Als je deze vraag moet stellen heb je nog nooit een fatsoenlijke relatie gehad.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:11 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Is een relatie echt zo geweldig. Of meer een politiek wenselijke dingetje die je als antwoord geeft naar anderen toe. Wanneer je aangeeft dat je op zoek bent naar sex en intimiteit.
Ik stelde die vraag in gedachten eigenlijk aan de ts. En aan de anderen die nog nooit sex of een relatie hebben gehad maar zeggen dit wel te willen.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je deze vraag moet stellen heb je nog nooit een fatsoenlijke relatie gehad.
tuurlijk niet, maar eerst doen. dan kan je hier pas over oordelen.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:11 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Is een relatie echt zo geweldig. Of meer een politiek wenselijke dingetje die je als antwoord geeft naar anderen toe. Wanneer je aangeeft dat je op zoek bent naar sex en intimiteit.
Nou nee, het is wel geweldig als het onwijs klikt. Althans in mijn beleving en dat is kort vriendinnetje en samen dingen doen enzo. Ok als je het over jaren lange relatie hebt. Kaan nog werken maar dan is het verhaal anders. Zeker als je er kinderen bij hebt getrouwd samen huis etc.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:11 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Dat kan wel zo zijn, maar er eerlijk over zijn is zo ongeveer een doodsvonnis voor zijn kansen op ooit neuken.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:08 schreef alors het volgende:
[..]
wmb een véél grotere afknapper dan maagdelijkheid
Ik denk dat dat reuze meevalt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 03:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar er eerlijk over zijn is zo ongeveer een doodsvonnis voor zijn kansen op ooit neuken.
Euhm dat heb ik dan toch anders ondervonden?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 03:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar er eerlijk over zijn is zo ongeveer een doodsvonnis voor zijn kansen op ooit neuken.
Ja aan de ene kant snap ik je wel... maar dat hangt dus af van de manier waarop zoals ik eerder zeiquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:11 schreef Hexagon het volgende:
Je kunt over maagdelijkheid beter gewoon zwijgen. Niemand vraagt ooit referenties ofzo.
Om maagden van 30 hangt nou eenmaal een bepaald stigma en dat kan in een prille datingfase wel funest zijn voor dat broze contact. Dan kan nog zo onterecht zijn maar het is iets dat tegen kan werken. En het is ook volkomen onnodig het te gaan zeggen want 99% van de vrouwen vraagt er niet naar. Dus erover beginnen is enkel laten zien dat je onzeker bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant snap ik je wel... maar dat hangt dus af van de manier waarop zoals ik eerder zei
1 eerst liefde dan seks
2 eerst seks en dan liefde.
Ok met optie 1 is het wmb prima want dan ben je als het goed is eerlijk met elkaar om gewoon zo open mogenlijk te zijn.
En met 2 is het heel anders denk ik. Maarja ben daar sowieso niet voor. Dus die mag iemand anders uitleggen wel
Nouja inderdaad maar zo bedoel ik het ook niet, je moet dat idd niet gelijk op tafel gooien in eerste instantie dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Om maagden van 30 hangt nou eenmaal een bepaald stigma en dat kan in een prille datingfase wel funest zijn voor dat broze contact. Dan kan nog zo onterecht zijn maar het is iets dat tegen kan werken. En het is ook volkomen onnodig het te gaan zeggen want 99% van de vrouwen vraagt er niet naar. Dus erover beginnen is enkel laten zien dat je onzeker bent.
Dus het is enkel onnodig risico lopen om dat op tafel te gaan gooien.
Sowieso wordt er zelden echt gevraagd naar sexuele ervaringen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Om maagden van 30 hangt nou eenmaal een bepaald stigma en dat kan in een prille datingfase wel funest zijn voor dat broze contact. Dan kan nog zo onterecht zijn maar het is iets dat tegen kan werken. En het is ook volkomen onnodig het te gaan zeggen want 99% van de vrouwen vraagt er niet naar. Dus erover beginnen is enkel laten zien dat je onzeker bent.
Dus het is enkel onnodig risico lopen om dat op tafel te gaan gooien.
Ja sowieso want ok als je een meid ontmoet of jongen dan om het ook voor alle meiden te zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:01 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Sowieso wordt er zelden echt gevraagd naar sexuele ervaringen.
Vaak komt het meer ter sprake als je dan verteld over vorige relaties etc. Maar dat is dan meer van, ah, die persoon heeft ervaring.
Dus zoals jij inderdaad al aangeeft, als er niet om wordt gevraagd, ook niet over beginnen.
Ik denk het niet.quote:
Vandaar ook zo ongeveer, uiteraard bestaan overal uitzonderingen op.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm dat heb ik dan toch anders ondervonden?
Ik ben er eerlijk over geweest en dat deed niks af aan de relatie toen. Tja beetje onhandig wel met seks even maar niet dramatisch ofzo.
Dus wat je zegt tsja. Mwah als er echt liefde is dan maakt zoiets niet zo heel veel uit.
quote:
Want? Seks is echt geen hoger wiskunde. Kan mij ook niet voorstellen dat het aantal bedpartners echt belangrijk is voor iemand.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
[..]
Vandaar ook zo ongeveer, uiteraard bestaan overal uitzonderingen op.
Geen idee, ik zou zeggen dat moet je de dames zelf vragen maar die neigen meestal nogal sterk naar het compulsief geven van sociaal wenselijke antwoorden.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:45 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
[..]
Want? Seks is echt geen hoger wiskunde. Kan mij ook niet voorstellen dat het aantal bedpartners echt belangrijk is voor iemand.
Of het er 2 of 6 zijn zal niet veel uitmaken maar maagd zijn is wel een dingetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:45 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
[..]
Want? Seks is echt geen hoger wiskunde. Kan mij ook niet voorstellen dat het aantal bedpartners echt belangrijk is voor iemand.
Het is maar waar je een ding van wilt maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:52 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Of het er 2 of 6 zijn zal niet veel uitmaken maar maagd zijn is wel een dingetje.
Ik heb het weleens privé direct gevraagd aan vrouwen en iedereen zei unaniem dat ze geen seks met een maagd zouden willen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is maar waar je een ding van wilt maken.
Het is meer dat veel vrouwen er een ding van maken. Dus dan kun je dat beter voor je houden. Het voegt niks toe het wel te zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is maar waar je een ding van wilt maken.
Zeggen vrouwen dat of denk je dat vrouwen dat zeggen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is meer dat veel vrouwen er een ding van maken. Dus dan kun je dat beter voor je houden. Het voegt niks toe het wel te zeggen.
Zal best waar zijn wat ze zeggen, maar zouden ze wel een relatie willen met iemand die maagd is en daarna seks.??quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb het weleens privé direct gevraagd aan vrouwen en iedereen zei unaniem dat ze geen seks met een maagd zouden willen.
Nou waren dat ook wel "makkelijke" dames die veel aan casual seks deden dus ik weet niet of het een goede graadmeter is. (Want vrouwen die aan casual seks doen willen natuurlijk vooral goede seks en onervaren mannen kunnen die niet direct bieden.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |