abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193082579
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:53 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ben rechts georiënteerd, maar wat Jensen allemaal brult heeft niks met de waarheid te maken.

Jensen-aanhangers zijn mensen die zelf niet kunnen nadenken en daarom blind Jensen achterna lopen, want die is zo lekker tegen de regering.

De regeringsbesluiten zijn allemaal bij erkende bronnen te verifiëren itt de dingen die Jensen beweert. Die kan je alleen met een vaag Youtube-filmpje verifiëren.
Blijkbaar heb je er wel vrede mee als de MSM je dag in dag uit bestookt met tyfus leugens.
Daar hoor ik jou vervolgens niet over.
Als je in een modderbad gaat, moet je niet klagen dat je vies wordt!
pi_193082614
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:53 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ben rechts georiënteerd, maar wat Jensen allemaal brult heeft niks met de waarheid te maken.

Jensen-aanhangers zijn mensen die zelf niet kunnen nadenken en daarom blind Jensen achterna lopen, want die is zo lekker tegen de regering.

De regeringsbesluiten zijn allemaal bij erkende bronnen te verifiëren itt de dingen die Jensen beweert. Die kan je alleen met een vaag Youtube-filmpje verifiëren.
Ik ben een Jensen aanhanger, niet omdat ik alles wat hij zegt steun, al was het 30% waarheid. Het interesseert me simpelweg geen reet meer.
De allesomvattende indoctrinatie en wanstaltigheid van journalistiek die de MSM als rattegif over het volk verspreidt van de afgelopen 20 jaar heeft mij dermate doen afschuwen, dat ik Jensen gewoon nodig heb om mezelf tot bedaren te krijgen.
pi_193082616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:58 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je er wel vrede mee als de MSM je dag in dag uit bestookt met tyfus leugens.
Daar hoor ik jou vervolgens niet over.
Als je in een modderbad gaat, moet je niet klagen dat je vies wordt!
Waar beweer ik dat ik MSM volg?

Graag geen ongegronde insinuaties maken.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 14:02:20 #79
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193082629
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:50 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Het is dezelfde propaganda en demonisering toen Pim Fortuyn aan de macht kwam
Heel Nederland was het over 1 ding eens. Pim Fortuyn is de nieuwe Hitler die minderheden in concentratiekampen wilde stoppen.
Die gedachte werd over en weer verspreid in de media, zodat zelfs de vrienden om je heen erin gingen geloven.
Je ziet het nu precies weer. Mensen die niet kritisch durven en willen zijn maar als een blinde mol en voorgeprogrammeerde jaknikkers onze geloofwaardige leiders (die niet één keer op een leugen zijn betrapt) te volgen als de ware leider en redder des vaderlands.

Dat je jezelf zo laat belazeren zegt alleen maar genoeg over de labiliteit waarin jij in het leven staat
Wat?
Jahoor :')

Meerdere malen alle hoon over mij heen gekregen in het centrale topic dat ik een 'te doem denker' ben als het gaat om het alles maar afsluiten en het kansloze regeringsbeleid, maar hier ben ik weer een jaknikker..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_193082643
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 14:01 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

De regels zijn simpel. Kijk je naar Jensen en nog wat andere samenzweringsidioten, dan kijk je geen msm. Al het overige is MSM.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193082645
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:26 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Mensen die nu haten (wat ik helemaal prima vind, alleen linksgekkies hebben problemen met vrijheid van meningsuiting), hebben jullie ooit vijf minuten Jensen gekeken? Of praten jullie alleen elkaar na?

Als je Jensen zou kijken zou je zien dat zijn shows goed in elkaar zitten met een waterdichte argumentatie. Of je zou op zijn minst erkennen dat er meer invalshoeken zijn in het debat.
Jensen moet nog wel leren om zijn betoog in maximaal 10 tot 12 minuten te houden.
Dat is ook de tijdsduur die mensen maximaal voor een preek (van een dominee) kunnen opbrengen en vasthouden.
pi_193082658
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het is allemaal wel erg persoonlijk voor onze Chokotai ja.
Koester die vrijheid van meningsuiting maar zolang we het nog hebben
al is de vrijheid van meningsuiting en democratie steeds meer een etiket waar geen waarde meer aan ontleent wordt.
pi_193082675
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 14:01 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

er is toch bijna geen alternatief meer man :')
café weltschmerz wellicht
pi_193082685
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:39 schreef Jed1Gam het volgende:

Naïef als je niet inziet het hele mediacircus daarom draait tegenwoordig. Geldjes, clicks, constante polemiek. Van de ene crisis in de andere.

