abonnement Unibet Coolblue
pi_193133868
Wat was het weer fris! Overschoenen aan doen was niet verkeerd. Zonnetje was lekker, maar had gewoon spijt van de korte handschoenen.

Belooft wat morgenochtend, mijn hardloop legging is vast te koud... gek genoeg vind ik het kouder dan toen de temperatuur lager was in maart.
Whatever...
  donderdag 14 mei 2020 @ 22:46:31 #127
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193133943
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:59 schreef Yankee het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd met N+1? :7

Maar even serieus een aero racer en een bijvoorbeeld een fully zijn toch volstrekt andere fietsen, waarom zou je in hemelsnaam die willen combineren?
Een fully is wat te veel van het goede, maar ik denk dat je voor het budget van een middelmatige racer, carbon hardtail en gravelracer een bijzonder lekkere combifiets kan opbouwen.

Dan kom je wel in het gebied van een di2 afgemonteerde 3T Exploro met 3 goede wielsets, waarmee je in Nederland praktisch alles kan rijden.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_193133999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:41 schreef Spanky78 het volgende:
Wat was het weer fris! Overschoenen aan doen was niet verkeerd. Zonnetje was lekker, maar had gewoon spijt van de korte handschoenen.

Belooft wat morgenochtend, mijn hardloop legging is vast te koud... gek genoeg vind ik het kouder dan toen de temperatuur lager was in maart.
Fris? Vandaag in mijn speedsuit gereden met armstukken erbij. Volgens mij ben je gewoon een koukleum?
pi_193134029
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:41 schreef MarcoD het volgende:

[..]

heb er ook gezwommen, dat is dan helemaal een zonde zeker 😂
Ja ook als je afstapt binnen een tegeltje moet je weer terug naar de start en opnieuw proberen
pi_193134030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Fris? Vandaag in mijn speedsuit gereden met armstukken erbij. Volgens mij ben je gewoon een koukleum?
Normaal echt helemaal niet. Maar koude wind, kracht vijf uit noord, van zee. Brrr.
Whatever...
pi_193134031
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Denk het ook wel eigenlijk, vooral als je 3 wielsets hebt (race, gravel/cross, en 650b MTB).

Lijkt me ooit wel tof, al denk ik dat 2 a 3 verschillende fietsen wel handiger is.
Deze heb jij nodig in je leven: https://www.bikeradar.com(...)ndo-hvrt-cf0-review/
Aldus.
pi_193134050
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:41 schreef Spanky78 het volgende:
Wat was het weer fris! Overschoenen aan doen was niet verkeerd. Zonnetje was lekker, maar had gewoon spijt van de korte handschoenen.

Belooft wat morgenochtend, mijn hardloop legging is vast te koud... gek genoeg vind ik het kouder dan toen de temperatuur lager was in maart.
Volgens mij ben jij nogal een koudkleum. Ik heb het nog niet koud gehad deze week.
Aldus.
pi_193134055
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Fris? Vandaag in mijn speedsuit gereden met armstukken erbij. Volgens mij ben je gewoon een koukleum?
Hier in Noord-Holland was het best fris.
Al verschilden de meningen daarover, want zelfs vanavond kwam ik er nog paar tegen in kort/kort.
Terwijl ik zo'n beetje in winteroutfit aan het fietsen was. (beenstukken, dik jack en handschoenen)
  donderdag 14 mei 2020 @ 22:58:16 #134
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193134150
Ik kwam d'r ook nog een aantal tegen die in korte broeken reden. Niet in kort/kort.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_193134566
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:53 schreef ddx het volgende:

[..]

Hier in Noord-Holland was het best fris.
Al verschilden de meningen daarover, want zelfs vanavond kwam ik er nog paar tegen in kort/kort.
Terwijl ik zo'n beetje in winteroutfit aan het fietsen was. (beenstukken, dik jack en handschoenen)
Ik kwam ook redelijk wat gekken tegen, voornamelijk in korte broek. Ik pak mij liever wat warmer in.

Verder laten we de vogels lekker met rust, daar word ik veel te vrolijk van onderweg!
pi_193134582
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Fris? Vandaag in mijn speedsuit gereden met armstukken erbij. Volgens mij ben je gewoon een koukleum?
Deze avond op de mtb gewoon kort/kort gereden.
Bij als in het zonnige zuiden is het wel wat warmer dan aan de kust.

Verder ook nog een vraag aan de ervaringsdeskundigen: ik wil morgen naar de winkel van Salden. (Vooral voor een nieuwe helm). Is website voorraad ook de winkel voorraad? Of heeft de site ook dingen die ik in de winkel niet vind?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 06:17:44 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193136737
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 23:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Deze avond op de mtb gewoon kort/kort gereden.
Waarom is kort/kort gewoon?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 06:23:24 #138
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_193136762
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:41 schreef Spanky78 het volgende:
Wat was het weer fris! Overschoenen aan doen was niet verkeerd. Zonnetje was lekker, maar had gewoon spijt van de korte handschoenen.

Belooft wat morgenochtend, mijn hardloop legging is vast te koud... gek genoeg vind ik het kouder dan toen de temperatuur lager was in maart.
Best een koude wind idd, vooral eergisteren was ik er helemaal klaar mee.
pi_193136894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:46 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Een fully is wat te veel van het goede, maar ik denk dat je voor het budget van een middelmatige racer, carbon hardtail en gravelracer een bijzonder lekkere combifiets kan opbouwen.

Dan kom je wel in het gebied van een di2 afgemonteerde 3T Exploro met 3 goede wielsets, waarmee je in Nederland praktisch alles kan rijden.
Als je geen crits rijdt en eigenlijk gewoon lekker door Nederland aan toeren bent is het prima. Ik zou alle mtb parcoursen in de buurt er prima mee aankunnen.

Ik heb er vorig jaar serieus naar gekeken, maar ik rijd ook op het strand. De combi van water en zand wilde ik me standaardfiets niet aan doen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_193136941
Zou persoonlijk zelf nooit m'n mooie glimmende wegfiets het bos insturen op een regenachtige modderdag. Heb zelf dus een weg en een cx fiets. En met die laatste pak ik inderdaad ATB parcoursen en gravel paadjes en doe ik in de winter m'n woon-werk
everyone's a critic...
even you ! !
  vrijdag 15 mei 2020 @ 07:34:12 #141
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_193137004
Ik rijd zelf wel op de CX mtb routes maar zeker in bijv. de Ardennen moet je dan echt rustig naar beneden zonder vering en met een dun bandje op die grote keien. Het kan wel maar niet ideaal, zal dan met een 650B wiel iets beter zijn.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 08:07:42 #142
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193137244
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 07:34 schreef kaasplankje het volgende:
Ik rijd zelf wel op de CX mtb routes maar zeker in bijv. de Ardennen moet je dan echt rustig naar beneden zonder vering en met een dun bandje op die grote keien. Het kan wel maar niet ideaal, zal dan met een 650B wiel iets beter zijn.
Ligt ook aan je stuurmanskunsten. Ik zou dat ook niet moeten proberen, maar als je deze gast ziet:

Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_193137391
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:07 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ligt ook aan je stuurmanskunsten. Ik zou dat ook niet moeten proberen, maar als je deze gast ziet:

Dat is wel een heel ander parcours dan een track met veel grove stenen en dikke wortels.
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 15 mei 2020 @ 08:58:49 #144
130803 Gripper
Get a grip
pi_193137758
Bikeparks zijn over het algemeen inderdaad perfect smooth door alle graafwerk en perfecte schansen en kombochten. Dat ga je niet verpesten met wortels. Daarvoor moet wel voortdurend onderhoud gepleegd worden om te zorgen dat wortels niet bloot komen te liggen en netjes bedekt blijven.

