Lading?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of zeil? Ik heb geen idee eigenlijk wat er ligt
Een of andere fijn poeder, toch? Kalk of zo?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of zeil? Ik heb geen idee eigenlijk wat er ligt
ah toch een poeder.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een of andere fijn poeder, toch? Kalk of zo?
Nee dat is eigenlijk een laad installatie voor voornamelijk graan (zoek maar op grain elevator).quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heet zo’n ding niet een (op z’n Nederlands uitgesproken) elevator?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah toch een poeder.
* surft naar hans anders*
Wit poeder jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een of andere fijn poeder, toch?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dat is eigenlijk een laad installatie voor voornamelijk graan (zoek maar op grain elevator).
Als die ene los installatie hebben is dat meestal met een archimedes schroef of met een emmertjes principe a la baggermolen.
Dit is veel duurder en langzamer maar laat minder lading liggen.
Echt sneu. GIster 2 er uitgehaald die zijn overleden en die 3 geloof ik die ze nu zoeken ook overledenquote:
Vijf slachtoffers maar liefst dus?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt sneu. GIster 2 er uitgehaald die zijn overleden en die 3 geloof ik die ze nu zoeken ook overleden
Ja dat geloof ik wel. Ze hebben er gister wel 1 levend uit gehaald en er zijn berichten dat sommige zelf aan de kast wisten te komen maar weet niet wat daarvan klopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf slachtoffers maar liefst dus?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ken het inderdaad van graan. Maritiem Museum in Rotterdam heeft een antieke graanelevator als ik me niet vergis. En archimedesschroeven en baggermolens ken ik ook
Exit onlyquote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel praktischer dan steeds die bolletjes in je achterwerk, Frantic
Oké ik d8 totaal 8 personenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof 3.
Het isblijkbaar nog onduidelijk hoe groot de groep was
ja best veel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke debiel gaat er dan ook het water in met die wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |