We zijn een minderheid, maar er zijn er wel meer! In F&L zitten er nog wel een paar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 04:15 schreef kree het volgende:
Maar daarom vroeg ik het hier want voel me dan zo alleen soms hier op fok alsof ik alleen christelijk ben enzo ?
Weet ik ook wel en echt mijn bedoeling is nou niet direct om “het woord” te verkondigen maar ok het kan wel en ik schaam me er niet voor ondanks alles wat ik allemaal wel niet zeg hier. Maar ok het is aan iedereen wmb om zelf hier even langs te komen enzo dan. Maarja zo sta ik in geloof. Dwingen of opleggen is wmb heel slecht denk. Maarja haha daar kun je discussie opzich over voeren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We zijn een minderheid, maar er zijn er wel meer! In F&L zitten er nog wel een paar.
Sommige groeperingen gaan de deuren langs op jacht naar bekeerlingen, ik geloof daar niet zo in. Mensen moeten er zelf voor open staan. Ik ga dan ook alleen het gesprek aan met mensen die er echt interesse in lijken te tonen. En sowieso hoef je ook niet non-stop het woord te verkondigen, ik zit hier ook voor mijn ontspanningquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik ook wel en echt mijn bedoeling is nou niet direct om “het woord” te verkondigen maar ok het kan wel en ik schaam me er niet voor ondanks alles wat ik allemaal wel niet zeg hier. Maar ok het is aan iedereen wmb om zelf hier even langs te komen enzo dan. Maarja zo sta ik in geloof. Dwingen of opleggen is wmb heel slecht denk. Maarja haha daar kun je discussie opzich over voeren.
Ja nou helemaal mee eensquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sommige groeperingen gaan de deuren langs op jacht naar bekeerlingen, ik geloof daar niet zo in. Mensen moeten er zelf voor open staan. Ik ga dan ook alleen het gesprek aan met mensen die er echt interesse in lijken te tonen. En sowieso hoef je ook niet non-stop het woord te verkondigen, ik zit hier ook voor mijn ontspanning
Absoluut. Ik ben niet altijd gelovig geweest, en herinner me nog heel goed hoe verbaasd ik was dat er praktiserende christenen van mijn leeftijd (toen rond de 20-21) bestonden. Voor mij was geloof iets wat alleen mijn opa en oma nog echt serieus namen. Maar vanaf toen ging ik het langzaam zelf ook steeds serieuzer nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:42 schreef kree het volgende:
Maar beeld van christenen is soms nogal onwijs verkeerd enzo denk ik toch wel.
Zekerquote:Maar dat maakt niet uit, door muziek komt het ook wel samen soms, vanuit beide kanten trouwens.
Mooiquote:
Ik ben vanaf kind natuurlijk ermee opgevoed al, maar wil niet zeggen dat ik wel even af ertoe van het “pad” afgeweken ben enzo, haha maar min of meer kom altijd erbij terug. Maargoed dat is zo’n hele discussie weer en kunnen we tussendoor wel hebben maar moeten we even wat muziekjes plaatsen ook enzo (en deed jij al) euh ik ga even de meer heftigere eerder en isi eigenlijk oude opwekking zoekenquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Absoluut. Ik ben niet altijd gelovig geweest, en herinner me nog heel goed hoe verbaasd ik was dat er praktiserende christenen van mijn leeftijd (toen rond de 20-21) bestonden. Voor mij was geloof iets wat alleen mijn opa en oma nog echt serieus namen. Maar vanaf toen ging ik het langzaam zelf ook steeds serieuzer nemen.
[..]
ZekerDat vond ik ook zo mooi aan zo'n Top 2000 viering bijvoorbeeld.
Sela is mooi, welke daarvan als ik vragen mag is je favoriet? Ze zijn wel emo voor mij hoor of voor iedereen vaak wel. Maar ben even benieuwd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:49 schreef Irrem het volgende:
Ik luister voornamelijk Sela, Casting Crowns en Shane&Shane.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |