook uitstellen? Als in, voor altijd?

Context: m'n afgelopen vrijdag 14 geworden hondje heeft helaas al een tijd lang problemen met haar gezondheid. Begin dit jaar had ze een tumor op haar achterpoot, die zo groot was gegroeid waardoor de huid was gebarsten en er een vrij grote wond was ontstaan, die behoorlijk bloedde. We hebben haar toen nog laten opereren, en daar leek ze redelijk uit te komen.

Afgelopen maanden kwamen er alleen telkens wel kleine dingen bij, ze moest steeds vaker uitgelaten worden (zo om de twee uur, soms zelfs vaker), ze werd steeds trager, opstaan leek meer moeite te kosten, etc etc. Aan de andere kant had ze ook nog zo veel goede momenten: ze reageerde enthousiast op andere mensen en aandacht, altijd wel zin in eten en andere lekkere dingen, genieten van lekker buiten kunnen zijn.

Vanmorgen was het weer mis, ik begreep van m'n ouders (waar m'n hond woont) dat er weer een tumor was, groter en op een iets andere plek op haar achterpoot. Weer was de plek opengesprongen, dus weer heel veel bloed. De dierenarts heeft de wond kunnen sluiten, maar verder zijn er geen opties meer. Het is niet te zeggen wat de tumoren verder hebben aangericht in het lichaam, en waar ze zitten. Je ziet bijna niks aan het gedrag van m'n hond zelf, ze slaapt alleen nog meer dan anders. Ze laat niks van pijn merken, maar ik ben er bang voor. Honden houden zich vaak heel groot.

Omdat er dus geen opties meer zijn, en dit alleen maar erger kan worden, is het dus het einde. En dat gaat dus morgen gebeuren. Het is zo raar om hier een afspraak voor te hebben, en om dat te bespreken terwijl de hond in kwestie gewoon nog rustig voor je neus ligt te slapen (ze is btw zo doof als het maar kan, dus daar krijgt ze niks van mee). Ik ben op een gegeven moment maar weer naar huis gegaan, ze was toch aan het slapen, en mezelf kennende zou ik, als ik was gebleven, haar regelmatig even opgezocht hebben om haar even te aaien (wat ze waarschijnlijk bloed irritant vindt, "Laat me toch lekker slapen, mens!").

Inmiddels heel wat emoties verder (en heel veel afleiding), voelt het nu een beetje als aftellen. Dat is echt een vreselijk gevoel, en om morgen weer die kant op te gaan wordt waarschijnlijk heel zwaar. Met alle corona maatregelen mag er maar één persoon bij het moment zelf aanwezig zijn, en ik weet echt nog niet of ik dat überhaupt zie zitten. Alles is zo dubbel, en dat maakt het niet makkelijker. Rationeel gezien weet ik dat ze een heel mooi en lang leven met ons heeft gehad, en dat er op een gegeven moment echt een einde aan komt. Maar ratio en emoties zijn het praktisch nooit met elkaar eens, en in deze kwesties vechten de emoties keihard om de spotlight op te eisen.

Van me af schrijven helpt en lucht een (klein) beetje op, dus weer even een dagboek post vanuit mij. In het klein, dan neemt het wat minder ruimte in. :)

Lieve Cyan, wat een ontzettend naar bericht! ;(

Afscheid nemen van een huisdier wordt nogal eens onderschat, maar dit zijn gewoon in feite gezinsleden die met je zijn opgegroeid en waar je van bent gaan houden. Dat loslaten voelt heel wreed. Zeker als ze nog gewoon nu de pijn niet laat blijken, zelfs al stelt de dierenarts vast dat het geen zin meer heeft.

Ik snap ook goed dat je niet wil weten of je er wel bij wil zijn. En inderdaad het rationele van "ze heeft een goed leven gehad" en "het is beter zo" dat wéét je dan wel maar voel je niet. En je moet je zeker niet schuldig voelen als je niet altijd je door dat rationele laat leiden. Iemand verliezen is altijd rot.