Allemaal clowns verkleed als deftige mannetjes die een constante stroom troep verkopen.
Eens.

Het zou goed zijn wanneer de show van Jensen primetime op tv was, als tegengeluid.

Ik ben geen fan, T-shirt gedoe is jammer maar misschien moet hij het daarvan hebben.
Ik kan me hoe dan ook grotendeels vinden in zijn programma in de OP.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 14:07:47 #85
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193082700
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 14:04 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Koester die vrijheid van meningsuiting maar zolang we het nog hebben
al is de vrijheid van meningsuiting en democratie steeds meer een etiket waar geen waarde meer aan ontleent wordt.
Het feit dat jij en mensen als Jensen zonder enige repercussies jullie gevaarlijke gal en complottheorieën mogen spuien, en dan durven zeggen dat er geen vrijheid van meningsuiting is, is wel het toppunt van alles eigenlijk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193082726
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 14:07 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het feit dat jij en mensen als Jensen zonder enige repercussies jullie gevaarlijke gal en complottheorieën mogen spuien, en dan durven zeggen dat er geen vrijheid van meningsuiting is, is wel het toppunt van alles eigenlijk.
net als die knuppelvriendjes van jou zeker die de documantaire van michael moore willen verbieden.
Dat moet vast heel veel pijn doen voor je, dat je knuffelboomtheorie toch niet bijdraagt aan een betere wereld/klimaat :')
pi_193082733
quote:

[..]

Je kan ook wel raden wat er met de vrijheid van meningsuiting zou gebeuren als van die complotgekken aan de macht komen of een beetje macht krijgen. Zie een Wilders of een Sjerrie, die kunnen ook al zo goed tegen kritiek.
pi_193082772
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 14:06 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

er is toch bijna geen alternatief meer man :')
café weltschmerz wellicht
Er is zat alternatief, zat wetenschappelijke sites met artikelen die peer-reviewed (al is dat natuurlijk ook niet 100% waterdicht).
pi_193082782
quote:

[..]

Zowaar ben ik het een keer met je eens. Je begint toch wat slimmer te worden.
pi_193082783
quote:

gevaarlijke gal mogen spuien
Ik ben op het punt dat ik zo denk over al die virologen en deskundigen, over van Dissel die golf na golf voorspelt "die tweede golf komt er, de nieuwe normaal, gevaarlijker gemuteerde variant" etc.

Onacceptabel, volkomen geschift, IMO.
pi_193082803
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 14:13 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Er is zat alternatief, zat wetenschappelijke sites met artikelen die peer-reviewed (al is dat natuurlijk ook niet 100% waterdicht).
Ik ga geen "wetenschappelijke" waarheidszoeker, omdat ik de wetenschap wantrouw.
Dat heeft niks met wetenschap maken, maar mensen die spreken namens de wetenschap.
wetenschap is de nieuwe religie
Ik wil gezond verstand. Daar kan geen wetenschap tegenop.
pi_193082810
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 14:13 schreef Za het volgende:

[..]

Ik ben op het punt dat ik zo denk over al die virologen en deskundigen, over van Dissel die golf na golf voorspelt "die tweede golf komt er, de nieuwe normaal, gevaarlijker gemuteerde variant" etc.

Een tweede golf is redelijk aannemelijk, aangezien er nog nooit een pandemie zonder tweede golf geweest is.

Maar wie zegt mij dat de huidige golf al niet de tweede golf is..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2020 14:17:49 ]
pi_193082820
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 14:15 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Ik ga geen "wetenschappelijke" waarheidszoeker, omdat ik de wetenschap wantrouw.
Dat heeft niks met wetenschap maken, maar mensen die spreken namens de wetenschap.
Godver, dit is echt dom. _O- _O-
pi_193082826
quote:

[..]

Man man man.. en dit soort mensen hebben stemrecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2020 14:17:11 ]
pi_193082838
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 14:13 schreef Za het volgende:

[..]

Dat komt omdat je liever geen slecht nieuws wil horen. Dat is overigens heel menselijk.
pi_193082844
quote:

[..]

_O-
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193082870
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 14:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Godver, dit is echt dom. _O- _O-
Die laatste zin heb ik wel iets te snel uit mijn vingers geslagen :D

Hier, even een muziekje

dinsdag 12 mei 2020 @ 14:21:29 #98
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193082910
quote:

[..]

Je klinkt echt als iemand die zijn waanideeën probeert te rationaliseren. Beetje alsof je in een psychose zit.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193082926
Dit gaat nergens over en een discussie over meneer Jensen heeft weinig met Corona te maken verder.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')