abonnement Unibet Coolblue
pi_194994167
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 20:39 schreef JaVe het volgende:

[..]

Ik doe het al 2 jaar zo en de opdrachten die ik doe zijn 9 van de 10x bij AH of JUMBO en daar is altijd free wifi
Ik hoop nu alleen dat ROAMLER even de app aanpast zodat de Ipod Touch weer werkt bij roamler.

En ik vraag me af of er meer mensen de melding over CAMERA RESOLUTION TO LOW hebben omdat hun phone te 'oud' is zeg maar en daardoor of een nieuwe phone moeten kopen of stoppen.

Ik heb al zitten kijken voor een smartphone en deze moet voor Roamler ok zijn met 13MP camera.
En kost niet veel. https://www.bol.com/nl/p/(...)1_46.64.ProductTitle

Ik heb namelijk nog steeds mijn nokia 3310 als telefoon.
Oke, de meeste roamlers die echt actief zijn hebben een vrij nieuwe smartphone die goed werkt met de app. Zeker als je meer doet dan opdrachten in de supermarkten en voornamelijk merchandise opdrachten is een goede telefoon nodig. Er komt binnekort een nieuwe update van de app, maar ik denk dat je gewoon een nieuwer toestel zal moeten halen als je Roamler wilt blijven doen.
pi_194996610
Zullen er liquiditeit-problemen zijn?
pi_194999729
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 07:46 schreef boerhoorn het volgende:
Zullen er liquiditeit-problemen zijn?
Hoezo denk je dat?
  vrijdag 11 september 2020 @ 13:15:46 #154
488882 JaVe
Roamler professional
pi_195001568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 22:41 schreef jb88 het volgende:

[..]

Oke, de meeste roamlers die echt actief zijn hebben een vrij nieuwe smartphone die goed werkt met de app. Zeker als je meer doet dan opdrachten in de supermarkten en voornamelijk merchandise opdrachten is een goede telefoon nodig. Er komt binnekort een nieuwe update van de app, maar ik denk dat je gewoon een nieuwer toestel zal moeten halen als je Roamler wilt blijven doen.
Dus omdat Roamler een update uitvoert zou ik daarom een nieuwe telefoon moeten aanschaffen?
Roamler had dan eerst iedereen moeten informeren over de veranderingen en welke devices niet meer werken na de update.

Dat lijkt me een logisch gevolg als je je werknemers te vriend wilt houden. Anders heeft Roamler in mijn ogen schijt aan hun werknemers en gaan ze ervanuit dat Roamler-gebruikers miljonair zijn en even een nieuwe telefoon aanschaffen.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die nu geen opdrachten meer kan doen omdat Roamler een update erdoorheen drukt. Plus dan had dat ook in de appstore erbij moeten staan en daar staat dat Ipod Touch dus moet werken.

Ik hoop dus dat de Tech afdeling dit fixt.
Bamm
pi_195001845
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef JaVe het volgende:

[..]

Dus omdat Roamler een update uitvoert zou ik daarom een nieuwe telefoon moeten aanschaffen?
Roamler had dan eerst iedereen moeten informeren over de veranderingen en welke devices niet meer werken na de update.

Dat lijkt me een logisch gevolg als je je werknemers te vriend wilt houden. Anders heeft Roamler in mijn ogen schijt aan hun werknemers en gaan ze ervanuit dat Roamler-gebruikers miljonair zijn en even een nieuwe telefoon aanschaffen.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die nu geen opdrachten meer kan doen omdat Roamler een update erdoorheen drukt. Plus dan had dat ook in de appstore erbij moeten staan en daar staat dat Ipod Touch dus moet werken.

Ik hoop dus dat de Tech afdeling dit fixt.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij niet echt uitmaakt of jij een nieuwe telefoon haalt of niet. En ik durf ook wel te zeggen dat Roamler daar niets om geeft. En dit bedoel ik niet onaardig, maar voor jou echt 10 andere (die wel een apparaat hebben die werkt met de updates)..en dat is ook echt zo.

En ja, wat dat betreft heeft Roamler schijt aan de Roamlers. De serieuze roamlers die echt duizenden euro's per jaar verdienen met Roamler hebben een telefoon die werkt met eventuele nieuwe updates. Als er dan iemand uitvalt die een apparaat heeft die niet voldoet, en die geen nieuwe wilt of kan kopen geeft Roamler daar dus niks om.
  vrijdag 11 september 2020 @ 13:38:12 #156
488882 JaVe
Roamler professional
pi_195002061
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:28 schreef jb88 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat het mij niet echt uitmaakt of jij een nieuwe telefoon haalt of niet. En ik durf ook wel te zeggen dat Roamler daar niets om geeft. En dit bedoel ik niet onaardig, maar voor jou echt 10 andere (die wel een apparaat hebben die werkt met de updates)..en dat is ook echt zo.

En ja, wat dat betreft heeft Roamler schijt aan de Roamlers. De serieuze roamlers die echt duizenden euro's per jaar verdienen met Roamler hebben een telefoon die werkt met eventuele nieuwe updates. Als er dan iemand uitvalt die een apparaat heeft die niet voldoet, en die geen nieuwe wilt of kan kopen geeft Roamler daar dus niks om.
Haha ik snap je ook helemaal en dat dacht ik ook al.
Maar ja, wie weet he.
Geven ze toch een beetje om mij 😎
Bamm
pi_195002492
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:38 schreef JaVe het volgende:

[..]

Haha ik snap je ook helemaal en dat dacht ik ook al.
Maar ja, wie weet he.
Geven ze toch een beetje om mij 😎
Er komt in ieder geval nog wel een nieuwe update aan omdat er veel klachten zijn over de nieuwe app, dus ik hoop dat jouw probleem ook word opgelost. Oh, en als je besluit om Roamler Merchandiser te worden kan je vrij snel een nieuwe telefoon kopen! Ik zou het zeker doen.
pi_195003628
Ik moet eerlijk zeggen dat zo'n lange response er wel voor zorgt dat ik minder graag opdrachten doe. Het komt namelijk geregeld voor dat een opracht nieuw voor me is. Als ik dan een paar uur op pad ga en die opracht een week later 5x afgekeurd wordt omdat ik 5x dezelfde fout gemaakt heb is het voor mij wel een beetje klaar met Roamler.

Overigens heb ik de app maanden niet meer aangeraakt tijdens Corona, deze week weer alles geupdate om binnekort weer eens op pad te gaan. Ook aangemeld voor Merchandiser, stond op het punt om dat in maart te doen maar leek me niet gepast met de maatregelen in de winkels. Wat is jullie ervaring, is er werk voor Merchandisers op dit moment?
pi_195004394
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 15:05 schreef Kraait het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat zo'n lange response er wel voor zorgt dat ik minder graag opdrachten doe. Het komt namelijk geregeld voor dat een opracht nieuw voor me is. Als ik dan een paar uur op pad ga en die opracht een week later 5x afgekeurd wordt omdat ik 5x dezelfde fout gemaakt heb is het voor mij wel een beetje klaar met Roamler.

Overigens heb ik de app maanden niet meer aangeraakt tijdens Corona, deze week weer alles geupdate om binnekort weer eens op pad te gaan. Ook aangemeld voor Merchandiser, stond op het punt om dat in maart te doen maar leek me niet gepast met de maatregelen in de winkels. Wat is jullie ervaring, is er werk voor Merchandisers op dit moment?
Helemaal met je eens. Hopelijk hebben ze snel alles weer op de rit. Ik zou nu ook geen opdrachten doen die ik nog nooit eerder heb gedaan aangezien ze pas een week later worden nagekeken. Ja er zijn genoeg merchandise opdrachten. Ik doe nu bijvoorbeeld heel veel parfum checks van ¤20 per stuk.
pi_195013213
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:44 schreef jb88 het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat?
Denk het niet hoor @boerhoorn. Ze hebben pas nog een financiële injectie van 20 miljoen gehad van ome Joop en Achmea. En ik ben vandaag gewoon uitbetaald, en niet zo'n klein beetje ook.😆
pi_195016841
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:27 schreef brokkie57 het volgende:

[..]

Denk het niet hoor @:boerhoorn. Ze hebben pas nog een financiële injectie van 20 miljoen gehad van ome Joop en Achmea. En ik ben vandaag gewoon uitbetaald, en niet zo'n klein beetje ook.😆
Ja, voor roamler care of tech geloof ik toch☺️, of niet 😇☺️☺️? Zullen wel aparte BV's zijn. Ik denk het ook niet hoor, maar de werkwijze vind ik bijzonder. Ik vertrouw ook op ze.

Ik heb ooit bij een onderneming gewerkt welke in geld problemen kwam en (ik werkte op de afdeling Finance) ik met mijn collega's de andere collega's steeds wat later moest betalen, etc etc.
pi_195016884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 15:44 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Hopelijk hebben ze snel alles weer op de rit. Ik zou nu ook geen opdrachten doen die ik nog nooit eerder heb gedaan aangezien ze pas een week later worden nagekeken. Ja er zijn genoeg merchandise opdrachten. Ik doe nu bijvoorbeeld heel veel parfum checks van ¤20 per stuk.
Heb ik iets gemist, dat was toch geen merchandising 🤔
pi_195017576
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 10:14 schreef boerhoorn het volgende:

[..]

Ja, voor roamler care of tech geloof ik toch☺️, of niet 😇☺️☺️? Zullen wel aparte BV's zijn. Ik denk het ook niet hoor, maar de werkwijze vind ik bijzonder. Ik vertrouw ook op ze.

Ik heb ooit bij een onderneming gewerkt welke in geld problemen kwam en (ik werkte op de afdeling Finance) ik met mijn collega's de andere collega's steeds wat later moest betalen, etc etc.
Ik denk dat we niet bang hoeven te zijn 😉
pi_195017584
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 10:17 schreef boerhoorn het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist, dat was toch geen merchandising 🤔
Was idd geen merchandising
pi_195018968
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 10:17 schreef boerhoorn het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist, dat was toch geen merchandising 🤔
De parfum checks zijn wel merchandise. Het staat er inderdaad niet bij, wat vreemd is. Maar het is een merchandise opdracht. Heb het al een aantal keer gevraagd namelijk.
  zaterdag 12 september 2020 @ 14:36:18 #166
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_195020477
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 21:11 schreef zeeuw123 het volgende:
Ze hebben er bij mij net eentje van 10 dagen geleden afgekeurd omdat er een meter met shampoo bleek te ontbreken (die volgens mij niet eens in de winkel aanwezig was). Krijg ook niet de kans om ‘m te verbeteren, want hij is al afgelopen (ja, heel gek als je 10 dagen over het nakijken doet). Beetje jammer dit, 17 euro door m’n neus geboord.. Hier toevallig meer mensen die een soortgelijk probleem hebben met de categorieën checks?
Hier is dus een voorbeeld van willekeur. Bij mij ontbreek ook een meter met (mannen) shampoo en scheerspul, en ik krijg gewoon de kans om de foto's na te sturen.
  zaterdag 12 september 2020 @ 14:44:00 #167
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_195020557
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef JaVe het volgende:

[..]

Dus omdat Roamler een update uitvoert zou ik daarom een nieuwe telefoon moeten aanschaffen?
Roamler had dan eerst iedereen moeten informeren over de veranderingen en welke devices niet meer werken na de update.

Dat lijkt me een logisch gevolg als je je werknemers te vriend wilt houden. Anders heeft Roamler in mijn ogen schijt aan hun werknemers en gaan ze ervanuit dat Roamler-gebruikers miljonair zijn en even een nieuwe telefoon aanschaffen.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die nu geen opdrachten meer kan doen omdat Roamler een update erdoorheen drukt. Plus dan had dat ook in de appstore erbij moeten staan en daar staat dat Ipod Touch dus moet werken.

Ik hoop dus dat de Tech afdeling dit fixt.
Puntje: je bent geen werknemer en ze hoeven je niet te vriend te houden. Zij gaan ervan uit dat jij een goede foon hebt als je dit soort werk wilt doen.
  zaterdag 12 september 2020 @ 14:46:09 #168
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_195020588
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 07:46 schreef boerhoorn het volgende:
Zullen er liquiditeit-problemen zijn?
Op Slack zeiden ze dat het kwam omdat men nu op vakantie is omdat dat eerder door Corona niet ging.
Volgens mij worden reviewers getraind om bepaalde taken na te kijken en zijn er voor een aantal taken geen reviewers beschikbaar nu. Vorige week gingen ook ineens de CMS (Jelmer enzo) nakijken om te helpen hiermee.
pi_195020637
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 14:44 schreef b-engel het volgende:

[..]

Puntje: je bent geen werknemer en ze hoeven je niet te vriend te houden. Zij gaan ervan uit dat jij een goede foon hebt als je dit soort werk wilt doen.
Dus dat. En met alle respect, dat is ook vrij logisch...ze gaan er denk ik sowieso (en ook wel terecht) vanuit dat iedereen die dit doet een 'fatsoenlijke' telefoon heeft met een internet abbo. Je zal denk ik echt zo goed als de enige Roamler zijn die een apparaat heeft waar Roamler niet meer op werkt, en ze gaan het niet veranderen of aanpassen voor 1 iemand (die vrij weinig opdrachten doet)
pi_195020914
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 14:46 schreef b-engel het volgende:

[..]

Op Slack zeiden ze dat het kwam omdat men nu op vakantie is omdat dat eerder door Corona niet ging.
Volgens mij worden reviewers getraind om bepaalde taken na te kijken en zijn er voor een aantal taken geen reviewers beschikbaar nu. Vorige week gingen ook ineens de CMS (Jelmer enzo) nakijken om te helpen hiermee.
Dat bericht dat iedereen blijkbaar op vakantie is en dat het daarom allemaal belachelijk lang duurt allemaal heb ik nergens gelezen. Ze zeggen in ieder geval via de chat weer wat anders. Maargoed, het begon allemaal begin augustus, dus het lijkt me zo langzaamaan tijd dat ze alles weer op de rit hebben. Sommige hebben meer dan 20 opdrachten openstaan, en toch zijn er dan periodes van een week of langer waarin er geen één van wordt nagekeken....sorry, maar dat vind ik wel erg slecht hoor.
pi_195020973
Wat vinden jullie van die KPN gesprekchecks? Ik doe ze opzich we graag, maar bij sommige filialen moet je nu aan een balie gaan staan en kan je niet meer echt de winkel in.
  zondag 13 september 2020 @ 09:56:56 #172
488882 JaVe
Roamler professional
pi_195033558
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 14:44 schreef b-engel het volgende:

[..]

Puntje: je bent geen werknemer en ze hoeven je niet te vriend te houden. Zij gaan ervan uit dat jij een goede foon hebt als je dit soort werk wilt doen.
Dus ook als ze een update invoeren gaan ze ervanuit dat je het laatste model iphone hebt?
In de appstore staat duidelijk vanaf IOS10 en dan neem ik ook aan dat ze weten dat een iphone met IOS10 een slechtere camera heeft als een iphone met ios13

Daarnaast als een smarhone/ipod touch/tablet eerst wel werkt maar na de update niet meer. Vindt je het dan niet meer als normaal dat dit van te voren gecommuniceerd kon worden?
Want ik weet zeker dat er meer zijn die na deze update geen opdrachten meer te zien krijgen.
En dat is dus een normale actie van een bedrijf waar jij je voor inzet.

HET GAAT HIER OM DE UPDATE HE. Niet om nieuwe mensen die gaan starten met roamler.
Bamm
  zondag 13 september 2020 @ 10:00:24 #173
488882 JaVe
Roamler professional
pi_195033594
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 14:50 schreef jb88 het volgende:

[..]

Dus dat. En met alle respect, dat is ook vrij logisch...ze gaan er denk ik sowieso (en ook wel terecht) vanuit dat iedereen die dit doet een 'fatsoenlijke' telefoon heeft met een internet abbo. Je zal denk ik echt zo goed als de enige Roamler zijn die een apparaat heeft waar Roamler niet meer op werkt, en ze gaan het niet veranderen of aanpassen voor 1 iemand (die vrij weinig opdrachten doet)
Aannames, niks meer.
Want jij kan nooit weten of er niet meer Roamlers zijn die dit probleem kregen na de update.

Daarnaast wacht ik wel af wat roamler doet want in de chat snappen ze niet dat wel mijn ipad 2019 werkt met 8mp camera en mijn ipod Touch heeft ook een 8MP camera en die werkt niet.
Bamm
  zondag 13 september 2020 @ 12:04:13 #174
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_195035480
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 09:56 schreef JaVe het volgende:

[..]

Dus ook als ze een update invoeren gaan ze ervanuit dat je het laatste model iphone hebt?
In de appstore staat duidelijk vanaf IOS10 en dan neem ik ook aan dat ze weten dat een iphone met IOS10 een slechtere camera heeft als een iphone met ios13

Daarnaast als een smarhone/ipod touch/tablet eerst wel werkt maar na de update niet meer. Vindt je het dan niet meer als normaal dat dit van te voren gecommuniceerd kon worden?
Want ik weet zeker dat er meer zijn die na deze update geen opdrachten meer te zien krijgen.
En dat is dus een normale actie van een bedrijf waar jij je voor inzet.
HET GAAT HIER OM DE UPDATE HE. Niet om nieuwe mensen die gaan starten met roamler.
Dan staat het fout in de appstore. Stuur hun een mail en neem het niet persoonlijk.
pi_195039202
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 10:00 schreef JaVe het volgende:

[..]

Aannames, niks meer.
Want jij kan nooit weten of er niet meer Roamlers zijn die dit probleem kregen na de update.

Daarnaast wacht ik wel af wat roamler doet want in de chat snappen ze niet dat wel mijn ipad 2019 werkt met 8mp camera en mijn ipod Touch heeft ook een 8MP camera en die werkt niet.
Wat nou 'aannames, niks meer' ik zeg toch nergens dat het feiten zijn? Ik zeg toch ook 'ik denk'? Wat overigens geen aanname is, is dat ze echt niets gaan veranderen voor 1 iemand die opdrachten doet met een ipod en die klachten heeft waar 99% geen last van heeft (camera resolution to low) en al helemaal de grootverdieners van Roamler niet. En wat als ze van tevoren hadden laten weten dat oude apparaten met slechte camera niet meer werken met de update? Dan zat je toch nog steeds met hetzelfde probleem...alleen wist je het een weekje eerder. Je hebt gewoon pech.
pi_195075186
Gaat het mensen 😅
  dinsdag 15 september 2020 @ 19:15:49 #177
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_195076418
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 18:01 schreef boerhoorn het volgende:
Gaat het mensen 😅
Ik denk dat ze tijd teveel hebben, weinig te doen in de apps op dit moment.👎
pi_195131462
Wil je een klap op je smoel? Dat kan, voer de live sport check uit voor tien euro!
pi_195131716
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 16:34 schreef boerhoorn het volgende:
Wil je een klap op je smoel? Dat kan, voer de live sport check uit voor tien euro!
Haha ik zie de opdracht nu ook, lijkt op eerste gezicht makkelijker dan het waarschijnlijk is.
Volgens mij ontstaan hier hele vervelende conversaties door. Iemand ervaring?
pi_195133012
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 16:47 schreef Bo.S het volgende:

[..]

Haha ik zie de opdracht nu ook, lijkt op eerste gezicht makkelijker dan het waarschijnlijk is.
Volgens mij ontstaan hier hele vervelende conversaties door. Iemand ervaring?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, omdat ik ze te link vind...maar ik heb genoeg horrorverhalen gehoord over deze checks. Roamlers die achterna gezeten worden/klappen krijgen etc. Deze horecagelegenheden kunnen een flinke boete krijgen als ze sport uitzenden zonder licentie, dus die zijn niet heel blij als je langskomt en ze dus eigenlijk 'verlinkt'.
pi_195133122
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 16:47 schreef Bo.S het volgende:

[..]

Haha ik zie de opdracht nu ook, lijkt op eerste gezicht makkelijker dan het waarschijnlijk is.
Volgens mij ontstaan hier hele vervelende conversaties door. Iemand ervaring?
Ik heb er veel uitgevoerd in het verleden. Maar het is dan al link ivm wat hierboven wordt aangegeven.

Bedenk eens even de spanning van personeel en ondernemer ivm corona/boete/financiën.

Nee, mij niet gezien!
pi_195133203
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 18:13 schreef boerhoorn het volgende:

[..]

Ik heb er veel uitgevoerd in het verleden. Maar het is dan al link ivm wat hierboven wordt aangegeven.

Bedenk eens even de spanning van personeel en ondernemer ivm corona/boete/financiën.

Nee, mij niet gezien!
Dus dat. Horeca heeft het momenteel al zwaar genoeg...ook nog even een boete van Ziggo erbij lijkt me niet echt prettig voor ze. Kan me voorstellen dat ze dan helemaal door het lint gaan. (Ook al is die boete terecht, want je moet gewoon een licentie hebben als je wilt uitzenden) Ik wil er in ieder geval niets mee te maken hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door jb88 op 18-09-2020 18:22:03 (Wijziging) ]
pi_195133205
Lijkt wel een computer game
"How can you expect somebody who is warm to understand somebody who is cold?"
pi_195134359
En opdrachten zijn dus alleen goed op het moment dat ze dus een sportwedstrijd hebben draaien? Dus als een locatie geen sportwedstrijd op heeft dan kun je de opdracht dus niet insturen?
pi_195134433
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef Bo.S het volgende:
En opdrachten zijn dus alleen goed op het moment dat ze dus een sportwedstrijd hebben draaien? Dus als een locatie geen sportwedstrijd op heeft dan kun je de opdracht dus niet insturen?
Jawel. Dan vul je dus in dat er geen sportwedstrijden worden uitgezonden en vervolgens maak je foto's van alle beeldschermen die er hangen als bewijs.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:15:01 #186
488882 JaVe
Roamler professional
pi_195201021
Ik vind de nieuwe app maar apart. Waaschijnlijk ben ik de oude gewend
Bamm
pi_195285860
Iemand enig idee hoe lastig de frisdrank checks zijn?
Makkelijk online geld verdienen, iedereen wilt dat wel! Nu is er eindelijk een site waar dat makkelijk en relatief snel kan. Kijk eens op: http://mytrafficvalue.com/ref/colasander .
pi_195287804
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 14:34 schreef ramosfanforlife het volgende:
Iemand enig idee hoe lastig de frisdrank checks zijn?
Op zich niet lastig, maar de opdracht is een beetje onduidelijk. Er staat bv. dat je alleen fanta/sinas/cola en icetea moet fotograferen, maar ze vragen ook de voorraad van cassis en fernandes, terwijl je die officieel niet op de foto's hoeven te te zetten. Soms zitten die op aparte meters, maar niet altijd.
pi_195301755
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 16:00 schreef crazyboy2309 het volgende:

[..]