Sterkte :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:07:12 #268
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193095700
quote:
15s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

We gaan sowieso met z'n drieën wel mee naar de dierenarts, er mag alleen maar één persoon bij de procedure zelf zijn. Wie de grootste band met haar heeft is moeilijk te zeggen, dus geen idee nog wat het beste is..
Nou ja, als ze zich bij jullie alledrie even veilig voelt dan is het een kwestie van wie zich op dat moment emotioneel het meest in staat voelt dit te doen.

Heel veel sterkte Cyan en we zijn er voor je.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:07:16 #269
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095702
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:06 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, soms moet je dan helaas de keuze maken, maar dat is loodzwaar :{
Ja dat zeker. Wij hadden geluk dat de dierenarts aan huis kwam, dus we konden er allemaal bij zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 00:08:20 #270
375570 crew  Cyan9
pi_193095710
Also, dankjewel allemaal. Ben blij om telkens weer te merken hoeveel support er hier altijd is, voor iedereen. O+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 mei 2020 @ 00:08:32 #271
39237 crew  H_T
2733
pi_193095713
Altijd kut. Sterkte Cyan
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193095715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:56 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja ook in dat filmpje dat ik net stuurde :D
Teruggekeken en nú je het hebt genoemd herken ik hem pas _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:09:43 #273
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095721
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:08 schreef Cyan9 het volgende:
Also, dankjewel allemaal. Ben blij om telkens weer te merken hoeveel support er hier altijd is, voor iedereen. O+
Dat altijd natuurlijk. We zijn er voor elkaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:09:56 #274
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193095723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:08 schreef Cyan9 het volgende:
Also, dankjewel allemaal. Ben blij om telkens weer te merken hoeveel support er hier altijd is, voor iedereen. O+
Absoluut, dat spreekt voor zich O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:12:17 #275
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095741
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:09 schreef Strani het volgende:

[..]

Absoluut, dat spreekt voor zich O+
Ja desnoods kom jij vanuit Urk wel even ondersteuning bieden :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:13:38 #276
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193095756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja desnoods kom jij vanuit Urk wel even ondersteuning bieden :P
:D

Ik heb wel een schoonzus gehad uit Urk!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:13:53 #277
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:13 schreef Strani het volgende:

[..]

:D

Ik heb wel een schoonzus gehad uit Urk!
Greda?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193095770
quote:
15s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:04 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

We gaan sowieso met z'n drieën wel mee naar de dierenarts, er mag alleen maar één persoon bij de procedure zelf zijn. Wie de grootste band met haar heeft is moeilijk te zeggen, dus geen idee nog wat het beste is..
Jullie komen er vast wel uit. Misschien ook gewoon door het gevoel/moment laten bepalen misschien.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193095779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:08 schreef Cyan9 het volgende:
Also, dankjewel allemaal. Ben blij om telkens weer te merken hoeveel support er hier altijd is, voor iedereen. O+
:*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193095785
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

Greda?
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 00:16:41 #281
375570 crew  Cyan9
pi_193095787
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jullie komen er vast wel uit. Misschien ook gewoon door het gevoel/moment laten bepalen misschien.
Wie maar het rustigst is op dat moment denk ik. Honden (en ook andere huisdieren) voelen zo veel aan..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_193095793
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:16 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Wie maar het rustigst is op dat moment denk ik. Honden (en ook andere huisdieren) voelen zo veel aan..
Ja precies. Blijft ook gewoon altijd een kwestie van wie het op het moment aan kan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:18:03 #283
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193095798
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