Maar als je bijvoorbeeld hier op de heuvelrug rijdt -de huidige sluiting door de droogte buiten beschouwing gelaten, want nu is alles naar de tyfus- zijn Zeist en Austerlitz heerlijk rollende routes die prima op de CX kunnen, Amerongen en Leersum worden veel vaker bereden en zitten daardoor vol wortels en kuilen. Dat is met de CX echt tricky en een geveerde MTB heb je daar wel nodig wil je er optimaal lol aan beleven. Anders is het gewoon een uur stuiteren en pijn lijden.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_193137823
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:58 schreef Gripper het volgende:
Bikeparks zijn over het algemeen inderdaad perfect smooth door alle graafwerk en perfecte schansen en kombochten. Dat ga je niet verpesten met wortels. Daarvoor moet wel voortdurend onderhoud gepleegd worden om te zorgen dat wortels niet bloot komen te liggen en netjes bedekt blijven.
Maar zo'n parcours uit dat filmpje van Fretwork is niet te vergelijken met waar Kaas op doelde in de Ardennen.
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 15 mei 2020 @ 09:05:23 #146
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193137838
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:04 schreef Patroon het volgende:

[..]

Maar zo'n parcours uit dat filmpje van Fretwork is niet te vergelijken met waar Kaas op doelde in de Ardennen.
Nee klopt, keien, zeker nat, zijn een ander verhaal.
Al zal je vast een filmpje kunnen vinden van een kerel die dat wel makkelijk kan op een gravelbike.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 15 mei 2020 @ 09:25:56 #147
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_193138062
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het nu toch wel handig gaat worden om een fietsendrager aan te schaffen. Hebben jullie nog tips? Drager voor 2 fietsen, race / mtb op de trekhaak
.
pi_193138116
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:25 schreef Yankee het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het nu toch wel handig gaat worden om een fietsendrager aan te schaffen. Hebben jullie nog tips? Drager voor 2 fietsen, race / mtb op de trekhaak
Vorig jaar een Pro-User Diamant SG2 gekocht. Bevalt goed. Afstand tussen de fietsen is ruim, zodat ze niet tegen elkaar aan trillen. Hij kan ook ingeklapt worden opgeborgen wat wel een voorwaarde was. Ik vind het op vakantie namelijk wel fijn dat ik de drager kan inklappen en in de kofferbak kan leggen. Tevens kan de drager en de fietsen met een sleutel worden vastgezet op de trekhaak, wat wel zo veilig is op een verlaten parkeerplek.
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 15 mei 2020 @ 09:31:38 #149
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_193138127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:05 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Nee klopt, keien, zeker nat, zijn een ander verhaal.
Al zal je vast een filmpje kunnen vinden van een kerel die dat wel makkelijk kan op een gravelbike.
Wat ik meer bedoel is dat wanneer je een fiets gaat rijden voor alle verschillende toepassingen die je noemt, dat je heel veel compromissen moet maken want de grootste gemene deler is voor niets ideaal. Ik kan ook wel een filmpje op YouTube zetten hoe ik met de road-bike een stoep van een halve meter op jump maar daar gaat het niet om.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 09:33:57 #150
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_193138146
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:30 schreef Patroon het volgende:

[..]

Vorig jaar een Pro-User Diamant SG2 gekocht. Bevalt goed. Afstand tussen de fietsen is ruim, zodat ze niet tegen elkaar aan trillen. Hij kan ook ingeklapt worden opgeborgen wat wel een voorwaarde was. Ik vind het op vakantie namelijk wel fijn dat ik de drager kan inklappen en in de kofferbak kan leggen. Tevens kan de drager en de fietsen met een sleutel worden vastgezet op de trekhaak, wat wel zo veilig is op een verlaten parkeerplek.
Dat klinkt goed, zoiets zoek ik inderdaad. Eens even kijken waar ze voor een mooie prijs te vinden zijn ^O^
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')