Op zich niet lastig, maar de opdracht is een beetje onduidelijk. Er staat bv. dat je alleen fanta/sinas/cola en icetea moet fotograferen, maar ze vragen ook de voorraad van cassis en fernandes, terwijl je die officieel niet op de foto's hoeven te te zetten. Soms zitten die op aparte meters, maar niet altijd.
Dat is niet de enige onduidelijkheid voor mij in deze opdracht. Ook wordt er naar voorraad blikjes gevraagd met als opmerking "tel de geopende multipacks NIET mee". Betekent dit dat je de ongeopende multipacks wel mee moet tellen, ook al zijn de single blikjes op in het schap voor single blikjes?
Ik heb al een aantal van deze opdrachten gedaan en steeds de meters cassis, sprite, en fernandes wel gefotografeerd en de ongeopende multipacks meegeteld bij de voorraad. Ik neem aan dat dit wordt goedgekeurd, anders worden al mn opdrachten afgekeurd.
pi_195304145
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:01 schreef Pommesss het volgende:

[..]

Dat is niet de enige onduidelijkheid voor mij in deze opdracht. Ook wordt er naar voorraad blikjes gevraagd met als opmerking "tel de geopende multipacks NIET mee". Betekent dit dat je de ongeopende multipacks wel mee moet tellen, ook al zijn de single blikjes op in het schap voor single blikjes?
Ik heb al een aantal van deze opdrachten gedaan en steeds de meters cassis, sprite, en fernandes wel gefotografeerd en de ongeopende multipacks meegeteld bij de voorraad. Ik neem aan dat dit wordt goedgekeurd, anders worden al mn opdrachten afgekeurd.
Zo heb ik het ook gedaan. Als er geopende multipacks zijn en het product los is leeg, dan zou ik die niet meetellen, met opmerking. Ik geloof dat ik die situatie nog niet heb meegemaakt. Tot nu toe is alles goedgekeurd. Heb een stuk of 10 van die checks gedaan, maar nog niet alles is nagekeken. Geloof dat er 5 zijn nagekeken en alle 5 goedgekeurd.
pi_195304448
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef crazyboy2309 het volgende:

[..]

Zo heb ik het ook gedaan. Als er geopende multipacks zijn en het product los is leeg, dan zou ik die niet meetellen, met opmerking. Ik geloof dat ik die situatie nog niet heb meegemaakt. Tot nu toe is alles goedgekeurd. Heb een stuk of 10 van die checks gedaan, maar nog niet alles is nagekeken. Geloof dat er 5 zijn nagekeken en alle 5 goedgekeurd.
Ik heb de ongeopende multipacks wel meegeteld, de geopende niet. Dus ook als het schap voor losse blikjes leeg is. Als dit niet de bedoeling is, dan hadden ze naar mijn mening "tel hierbij de (geopende) multipacks NIET mee" moeten schrijven. In een andere opdracht over frisdrank wordt namelijk geschreven: "Tel hier de multipacks niet mee, want die gaan we zo apart tellen". Ik heb nu letterlijk gedaan wat er stond, alleen de schapmeters van cassis en sprite heb ik dus geinterpreteerd als wel fotograferen, omdat er naar die voorraad gevraagd wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pommesss op 28-09-2020 15:11:23 ]
pi_195318924
Dus jullie vinden die opdracht niet helemaal duidelijk, maar toch doen jullie er gelijk meerdere achter elkaar, zonder dat jullie de vragen die jullie hier hebben even stellen via de chat in de app? Behoorlijk link als je het mij vraagt. Ik zou het in dit soort gevallen altijd navragen, dit kost weinig moeite en de kans dat al je opdrachten worden afgekeurd omdat je overal dezelfde 'fout' hebt gemaakt verminderd.
pi_195319782
Heb je gelijk in en heb hierna bij andere opdrachten om verduidelijking gevraagd.
Ik moet zeggen dat er tot nu toe weinig tot geen opdrachten zijn afgekeurd als ik in de toelichting schrijf waarom ik iets gedaan heb. Daarnaast is er zelfs een keer een opdracht afgekeurd, die nadat ik in de chat extra uitleg heb gegeven alsnog is goedgekeurd. Maar het is inderdaad een beetje link om meerdere opdrachten hetzelfde uit te voeren zonder dat je zeker weet wat je moet doen.
pi_195322436
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 04:15 schreef jb88 het volgende:
Dus jullie vinden die opdracht niet helemaal duidelijk, maar toch doen jullie er gelijk meerdere achter elkaar, zonder dat jullie de vragen die jullie hier hebben even stellen via de chat in de app? Behoorlijk link als je het mij vraagt. Ik zou het in dit soort gevallen altijd navragen, dit kost weinig moeite en de kans dat al je opdrachten worden afgekeurd omdat je overal dezelfde 'fout' hebt gemaakt verminderd.
Ik heb wel degelijk vragen gesteld. Ze zeiden bij twijfel moet je een bepaalde meter wel meetellen. Tevens heb ik een opmerking gemaakt bij elke inzending. Vooral bij degene waarbij Cassis, Fernandes en Sprite op een aparte meter waren, dat was bij een grote AH XL, waar ik de opdracht had gedaan. Bij de meeste waren ze echter wel op dezelfde meter als Cola en/of Sinas en/of Icetea.

Maar niet bij elke supermarkt waren de gevraagde voorraden hetzelfde. Kan me herinneren dat er bij de Plus geen fernandes en veel minder cola/sinas soorten werden gevraagd.

[ Bericht 4% gewijzigd door crazyboy2309 op 29-09-2020 12:04:05 ]
pi_195340680
Gewoon in de app vragen en anders niet zeiken
  woensdag 30 september 2020 @ 12:46:21 #196
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_195342176
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:34 schreef boerhoorn het volgende:
Gewoon in de app vragen en anders niet zeiken
Hier ben ik het mee eens. Mijn ervaring is dat men op berichten in de app redelijk snel reageert. Als iets niet duidelijk is, vraag dan om verduidelijking.
pi_195342446
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:34 schreef boerhoorn het volgende:
Gewoon in de app vragen en anders niet zeiken
Helemaal mee eens. Als je al vanaf het begin in de war bent door onduidelijke vragen dan kan je dat gewoon in de chat vragen. Doe je dat niet, en wordt daardoor alles afgekeurd omdat je het toch verkeerd hebt begrepen? Pech en eigen schuld.
pi_195344353
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:01 schreef jb88 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als je al vanaf het begin in de war bent door onduidelijke vragen dan kan je dat gewoon in de chat vragen. Doe je dat niet, en wordt daardoor alles afgekeurd omdat je het toch verkeerd hebt begrepen? Pech en eigen schuld.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:01 schreef jb88 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als je al vanaf het begin in de war bent door onduidelijke vragen dan kan je dat gewoon in de chat vragen. Doe je dat niet, en wordt daardoor alles afgekeurd omdat je het toch verkeerd hebt begrepen? Pech en eigen schuld.
Klopt dat doe ik ook, bij mij is niks afgekeurd. Maar, je kan ook gewoon fernandes niet fotograferen en als dan wel voorraad gevraagd wordt kun je dat invullen. Maar dan kunnen ze het niet controleren, en ook niet afkeuren omdat in de opdracht niet staat dat je die moet fotograferen. Dan heb je alsnog aan de opdracht voldaan, dat is dan toch echt hun fout. Ik ben dan wel flexibel genoeg om niet letterlijk de opdracht te volgen, maar dan met een opmerking toch meer meters mee te tellen.
  woensdag 30 september 2020 @ 18:22:14 #199
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_195348411
Mail gelezen over Roamler Pro? Ze pakken nu echt door.
pi_195349631
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:22 schreef ranjazonderrietje het volgende:
Mail gelezen over Roamler Pro? Ze pakken nu echt door.
Ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')