Greda?
Nee nee, die komt uit Brabant!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:18:41 #284
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193095802
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:16 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Wie maar het rustigst is op dat moment denk ik. Honden (en ook andere huisdieren) voelen zo veel aan..
Absoluut. Niet te veel druk op de situatie leggen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:18:55 #285
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095803
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:16 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Wie maar het rustigst is op dat moment denk ik. Honden (en ook andere huisdieren) voelen zo veel aan..
Ja klopt, ze voelen dat aan. Morgen zul je wel merken wie het rustigste is. Is nu nog moeilijk te voorspellen. Nogmaals sterkte i.i.g.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:19:54 #286
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee nee, die komt uit Brabant!
Ze is tussentijds wel verhuisd om te ontsnappen naar het conservatieve Urk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193095819
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:19 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ze is tussentijds wel verhuisd om te ontsnappen naar het conservatieve Urk.
Greda zie ik niet als Urks! Die zijn meer in den here. Greda is meer in haarzelf
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:21:37 #288
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_193095827
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een hele mooie ervaring geweest _O_

Hoe was Belgrado overigens? Zou daar in principe in september naar toe gaan, maar dat wordt dan volgend jaar.
Mijn ervaring is natuurlijk iets gekleurd. Maar als Novi Sad het Utrecht van Servië is dan is Belgrado het Den Haag. Prachtige parken en musea en wil zich voordoen als een hele grote stad, maar is eigenlijk best wel klein. Sommige delen zijn wat wij standaard oostblok noemen, maar de stad doet veel meer westers aan dan je zou denken.

Je moet, maar dat is denk ik in alle steden die je bezoekt, wel een duidelijk plan hebben wat je wilt gaan zien.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:24:20 #289
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095849
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:21 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is natuurlijk iets gekleurd. Maar als Novi Sad het Utrecht van Servië is dan is Belgrado het Den Haag. Prachtige parken en musea en wil zich voordoen als een hele grote stad, maar is eigenlijk best wel klein. Sommige delen zijn wat wij standaard oostblok noemen, maar de stad doet veel meer westers aan dan je zou denken.

Je moet, maar dat is denk ik in alle steden die je bezoekt, wel een duidelijk plan hebben wat je wilt gaan zien.
Dank je :) Duidelijke plannen heb ik altijd (waarbij ik die plannen dan wel losjes uitvoer), dus dat komt wel goed. Gaat bij mij vooral om de cultuur opsnuiven, oude gebouwen bezoeken. Waarbij Servië sowieso als land interessant is. En uiteindelijk zal ik het ook i.c.m. Novi Sad gaan bezoeken en daarna met de Montenegro express naar Montenegro.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193095877
Mijn vader heeft net een moord gepleegd :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:32:23 #291
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn vader heeft net een moord gepleegd :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bewijst maar weer eens dat huiselijk geweld stijgt tijdens een lockdown.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:32:51 #292
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193095895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn vader heeft net een moord gepleegd :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een geweldadige familie ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:33:43 #293
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193095900
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat bewijst maar weer eens dat huiselijk geweld stijgt tijdens een lockdown.
Leuke vraag dit: Op welke dag van het jaar worden in Colombia de meeste moorden gepleegd?

Het is geen datum maar een gelegenheid.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193095903
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat bewijst maar weer eens dat huiselijk geweld stijgt tijdens een lockdown.
Homicide zelfs! Al had dit mijn goedkeuring.

Sterker nog; ik heb het bevel gevoerd!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193095907
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Leuke vraag dit: Op welke dag van het jaar worden in Colombia de meeste moorden gepleegd?

Het is geen datum maar een gelegenheid.
Tijdens El Purge? :P
pi_193095908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Wat een geweldadige familie ;(
:D

Jij zit veilig in Spanje, geen zorgen :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193095913
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Leuke vraag dit: Op welke dag van het jaar worden in Colombia de meeste moorden gepleegd?

Het is geen datum maar een gelegenheid.
In die horrorwijk zeker _O- Heb daar serieus nog een nachtmerrie over gehad daarna. Met Fok!ers.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:35:47 #298
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095919
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Leuke vraag dit: Op welke dag van het jaar worden in Colombia de meeste moorden gepleegd?

Het is geen datum maar een gelegenheid.
Cinco de mayo?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:36:08 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193095922
Of moederdag?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 13 mei 2020 @ 00:38:01 #300
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193095932
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Tijdens El Purge? :P
Nee :P
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')