abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193113131
Mijn tip voor TS ga gewoon voor een leuk vriendinnetje en relatie en dan komt seks helemaal vanzelf.

Kan je ook niet echt een cursus neuken geven want dat hangt per persoon af maar zo ingewikkeld is het iig niet ;)

Ben weer lekker open he zo over mezelf. Haha . Nouja zo ben ik nou eenmaal

[ Bericht 32% gewijzigd door kree op 14-05-2020 00:58:26 ]
Do what you love, love what you do!
pi_193135149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 20:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja maar het was wel een goede vraag of hij seks wou of een relatie. Net als deze:
[..]

Ik vind het zelf gewoon bizar als mensen een relatie willen "omdat het erbij hoort " en ze AL 20/30/50 whatever zijn... Dat is niet de reden.... Dat is eerder een consequentie van dat het nooit is gelukt, dat de tijd doortikt en de kans kleiner wordt... Maar de vraag is dan waarom wil iemand het uberhaupt? De wens van een relatie is niet automatisch, er zijn ook mensen die het niet hoeven.
[..]
Het wordt niet erg geacceoteerd wanneer je zegt dat je alleen voor de sex gaat. Een relatie willen is meer een politiek correct dingetje om te zeggen denk ik. Relaties zijn alleen maar lastig en het drijft je sneller uit elkaar. Stel je voor dat je 3 weken lang elke dag 1 persoon ziet en ermee omgaat. Je wordt die persoon zat.
gs0bkfBl..
  Moderator vrijdag 15 mei 2020 @ 00:02:24 #103
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193135219
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 23:58 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Het wordt niet erg geacceoteerd wanneer je zegt dat je alleen voor de sex gaat. Een relatie willen is meer een politiek correct dingetje om te zeggen denk ik. Relaties zijn alleen maar lastig en het drijft je sneller uit elkaar. Stel je voor dat je 3 weken lang elke dag 1 persoon ziet en ermee omgaat. Je wordt die persoon zat.
Spreek je voor iedereen of alleen voor jezelf?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193135247
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 00:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Spreek je voor iedereen of alleen voor jezelf?
Ik spreek voor iedereen die ik ken en relaties hebben gehad.
gs0bkfBl..
  Moderator vrijdag 15 mei 2020 @ 00:10:54 #105
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193135331
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 00:05 schreef Hoofdkraker_ het volgende:

[..]

Ik spreek voor iedereen die ik ken en relaties hebben gehad.
Ah ja, en echt állemaal vonden relaties lastig en waren elkaar na 3 weken zat ja?

Want als ik mezelf dan even als voorbeeld neem, ik ben nu 6 jaar samen met mijn vrouw en ik ben d'r niet zat. Omgekeerd ook niet. En dan spreek ik voor iedereen die ken en relaties hebben.

En nu?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193135380
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 00:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah ja, en echt állemaal vonden relaties lastig en waren elkaar na 3 weken zat ja?

Want als ik mezelf dan even als voorbeeld neem, ik ben nu 6 jaar samen met mijn vrouw en ik ben d'r niet zat. Omgekeerd ook niet. En dan spreek ik voor iedereen die ken en relaties hebben.

En nu?
Wat nu?

Ik kan moeilijk zeggen dat jij uit je aars zit te lullen. Maar omgekeerd geldt dat natuurlijk ook.

En nu?
gs0bkfBl..
  zaterdag 16 mei 2020 @ 18:16:12 #107
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193162094
nvt

[ Bericht 99% gewijzigd door Jar-Jar-Rhymes op 16-05-2020 19:38:38 ]
pi_193162737
Je schrijft: "Het liefst zou ik er helemaal niet mee bezig zijn en gelukkig zijn zonder relatie en seks". Als dat is wat je echt het liefst WIL dan kan je dat regelen.

Door andere opvattingen over wat hoort moet en hoe het leven eruit hoort te zien en wat andere mensen misschien van je vinden. Dat zijn normatieve gedachten die er kennelijk zijn ingesleten maar die je wel kan ontleden en herprogrammeren.

De 'ontevredenheid' over je huidige bestaan heeft te maken met gedachten over hoe je leven er wel uit zou moeten zien. Die gedachten zijn niet altijd bewust, maar mogelijk wel de kern van de ontevreden gevoelens die erop volgen. Die gedachten herprogrammeren kost wat tijd, je kan voor jezelf opschrijven, regelmatig lezen en herhalen. Het zou toch gek zin als wat je echt WIL je niet gelukkig maakt.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 19:06:55 #109
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193163048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 18:50 schreef squatt3r het volgende:
Je schrijft: "Het liefst zou ik er helemaal niet mee bezig zijn en gelukkig zijn zonder relatie en seks". Als dat is wat je echt het liefst WIL dan kan je dat regelen.

Door andere opvattingen over wat hoort moet en hoe het leven eruit hoort te zien en wat andere mensen misschien van je vinden. Dat zijn normatieve gedachten die er kennelijk zijn ingesleten maar die je wel kan ontleden en herprogrammeren.

De 'ontevredenheid' over je huidige bestaan heeft te maken met gedachten over hoe je leven er wel uit zou moeten zien. Die gedachten zijn niet altijd bewust, maar mogelijk wel de kern van de ontevreden gevoelens die erop volgen. Die gedachten herprogrammeren kost wat tijd, je kan voor jezelf opschrijven, regelmatig lezen en herhalen. Het zou toch gek zin als wat je echt WIL je niet gelukkig maakt.
Gewoon tegen je natuur en instinct ingaan zeker.
pi_193163080
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 19:06 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Gewoon tegen je natuur en instinct ingaan zeker.
Dit getuigt van een absolute en fundamentalistische opvatting over wat 'natuur en instinct' is. Die opvatting bestaat, maar dat is niet de enige opvatting.

Ik denk dat TS verzint dat hij gelukkig WIL zijn zonder relatie en seks. Dan moet hij dat erkennen. Als hij dat echt wil, dan kan het.
pi_193164096
Geen vrouw die aan je hoofd zeurt, en waar je na een eventuele scheiding ook nog jarenlang partneralimentatie aan moet betalen.

Geen kinderen waar je verantwoordelijkheid voor hebt.

Vrijheid.

Héérlijk toch?

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen zo graag willen trouwen en kinderen krijgen.
pi_193164408
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 19:54 schreef Frank_van_Putten het volgende:
Geen vrouw die aan je hoofd zeurt, en waar je na een eventuele scheiding ook nog jarenlang partneralimentatie aan moet betalen.

Geen kinderen waar je verantwoordelijkheid voor hebt.

Vrijheid.

Héérlijk toch?

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen zo graag willen trouwen en kinderen krijgen.
Ja want getrouwd samenwonen incl. kinderen is het enige mogelijke vorm van een liefdesrelatie.

Maar ja anders komt zo'n vals dilemma natuurlijk al helemaal niet uit de verf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2020 20:09:23 ]
pi_193164712
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 20:09 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja want getrouwd samenwonen incl. kinderen is het enige mogelijke vorm van een liefdesrelatie.

Maar ja anders komt zo'n vals dilemma natuurlijk al helemaal niet uit de verf.
Ik probeer TS alleen maar de geneugten van het vrijgezellenleven voor te houden door erop te wijzen dat hij bepaalde risico's in ieder geval níet loopt.

Op rechtspraak.nl beginnen de vonnissen die de meest vreselijke vechtscheidingssituaties omschrijven immers ook steevast met de zinsnede "partijen hebben een affectieve relatie met elkaar gehad".
pi_193167369
Nou ik weet niet hoor wat ik hier allemaal lees. Tja als je als doel hebt alleen seks te hebben enzo. Mss dan wel.

Maar er is een tweede manier natuurlijk en dan komt seks ook erna wel.

Het irriteerd me beetje, want ok nog steeds hoor in mijn ogen zou je eerst een leuke band op moeten hebben gebouwen met je partner en moet klikken enzo en dan kun je ineens wel aan seks denken dan gaat het nl wel vanzelf.

Maatja hoe schat ik dit nu in?
  zaterdag 16 mei 2020 @ 22:03:50 #115
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193167774
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 21:51 schreef kree het volgende:
Nou ik weet niet hoor wat ik hier allemaal lees. Tja als je als doel hebt alleen seks te hebben enzo. Mss dan wel.

Maar er is een tweede manier natuurlijk en dan komt seks ook erna wel.

Het irriteerd me beetje, want ok nog steeds hoor in mijn ogen zou je eerst een leuke band op moeten hebben gebouwen met je partner en moet klikken enzo en dan kun je ineens wel aan seks denken dan gaat het nl wel vanzelf.

Maatja hoe schat ik dit nu in?
Een auto koop je toch ook pas na een proefrit?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193167897
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 22:03 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een auto koop je toch ook pas na een proefrit?
Whah qua auto wel maar dit en met relatie werkt toch wat anders wel. Slechte gedachte ook zoiets Wmb en zeker als je het alleen over seks hebt enzo. Relatie duurt ff langer he. ,maar pok heb er geen punt mee doe je eerst seks en dan relatie. Wmb best. Alleen ik zit zo niet in elkaar was het 15 jaar geleden al niet en nu nog niet. ;)
pi_193167910
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 20:23 schreef Frank_van_Putten het volgende:

[..]

Ik probeer TS alleen maar de geneugten van het vrijgezellenleven voor te houden door erop te wijzen dat hij bepaalde risico's in ieder geval níet loopt.

Op rechtspraak.nl beginnen de vonnissen die de meest vreselijke vechtscheidingssituaties omschrijven immers ook steevast met de zinsnede "partijen hebben een affectieve relatie met elkaar gehad".
Ben jij net als TS ook maagd en verwacht je van jezelf eveneens dat je nooit een relatie kan krijgen?

Zoniet, dan vind ik jouw vermeende bijdrage om TS een hart onder de riem te steken heel erg hypocriet. Tenzij je niet kan begrijpen dat TS zich waarschijnlijk nog ongelukkiger gaat voelen als hij zoiets leest - dan is het gewoon uitermate dom.
pi_193168091
TS Moet gewoon een leuk meisje tegenkiomen en dan ga je aantal keer samen uit (of nodig er uit) Dan gaat die seks uiteindelijk vanzelf als het klikt. Nou mijn mening hoor en zeg niet dat er andere manieren zijn. Maar gelijk seks hebben en dan van daaruit relatie beginnen..... ik heb er mijn twijfels bij. Maar dat is mijn mening.
pi_193168736
- offtopic -

[ Bericht 56% gewijzigd door CoolGuy op 16-05-2020 22:59:44 ]
pi_193169570
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 22:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ben jij net als TS ook maagd en verwacht je van jezelf eveneens dat je nooit een relatie kan krijgen?

Zoniet, dan vind ik jouw vermeende bijdrage om TS een hart onder de riem te steken heel erg hypocriet. Tenzij je niet kan begrijpen dat TS zich waarschijnlijk nog ongelukkiger gaat voelen als hij zoiets leest - dan is het gewoon uitermate dom.
Mijn persoonlijke situatie is irrelevant in deze. Ik neem aan dat je deze erbij probeert te betrekken in het kader van een poging tot een ad hominem ?

Liefde brengt nu eenmaal heel vaak gezeik met zich mee. Dat kan een hele geruststellende gedachte zijn voor mensen in de situatie van TS lijkt mij. Als jij dat dom vindt; soit.
pi_193171002
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 22:57 schreef Frank_van_Putten het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke situatie is irrelevant in deze. Ik neem aan dat je deze erbij probeert te betrekken in het kader van een poging tot een ad hominem ?

