abonnement Unibet Coolblue
pi_193080079
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:



Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193080120
InflateGateGate?
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 mei 2020 @ 11:11:57 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193080129
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:56 schreef Monolith het volgende: [..] Dit is natuurlijk ook weer van een volstrekt infantiel niveau. Dat Trump een potje maakt van zijn taken met betrekking tot deze crisis omdat hij niets anders kan dan de rancuneuze kleuter uithangen is bekend, maar Cuomo en DeBlasio valt voor wat betreft het aantal doden in NY net zo veel aan te rekenen, voor zover je al echt kunt spreken van het aanrekenen van doden.
Niet mee eens. De buck stopt bij Trump. Die is als POTUS eindverantwoordelijk voor het beleid. En hij deed niks behalve grienen dat het gemeen was en vervolgens zaagde hij aan de stoelpoten van degenen die nog wel iets probeerden te doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 11:12:21 #4
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_193080135
"Don't ask me, ask China."

"The crime is Obamagate."

"Transition to Greatness."

Het was weer een legendarische persco, luitjes. _O-
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_193080196
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:07 schreef Monolith het volgende: [..] "Meneer de president, u doet echt fantastisch werk! Dit land heeft echt nog nooit een president gehad die zulk goed werk leverde, hulde! Hoe zou het Amerikaanse volk u hiervoor kunnen bedanken? Het hoofd van George Washington op Mount Rushmore vervangen door uw hoofd? Het vrijheidsbeeld vervangen door een beeld van u? Of heeft u nog genialere ideeën aangezien u immers de beste, slimste, meest intelligente presiden bent die dit land ooit gekend heeft?"
Dat lijkt me op zich een best leuke vraag om te stellen. Ben benieuwd hoe hij zou reageren :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_193080262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet mee eens. De buck stopt bij Trump. Die is als POTUS eindverantwoordelijk voor het beleid. En hij deed niks behalve grienen dat het gemeen was en vervolgens zaagde hij aan de stoelpoten van degenen die nog wel iets probeerden te doen.
Nee dat jij het daar niet mee eens bent mag geen verrassing heten.
Roepen dat 'de POTUS eindverantwoordelijk is voor het beleid' is wat onzinnig. Hij is eindverantwoordelijke voor het federale beleid. Er is geen hiërarchische keten van beleid tussen wat een staat doet en wat de federale overheid doet. New York is geen departement van de federale overheid waar de regering en daarmee het hoofd van de regering bestuurlijke verantwoordelijkheid voor draagt, het is een onafhankelijke politieke entiteit met aan het roer Cuomo en hetzelfde geldt weer voor de stad New York en daarmee DeBlasio. Je kunt de president prima mismanagement van deze crisis aanrekenen, maar dat maakt hem nog niet verantwoordelijk voor het beleid van Cuomo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193080277
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:27 schreef BlackLining het volgende: [..] Nee, de rol van de media komt pas nadat Trump zijn beleid heeft toegelicht en dat heeft hij niet gedaan. Het is natuurlijk niet zo dat Trump eerst zijn rally mag afsteken, dat dán de reporters naar het beleid informeren en dat Trump daarna zo vriendelijk is om daar nog even op in te gaan. Zo werkt het niet. Hoe werkt het wel? Campagnevoeren doe je in je eigen tijd. Beleid toelichten doe je op persconferenties. Als je dat doet, kunnen journalisten daarna een inhoudelijke vraag stellen. Het beleid omtrent de coronacrisis is geen bijzaakje waar reporters achteraf nog even naar mogen vragen :') dat moet de hoofdmoot van de persconferentie zijn. En dat was volledig in Trumps handen, niet de verantwoordelijkheid van de journalisten.
Nu heb ik weinig tijd om de persconferentie opnieuw te bekijken. Maar van wat ik globaal heb gezien is Trump en een paar andere lui zeker een uur aan het woord geweest.
Het lijkt mij sterk dat er in dat hele uur niet een relevant punt naar het Amerikaanse volk werd gecommuniceerd waar de pers weer een inhoudelijke vraag op kan stellen.
pi_193080327
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:03 schreef BlackLining het volgende: [..] Ik wil hier trouwens nog wel heel even op terugkomen, Chivaz. Zou je eens een voorbeeld willen geven van een vraag waar het Amerikaanse publiek wel iets aan zou kunnen hebben? En dan bedoel ik natuurlijk niet dat de media veren in de kont van de President gaat steken he. In Nederland kreeg Rutte vorige week ook de vraag "waarom hij het zo belangrijk vond om Nederlanders perspectief te bieden" :'). Dat soort vragen zijn wél volstrekt zinloos natuurlijk.
Elke vraag wat is gerelateerd aan beleid vind ik relevant.
pi_193080394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nu heb ik weinig tijd om de persconferentie opnieuw te bekijken. Maar van wat ik globaal heb gezien is Trump en een paar andere lui zeker een uur aan het woord geweest.
Het lijkt mij sterk dat er in dat hele uur niet een relevant punt naar het Amerikaanse volk werd gecommuniceerd waar de pers weer een inhoudelijke vraag op kan stellen.
Heb jij wel alle vragen van de pers bekeken? Zat daar ook niks 'zinnigs' tussen? Ik heb overigens nog steeds niet van je gehoord wat nou een relevante vraag zou zijn, dus dat zullen we eerst moeten definiëren samen. Inmiddels wel, we zijn een stapje verder. Nu alleen nog het voorbeeld.