Liefde brengt nu eenmaal heel vaak gezeik met zich mee. Dat kan een hele geruststellende gedachte zijn voor mensen in de situatie van TS lijkt mij. Als jij dat dom vindt; soit.
Hmm ik ben het daar zo niet mee eens. Tja als je een keertje seks wil hebben eens.
Maar hoe gaat zoiets werken dan later? Re;actie gebaseerd eerst op seks. En daarna eigenlijk elkaar pas uitvinden. Seks is het meest simpe;le van een relatie?

Ben het er zo niet mee eens, als een meid dat bij mij zou doen trouwens eerst seks en daarna ineens een relatie worden dan heeft ze aardig wat nog te bewijzen. Wat faalt dan natuurlijk. Maar het is maar wat je wil natuurlijk. Ik veroordeel het niet.
pi_193174569
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 23:47 schreef kree het volgende:

[..]

Hmm ik ben het daar zo niet mee eens. Tja als je een keertje seks wil hebben eens.
Maar hoe gaat zoiets werken dan later? Re;actie gebaseerd eerst op seks. En daarna eigenlijk elkaar pas uitvinden. Seks is het meest simpe;le van een relatie?

Ben het er zo niet mee eens, als een meid dat bij mij zou doen trouwens eerst seks en daarna ineens een relatie worden dan heeft ze aardig wat nog te bewijzen. Wat faalt dan natuurlijk. Maar het is maar wat je wil natuurlijk. Ik veroordeel het niet.
Gewoon géén relatie?
pi_193174996
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 09:29 schreef Frank_van_Putten het volgende:

[..]

Gewoon géén relatie?
Owh dat kan best hoor gewoon seks hebben ook zonder relatie.
De vraag (en is gewoon ook per persoon hoor dit) wil je dat of niet, hangt van je karakter af wat je wil etc etc.
Of je van seks alleen uiteindelijk dan gelukkiger gaat worden, nou voor mij, ik niet.
pi_193188703
Ik vind het wel redelijk typerend dat de TS begint over gelukkig blijven zonder relatie/seks en dan er allerlei tips komen over hoe hij toch moet proberen een relatie/seks te krijgen.

Een tip van iemand die redelijk in hetzelfe schuitje heeft gezeten (inclusief lichte autisme): Denk eens een tijd goed na over dingen die je leuk lijken die je alleen kan doen. Zijn er zaken die je alleen kan doen die je tot nu toe niet durfde maar wel leuk lijken?

In mijn geval heb ik b.v. alleen een paar reizen gemaakt. Niet gelijk iets dat enorm avontuurlijk of gevaarlijk was, maar wel wat me leuk leek en wat voor mij flink de grenzen verleggen was. Heb hier heel veel leuke ervaringen aan over gehouden en veel plezier gehad. Ben ook vrijwilligerswerk gaan doen en ben b.v. alleen naar feesten gegaan, simpelweg omdat ik de muziek leuk vond. En bij het uitgaan specifiek het hele idee van het moeten versieren van vrouwen e.d. losgelaten en gewoon heen gegaan om te genieten.

Dat heeft me in die tijd veel goed gedaan. Focussen op andere zaken die me leuk leken en zo mijn horizon flink verbreed.

[ Bericht 0% gewijzigd door kipknots op 18-05-2020 09:10:27 ]
pi_193210188
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2020 00:47 schreef kree het volgende:
Mijn tip voor TS ga gewoon voor een leuk vriendinnetje en relatie en dan komt seks helemaal vanzelf.

Kan je ook niet echt een cursus neuken geven want dat hangt per persoon af maar zo ingewikkeld is het iig niet ;)

Ben weer lekker open he zo over mezelf. Haha . Nouja zo ben ik nou eenmaal
Het is niet zo vanzelfsprekend kree. "Ga gewoon voor een.." :')
Het is geen krat bier man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')