Als Trump een deel van zijn persco gebruikt om campagne te voeren, waarom mag dan de pers niet een deel van de tijd gebruiken om reclame voor zichzelf te maken, zoals jij het (geparafraseerd) omschrijft?

Kijk, ik zie dergelijke vragen ook liever niet gesteld worden hoor, maar ze zijn een reactie op de persconferentie. Een goede persconferentie maakt dat soort vragen overbodig. Een goede persconferentie, dus zonder campagne erin verwerkt, is iets waar Amerikanen recht op hebben. Als hij dat niet kan leveren, wordt hij daarop aangesproken: "Waarom besteed u zoveel tijd aan de vergelijking met China [in plaats van die tijd nuttig te besteden]?".

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Elke vraag wat is gerelateerd aan beleid vind ik relevant.
Dat is geen voorbeeld, dit vroeg ik niet.

Kom op vriend, nu ook over de brug komen. Anders val je door de mand.


Ik had bijvoorbeeld een paar posts terug kritiek op de vraag die Rutte hier kreeg: "Waarom vindt u het zo belangrijk om een perspectief te bieden?". Volstrekt nutteloze vraag. Ik had liever gezien: "Waarom zijn de leden van het OMT anoniem en zijn, los daarvan, de stukken geheim? Waarom kunnen de stukken desnoods niet geanonimiseerd openbaar gemaakt worden?".

Nou, voorbeeldje gegeven. Nu jij, kom op!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_193080470
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Heb jij wel alle vragen van de pers bekeken? Zat daar ook niks 'zinnigs' tussen? Ik heb overigens nog steeds niet van je gehoord wat nou een relevante vraag zou zijn, dus dat zullen we eerst moeten definiëren samen. Inmiddels wel, we zijn een stapje verder.

Als Trump een deel van zijn persco gebruikt om campagne te voeren, waarom mag dan de pers niet een deel van de tijd gebruiken om reclame voor zichzelf te maken, zoals jij het (geparafraseerd) omschrijft?

Kijk, ik zie dergelijke vragen ook liever niet gesteld worden hoor, maar ze zijn een reactie op de persconferentie. Een goede persconferentie maakt dat soort vragen overbodig. Een goede persconferentie, dus zonder campagne erin verwerkt, is iets waar Amerikanen recht op hebben. Als hij dat niet kan leveren, wordt hij daarop aangesproken: "Waarom besteed u zoveel tijd aan de vergelijking met China [in plaats van die tijd nuttig te besteden]?".
[..]

Dat is geen voorbeeld, dit vroeg ik niet.

Kom op vriend, nu ook over de brug komen. Anders val je door de mand.
Lees anders eerst even wat ik heb gezegd.
Heb weinig van de persconferentie meegekregen.
Die ene vraag viel mij op en nu je verkondigde dat op heel de persconferentie niets relevants werd verteld wat een inhoudelijke vraag verdiende ben ik genoodzaakt om heel de persconferentie terug te kijken. Ik zeg nu alvast dat het mij sterk lijkt dat de president en die andere lui niets inhoudelijks te melden hadden in het uur dat ze aan het woord waren.
Maar we zullen zien.
pi_193080478
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:52 schreef vipergts het volgende: Trump heeft zijn eigen klok dat zal hem wel over de zeik helpen. Telt het aantal doden door corona die voorkomen hadden kunnen worden. https://twitter.com/TrumpDeathClock/status/1258803246942031873
Dan zit je echt op het nivo van DJT als je dit soort bs spuwt. Chapaeu het is je gelukt. Ook weer erg typisch dat zoiets niet van Twitter word afgehaald maar een simpele vraag aan een trans die begint met meneer/hij/het is genoeg voor een ban.
pi_193080502
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Lees anders eerst even wat ik heb gezegd.
Heb weinig van de persconferentie meegekregen.
Die ene vraag viel mij op en nu je verkondigde dat op heel de persconferentie niets relevants werd verteld wat een inhoudelijke vraag verdiende ben ik genoodzaakt om heel de persconferentie terug te kijken. Ik zeg nu alvast dat het mij sterk lijkt dat de president en die andere lui niets inhoudelijks te melden hadden in het uur dat ze aan het woord waren.
Maar we zullen zien.
Je zegt dat je elke vraag over beleid relevant vindt. Dat zijn we alvast eens. Ik begrijp dat je, misschien los van deze specifieke persco, goed ingelicht bent over het beleid van Trump.

Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn een vraag te formuleren die over dat beleid gaat en wel relevant is?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_193080524
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:35 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je zegt dat je elke vraag over beleid relevant vindt. Ik begrijp dat je, misschien los van deze specifieke persco, goed ingelicht bent over het beleid van Trump.

Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn een vraag te formuleren die over dat beleid gaat en wel relevant is?
Eis je nu dat ik een vraag moet verzinnen?
Waarom?
  dinsdag 12 mei 2020 @ 11:39:02 #14
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193080561
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh ja, hoe gaat dat in z'n werk?
Dat ligt toch voor de hand, Je hebt als president een leidinggevende rol en hebt als taak om volslagen anarchie te voorkomen, en niet te veroorzaken. Het virus heeft buitenproportioneel toegeslagen in de verenigde staten. Waarom? Ik denk omdat de president willens en wetens het volk heeft misleidt, dat kan misschien politiek weggepoetst worden wanneer dit uit de hand loopt, maar niet bij een ramp als dit. Doden liegen niet. het misleiden gebeurde enkele maanden aan de lopende band, waar Trump zich mengde in de o zo belangrijke informatievoorziening van experts met de bedoeling om de economie op gang te krijgen en te deflecteren waarbij hij die experts steeds maar weer in opperste verwarring achterliet, en buiten de noodzakelijke protocollen in dit geval stond te raaskallen over van alles en nog wat...Dit heeft onnodige doden gekost.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193080590
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat ligt toch voor de hand, Je hebt als president een leidinggevende rol en hebt als taak om volslagen anarchie te voorkomen, en niet te veroorzaken. Het virus heeft buitenproportioneel toegeslagen in de verenigde staten. Waarom? Ik denk omdat de president willens en wetens het volk heeft misleidt, dat kan misschien politiek weggepoetst worden wanneer dit uit de hand loopt, maar niet bij een ramp als dit. Doden liegen niet. het misleiden gebeurde enkele maanden aan de lopende band, waar Trump zich mengde in de o zo belangrijke informatievoorziening van experts met de bedoeling om de economie op gang te krijgen en te deflecteren waarbij hij die experts steeds maar weer in opperste verwarring achterliet, en buiten de noodzakelijke protocollen in dit geval stond te raaskallen over van alles en nog wat...Dit heeft onnodige doden gekost.
Ik ben vooral benieuwd hoe je denkt dat een president een federale wet afkondigt en tekent die van alles zou regelen in staten. Mensen lijken de staatsvorm van de VS maar heel matig te begrijpen. Trump valt van alles aanrekenen, maar niet dat hij dingen doet waarvoor hij de bevoegdheden helemaal niet heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193080604
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Eis je nu dat ik een vraag moet verzinnen?
Waarom?
Ik eis helemaal niks. Ik ben gewoon benieuwd, aangezien je zonder de persco aandachtig te hebben bekeken (zoals je zelf zegt) de vraag waar het hier over gaat direct als overbodig wegzet.

Je noemt het zonde van de tijd. Hier hebben we niks aan. Er moet tijd besteed worden aan goede, inhoudelijke vragen, zeg je.

Als je zo gepassioneerd bent over het functioneren van het journaille in dergelijke situaties, lijkt me dat je zelf makkelijk met wat beters kunt komen toch? Dat 'eis' ik niet, ik ben gewoon benieuwd hoe het volgens jou zou moeten. Ik heb zelf hierboven al een voorbeeldje uit mijn mouw geschud, zo moeilijk is dat niet. Is een stuk duidelijker ook dan dat alle vragen over beleid relevant zijn, dat weten we allemaal al.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_193080663
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik eis helemaal niks. Ik ben gewoon benieuwd, aangezien je zonder de persco aandachtig te hebben bekeken (zoals je zelf zegt) de vraag waar het hier over gaat direct als overbodig wegzet.

Je noemt het zonde van de tijd. Hier hebben we niks aan. Er moet tijd besteed worden aan goede, inhoudelijke vragen.

Als je zo gepassioneerd bent over het functioneren van het journaille in dergelijke situaties, lijkt me dat je zelf makkelijk met wat beters kunt komen toch? Dat 'eis' ik niet, ik ben gewoon benieuwd hoe het volgens jou zou moeten.
Dat antwoord heb ik je gegeven, je vraagt relevante vragen aan de hand van het beleid.
Als jij zegt dat er niets relevants werd verteld in dat hele uur (wat mij sterk lijkt) dan heb je misschien een punt. Kortom ik ben nu genoodzaakt om de hele persconferentie terug te kijken puur en alleen om jou punt te bevestigen.
Het is inderdaad zonde van mijn tijd maar als ik een gaatje weet te vinden dan doe ik het.
pi_193080694
@Chivaz...als je de tijd hebt om de hele dag het topic te gijzelen, heb je ook tijd om terug te kijken, lijkt mij. B-)
pi_193080706
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat antwoord heb ik je gegeven, je vraagt relevante vragen aan de hand van het beleid.
Als jij zegt dat er niets relevants werd verteld in dat hele uur (wat mij sterk lijkt) dan heb je misschien een punt. Kortom ik ben nu genoodzaakt om de hele persconferentie terug te kijken puur en alleen om jou punt te bevestigen.
Het is inderdaad zonde van mijn tijd maar als ik een gaatje weet te vinden dan doe ik het.
Je laat nochtans blijken voldoende op de hoogte te zijn van het beleid van Trump dus het bekijken van die persco lijkt me niet geheel noodzakelijk. Ik hoef ook niet elk zinnetje van Rutte te horen om een mening te vormen over de Nederlandse aanpak. Maar vooruit, we wachten af. :)

Vind het wel een beetje flauw van je, en ik ben ook echt benieuwd of je hier nog serieus op terugkomt of dat je nu, net als Trump, gewoon wegloopt.


Overigens heb ik nergens gezegd dat Trump alleen maar onzin loopt te spuien in zijn persconferentie. Maar wel voldoende om commentaar daarop te rechtvaardigen. Want, nogmaals, het is crisistijd en daarmee nadrukkelijk niet de tijd voor campagne tijdens belangrijke persmomenten.

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 12-05-2020 11:55:16 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_193080721
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:48 schreef AnneX het volgende:
@:Chivaz...als je de tijd hebt om de hele dag het topic te gijzelen, heb je ook tijd om terug te kijken, lijkt mij. B-)
Je zal verbaast zijn wat ik allemaal in één dag doe. Wat dat betreft ben ik net als Trump, altijd aan het werk.
pi_193080722
June, when the Supreme Court issues a decision in the Louisiana abortion case it heard this week, it is quite likely to be bad news for abortion rights in this country. June Medical Services, L.L.C., v. Russo involves a challenge to a Louisiana law that, by requiring all doctors who perform abortions to have admitting privileges at nearby hospitals, would drastically reduce the number of service providers in the state.

https://www.newyorker.com(...)re-the-supreme-court

Nog iets wat bij succes hem weer wat stemmen kan opleveren. Timing is ook juist. Dit is pas de 1ste zaak. Momenteel zijn er nog een aantal die ze richting SC aan het duwen zijn. Doel Roe vs Wade moet eraan.

think there's a renewed sense of momentum to challenge Roe, and I don't think that's been a secret," she said. "I think it's now just being viewed as a possibility."

Hier een draadje over wat voor rechters DJT voor het leven heeft benieuwd. Conservatiever en jonger als dat we de laatste 25 j hebben gezien. Je moet denk ik terug naar Bush1 met een Clarence Thomas.

https://www.nytimes.com/2(...)ls-court-judges.html
pi_193080790

Ben een beetje globaal aan het rondkijken en vanaf 26 min een relevante vraag aan de hand van het beleid en ook een normaal antwoord.
Dus het kan blijkbaar wel, alleen is goedkoop scoren natuurlijk veel leuker. Die journalist die een relevante vraag stelde heeft niet zijn momentje kunnen pakken maar mevrouw Weija ja haar naam gaat nu rond op Twitter. Tot genoegen van vooral haarzelf en de anti Trump activisten.
pi_193080794
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:49 schreef JANdeDERDE het volgende:
June, when the Supreme Court issues a decision in the Louisiana abortion case it heard this week, it is quite likely to be bad news for abortion rights in this country. June Medical Services, L.L.C., v. Russo involves a challenge to a Louisiana law that, by requiring all doctors who perform abortions to have admitting privileges at nearby hospitals, would drastically reduce the number of service providers in the state.

https://www.newyorker.com(...)re-the-supreme-court

Nog iets wat bij succes hem weer wat stemmen kan opleveren. Timing is ook juist. Dit is pas de 1ste zaak , zijn er nog een aantal die ze richting SC aan het duwen zijn. Doel Roe vs Wade moet eraan.

think there's a renewed sense of momentum to challenge Roe, and I don't think that's been a secret," she said. "I think it's now just being viewed as a possibility."

Hier een draadje over wat voor rechters DJT voor het leven heeft benieuwd. Conservatiever en jonger als dat we de laatste 25 j hebben gezien. Je moet denk ik terug naar Bush1 met een Clarence Thomas.

https://www.nytimes.com/2(...)ls-court-judges.html
Waarom denk je dat dat hem stemmen gaat opleveren? De groep mensen voor wie dit zo'n halszaak is loopt toch al met hem weg en het is een aardige minderheidsopvatting volgens de data van Pew.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 12 mei 2020 @ 12:02:23 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_193080902
Jimmy Kimmel zegt sorry dat hij het filmpje van Pence zijn lege dozen liet zien. Kijk zeker door tot het einde.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193081006
The Senate’s streak of judicial confirmations is on hiatus as senators confront the coronavirus outbreak, leaving more than three dozen nominees in limbo.

Until now, the Senate has rapidly confirmed President Donald Trump’s judicial nominees, including record speed for federal appeals court judges. But like all Senate business, judges are taking a back seat to emergency rescue packages and extended periods away from the U.S. Capitol.

Word tijd dat de boel weer normaal gaat lopen. Er zijn belangrijke zaken die blijven liggen nu ten onrechte. Gelukkig hebben we nog even. Mocht Biden winnen dan hoop ik wel dat de Senaat in rooie handen blijft. En hetzelfde zal doen als wat ze bij Obama de laatste periode deden.

Dan gaan we in 2024 gewoon door waar we gebleven zijn.

https://www.politico.com/(...)s-coronavirus-175188

@Monolith ik denk toch dat vele het als een overwinning zien voor Trump. En het is altijd aantrekkelijk om op een winnaar te stemmen. Ook voldoende christenen onder de Democraten. En die worden niet echt lekker bediend door de Democraten.

Zijn ratings onder vrouwen zijn wel wat laag en dat verdiend zeker de aandacht. We moeten natuurlijk wel winnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')